Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 5 Следующий »

Верифікацію пацієнта в системі eHealth проводить уповноважений працівник НСЗУ з метою забезпеченняточності та достовірності інформації у ЦБД ЕСОЗ шляхом проведення верифікації відомостей з дотримання вимог Закону України “Про захист персональних даних”. Верифікації підлягають усі відомості всіх реєстрів ЦБД ЕСОЗ з метою забезпечення управління актуальністю даних, зокрема виявлення дублювання записів, іншої недостовірної інформації чи неповної інформації.


Уповноважений працівник НСЗУ із відповідними повноваженнями здійснює наступні кроки перевірки та  верифікації пацієнта:

    • Отримує інформацію стосовно переліку Пацієнтів, що підлягають верифікації

    • Виконувати процес верифікації

Спеціаліст ЗОЗ відповідними повноваженнями має можливість:

    • Отримувати інформацію по статусу верифікації та коментар

    • Отримувати зміну статусу верифікації

    • Для пацієнта, який отримав статус "Не верифіковано" (є зауваження до введених персональних даних) залишається сможливість отримати послуги чи е-рецепт відповідно до наявних активних медичних записів, але обмежена можливість створення нових записів (у тому числі декларацій) допоки не будуть виконані корегування персональних даних.

Перевірка статусу верифікації

Передумови перевірки статусу верифікації пацієнта в eHealth:

Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth  

  • Для перевірки статусу верифікації пацієнта, попередньо необхідно здійснити  Пошук пацієнта в системі eHealth (пошук необхідно проводити з документів пацієнта) 
  • Після пошуку пацієнта в eHealth, необхідно відкрити електронну картку пацієнта (ЕК)  пацієнта (мал. 1).


Мал. 1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"

  • В ЕК натиснути на спецдію "Верифікація пацієнта в системі "eHealth"" (мал. 2).


Мал. 2 - Спецдія "Верифікація пацієнта в системі "eHealth""


  • В  таблиці, що з'явиться надана можливість перевірки статусу верифікації пацієнта уповноваженою особою НСЗУ (мал. 3).


Мал. 3 - Верифікація пацієнта в системі "eHealth" (перевірка стану)

Можливі статуси верифікації

  • Статус верифікації  "Верифіковано", в тому числі "Потребує верифікації" та "На опрацюванні":
    • всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
    • відсутні заборони на створення нових ЕМЗ, медичних документів тощо.
  • Статус "Не  верифіковано":
    • всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
    • є заборони на створення деяких нових об’єктів:

      • не можна створювати нові декларації, рецепти, направлення, медичні записи, допоки персональні дані не будуть оновлені

      • можна створювати електронне призначення та електронні рецепти лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного активного плану лікування.

      • можна створювати взаємодії, діагностичні звіти, процедури, лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного електронного направлення.

      • можна створювати без обмежень видачу ліків за наявності створеного електронного рецепта.

Правила за якими запис пацієнта має пройти верифікацію

  1. Пацієнт зареєстрований з методом автентифікації "Offline"

  2. Пацієнт не досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документа, що посвідчує його особу, "Свідоцтво про народження іноземного зразка"

  3. Пацієнт досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документа, що посвідчує його особу, "Посвідка на постійне проживання в Україні"

  4. Пацієнт досяг 14-річного віку та відмовився від присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) за релігійними переконаннями (активована ознака "no_tax_id")

  5. Пацієнт досяг 14-річного віку, але його номер РНОКПП не проходить валідацію за датою народження та статтю (невірний РНОКПП виданий органами ДФС) або не коректна контрольна сума.

Причини верифікації пацієнта 

  • Встановлено автоматично 
  • Встановлено вручну
  • Не проводилася перевірка на правила верифікації 
  • Потребує ручної верифікації 
  • Не потребує ручної верифікації 

 Перелік помилок

Помилка в системі «eHealth»

Переклад помилки

Such person can’t be updated.New person should be created instead

Неможливо оновити інформацію поточного пацієнта в системі «eHealth». Внесені зміни передбачають створення нового пацієнта в системі «eHealth».   

Person can have only new passport NATIONAL_ID or old PASSPORT

Пацієнт може мати ID картку або Паспорт громадянина України. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

THIRD PERSON can’t have OFFLINE self auth method type

Неможливо встановити метод аутентифікації через третю персону. Вказана персона має метод автентифікації через документи.

Birthday or unzr is not corrent

Неправильно задано значення дати народження або значення номеру ЄДДР. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

One and only one residence address is required

Для пацієнта повинна бути задана тільки одна адреса проживання. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Person’s tax ID is not valid

РНОКПП пацієнта не дійсний. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Document expiration_date should be in the future

Дата придатності документів повинна бути у майбутньому. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз

Document issued date should be in the past

Дата видачі документів має бути в минулому. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз

Document issued date should be greater than person.birth_date

Дата видачі документів повинна бути більше дати народження. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз

Incorrect person age for such an action

Дата народження законного представника некоректна для поточної дії. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Must contain required item

Для пацієнтів молодше 14 років, в якості документа, необхідно вказувати свідоцтво про народження. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Person’s birth date is not valid

Дата народження пацієнта задано некоректно. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Person must be authorized OTP or OFFLINE

Пацієнти старше 14 років повинні мати власний основний метод аутентифікації через СМС або через документи. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

tax_id can't be updated

РНОКПП не може бути оновлений

Preperson has no episodes

Приєднання неможливе.У неідентифікованого пацієнта відсутні зареєстровані ЕМЗ в системі "eHealth"

  • Нет меток