Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 6 Следующий »


Зміст

Призначення

Опис

Відео

Пошук картки пацієнта при самозверненні (eHealth та МedEir).

Пошук картки пацієнта за направленням.

Наведено загальну інформацію та кроки при проведенні пошук ЕК пацієнта за різних варіантів звернення до стаціонару.

ВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки при роботі з системою (Стаціонар), та виконайте зазначені рекомендації.

Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення.

Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами.

УВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи, (перелік розділів зазначено у пункті першомутут...), попередніх підрозділів Початок роботи (СМД)Опис інтерфейсу (Приймального),  Приймальне відділення та сторінки підрозділу Алгоритм роботи (Приймального).

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг не правильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікації пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається на користувачеві який виконав обробку даних пацієнта в системі.




Варіанти пошуку та передумови госпіталізації

Госпіталізація пацієнта до стаціонару може проходити в залежності від типу звернення (самозвернення, за направленням), за різними сценаріями (Алгоритм роботи (Приймального)табл.2). Тому і пошук при різних варіантах звернення пацієнта має певні відмінності. 

УВАГА!

При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:

  • Пошук пацієнта по системі eHealth.
  • Ідентифікація пацієнта за документами.
  • Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.

Далі розглянемо поетапно пошук пацієнта з різними варіантами пошуку в системі (eHealth та МedEir) та при різних типах звернення пацієнта до стаціонару (самозвернення або за направленням) .




Самозвернення

При самозверненні (не залежно від обставин та ситуації звернення) ОБОВ'ЯЗКОВО проводиться пошук пацієнта в eHealth! 

Пошук здійснюється в реєстрі Надходження/Приймальний покій (залежить від налаштування системи) за допомогою кнопки спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]Детально пошук пацієнта в eHealth заначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").

ДО ВІДОМА:

Пошук може здійснювати як середній медичний персонал приймального відділення (зареєстровано на ЦК eHealth) так і черговий лікар.

Обов'язковою передумовою для доступу до функції пошук в eHealth є реєстрація та авторизація користувача в eHealth (детально Початок роботи (СМД)).

Алгоритм дій пошуку наведено нижче, (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.1.
  2. Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"], позначка [2] на мал.1.
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.1.
  4. Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.
  5. Проводимо ідентифікацію пацієнта за документами!
  6. За відсутності пацієнта в eHealth потрібно:
    • Спочатку перевірити пошукові дані на наявність помилок (обов'язково) або можливих помилок (допущені при реєстрації пацієнта, іншими спеціалістами лікувальних закладів, не обов'язково але рекомендовано).
    • Далі провести повторно пошук після перевірки даних пацієнта та із додатковими пошуковими даними про пацієнта.
    • Якщо пацієнта не знайдено після повторного пошуку потрібно провести реєстрацію але за умови, що в системі МedEir електронна картка пацієнта ідентифікована правильно. 
    • Тому за необхідності (залежить від правильності ідентифікації пацієнта в системі) проводимо додатково пошук в системі МedEir (реєстр Пацієнти, детально Пошук пацієнта в системі) на наявність дублюючих записів та виключення ймовірності оформлення госпіталізації та реєстрації в eHealth на неправильну картки пацієнта.
    • Лише після проведення повторного пошуку та впевненості в тому, що даний пацієнт відсутній в eHealth та в системі МedEir визначено правильну ЕК провести реєстрацію пацієнта. Детально про роботу з пацієнтом в МІС інструкція Робота з пацієнтом в МІС та про способи реєстрації в інструкціях Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")Неідентифікований пацієнт ("eHealth").
  7. За наявності пацієнта в eHealth та правильної ідентифікації, потрібно:
  8. Провести перевірку на наявність дублюючих записів та виключення ймовірності оформлення госпіталізації на неправильну картки пацієнта, додатково пошук в системі МedEir (реєстр Пацієнти, детально Пошук пацієнта в системі).
  9. У випадку визначення не співпадіння даних пацієнта в МedEir з eHealth, провести додатково перевірку персональних та медичних даних пацієнта, після впевненості в тому, що це правильний пацієнт та запис в системі провести оформлення госпіталізації (Госпіталізація (Приймальне)) або консультації (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки)Консультація спеціаліста (Лікар поліклініки) та Підреєстри. Завершення консультації (Лікар поліклініки)). 
  10. Якщо дані пацієнта відрізняються або не впевненості в правильності даних звернутися до технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).
  11. Робота з даними пацієнта в системі за різних ситуації детально описано в інструкції Робота з пацієнтом в МІС.

 

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth


Після проведення пошуку, система може видати один з 5 результатів або помилку (детальніше про варіанти пошуку тут...):

  1. Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).
  2. Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth, (табл. 2).
  3. Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth, (табл. 2).
  4. Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи), (табл. 2).
  5. Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth, (табл. 2).
  6. Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Помилка! Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth), (табл. 2).

    Перший варіант, коли Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2). Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).

Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth


В такому випадку проводимо ідентифікацію пацієнта за документами та переходимо до наступного етапу, зазначеного у таблиці розділу Алгоритм роботи (Приймального): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією або оформлення госпіталізації (в залежності від типу звернення пацієнта та ситуації).

Інші варіанти пошуку зазначені нижче в Таблиці 2 (детальніше в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")) та потребують додаткових дій, лише після виконання яких, можливо переходити до наступного етапу основного алгоритму роботи.

Таблиця 2 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій

ВаріантЗначення та дії (скорочено)
1.

Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth

Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth - не зареєстрований або відсутня декларація (позначка [2] - відсутня).

Мал.3 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth


Дії: зареєструвати пацієнта в eHealth, детальніше див (тут...)

2.Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth

Значення: даний пацієнт не має картки в МedEir (позначка [1] - відсутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутня).

Мал.4 Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth

Дії: створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, детальніше див (тут...)

3. Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)

Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутрня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутрня). Ідентифікатор eHealth зазначено лише в запису eHealth  (позначка [2]).

Мал.5 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)


Дії: імпортувати дані пацієнта з eHealth, детальніше див (тут...)

4. 

Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth

Значення: даний пацієнт не має даних в МedEir та eHealth, дані пошуку внесено не правильно або помилка в персональних даних.

Дії: перевірити данні вводу або з'ясувати як пацієнта зареєстровано eHealth, детальніше див (тут...)

5.Помилка! Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth)

Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (перший рядок) та eHealth (другий рядок) на першому малюнку але в системі eHealth його ідентифіковано як дві різні особи (різних ідентифікатори ). Або має три записи на другому малюнку, що також має два різних ідентифікатори в системі eHealth. Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth не правильно або помилка в персональних даних.

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

або

Дії: проаналізувати кожний запис пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта (відповідає всім персональним даним відповідно документів).

УВАГА!

Дана ситуація є не ординарною та вимагає в деяких випадках перевірки додаткової інформації про пацієнта. У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка.




За направленням

Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. Дане направлення фіксується та відправляється на ЦК eHealth (детально про направлення тут...).

Для того, щоб оформити госпіталізацію пацієнта за електронним направленням, необхідно:

  1. Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення] та додатково:
  2. Перейти в картку пацієнта по електронному направленню.
  3. Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
  4. Перейти до наступного етапу алгоритму (Алгоритм роботи (Приймального)).

Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено в інструкції Пошук направлення ("eHealth").


Мал. 3 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Якщо даний етап "Пошук пацієнта" завершено успішно - знайшли потрібного пацієнта та ідентифікували за документами.

Далі переходимо до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне) або іншого потрібного етапу, визначається за потреби користувачем.




  • Нет меток