Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки при роботі з системою (Стаціонар) та виконайте зазначені рекомендації.
Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення.
Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами.
Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення.
Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.
Варіанти пошуку та передумови госпіталізації
Госпіталізація пацієнта до стаціонару може проходити в залежності від типу звернення (самозвернення або за направленням) та за різними сценаріями (Алгоритм роботи (Приймального), табл.2), тому пошук при різних варіантах звернення пацієнта має певні відмінності.
УВАГА!
При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:
Пошук пацієнта в системі eHealth.
Ідентифікація пацієнта за документами.
Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.
Далі розглянемо поетапно пошук пацієнта з різними варіантами пошуку в системі (eHealth та МedEir) та при різних типах звернення пацієнта до стаціонару (самозвернення або за направленням).
Крім пацієнтів при свідомості, до Приймального відділення можуть поступати пацієнти, що є без свідомості або документів (втрата), тому в даному випадку необхідно виконувати інші дії (детально в пункті даної інструкції - Неідентифіковані).
Робота з ідентифікованим пацієнтом (ідентифікація за документами)
Самозвернення
При самозверненні (незалежно від обставин та ситуації звернення) ОБОВ'ЯЗКОВО першочергово провести пошук пацієнта в eHealth!
Пошук здійснюється в реєстрі Надходження/Приймальний покій (залежить від налаштування системи) за допомогою кнопки спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально пошук пацієнта в eHealth зазначений в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").
ДО ВІДОМА:
Пошук може здійснювати як середній медичний персонал приймального відділення (зареєстровано на ЦК eHealth) так і черговий лікар.
Обов'язковою передумовою для доступу до функції пошуку в eHealth є реєстрація та авторизація користувача в eHealth (детально Початок роботи (СМД)).
Алгоритм пошуку пацієнта та записів
Нижче наведено алгоритм дій спеціалістами приймального відділення при проведенні пошуку пацієнта,(мал.1):
Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.1.
Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"], позначка [2] на мал.1.
Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.1
УВАГА!
Вносимо персональні дані відповідно до документів, а також додаткові дані пошуку, що полегшать ідентифікацію пацієнта. Детально щодо пошуку пацієнта в eHealth зазначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").
4. Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.
5. Проводимо ідентифікацію пацієнта за документами!
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
Далі, в залежності від результатів пошуку та ідентифікації, потрібно виконати певні дії перед оформленням госпіталізації.
Результати пошуку
Після проведення пошуку, система може видати один з 5 результатів або помилку (детальніше про варіанти пошуку тут...):
Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).
Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth, (табл. 2).
Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth, (табл. 2).
Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи), (табл. 2).
Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth, (табл. 2).
Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Помилка! Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth), (табл. 2).
Перший варіант, коли "Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2)", свідчить про позитивний результат пошуку, згідно з яким, пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).
Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth
В такому випадку:
ОБОВ'ЯЗКОВО проводимо ідентифікацію пацієнта за документами (звірити дані, що надані системою МedEir/eHealth з персональними даними пацієнта, детально зазначено в інструкції Робота з пацієнтом в МІС).
Переходимо до наступного етапу, зазначеного в таблиці розділу Алгоритм роботи (Приймального): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією або оформлення госпіталізації (в залежності від типу звернення пацієнта та ситуації).
Інші варіанти пошуку зазначені нижче в Таблиці 1 (детальніше в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")) та потребують додаткових дій, лише після виконання яких, можливо переходити до наступного етапу основного алгоритму роботи.
Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта
№
Варіант
Значення
Дії
УВАГА!
Залежно від ситуації з пошуком, реєстрацією або приєднанням пацієнта необхідно виконати Передумови реєстрації та оновлення персональних даних пацієнта в eHealth!!!
Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).
Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth через іншу МІС або не опрацьовувався в даному ЛЗ. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir, що вплинуло на результат.
Реєстрації в eHealth не підлягає!
Можливе оновлення в системі eHealth.
Необхідне пиєднання до картки реєстрації в eHealth - картки в МІС:
- пацієнт в МІС зареєстрований з помилкою
- пацієнт не має реєстації в МІС (провести імпорт карток)
4.
Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth (позначка [2] - присутня). Два окремих записи.
Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.
Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealthта не створено в МedEir. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.
Можлива реєстрація пацієнта в МІС та eHealth:
- пацієнт не зареєстрований в МІС та eHealth
- пацієнт в МІС або eHealth зареєстрований з помилкою
Можливе оновлення в системі eHealth після його попередньої перевірки.
6.
Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth).
Помилка! Дані пацієнта внесено до системиМedEirтаeHealthнеправильно або помилка в персональних даних.
Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.
Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта проведенням повторного пошуку в системі eHealth та МedEir за додатковими параметрами (відповідає всім персональним даним відповідно документів). Лише потім потрібно переходити до реєстрації/оновлення в eHealth або створення ЕК пацієнта в МedEir.
УВАГА!
У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка та Система eHelp.
7.
Пацієнта знайдено в МІС МedEir (декілька записів) до одного запису пиєднаний ідентифікатор eHealth
Пацієнт має ЕК в МІС з пиєднаною до нього реєстрацією в системі eHealth, а також має ДУБЛЬ КАРТКИ в МІС:
Реєстрації в eHealth не підлягає!
Можливе оновлення пацієнта в системі eHealth з послідуючим оновленням картки в МІС на пацієнта з приєднаним ідентифікатором.
Необхідне об'єднання дублів карток в МІС через запит в Системі техпідтримки.
УВАГА!
У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка та Система eHelp.
ВАЖЛИВО!
У випадку, коли ідентифікація має певні відмінності даних пошуку до персональних даних пацієнта або результати пошуку відповідають одному з варіантів табл. 2 в МedEir (позначка [1]) та/або в eHealth (позначка [2]), необхідно:
Та виконати потрібний варіант, що відповідає ситуації.
Додаткові параметри пошуку пацієнта
Таблиця 2. Пошук MedEir
Інструмент пошуку
Призначення
Умови використання
Про пошук
ЗАГАЛЬНИЙ ПОШУК ПАЦІЄНТА
Через кнопку спеціальної дії[Загальний пошук], реєстр Пацієнти.
Ідентифікація та перевірка на існування дублюючих записів пацієнта в системі MedEir.
Створення нового запису, оформлення лікування, внесення ЕМЗ про пацієнта, що потребує ідентифікацію пацієнта в системі MedEir
Даний пошук проводить перевірку по всій базі данихMedEir(в межах області).
Після виконання спеціальної дії [Загальний пошук], з'явиться вікно пошуку. Дане вікно складається з секції"Пошук" (мал. 8, позначка [1]) та"Таблиці результатів пошуку" (мал. 8, позначка [3]).
Мал. 8- Форма пошуку в MedEir
Для збільшення малюнку натисніть на ньому
Секція пошуку містить набір текстових полів з довільним вводом тексту або вибором списку із довідника/календеря дат, а також двох кнопок (мал. 8, позначка [2]) [Пошук] та [Очистити].Кнопка очистити дозволяє провести очищення введених пошукових даних.Таблиця містить набір таких полів (мал. 9) (детально опис роботи з таблицями зазначено в інструкції Елементи управління інтерфейсу та Опис та робота з реєстрами).
Мал. 9+ - Перелік полів форми "Загального пошуку" в MedEir
Для збільшення малюнку натисніть на ньому
Заповнюємо форму пошуку (мал. 8) поля з обов’язковими відмітками або всі запропоновані поля. Пошук пацієнта в системі потрібно проводити за паспортними даними.
Мал. 10 - Перелік полів форми "Загального пошуку" в MedEir
Для збільшення малюнку натисніть на ньому
Користувач обирає потрібну категорію даних за якими проводиться пошук.
Вносить дані та натискає [Пошук].
ВАЖЛИВО!
Після пошуку пацієнта способом фільтрації черезФорму фільтраціїабоКолонкиреєстру, необхідно очистити фільтри, натиснувши кнопку[Очистити](Форма фільтрації) або в нижньому правому кутку робочого поля кнопку (Колонки реєстру).
За направленням
Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. Дане направлення фіксується та відправляється на ЦК eHealth (детально про направлення тут...).
Для того, щоб оформити госпіталізацію пацієнта за електронним направленням, необхідно:
Провести пошук направлення в реєстрі Направленняпацієнта за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення] та додатково: