Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 4 Следующий »

План лікування - тактика лікування пацієнта створена лікуючим лікарем вторинної ланки, яка необхідна супроводу та лікування  в амбулаторних умовах. Лікуючий лікар створює первинні призначення для вирішення медичних проблем пацієнта. На основі цих первинних призначень, пацієнту будуть сформовані вторинні призначення - рецепти та направлення.

Автором плану лікування є лікуючий лікар пацієнта, який його створив.

Автор плану лікування відповідальний за його ведення, а саме:

  • Створення первинних призначень
  • Виписування е-рецептів та е-направлень на основі первинних призначень
  • Зміну статусів первинних призначень та самого плану лікування

На основі створеного плану лікування (та, за потреби, активності (первинного призначення) або декількох активностей), пацієнту буде сформовано електронні наравлення та рецепти, що будуть створені автором плану лікування, пов'язаним лікарем (якого обрав пацієнт) або його лікарем ПМД.

Цільове призначення плану лікування:

  • планування призначень, що будуть реалізовані через електронні направлення та електроннірецепти
  • перенесення з паперових документів  медичних записів, що необхідні для опису конкретного палану лдікування
  • записи про виконання призначень (або направлень) плану лікування
  • інформація про видачу лікарського засобу вказаного у плані лікування

Передумовою створення плану лікування (ПЛ)

  1. Проведена Авторизація спеціаліста
  2. Перевірка даних пацієнта в системі eHealth

  3.  Зареєстрований Епізод та амбулаторна взаємодія (СМД) на пацієнта.


УВАГА!

На конкретний План лікування, створюється на конкретний код діагнозу, згідно Класифікатору хвороб та споріднених проблем охорони здоров’я НК 025:2019. При створенні Плану лікування може бути внесено 1 код діагнозу (зазначений, як основний при створенні амбулаторної взаємодії).

УВАГА!

План лікування може бути без дати закінчення, або може мати опційну дату завершення. За потреби його можна продовжити, створивши нові призначення (активності).

Дозволені типи ЕМЗ при створенні плану лікування МВТН



  • Епізод
  • Процедура
  • Діагностичний звіт

Дозволені типи ЕМЗ при первинного призначення (активності)


  • Стан/діагноз пацієнта
  • Спостереження
  • Діагностичний звіт

Важливо!

Якщо в пацієнта відсутні поперпедні передні ЕМЗ, які необхідно зазначати в Плані лікування, то лікар (автор ПЛ) може самостійно в консультації (амбулаторній взаємодії), на основі якої буле створено План лікування, вказати необхідні ЕМЗ на підставі наявності паперової документації.

Первине призначення препарату (активність)

  1. При  створенні первинного призначення (активності) лікарського засобу лікар повинен вказати кількість цього засобу в одиницях форми випуску (мл, мг, тощо), яку має приймати за цим призначенням.

Наприклад, ендокринолог створює призначення інсуліну, та вказує необхідну кількість лікарського засобу, що може бути виписаний за цим призначенням.

Якщо лікар виписує первинне призначення на 6 місяців, то максимальний термін призначення інсуліну в е-рецепті - 90 діб. Тому згідно призначення інсуліну з розрахункус 6 місяців - з цим первинним призначенням пацієнт може звернутися щонайменше - двічі.

Важливо,  що  е-рецепт не може бути виписаний на меншу кількість препарату ніж 1 добова доза конкретного пацієнта.

Якщо первинне призначення інсуліну було створено на 6000 МО інсуліну, а пацієнту необхідно по 30 МО на добу (Всього 6000МО ÷ 30МО/ добу=200 діб).

Згідно цього розрахунку:

  • Максимальна кількість інсуліну в МО - 2700 МО інсуліну (на 90 діб).

  • Мінімальна кількість інсуліну не менша ніж 30 МО (1 добова дозоза пацієнта).

Максимальний термін, на який призначається інсулін вагітним жінкам не перевищеє 3-х місяців, тому одразу можливо виписати e-рецепт за цим призначенням на всю кількість препарату.

ВАЖЛИВО!

На амбулаторному рівні лікування у пацієнта з одним конкретним діагнозу (або стану) може бути лише один активний план лікування. При створенні нового плану лікування з (однаковим діагнозом) попередній активний план автоматично деактивується!

Після деактивації плану лікування пацієнт вже не може на його основі отримувати вторинні призначанення (електронні рецепти та направлення).

З однаковим діагнозом чи станом у пацієнта можливо відкрити ще один план лікування, виключно, при взаємодії у стаціонарі. 

Допускаєтья одночана наявність:

  • одного активного плану лікування (по даному захворюванню чи стану) на амбулаторному рівні

  • одного активного плану лікування (по даному захворюванню чи стану) на амбулаторному рівні

Якщо у  пацієнта є активний план лікування в одного лікаря (автора ПЛ), але пацієнт звернувася заз потребою створити електронне направлення чи рецепт  у іншого лікаря, то вони виписуються на підставі  певних призначень у активному плані лікування (нового плану лікування створювати не потрібно).

Заміна лікарів,  також передбачає роботу з активним планом лікування (БЕЗ створення нового плану лікування).

Доступ до плану лікування

УВАГА!

Для лікарів СМД всі доступи на читання або редагування даних надає пацієнт за допомогою смс, якщо метод автентифікації через СМС! 

Для лікарів ПМД доступ є відкритий, якщо лікар має з пацієнтом заключену декларацію.

 Робота автора з його планом лікування (спеціаліст СМД)

 Створення первинних призначень

Виписування е-рецептів та е-направлень на основі первинних призначень (активностей)

Зміна статусів первинних призначень та плану лікування


Використання плану лікування іншим лікарем (ПМД /СМД)  

Перегляд плану лікування

Ведення роботи за планом лікування (створення електронних рецептів та направлень)

Створення, скасування та завершення первинного призначення у плані лікування

Доступ  на читання плану лікування



  • Перегляд загальної інформації щодо плану лікування
  • Перегляд первинного призначення (активності)
  • Створення вторинного призначення на основі первинного

Доступ  на редагування плану лікування




  • Перегляд загальної інформації щодо плану лікування
  • Перегляд первинного призначення (активності)
  • Створення вторинного призначення на основі первтинного
  • Створення нового первинного призначення
  • Змінювати статус попередніх первинних призначень
  • Змінювати статус плану лікування

Алгоритм роботи з планом лікування

  1. Обов'язково провести Перевірку даних пацієнта в системі eHealth з документу та перевіряючи РНОКПП (код платника податку) або номер свідоцтва пацієнта (для неповнолітніх пацієнтів) (мал. ).

Мал. - Пошук пацієнта в системі 

УВАГА!

Якщо при пошуку пацієнта в системі eHealth виявлено декілька облікових записів, медичний працівеик обирає запис саме того пацієнта, чиї персонольні дані вказані згідно документів.

Робота з планом лікування, активностями, електронними направленнями та е-рецептами можлива лише для ідентифікованих пацієнтів з документів.

Якщо пацієнт не зареєстрований в ЕСОЗ, медичний працівник, має попередньо  провести Редагування пацієнта в системі eHealth


2. Пошук електронного направлення в eHealth 


  •  В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. ).


Мал.  - Пошук направлення


  •  Перевірити категорію і код послуги. 

Якщо пацієнт звернувся без електронного направлення, обов'язково здійснюємо Перевірку даних пацієнта в системі eHealth.

3. Стврення Епізоду медичної допомоги

УВАГА!

Будьте обережні при зазначенні епізоду як "Помилково внесений" або закритті епізоду - ці дії незворотн і можуть вплинути на роботу незакритого Плану лікування!  

Епізод eHealth створюється в перший день надання медичної допомоги пацієнту (Наказ МОЗ 28.02.200 №578). 

Для роботи з цукровим діабетом тип епізоду "Лікування", статус епізоду має бути "Діючий".

Особливості роботи з епізодом (для пацієнтів хворих на діабет)

  • При зміні лікаря,  пацієнт повідомляє попереднього лікаря про зміну (для закриття епізоду). Новий лікар відкриває свій епізод.
  • Якщо через декілька місяців, пацієнт повертається до попереднього лікаря, в якрого вже закритий епізод по даному медичному випадку, то лікар має відкрити новий епізод

для продовження ведення цього пацієнта.

4.  Створення та підписання амбулаторної взаємодії - ЕМЗ передаються  після кожного візиту пацієнта

УВАГА!

Будьте обережні при зазначенні амбулаторної взаємодії, як "Помилково внесена" - ця дія незворотня і може вплинути на роботу незакритого Плану лікування!  

При створенні взаємодії в межах епізоду ведення пацієнтів необхідно врахувати такі значення:

  • Взаємодія є обов'язковим медичним записом для фіксації лікарем результатів надання медичної допомоги пацієнту,  підставою для створення Плану лікування є взаємодія з типом "Взаємодія в закладі охорони здоров'я", пріоритетність "Планова".
  • В межах одного епізоду може бути створена різна кількість окремих взаємодій, залежно від окремого медичного випадку.
  • Поле "Місце  надання послуг" обов'язкове поле для передачі даних в eHealth
  • Електроне направлення зазначається у взаємодії у випадку, коливзаємодія була відкрита на підставі звернення пацієнта з е-направленням до даного спеціаліста.

План лікування має бути створений після реєстрації амбулаторної взаємодії, у якій буде вказана інформація, що підтвержує відповідний стан пацієнта: діагноз, спостереження, діагностичні звіти.

Якщо в пацієнта відсутні попередні передні ЕМЗ, які необхідно зазначати в Плані лікування, то лікар (автор ПЛ) може самостійно в консультації (амбулаторній взаємодії), на основі якої буле створено План лікування, вказати необхідні ЕМЗ на підставі наявності паперової документації.

СОЦІАЛЬНІ ТА МЕДИЧНІ ДАНІ пацієнта (номер студентського квитка, рівень глікозильованого гемоглобіну, гостроти зору тощо) зазначаються у СПОСТЕРЕЖЕННІ.

Мал. - Внесення соціальних та медичних даних на пацієнта 

  • Всі інші секції та поля лікар заповнює з урахуванням конкретного звернення пацієнта, враховучи потреби в створенні Плану лікування:
  • Після створення взаємодії, необхідно підписати  чинним КЕП.

Створення плану лікування

Перед створенням плану лікування лікар має інформувати пацієнта про намір створення плану лікування, в якому буде вказано період та процес лікування та отримати згоду від пацієнта.

Пацієнт також має бути попереджений про те, що на амбулаторному рівні лікування у ньогоз одним конкретним діагнозом (або станом) може бути лише один активний план лікування. При створенні нового плану лікування з (однаковим діагнозом) попередній активний план автоматично деактивується!

 Після деактивації плану лікування пацієнт вже не може на його основі отримувати вторинні призначанення (електронні рецепти та направлення). Тому пацієнту варто рекомендувати попереджати лікуючого лікаря (автора його плану лікування) про потребу зміни лікаря пацієнтом, щоб уникнути порушень процесу лікування.

З однаковим діагнозом чи станом у пацієнта можливо відкрити ще один план лікування, виключно, при взаємодії у стаціонарі. 

Для створення  необхідно перейти у вкладку «План лікування» (мал. ).

Мал - Вкладка "План лікування"

УВАГА!

ПОШУК ПЛАНУ ЛІКУВАННЯ

Перед створенням Плану лікування спеціаліст обов'язково проводить пошук попередніх планів, для уникнення скасування (деактивування) попередніх планів лікування, що встановлюються

 системою автоматично, у випадку створення нового плану лікування з ідентичним кодом діагнозу або стану НК 025:2019 вказаного на однрому рівні надання медичної допомоги.

Для пошуку необхідно вказати значення в полі "Дата з" (пошук виконується по всіх датах де проміжною є зазначена"Дата з") та обрати необхідний стан (для перевірки наявності активних планів лікування обрати "Активний") та натиснути "Пошук"  (мал. ).

Мал. - Пошук плану лікування

Після пошуку плану (за наявності вказаних параметрів пошуку)  в таблиці планів лікування з'явиться дані (мал ).

 Мал - Таблиця "План лікування"  (приклад)

Заповнення полів  вкладки "План лікування"

Назва поляОпис та призначення
Поле "Пацієнт" Поле заповнене по замовчуванню
Поле "Взаємодія"

Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth.

Перелік зареєстрованих в eHealth взаємодій з'являється автоматично, необхідно вказати посилання на взаємодію,

на основі якої створюється план лікування.

Поле "Назва*"Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth.

Зазначається назва плану лікування у довільній формі.

Рекомендовано у назві плану лікування зазначати дату відкриття плану лікування та особливі примітки. 

Наприклад: “01.07.2021. ЛІКУВАННЯ НЕЦУКРОВОГО ДІАБЕТУ”

Поле "Категорія*"

Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth

Категорії плану лікування - визначають якого класу захворювань відноситься план лікування

class_1- "ДЕЯКІ ІНФЕКЦІЙНІ ТА ПАРАЗИТАРНІ ХВОРОБИ"
class_2 - "НОВОУТВОРЕННЯ ТА ЗЛОЯКІСНІ НОВОУТВОРЕННЯ""

class_3 - "ХВОРОБИ КРОВІ ТА КРОВОТВОРНИХ ОРГАНІВ, ТА ОКРЕМІ ПОРУШЕННЯ З ЗАЛУЧЕННЯМ ІМУННОГО МЕХАНІЗМУ"

class_4 - "ЕНДОКРИНІ ХВОРОБИ, РОЗЛАДИ ХАРЧУВАННЯ ТА ПОРУШЕННЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН"
class_5 - "РОЗЛАДИ ПСИХІКИ ТА ПОВЕДІНКИ",
class_6 - "ХВОРОБИ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ"
class_7- "ХВОРОБИ ОКА ТА ПРИДАТКОВОГО АПАРАТА"
class_8 -"ХВОРОБИ ВУХА ТА СОСКОПОДІБНОГО ВІДРОСТКА"
class_9 - "ХВОРОБИ СИСТЕМИ КРОВООБІГУ"
class_10 - "ХВОРОБИ ОРГАНІВ ДИХАННЯ"
class_11 - "ХВОРОБИ ОРГАНІВ ТРАВЛЕННЯ"
class_12 - "ХВОРОБИ ШКІРИ ТА ПІДШКІРНОЇ КЛІТКОВИНИ"
class_13 - "ХВОРОБИ КІСТКОВО-М'ЯЗОВОЇ СИСТЕМИ ТА СПОЛУЧНОЇ ТКАНИНИ"
class_14 - "ХВОРОБИ СЕЧОСТАТЕВОЇ СИСТЕМИ"
class_15 - "ВАГІТНІСТЬ, ПОЛОГИ ТА ПІСЛЯПОЛОГОВИЙ ПЕРІОД"
class_16 - "ОКРЕМІ СТАНИ, ЩО ВИНИКАЮТЬ У ПЕРИНАТАЛЬНОМУ ПЕРІОДІ"
class_17- "ВРОДЖЕНІ ВАДИ РОЗВИТКУ, ДЕФОРМАЦІЇ ТА ХРОМОСОМНІ АНОМАЛІЇ"
class_18 - "СИМПТОМИ, ОЗНАКИ ТА ВІДХИЛЕННЯ ВІД НОРМИ, ВИЯВЛЕНІ ПРИ КЛІНІЧНИХ ТА ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ, НЕ КЛАСИФІКОВАНІ В ІНШИХ РУБРИКАХ"
class_19 - "ТРАВМИ, ОТРУЄННЯ ТА ДЕЯКІ ІНШІ НАСЛІДКИ ДІЇ ЗОВНІШНІХ ПРИЧИН"
class_20 - "ЗОВНІШНІ ПРИЧИНИ ЗАХВОРЮВАНОСТІ ТА СМЕРТНОСТІ"
class_21 - "ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА СТАН ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ ТА ЗВЕРНЕННЯ ДО ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я"
class_22 - "КОДИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ"

  • Загальний
  • Стаціонарний
  • Реанімаційний
Поле "Умови надання послуг"

Необхідно обрати з довідника умови надвання послуг: 

  • Амбулаторні умови
  • Стаціонарні умови
  • За місцем знаходження пацієнта
Поле " Автор"

Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth.

У цьому полі оберається ПІБ лікаря, який створює план лікування і несе відповідальність за достовірність вказаної інформації.

 Поле "Початок періоду (Дата з)"

Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth.

Вказується дата створення плану лікування

Поле "Кінець періоду (Дата по)"

Вказувати дату завершення дії плану лікування не обов’язково.

У випадку, якщо автор плану лікування вказує дату його завершення, з'явиться повідомлення наступного змісту:

“Увага! Ви зазначаєте кінцевий термін періоду дійсності плану лікування. Зауважте, що отримання пацієнтом медичних послуг або лікарських засобів за призначенням з цього плану лікування після цієї дати будуть неможливі!”

Поле "Діагноз"

Обов'язкове поле для передачі даних в eHealth.

Дане поле повхязане з полем "Взаємодія" та обраним основним діагнозом в ній.

Поле "Розширений опис"Зазначається суть плану лікування у довільній формі.
Поле "Коментар"Поле для приміток, що зазначається у довільній формі.

Блок "Додаткова інформація"  

У цьомублоці автор плану лікування може вказати посилання на електронні медичні записи пацієнта, які зокрема:

  • є підставою створення відповідного плану лікування та первинних призначень у ньому, 

  • підтверджують віднесення пацієнта до тієї чи іншої категорії.

Це можуть бути посилання на ЕПІЗОДИ медичної допомоги, ПРОЦЕДУРИ або ДІАГНОСТИЧНІ ЗВІТИ.


Вказати посилання на електронні медичні записи пацієнта можливо за умови, що в ЕСОЗ вже є записи, які стосуються діагностики та лікування захворювання або стану, щодо якого пацієнту створюється план лікування.

Секція "Персонал"

В даному полі є можливість внести дані про персонал.  На боковій панелі натискаємо кнопку "Створити" 

В таблиці що з'явиться, вказати необхідний параметр пошуку "Спеціальність" або "ПІБ спеціаліста" і натискаємо "Пошук"

Обирати необхідного спеціаліста і натиснути "Ок" 

Мал.  - Таблиця "Персонал" (Пошук спеціаліста)

Секція "Перелік станів та спостережень"

В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натиснути кнопку "Створити" 

Вказуємо  дані в полі "Тип ЕМЗ"зазначаємо дату і натискаємо "Пошук"

Обирати необхідний тип ЕМЗ і натиснути "Ок" 

Мал.  - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (Пошук ЕМЗ)

Секція "Активності"Для реєстрації даних секції в системі eHealth (для автора протоколу, його замісника, або лікаря ПМД), необхідна   створення запиту на доступ до редагування плану лікування. Детальний опис в розділі "Робота з первинними призначеннями". 

Робота з первинними призначеннями (активностями)


Варіанти реєстрації активностей:

  • Реєстрація в МІС "МедЕйр" без передачі даних в e-Health
  • Реєстація активностей в системі e-health

Реєстрація в МІС "МедЕйр" без передачі даних в e-Health


Після реєстрації чернетки плану лікування в МІС "МедЕйр" без передачі даних в e-Health (або після реєстрації ПЛ в ЕСОЗ), з'являється можливість створення  активності в МІС "МедЕйр"

Для цього в плані лікування (зі станом "Чернетка" або "Активний"), необхідно обрати секцію "Активність" та  натиснути   кнопку "Створити"  

В таблиці "План лікуванння" заповнити обов'язкові поля (поля відмічені 

Реєстація активностей в системі e-health

Передумови реєстрації активностей:

  • Обов'язковою передумовою створення та є реєстрація ПЛ в системі eHealth,
  • Отимання дозволу на читання та редагування даних в системі eHealth (доступ дозволить лікарю створювати первинні призначення та змінювати їх статуси):

У відповіль на запит про дозвіл та читання та редагування даних пацієнту надходить СМС повідомлення з кодом - перший код СМС (підтвердженням згоди пацієнта на проведення подальшого лікування

та згоди до співпраці з лікуюячим лікарем).

СМС1 - надсилається № ПЛ + посилання на пам'ятку про те на, що пацієнт дає згоду 

СМС2 - надсилається "код" що підтверджує згоду пацієнта на створення активності з реєстрацією (згода на лікування)

СМС3 - надсилається № направлення на послугу (групу), код погашення Ел.Рецепту 


Після цього лікар може створити первинні призначення на певний період лікування пацієнта за цим планом лікування. Первинні призначення бувають 2-х типів:

  • первинні призначення на медичні послуги - на основі яких можна створити е-направлення;

  • первинні призначення на лікарські засоби - на основі яких можна створити е-рецепти.

У цьому полі вказується посилання на план лікування, в рамках якого створюється це первинне призначення. 


Залежно від функціонала МІС обирається в інтерфейсі або заповнюється автоматично.

АВТОР /author/

У цьому полі вказується ПІБ лікаря, який є автором цього первинного призначення.


Залежно від функціонала МІС обирається в інтерфейсі або заповнюється автоматично.

СТАТУС /status/

Після створення первинного призначення система автоматично присвоює йому статус "ЗАПЛАНОВАНЕ".


Після того, як пацієнт розпочав отримувати медичні послуги за цим первинним призначенням, то статус автоматично зміниться системою на “ВИКОНУЄТЬСЯ”.

ТИП ПРИЗНАЧЕННЯ /kind/

Із запропонованих значень обирається:

  • Е-НАПРАВЛЕННЯ

ПРИЗНАЧЕННЯ /product_reference/

У цьому полі вказується код, який обирається із запропонованих значень довідника ЕСОЗ (зокрема коди НК 026:2019), який відповідає тій медичній послузі, яку має отримати пацієнт. 


Лікар може вказати як код конкретної послуги, так і код групи послуг.

КІЛЬКІСТЬ /quantity/

У цьому полі вказується кількість призначених медичних послуг.


Наприклад: 5 (якщо 5 процедур)

ПІДСТАВИ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ /reason_code/

У цьому полі вказується код НК 025:2019, який відповідає діагнозу або стану пацієнта, на підставі якого створюється це первинне призначення. 


Це поле не обов’язкове для заповнення.

ОБГРУНТУВАННЯ ПІДСТАВ /reason_reference/

У цьому полі автор первинного призначення може вказати посилання на електронні медичні записи пацієнта, що свідчать про наявність у пацієнта медичного стану, що вказаний в підставах призначення. 


Це можуть бути посилання на медичні записи про СТАН пацієнта, СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ДІАГНОСТИЧНИЙ ЗВІТ. 


Це поле не обов’язкове для заповнення.

ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ /goal/

У цьому полі автор первинного призначення може вказати, яких змін медичного стану пацієнта він очікує після виконання цього первинного призначення. 


Обирається одне із запропонованих значень:

  • підтвердження діагнозу пацієнта

  • визначення динаміки стану пацієнта

  • оцінка ризиків виникнення захворювань 

  • одужання

  • стабілізація стану пацієнта

  • підтримка стану пацієнта

  • зняття симптомів основного захворювання

  • розродження 


Це поле не обов’язкове для заповнення.

ЗАПЛАНОВАНИЙ ПЕРІОД /scheduled_period/

У цьому обов’язково вказується ДАТА ПОЧАТКУ ДІЇ цього призначення. 


Вказувати дату закінчення дії цього призначення не обов’язковою.


Зверніть увагу! Якщо в плані лікування вказано дату закінчення плану лікування, то дата закінчення первинного призначення має бути вказана з урахуванням терміну дії плану лікування. Це означає, якщо план лікування закінчується 25.12.2021, то первинне призначення не може бути з датою закінчення 26.12.2021.

ПРОГРАМА /program/

При створенні призначень на медичні послуги це поле не обов’язково заповнювати. У випадку, якщо автор первинного призначення хоче вказати програму за якою будуть надаватися призначені медичні послуги, то із запропонованих значень можна обрати ЛИШЕ: 


📌“Програма державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення”


Зверніть увагу, що програма може бути змінена при взятті в обробку е-направлення, яке створене на підставі первинного призначення.

РОЗШИРЕНИЙ ОПИС /description/

У цьому полі автор первинного призначення може лишити коментар або уточнення, які стосуються цього призначення та які допоможуть йому або іншим лікарям, які будуть виконувати це призначення.


Це поле не обов’язкове для заповнення.

Статуси плану лікування та первинних призначень

Таб. 2  - Статуси ПЛ

Назва

Опис для плану лікування

Назва 

Опис для первинних призначень (активностей)

Чернетка

План лікування розробляється або очікує використання та ще не вступив в дію.

Стан "Чернетка" мижливий при реєстрації плану в МІС

Заплановане

Встановлюється системою автоматично при створенні та підписанні в системі eHealth первинного призначення

Новий

Встановлюється системою автоматично, коли лікуючий лікар створює план лікування і реєстує його в eHealth 

Виконується

Встановлюється системою автоматично, коли пацієнт розпочав отримувати лікарські засоби, або послуги за певним призначенням

Активний

План лікування вступив в дію, встановлюється системою автоматично, у випадку створення первинного призначення (активності) та підписання його в системі eHealth.

Статус описує, що цей план лікування діє зараз, тому інші плани лікування для цього пацієнта з таким самим діагнозом повинні бути припинені

Призупинений

План лікування був призупинений 

Відмінене

Встановлюється лікарем вручну, у випадку, якщо дане призначення , за певних причин, вже непотрібне. 

Статус "Відмінене" може бути обраний для первинного призначення, якщо пацієнт ще не розпочав отримувати медичні послуги чи лікарські засоби за цим призначенням, або якщо медичне призначення вже виконується але перестало бути актуальним для пацієнта

Відмінений

План лікування завершений та він більше не буде використовуватися в майбутньому. Встановлюється вручну, лікарем, що є його створив, у випадках, якщо пацієнт не надає згоду на ведення плану лікування, або  призначення  стоврені та не будуть виконуватись з певних причин.  

ВАЖЛИВО! Якщо у плані лікування є незавершені призначення, їх необхідно завершити, перед зміною статусу плану лікування на "Відмінений"

Завершене








Встановлюється лікарем вручну, у випадку повного виконання первинного призначення або часткового виконання первинного призначення (якщо з певних причин втрачається потреба у продовженні виконання запланованого призначення).








Завершений

План лікування завершений та він більше не буде використовуватися в майбутньому. Встановлюється вручну, лікарем що є його створив, у випадках, якщо первинні призначення у плані лікування виконані зі статусом "Завершене", або скасоване - "відмінене", а сам план лікування завершений за певних причин

Скасований (деактивований)

Встановлюється системою автоматично, у випадку створення нового плану лікування з ідентичним кодом діагнозу або стану НК 025:2019 вказаного на одному рівні надання медичної допомоги.

План лікування перервано до моменту його закінчення.

Встановлюється вручну (автором ПЛ) у випадку, коли план лікування був відхилений з будь-якої причини або по плану лікування була отримана помилка (з відповідною помилкою).

  • план не буде реалізовуватися та активності не заплановані (пацієнту було створено план лікування але медичний працівник не встиг запланувати активності або, пацієнт не надав дозволу на ведення плану лікування)
  • активності заплановані, але були відмінені.

Невизначений

Поточний стан листку лікарських призначень невизначений

Частково виконано

Встановлюється при закритті пов’язаного плану лікування, якщо є і виконані і не виконані призначення

Не виконано

Встановлюється при закритті пов’язаного плану лікування, якщо жодне заплановане призначення не було виконано

Увага!

Статуси плану лікування та первинних призначень можуть змінюватися:

  • Нет меток