ПІДКАЗКА!
Передумовою створення консультації ( взаємодії в денному стаціонарі) будь-якої консультації, є створення картки "Денний стаціонар" (мал. 1).
Детальніше про створення амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням…
Передумови створення консультації (взаємодії)
УВАГА!
Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.
Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»" (мал. 1 позначки [1; 2; 3]).
Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!
Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!
Мал .1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"
ПІДКАЗКА!
Передумовою створення будь-якої консультації, є створення амбулаторна картка (мал. 2).
Детальніше про створення амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням…
Мал.2 - Створення картки денного стаціонару
ВАЖЛИВО!
Для роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий".
Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії.
Алгоритм ведення взаємодії (консультації)
Варіант І
Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (Мал. 5)
Мал. 5 - Додавання консультації з епізоду
В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (Мал. 6).
- Обираємо необхідний тип консультації
Мал. 6Варіант ІІ
Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (Мал. 7).
- Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"
Мал. 7та обрати відповідний тип консультації (Мал. 8).
- Запропоновані типи консультацій
Мал. 8Варіант ІІІ
Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (Мал. 4).
- Створення консультації з таблиці
Мал. 9В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (Мал. 10).
- Внесення епізоду в картку пацієнта
Мал. 10ВАЖЛИВО!
ВАЖЛИВО!
Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення.
Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в ehealth за посиланням...
Додаткові картки консультації (взаємодії)
УВАГА!
В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази наповнення амбулаторної картки може відрізнятися.
Призначення | Розділ | Опис | |
Направлення через в систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:
| ||
Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста |