ПІДКАЗКА
Епізод – це окремо взятий медичний випадок пацієнта (медична подія).
ВАЖЛИВО!
Передумови створення епізоду:
- Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth;
- Зареєстрований в системі eHealth пацієнт, як ідентифікований чи як неідентифікований.
УВАГА!
Для перевірки реєстрації пацієнта необхідно обов`язково перевірити внесені дані пацієнта в базу з документів здійснивши пошук пацієнта в через кнопку спецдії «Пошук пацієнта в системі «eHealth»» (Мал. 1 позначки [1,2,3]).
Мал .1 Пошук пацієнта в системі «eHealth»
УВАГА!
Відповідно до умов надання медичної допомоги (амбулаторна чи стаціонарна) відрізняється ведення епізоду.
Амбулаторні умови - епізод відкривається та закривається коли випадок з яким звернувся пацієнт є завершений, окрім хронічного захворювання ( такий епізод відкритий все життя). Лікар особисто вирішує коли випадок пацієнта є завершений і, відвовідно, закриває епізод.
Стаціонарні умови - епізод відкривається датою госпіталізації, закривається датою виписки. При стаціонарному лікуванні епізод у пацієнта один в рамках однієї стаціонарної картки.
Таблиця 1 «Кнопки вкладки «Епізоди»»
Кнопка «Відкрити» | Дозволяє відкрити обраний епізод |
Кнопка «Створити епізод» | Дозволяє створити епізод |
Кнопка «Позначити як помилково внесений» | Дозволяє позначити помилково внесений епізод. Доступна для спціаліста зазначеного в епізоді. |
Кнопка «Закрити епізод» | Дозволяє закрити епізод. Доступна для спеціаліста зазначеного в епізоді |
Кнопка «Оновити епізод» | Дозволяє оновити назву епізоду, та спеціаліста, який веде епізод. Доступна для поточного спеціаліста зазначеного в епізоді |
Кнопка «Налагодження колонок» | Дозволяє додати або зняти необхідні колонки вкладки |
Кнопка «Скинути налагодження колонок» | Дозволяє скинути налагодження колонок по замовчуванню |
Кнопка «Експорт в Еxel» | Дозволяє експортувати всі створені епізоди вкладки в файловий документ Еxel |
Кнопка «Додати консультацію» | Дозволяє додати консультацію під виділеним епізодом |
Створення (Відкриття) епізоду
Виконавши всі передумови створення епізоду створюємо та реєструємо епізод в системі eHealth.
В ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта «Епізоди» та натиснути кнопку «Створити епізод» (Мал. 2). Кнопки вкладки «Епізоди» (Таб. 1).
Мал. 2 Створення епізоду (приклад)
З`явиться таблиця створення епізоду (Мал. 3) де необхідно вказати тип епізоду, дату відкриття, назву епізоду.
Мал. 3 Заповнення епізоду (приклад)
ПІДКАЗКА
Після внесення та перевірки всіх полів реєструємо епізод в системі eHealth натиснувши клавішу «Ок»
Опис полів таблиці «Створити епізод»
Поле «Тип*» | Поле, що містить довідники, де необхідно вибрати значення з випадаючого списку
|
Поле «Дата відкриття*» | Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із календаря |
Поле «Назва» | Містить довідник з міжнародною класифікацією «МКХ-10» Для вибору відповідного коду процесу необхідно латиницею прописати шифр та знайти потрібне значення. Також довідник шукає по частині назви
|
Поле «Суфікс» | Текстове поле для довільного введення назви епізоду або приміток даного епізоду
|
Оновлення (оновлення назви епізоду чи лікуючого лікаря)
ВАЖЛИВО!
Якщо в межах епізоду необхідна зміна назви або зміна спеціаліста – відповідального за ведення епізоду, необхідно оновити епізод. Оновлення епізоду доступне виключно спеціалісту який зазначений в епізоді. В ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта «Епізоди» та на епізоді, який потрібно оновити, натиснути кнопку «Оновити епізод» (Мал. 4). Кнопки вкладки «Епізоди» (Таб. 1).
Мал. 4 Оновлення епізоду (приклад)
Після натиснення оновити з’явиться таблиця оновлення епізоду (Мал. 5).
Мал. 5 Оновлення епізоду (приклад)
Оновлюємо спеціаліста епізоду, видаливши попередній запис в полі «Спеціаліст*» або змінюємо назву епізоду.
Реєструємо в системі eHealth натиснувни клавішу «Ок»
Опис полів таблиці «Оновити епізод»
Поле «Епізод» | Поле заповнене по замовчуванню |
Поле «Назва*» | Текстове поле для довільного зміни назви |
Поле «Спеціаліст*» | Поле, що містить довідники, де необхідно вибрати значення з випадаючого списку
|
Позначення як помилково внесений
ВАЖЛИВО!
В ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта «Епізоди» та та на епізоді, який потрібно відмітити як помилковий, натиснути кнопку «Позначити як помилково внесений» (Мал. 6). Кнопки вкладки «Епізоди» (Таб. 1).
Мал. 6 Позначення як помилково внесений (приклад)
В таблиці що з’явиться необхідно провести підтвердження щодо визначення помилково внесеної медичної документації про пацієнта (Мал. 7). Вказати причину зміну стану та обґрунтувати її.
Мал. 7 Підтвердження щодо визначення помилково внесеної медичної документації
Після внесення та перевірки всіх полів реєструємо епізод як помилково внесений в системі eHealth натиснувши клавішу «Ок»
Опис полів таблиці «Підтвердження щодо визначення помилково внесеної медичної документації про пацієнта»
Поле «Причина зміни стану*» | Поле, що містить довідники, де необхідно вибрати значення з випадаючого списку |
Поле «Обґрунтування підстав визначення помилково внесеної медичної документації про пацієнта»
| Текстове поле для довільного обґрунтування
|
Закриття епізоду
Для закриття епізоду в ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта «Епізоди» та на епізоді, який потрібно закрити натиснути кнопку «Закрити епізод» (Мал. 8). Кнопки вкладки «Епізоди» (Таб. 1).
Мал. 8 Закриття епізоду (приклад)
В таблиці що з’явиться необхідно вказати дату закриття, причину закриття епізоду та внести дані про заключний висновок пацієнта (Мал. 9). Вказати причину закриття епізоду та
та обґрунтувати її.
Мал. 9 Закриття епізоду (приклад)
Після внесення та перевірки всіх полів реєструємо епізод як закритий в системі eHealth натиснувши клавішу «Ок»
Опис полів таблиці «Закрити епізод»
Поле «Епізод» | Поле заповнене по замовчуванню |
Поле «Дата закриття*» | Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із календаря |
Поле «Причина закриття*» | Поле, що містить довідники, де необхідно вибрати значення з випадаючого списку |
Поле «Заключний висновок*» | Текстове поле для довільного внесення заключного висновку. Також є можливість збереження власних шаблонів |