Особливості реєстрації е-направлення на послугу та групу послуг |
---|
Image Added
| |
...
...
Дана інструкція Створення направлення eHealth розділу Робота з інформацією «eHealth» інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при створені направлення пацієнта через систему eHealth.
Направлення eHealth (амбулаторні взаємодії)
Предупреждение |
---|
УВАГА! Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth з документу через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth" (мал. 1) |
Image Removed
Мал. 1 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі "eHealth"
Примечание |
---|
ВАЖЛИВО! Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) і створення взаємодії (консультації) (мал. 3). В закладці "Епізоди" створюємо (мал. 2 [позначка 2]) та обираємо (мал. 2 [позначка 1]) потрібний епізод. |
...
Після створення епізоду, необхідно додати консультацію / огляд лікаря (ПМД/СМД) (мал. 2) з відповідним типом (мал. 3; 4).
Image RemovedМал. 3 – Створення консультації / огляду з епізоду
Image RemovedМал. 4 - Тип консультації
Після створення і проведення відповідної консультації, та перевірки її статусу (має бути в статусі "Завершена" (мал. 5)), з’являється можливість створити електронне направлення в системі eHealth.
Image RemovedМал. 5 – Консультація в стані завершена
Після успішно проведеної консультації, в дереві консультації обираємо гілку "Направлення пацієнта" і в таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку "Створити" (мал. 6)
Image Removed
Image Removed
Мал. 6 - Створення направлення
- Після відкривання картки "Направлення пацієнта (Створення)" необхідно заповнити всі обов'язкові поля
Image Removed та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал. 7).
Image Removed
Image Removed
Мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"
Подсказка |
---|
ПІДКАЗКА! - Якщо направлення пов'язане з конкретним ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ, необхідно внести дані в полі "План лікування" та "Призначення", система автоматично заповнить обов'язкові поля направленя, за потреби, внести дані в секцію "Додаткова інформація" (для направлення на госпіталізацію необхідно внести дані в полі "Спеціальність*") (мал. 8).
|
Image RemovedМал. 8 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування
Примечание |
---|
ВАЖЛИВО! Image RemovedДля підписання одночасно декількох чернеток направлень, необхідно додати декілька направлень за допомогою спеції "Додати направлення"
дана спецдія дає можливість по черзі внести декілька направлень, які будуть зберігатися в стані "Чернетка", а після збереження всіх чернеток, додана можливість одночасного їх підписання. |
Image Removed
Мал 9. - Спецдія "Додати направлення"
- Після додавання необхідної кількості електронних направалень необхідно закрити картку "Направлення пацієнта (Створення)" (мал. 10).
Image Removed
Мал. 10 - Закрити картку "Направлення пацієнта (Створення)"
- Система перейде в таблицю направлень пацієнта, де необхідно здійснити підписання внесених направлень натиснувшти кнопку "Зареєструвати в системі "eHealth" пакет направлень"
Image Removed (мал. 11).
Image Removed
Мал. 11 - Ініціація реєстрації в системі "eHealth" пакет направлень
- Для реєстрації необхідно підписати направлення електронним ключем (мал. 12).
Image Removed
Мал. 12 - Реєстрація в системі "eHealth" пакет направлень
Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 13).
Image Removed
Мал. 13 – Обробка направлення
Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 14).
Image RemovedМал. 14 – Направлення створено в системі "eHealth"
Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 15).
Image Removed
Мал. 15 – Приклад друкованої форми направлення
Подсказка |
---|
ПІДКАЗКА! Пошук електроного направлення за посиланням... |
...
ПІДКАЗКА!
При внесенні поля "Код послуги/групи послуг*" є можливість переглянути каталог медичних послуг (мал. 16).
Image Removed
Мал. 16 - Каталог плослуг
Після завантаження каталогу послуг, є можливість обрати необхідну послугу (мал. 17) або групу послуг (мал. 18).
Image Removed
Мал. 17 - Пошук плослуги
Image Removed
Мал. 18 - Пошук групи послуг
Направлення eHealth (стаціонарна взаємодія)
Предупреждение |
---|
|
Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є відкриття стаціонарної картки пацієнта та створення взаємодії з типом Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару |
Подсказка |
---|
|
Детальна інформація по веденню електронних медичних записів розміщена на сайті НСЗУ (мал. 19) Image Removed
Мал. 19 - Інформація з сайту НСЗУ (приклад) |
Створення електронного направлення в системі eHealth (стаціонар)
Предупреждение |
---|
|
Направлення в межах стаціонарного лікування може бути лише на переведення пацієнта до іншого закладу охорони здоров'я (ЗОЗ). Таке направлення створюється після відправки взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" У даній взаємодії необхідно попередньо заповнити секцію "Госпіталізація" (мал. 2). Секція "Госпіталізація" доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару". Image Removed
Мал. 20 - "Секція Госпіталізація" (Взаємодія з типом "Виписка пацієнта, що вибув зі стаціонару" В даній сеції необхідно зазаначити дані в полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ", поле "Заклад, у який переведено пацієнта" (автоматично стає обов'язковим полем Image Removed). В цьому полі здійснюємо пошук закладу, в який буде переведено пацієнта за офіційною назвою або по коду ЄДРПОУ. Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ! |
Після перевірки та підписання взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (з відповідним чином внесеними даними в секції "Госпіталізація") переходимо до формування направлення, таблиця створення направлення підкріплена під взаємодією пацієнта (мал. 21). Для створення направлення, нажимаємо кнопку "Створити"
Image Removed
Image RemovedМал. 21 – Таблиця створення направлення до іншого ЗОЗ
В таблиці, що з'явиться, будуть автоматично внесені дані закладу (який був зазаначений у взаємодії). Для створення направлення необхідно заповнити всі обов'язкові поля (зазаначені
Image Removed)
та натиснути "Зареєструвати в системі eHealth" (мал. 22).
Image Removed
Image Removed
Мал. 22 – Створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ (приклад)
Подсказка |
---|
|
- Якщо направлення пов'язане з конкретним ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ, необхідно внести дані в полі "План лікування" та "Призначення", система автоматично заповнить обов'язкові поля направленя, за потреби, внести дані в секцію "Додаткова інформація" (для направлення на госпіталізацію необхідно внести дані в полі "Спеціальність*") (мал. 23).
Image Removed
Мал. 23 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування |
Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 24).
Image Removed
Мал. 24 – Обробка направлення
Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 25).
Мал. 25 - успішне створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ
Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 25).
Image Removed
...
Мал. 26 – Приклад друкованої форми направлення
Опис полів картки "Направлення до іншого ЗОЗ"
- Блок "Загальна інформація" (мал. 27).
Поля даного блоку заповнені по замовчуванню.
Image Removed
Мал. 27 - Блок "Загальна інформація"
- Блок "Основа інформація" (мал. 28).
Поля даного блоку заповнені по замовчуванню. Необхідно перевірити внесені дані.
Предупреждение |
---|
|
Поле "Медична програма" заповнене по замовчуванню (або ж є можливість вибору зі списку). Дане поле обов'язкове для обробки та погашення направлення за "Програмою державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення". Image Removed
|
Image Removed
Мал. 28 - Блок "Основа інформація"
Подсказка |
---|
|
Біля поля "Код послуги/групи послуг*", яке заповнене автоматично, надана можливість переглянути каталог медичних послуг (мал 29; мал. 30) . Image Removed
Мал. 29 - Перехід в каталог послуг Image Removed
Мал. 30 - Каталог послуг |
- Блок "Додаткова інформація" (мал. 31).
Image Removed
Мал. 31 - Блок "Додаткова інформація"
...
Поле "Послуга повинна бути отримана з" - "по"
Image Removed
...
Необхідно вказати початкову та кінцеву дату отримання послуги.
Поля не є обов'язковими до заповнення
...
Поле "Лікувальний заклад"
Image Removed
...
Поле заповнене по замовчуванню
(вказано ЛЗ спеціаліста, який створює направлення)
...
Поле "Місце надання послуг"
Image Removed
...
Обов'язкове поле для заповнення
Image Removed
Містить вибір із запропонованого довідника
- Секція "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"
В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо кнопку "Створити" (мал. 32).
Image Removed
Image Removed
Мал. 32 - Створення запису у вкладці "Перелік клінічної інформації"
Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал. 33; мал. 34):
Image RemovedМал. 33 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)
Image RemovedМал. 34 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)
- Секція "Примітки" (мал. 35).
Містить текстові поля. Не є обов’язковою до заповнення.
Image Removed
Мал. 35 - Блок "Примітки"
Детальний опис картки "Направлення пацієнта"
Таблиця 1 - Блок "Основна інформація"
...
№
...
Назва елементу (поле)
...
Опис
...
1
...
Поле "eHealth"
Image Removed...
Обов'язкова відмітка для відправлення направлення в систему eHealth
...
2
...
Поле "План лікування"
Image Removed
...
Для направлень, що будуть створені на основі Плану лікування
...
3
...
Поле "Призначення"
Image Removed
...
Для направлень, що будуть створені на основі Плану лікування
...
4
...
Поле "Категорія"
Image Removed
...
Вноситься з клавіатури або вибирається з довідника.
При створенні стаціонарного направлення на переведення пацієнта в інший ЗОЗ (заповнено по замовчуванню - якщо заповнена секція "Госпіталізація" з результатом лікування "Переведено в інший ЗОЗ", внесено заклад, куди переведено пацієнта
...
5
...
Поле "Пріоритет"
Image Removed
...
Вибирається зі списку "Планове" або "Ургентне"
...
6
...
Поле "Код послуги\група послуги"
Image Removed
...
Вноситься за допомогою введення необхідного значення (сортує по "містить", або пошук можливо здійснювати по коду). Також можна скористатись пошуком, при натискані на нього відкривається вікно пошуку
Image Removed"Каталог послуг" (мал. 5), де обирається з каталогу послуг конкретна послуга
...
7
...
Поле "Медична програма"
Image Removed
...
Значення внесене по замовчуванню. Обов'язкове для погашення направлення!!!
...
8
...
Поле "Стан"
Image Removed
...
Початковий стан «Чернетка», автоматично змінюється на "Активне", після того як направлення зареєстроване в eHealth
...
9
...
Поле "Термін дії"
Image Removed
...
Кінцева дата дії направлення відображається по замовчуванню після реєстрації направлення в системі "eHealth".
Після закінчення терміну дії, направлення автоматично деактивується
...
10
...
Поле "Публічний номер"
Image Removed
...
Відображається тільки після реєстрації направлення в системі "eHealth"
...
11
...
Поле "Стан виконання за програмою"
Image Removed
Відображається тільки після реєстрації в системі "eHealth" (Таб. 2)
Таблиця 2 - Стан виконання направлення за програмою
...
Назва стану
...
Пояснення
...
Нове
...
Активний запит на користування послугою за програмою, пацієнт не знаходиться в черзі.
Будь-який, зареєстрований в системі eHealth, спеціаліст, що надає вказану в електронному направлені послугу за програмою медичних гарантій, може взяти дане направлення в чергу
...
В черзі
...
Активний запит на користування послугою з програмою, пацієнт знаходиться в черзі.
Призначений спеціаліст в чергу на роботу з направленням. Дана дія зворотня (можливо, за згоди пацієнта, зняти спеціаліста з черги на опрацювання направлення)!
...
В обробці
...
Надання послуги в рамках направлення розпочато, але не завершено.
Дана дія незворотня (спеціаліст, що взяв направлення в обробку, має виконати умови направлення (створити взаємодію, процедуру, діагностичний звіт) додати направлення, зареєструвати ЕМЗ в eHealth і погасити електронне направлення!
...
Погашене
...
Діяльність, згідно запиту на обслуговування виконано повністю
Таблиця 3 - Блок "Додаткова інформація"
...
№
...
Назва елементу (поле)
...
Опис
...
1
...
Поля: "Послуга повина бути отримана з"; "по"
Image Removed
Image Removed
...
"Послуга повина бути отримана з" - дата початку планового періоду обслуговування, згідно направлення, "по" - дата закінчення планового періоду обслуговування, згідно направлення.
Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря
...
3
...
Секція "Перелік станів та спостережень"
Image Removed
...
Посилання на перелік діагнозів та спостережень, замірів, стану пацієнта, в залежності від значення атрибуту. Причина, що були зареєстровані в системі "eHealth" в рамках поточного запису епізоду/взаємодії.
Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ ("Спостереження, замір" або "Стан /діагноз") та натискаємо
Image Removed
Image Removed
В таблиці, що з'явиться ("Перелік станів та спостереження"), необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення
...
4
...
Секція "Перелік клінічної інформації щодо пацієнта"
Image Removed
...
Посилання на перелік клінічної інформації щодо пацієнта ("Діагностичний звіт", "Епізод медичної допомоги","Спостереження, замір" або "Стан /діагноз").
Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ та натискаємо
Image Removed
УВАГА! Обирається лише зареєстрований перелік клінічної інформації пацієнта в рамках поточного запису епізоду/взаємодії.
Image Removed
В таблиці, що з'явиться ("Перелік клінічної інформації") необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення.
...
5
...
Секція "Примітки"
Image Removed
...
Важлива додаткова інформація для спеціаліста, що буде надавати обслуговування по направленню. А також спеціальна примітка пацієнту, що є умовою виконання даного направлення тощо.
Таблиця 4 - Перелік станів та спостережень
...
№
...
Назва елементу (поле)
...
Опис
...
1
...
Поле "ЕМЗ*"
Image Removed
...
Вибір зі списку. Значення:
- Стан/Діагноз
- Спостереження, замір
...
2
...
Поле "Епізод медичної допомоги"
Image Removed
...
Вибір зі списку, по замовчуванню вказане значення епізоду медичної допомоги, в рамках якого було створено взаємодію якій підпорядковується направлення
...
3
...
Поле "Медичний класифікатор"
Image Removed
...
Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз".
Вибір медичного класифікатору. Значення:
...
4
...
Поле "Код"
Image Removed
...
В залежності від значення атрибуту "Медичний класифікатор", надаються значення довідника "МКХ-10" або довідника "ICPC-2"
...
5
...
Поля: "Період з"; "по"
Image Removed
Image Removed
...
Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.
...
7
...
Поле "Діагностичний звіт"
Image Removed
...
Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір"
...
8
...
Поле "Код спостереження"
Image Removed
...
Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір"
(довідник eHealth "Спостереженя")
...
9
...
Кнопка "Пошук"
Image Removed
...
Пошук ЕМЗ в системі "eHealth"
...
10
...
Кнопка "Додати"
Image Removed
...
Система додає обрану кількість записів в таблиці вибраного виду ЕМЗ
...
11
...
Кнопка "Скасувати"
Image Removed
...
Система закриває картку пошуку
Таблиця 5 - Перелік клінічної інформації
...
1
...
Поле "ЕМЗ"
Image Removed
...
Вибір зі списку Значення:
- Стан/діагноз;
- Спостереження, замір
- Діагностичний звіт;
- Епізод медичної допомоги;
...
2
...
Поле "Епізод медичної допомоги"
Image Removed
Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз", "Спостереження/замір" або "Діагностичний звіт"
...
3
...
Поле "Медичний класифікатор"
Image Removed
...
Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз" або "Епізод медичної допомоги" .
Вибір медичного класифікатору. Значення:
...
4
...
Поле "Код"
Image Removed
...
В залежності від значення атрибуту "Медичний класифікатор", надаються значення довідника "МКХ-10" або довідника "ICPC-2"
...
5
...
Поля: "Період з"; "по"
Image Removed
Image Removed
...
Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.
...
7
...
Поле "Діагностичний звіт"
Image Removed
...
Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ - "Спостереження, замір"
...
8
...
Поле "Код спостереження"
Image Removed
...
Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір"
(довідник eHealth "Спостереженя")
...
9
...
Поле "Категорія"
Image Removed
...
Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Діагностичний звіт"
...
10
...
Поле "Код послуги"
Image Removed
...
Каталог послуг відфільтрований згідно значення атрибуту "Категорія"
...
11
...
Кнопка "Пошук"
Image Removed
...
Пошук ЕМЗ в системі "eHealth"
...
12
...
Кнопка "Додати"
Image Removed
...
Система додає вибрану кількість записів в таблиці вибраного виду ЕМЗ
...
13
...
Кнопка "Скасувати"
Image Removed
...
Система закриває картку пошуку
...
14
...
Кнопка "Очистити"
Image Removed
...
Система очищує параметри пошуку
Таблиця 6 - Спеціальні дії
...
№з/п
...
Назва кнопки спецдії
...
Призначення поля
...
1
...
Зареєструвати в системі "eHealth"
Image Removed...
Реєстрація електпронного направленняв системі "eHealth". Викликає картку "Параметри підпису" для накладання ЕЦП/КЕП
Image Removed
...
2
...
...
Друк сформованого та зереєстрованого направлення.
...
3
...
Позначити направлення, як помилково внесене
Image Removed
...
При потребі зазначити помилку створеного електронного направлення. Форма потребує внесення причини зміни стану (механічна помилка, невірно ідентифікований пацієнт), та підстави.
Image Removed
...
4
...
Відкликати направлення
Image Removed...
При потребі зазначити відкликати створене електронне направлення. Форма потребує внесення причини зміни стану (відмова пацієнта,пацієнт вже отримав допомогу, пацієнта було госпіталізовано через цю проблему, помилкове введення, смерть пацієнта, інше), та підстави.
Image Removed
...
5
...
Повторити СМС
Image Removed...
Повторити СМС з публічним номером направлення
...
6
...
ЕМК
Image Removed...
Перехід на електронні медичні картки пацієнта
...
7
...
Додати направлення
Image Removed
...
Дає можливість по черзі внести декілька направлень
Пошук та обробка електронного направлення eHealth
Передумови обробки направлення
- Авторизація лікаря
- Пошук пацієнта в системі eHealth
- Пошук направлення
Якщо пацієнту було надано електроне направлення, необхідно здійснити пошук направлення. У знайденому направленні перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта або діагностичний звіт).
Алгоритм дій обробки направлення:
- В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 36).
Image Removed
Image Removed
Мал. 36 - Пошук направлення
- Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 37).
Image Removed
Image Removed
Мал. 37- Формування черги на обробку
Знняття направлення з черги на обробку:
- При потребі зняття направлення з черги на обробку у відкритому електронному направлення натискаємо кнопку
Image Removed
та підтрверджуємо зняття (мал. 38).
Image Removed
Мал. 38 - Зняття направлення з черги на обробку
- Після обробки система видасть повіломлення: "Направлення хххх-хххх-хххх-хххх успішно знято з черги на обробку в сиситемі "ehealth"" (мал. 39).
Image RemovedМал. 39 - Успішно виконана дія зняття направлення з черги на обробку
- Стан виконання направлення за програмою змінюється на "Нове".
Знайти необхідний код послуги (мал. 40, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 40, позначка [3]).
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.
Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!
Image Removed
Мал. 40 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
- Взяти направлення в обробку (мал. 41).
Image Removed
Предупреждение |
---|
|
УВАГА! Взяття направлення в обробку - це незворотня дія! |
- Якщо направлення вже взято в обробку (має стан "В обробці") в реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення НЕМОЖЛИВО!!!
Image Removed - Для пошуку направлення в стані "В обробці", необхідно здійснити пошук по фільтрації реєстру "Направлення пацієнта" (мал. 42)
Image Removed
Мал. 42 - Пошук даних в реєстрі "Направлення пацієнта"
...
|
Информация |
---|
Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування; - В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
- Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми.
- Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування
|
Предупреждение |
---|
Важливо! За умовами окремих пакетів, направлення має бути сформоване через план лікування! Направлення на послуги формується в хвилинах або в штуках. Якщо направлення буде пов'язане з призначеннями в ПЛ, то в ньому обов'язково буде зазначена кількість, яка автоматично перенесеться при формуванні е-направлення (мал. 1, мал. 2). Image Added
Мал. 1 - Створене призначення в ПЛ (приклад) Image Added
Мал. 2 - Створенння електронного направлення з пов'язаним ПЛ та призначенням (приклад) Для направлень необхідно формувати відповідну доступну кількість! Якщо лікар формує електронне направлення без ПЛ та призначення, він має самостійно вказати необхідну кількість послуг (мал. 3). При формуванні електронного направлення, кількість вказано по замовчуванню один ("1"). Якщо пацієнту необхідно декілька послуг, або група послуг, то кількість необхідно зазначити більшу ніж один! Зауважимо, що лікар СМД, який отримав направлення від лікаря ПМД, або від іншого вузького спеціаліста, де зазначено кількість один ("1"), може використати це направлення, а потім створити самостійно направлення на необхідну послугу до себе і вказати ту кількість, якої не вистачає. Image Added
Мал. 3 - Створенння електронного направлення БЕЗ ПЛ (приклад) |
Примечание |
---|
При відправці ЕМЗ з'являється повідомлення: "Перевищено доступну кількість за електронним направленням". В такому випадку необхідно виконати наступні дії: - здійснити пошук електронного направлення - перевірити доступну кількість послуг в самому направленні, якщо доступна кількість нуль "0", то таке направлення НЕ можливо підтягнути у саму послугу, виконані призначення, де доступна кількість нуль "0", можливо погасити; - для продовження роботи по даному призначенню, необхідно сформувати нове призначення та виписати на нього електронне направлення. У випадках, в яких дозволено робити направлення без призначення, сформувати нове направлення. !!! Важливо, у взаємодії з типом "Взаємодія в закладі охорони здоров'я", яка створюється під стаціонарною картою для МВТН, електронне направлення на госпіталізацію НЕ підвантажується, таке направлення підтягують при формуванні остаточної виписки з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"!!! |
|
|
|
Передумови створення створення направлення eHealth |
Image Added
| Раскрыть |
---|
|
Предупреждение |
---|
УВАГА! Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth з документу через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth" (мал. 4) Image Added
Мал. 4 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі "eHealth" |
Примечание |
---|
ВАЖЛИВО! Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) і створення взаємодії (консультації) (мал. 3). У вкладці "Епізоди" створюємо (мал. 5 [позначка 2]) та обираємо (мал. 5 [позначка 1]) потрібний епізод. |
Image Added
Мал. 5 – Обираємо епізод / створюємо новий Після створення епізоду, необхідно додати взаємодію (консультацію / огляд лікаря) (ПМД/СМД) (мал. 6) з відповідним типом (мал. 7; 8). Image Added
Мал. 7 – Створення консультації / огляду з епізоду Image Added
Мал. 8 - Тип консультації Після створення і проведення відповідної консультації, та перевірки її статусу (має бути в статусі "Завершена" (мал. 9)), з’являється можливість створити електронне направлення в системі eHealth. Image Added
Мал. 9 – Консультація в стані "Завершена" |
|
|
Створення направлення eHealth ( для амбулаторної взаємодії) |
Image Added
|
Раскрыть |
---|
title | Амбулаторна взаємодія |
---|
| Після успішно проведеної консультації, в дереві ЕМК обираємо гілку "Направлення пацієнта eHealth" і в таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку "Створити" (мал. 10) Image Added Image Added
Мал. 10 - Створення направлення - Після відкриття картки "Направлення пацієнта (Створення)", необхідно заповнити всі обов'язкові поля
Image Added та, за потреби, заповнити дані в блоці "Додаткова інформація". - Обов'язково перевірити, та, за потреби, змінити кількість послуг!!!!
Після перевірки натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал. 11). Image Added
Image Added
Мал. 11 - Реєстрація направлення в системі "eHealth" Примечание |
---|
Для одночасного підписання декількох направлень, створена спецдія "Додати направлення" (мал. 12), Image Added дана спецдія дає можливість по черзі внести декілька направлень, які будуть зберігатися в стані "Чернетка", а після збереження всіх чернеток, додана можливість одночасного їх підписання. Image Added
Мал. 12 - Спецдія "Додати направлення" - Після додавання необхідної кількості електронних направлень, необхідно закрити картку "Направлення пацієнта (Створення)" (мал. 13).
Image Added
Мал. 13 - Закрити картку "Направлення пацієнта (Створення)" - Система перейде в таблицю направлень пацієнта, де необхідно здійснити підписання внесених направлень, натиснувши кнопку "Зареєструвати в системі "eHealth" пакет направлень"
Image Added (мал. 14).
Image Added
Мал. 14 - Ініціація реєстрації в системі "eHealth" пакету направлень - Для реєстрації, необхідно підписати направлення електронним ключем (мал. 15).
Image Added
Мал. 15 - Реєстрація в системі "eHealth" (пакет направлень) |
|
Раскрыть |
---|
title | Направлення пов'язане з планом лікування та призначеннямм |
---|
|
Подсказка |
---|
Якщо направлення пов'язане з конкретним ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ, необхідно внести дані в полі "План лікування" та "Призначення", система автоматично заповнить обов'язкові поля направлення, за потреби, внести дані в секцію "Додаткова інформація" (для направлення на госпіталізацію, необхідно внести дані в полі "Спеціальність*") (мал. 16). Image Added
Мал. 16 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування |
- Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth".
- Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 17).
Image Added
Мал. 17 – Направлення створено в системі "eHealth" - Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 18).
Image AddedМал. 18 – Приклад друкованої форми направлення Подсказка |
---|
| Детальна інформація по веденню електронних медичних записів розміщена на сайті НСЗУ (мал. 19) Image Added
Мал. 19 - Інформація з сайту НСЗУ (приклад) |
|
|
|
Створення направлення eHealth (для стаціонарної взаємодії) |
Image Added
|
Раскрыть |
---|
title | Стаціонарна взаємодія |
---|
|
Информация |
---|
Направлення в межах стаціонарного лікування може бути створене для ідентифікованого та неідентифікованого пацієнта за умови переведення пацієнта до іншого закладу охорони здоров'я (ЗОЗ) або для неонатального скринінгу новонародженого. |
|
Раскрыть |
---|
title | Переведення в інший ЗОЗ |
---|
| Таке направлення створюється після відправки взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару", тому необхідно виконати передумови госпіталізації неідентифікованих пацієнтів. Після виконання всіх передумов, у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" обов'язково заповнюється секція "Госпіталізація" (мал. 20). В полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ" (при переведенні пацієнта в інший ЗОЗ), поле "Заклад, у який переведено пацієнта" (автоматично стає обов'язковим полем Image Added). В цьому полі здійснюємо пошук закладу, в який буде переведено пацієнта за офіційною назвою або по коду ЄДРПОУ. Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ! Image Added
Мал. 20 - "Секція Госпіталізація" (взаємодія з типом "Виписка пацієнта, що вибув зі стаціонару") В даній секції необхідно зазаначити дані в полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ" (при переведенні пацієнта в інший ЗОЗ), поле "Заклад, у який переведено пацієнта" (автоматично стає обов'язковим полем Image Added). В цьому полі здійснюємо пошук закладу, в який буде переведено пацієнта за офіційною назвою або по коду ЄДРПОУ. Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ! Після перевірки та підписання взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (з відповідним чином внесеними даними в секції "Госпіталізація") переходимо до формування направлення, таблиця створення направлення підкріплена під взаємодією пацієнта (мал. 21). Для створення направлення, натискаємо кнопку "Створити" Image Added Image AddedМал. 21 – Таблиця створення направлення до іншого ЗОЗ
В таблиці, що з'явиться, будуть автоматично внесені дані закладу (який був зазначений у взаємодії). Для створення направлення? необхідно заповнити всі обов'язкові поля (позначені Image Added) та натиснути "Зареєструвати в системі eHealth" (мал. 22). Image Added
Image Added
Мал. 22 – Створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ (приклад) Подсказка |
---|
| Якщо направлення пов'язане з конкретним ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ, необхідно внести дані в полі "План лікування" та "Призначення", система автоматично заповнить обов'язкові поля направлення, за потреби, внести дані в секцію "Додаткова інформація" (для направлення на госпіталізацію, необхідно внести дані в полі "Спеціальність*") (мал. 23). Image Added
Мал. 23 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування |
- Для реєстрації, необхідно підписати направлення електронним ключем (мал. 24).
Image Added
Мал. 24 - Реєстрація в системі "eHealth" (переведення до іншого ЗОЗ) - Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 25).
Image Added
Мал. 25 – Обробка направлення - Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 26).
Image AddedМал. 26 – Направлення створено в системі "eHealth"
- Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення.
|
Раскрыть |
---|
title | Неонатальний скринінг |
---|
| - Після сформованої взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" , в дереві ЕМК обираємо гілку "Направлення пацієнта eHealth" і в таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку "Створити"
Image Added (мал. 27)
Image AddedМал. 27 - Створення електронного направлення (неонатальний скринінг/стаціонарна взаємодія)
- Для створення направлення на неонатальний скринінг, необхідно вибрати категорію "Лабораторна діагностика" та обрати відповідний код послуги(мал. 28).
Image Added
Мал. 28 - Заповнення електронного направлення на неонатальний скринінг (приклад) - Натиснути спецдію "Зареєструвати в системі "eHealth"", з'явитьсяч інформаційне повідомлення "ІНФОРМОВАНА ЗГОДА БАТЬКІВ щодо проведення неонатального скринінгу", яку друкують та фізично підписують (мал. 29).
Image Added
Мал. 29 -ІНФОРМОВАНА ЗГОДА БАТЬКІВ щодо проведення неонатального скринінгу (приклад)
- Після чого, на згоді необхідно натиснути кнопку "Продовжити" та підписати направлення електронним ключем (мал. 30).
Image Added
Мал. 30 - Підписання електронного направлення на неонатальний скринінг (приклад) - Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення про створення направлення з публічним номером. Для виклику друкованої форми, необхідно натиснути кнопку "Переглянути"
або спецдію "Друк" Image Added Image Added
Мал. 31 - Електронне направлення на неонатальний скринінг (приклад) |
|
|
Детальний опис картки "Направлення пацієнта" eHealth |
Image Added
|
Раскрыть |
---|
| - Блок "Загальна інформація" (мал. 32).
Поля даного блоку заповнені по замовчуванню. Image Added
Мал. 32 - Блок "Загальна інформація" - Блок "Основа інформація" (мал. 33).
Поля даного блоку заповнені по замовчуванню. Необхідно перевірити внесені дані. Предупреждение |
---|
| Поле "Медична програма" заповнене по замовчуванню (або ж є можливість вибору зі списку). Дане поле обов'язкове для обробки та погашення направлення за "Програмою державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення". Image Added
|
Image Added
Мал. 33 - Блок "Основа інформація"
Подсказка |
---|
| Біля поля "Код послуги/групи послуг*", яке заповнене автоматично, надана можливість переглянути каталог медичних послуг (мал 34; мал. 35). Image Added
Мал. 34 - Перехід в каталог послуг Image Added
Мал. 35 - Каталог послуг |
- Блок "Додаткова інформація" (мал. 36).
Image Added
Мал. 36 - Блок "Додаткова інформація" Поле "Послуга повинна бути отримана з" - "по" Image Added
| Необхідно вказати початкову та кінцеву дату отримання послуги. Поля не є обов'язковими до заповнення | Поле "Лікувальний заклад" Image Added
| Поле заповнене по замовчуванню (вказано ЛЗ спеціаліста, який створює направлення) | Поле "Місце надання послуг" Image Added
| Обов'язкове поле для заповнення Image Added Містить вибір із запропонованого довідника |
- Секція "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"
В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо кнопку "Створити" (мал. 37). Image Added Image Added
Мал. 37 - Створення запису у вкладці "Перелік клінічної інформації" Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал. 38; мал. 39): Image AddedМал. 38 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)
Image AddedМал. 39 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)
- Секція "Примітки" (мал. 40).
Містить текстові поля. Не є обов’язковою до заповнення. Image Added
Мал. 40 - Блок "Примітки" |
Раскрыть |
---|
| Таблиця 1 - Блок "Основна інформація" № | Назва елементу (поле) | Опис | 1 | Поле "eHealth" Image Added | Обов'язкова відмітка для відправлення направлення в систему eHealth | 2 | Поле "План лікування" Image Added
| Для направлень, що будуть створені на основі Плану лікування | 3 | Поле "Призначення" Image Added
| Для направлень, що будуть створені на основі Плану лікування | 4 | Поле "Категорія" Image Added
| Вноситься з клавіатури або вибирається з довідника. При створенні стаціонарного направлення на переведення пацієнта в інший ЗОЗ (заповнено по замовчуванню - якщо заповнена секція "Госпіталізація" з результатом лікування "Переведено в інший ЗОЗ", внесено заклад, куди переведено пацієнта | 5 | Поле "Пріоритет" Image Added
| Вибирається зі списку "Планове" або "Ургентне" | 6 | Поле "Код послуги\група послуги" Image Added
| Вноситься за допомогою введення необхідного значення (сортує по "містить", або пошук можливо здійснювати по коду). Також можна скористатись пошуком, при натисканні на нього відкривається вікно пошуку Image Added"Каталог послуг" (мал. 5), де обирається з каталогу послуг конкретна послуга | 7 | Поле "Медична програма" Image Added
| Значення внесене по замовчуванню. Обов'язкове для погашення направлення!!! | 8 | Поле "Стан" Image Added
| Початковий стан «Чернетка», автоматично змінюється на "Активне", після того як направлення зареєстроване в eHealth | 9 | Поле "Термін дії" Image Added
| Кінцева дата дії направлення відображається по замовчуванню після реєстрації направлення в системі "eHealth". Після закінчення терміну дії, направлення автоматично деактивується | 10 | Поле "Публічний номер" Image Added
| Відображається тільки після реєстрації направлення в системі "eHealth" | 11 | Поле "Стан виконання за програмою" Image Added
| Відображається тільки після реєстрації в системі "eHealth" (Таб. 2)
|
Таблиця 2 - Стан виконання направлення за програмою Назва стану | Пояснення | Нове | Активний запит на користування послугою за програмою, пацієнт не знаходиться в черзі. Будь-який, зареєстрований в системі eHealth, спеціаліст, що надає вказану в електронному направлені послугу за програмою медичних гарантій, може взяти дане направлення в чергу | В черзі | Активний запит на користування послугою з програмою, пацієнт знаходиться в черзі. Призначений спеціаліст в чергу на роботу з направленням. Дана дія зворотня (можливо, за згоди пацієнта, зняти спеціаліста з черги на опрацювання направлення)! | В обробці | Надання послуги в рамках направлення розпочато, але не завершено. Дана дія незворотня (спеціаліст, що взяв направлення в обробку, має виконати умови направлення (створити взаємодію, процедуру, діагностичний звіт) додати направлення, зареєструвати ЕМЗ в eHealth і погасити електронне направлення! | Погашене | Діяльність, згідно запиту на обслуговування виконано повністю |
Таблиця 3 - Блок "Додаткова інформація" № | Назва елементу (поле) | Опис | 1 | Поля: "Послуга повинна бути отримана з"; "по" Image Added
Image Added
| "Послуга повинна бути отримана з" - дата початку планового періоду обслуговування, згідно направлення, "по" - дата закінчення планового періоду обслуговування, згідно направлення. Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря | 3 | Секція "Перелік станів та спостережень" Image Added
Image Added | Посилання на перелік діагнозів та спостережень, замірів, стану пацієнта, в залежності від значення атрибуту. Причина, що були зареєстровані в системі "eHealth" в рамках поточного запису епізоду/взаємодії. Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ ("Спостереження, замір" або "Стан /діагноз") та натискаємо Image Added Image Added
В таблиці, що з'явиться ("Перелік станів та спостереження"), необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення
| 4 | Секція "Перелік клінічної інформації щодо пацієнта" Image Added
| Посилання на перелік клінічної інформації щодо пацієнта ("Діагностичний звіт", "Епізод медичної допомоги","Спостереження, замір" або "Стан /діагноз"). Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ та натискаємо Image Added УВАГА! Обирається лише зареєстрований перелік клінічної інформації пацієнта в рамках поточного запису епізоду/взаємодії. Image Added
В таблиці, що з'явиться ("Перелік клінічної інформації") необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення | 5 | Секція "Примітки" Image Added
| Важлива додаткова інформація для спеціаліста, що буде надавати обслуговування по направленню. А також спеціальна примітка пацієнту, що є умовою виконання даного направлення тощо |
Таблиця 4 - Перелік станів та спостережень № | Назва елементу (поле) | Опис | 1 | Поле "ЕМЗ*" Image Added
| Вибір зі списку. Значення: - Стан/Діагноз
- Спостереження, замір
| 2 | Поле "Епізод медичної допомоги" Image Added
| Вибір зі списку, по замовчуванню вказане значення епізоду медичної допомоги, в рамках якого було створено взаємодію, якій підпорядковується направлення | 3 | Поле "Медичний класифікатор" Image Added
| Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз". Вибір медичного класифікатору. Значення: | 4 | Поле "Код" Image Added
| В залежності від значення атрибуту "Медичний класифікатор", надаються значення довідника "МКХ-10" або довідника "ICPC-2" | 5 | Поля: "Період з"; "по" Image Added
Image Added
| Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря | 7 | Поле "Діагностичний звіт" Image Added
| Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір" | 8 | Поле "Код спостереження" Image Added
| Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір" (довідник eHealth "Спостереження") | 9 | Кнопка "Пошук" Image Added | Пошук ЕМЗ в системі "eHealth" | 10 | Кнопка "Додати" Image Added | Система додає обрану кількість записів в таблиці вибраного виду ЕМЗ | 11 | Кнопка "Скасувати" Image Added | Система закриває картку пошуку |
Таблиця 5 - Перелік клінічної інформації № | Назва елементу (поле) | Опис | 1 | Поле "ЕМЗ" Image Added
| Вибір зі списку Значення: - Стан/діагноз;
- Спостереження, замір
- Діагностичний звіт;
- Епізод медичної допомоги;
| 2 | Поле "Епізод медичної допомоги" Image Added
| Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз", "Спостереження/замір" або "Діагностичний звіт"
| 3 | Поле "Медичний класифікатор" Image Added
| Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз" або "Епізод медичної допомоги" . Вибір медичного класифікатору. Значення: | 4 | Поле "Код" Image Added
| В залежності від значення атрибуту "Медичний класифікатор", надаються значення довідника "МКХ-10" або довідника "ICPC-2" | 5 | Поля: "Період з"; "по" Image Added
Image Added
| Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря | 7 | Поле "Діагностичний звіт" Image Added
| Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ - "Спостереження, замір" | 8 | Поле "Код спостереження" Image Added
| Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір" (довідник eHealth "Спостереження") | 9 | Поле "Категорія" Image Added
| Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Діагностичний звіт" | 10 | Поле "Код послуги" Image Added
| Каталог послуг відфільтрований згідно значення атрибуту "Категорія" | 11 | Кнопка "Пошук" Image Added | Пошук ЕМЗ в системі "eHealth" | 12 | Кнопка "Додати" Image Added | Система додає вибрану кількість записів в таблиці вибраного виду ЕМЗ | 13 | Кнопка "Скасувати" Image Added | Система закриває картку пошуку | 14 | Кнопка "Очистити" Image Added | Система очищує параметри пошуку |
Таблиця 6 - Спеціальні дії №з/п | Назва кнопки спецдії | Призначення поля | 1 | Зареєструвати в системі "eHealth" Image Added | Реєстрація електронного направлення в системі "eHealth". Викликає картку "Параметри підпису" для накладання ЕЦП/КЕП Image Added
| 2 | Image Added | Друк сформованого та зареєстрованого направлення | 3 | Позначити направлення, як помилково внесене Image Added
| При потребі зазначити помилку створеного електронного направлення. Форма потребує внесення причини зміни стану (механічна помилка, невірно ідентифікований пацієнт), та підстави. Image Added
| 4 | Відкликати направлення Image Added | При потребі зазначити - Відкликати створене електронне направлення. Форма потребує внесення причини зміни стану (відмова пацієнта, пацієнт вже отримав допомогу, пацієнта було госпіталізовано через цю проблему, помилкове введення, смерть пацієнта, інше), та підстави. Image Added
| 5 | Повторити СМС Image Added | Повторити СМС з публічним номером направлення | 6 | ЕМК Image Added | Перехід на електронні медичні картки пацієнта | 7 | Додати направлення Image Added
| Дає можливість по черзі внести декілька направлень |
|
|
|
Направлення в МІС |
...
Мал. 43 - Формування черги на обробку
Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення (мал. 44).
Image Removed
Мал. 44 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку
Предупреждение |
---|
УВАГА! Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці" (мал. 45)). |
Image Removed
Мал. 45 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо амбулаторну взаємодію (виконавши всі передумови) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 46).
Image Removed
Мал. 46 - Підтягнуте електронне направлення у консультацію
...
"МедЕйр" (БЕЗ реєстрації в системі eHealth) |
Image Added
|
Раскрыть |
---|
|
Примечание |
---|
ВАЖЛИВО! Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (для амбулаторної допомоги) або відкриття стаціонарної картки пацієнта (для стаціонарної допомоги). |
- Після створення консультації (стаціонарної картки), обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал.
|
|
...
Image Modified
Мал. |
|
...
41 - Створення направлення пацієнта в системі "Медейр" - З’явиться картка направлення.
- В формі направлення в полі "Основна інформація eHealth", необхідно зняти відмітку "eHealth" (мал.
|
|
...
Image Modified
Мал. |
|
...
42 – Поле "Основна інформація" - Після зняття відмітки, форма картки зміниться (мал.
|
|
...
Image ModifiedМал.
|
|
...
43 – Направлення в систему "МедЕйр" - Після заповнення картки, натискаємо кнопку "Зберегти"
|
|
...
- і Закрити" ( або "Зберегти і закрити") на головній панелі (мал.
|
|
...
Image Modified
Мал. |
|
...
44 - Збереження направлення Опис картки "Направлення пацієнта" (МедЕйр) Поле "Категорія*" Image Modified
| Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку
| Поля: "Основний діагноз *"; "Діагноз ICPC" Image Modified Image Modified | Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку
| Поля: "Опис діагнозу"; "Профіль відділення" Image Modified
Image Modified
Image Modified
| Текстові поля для самостійного введення даних | Поля: "Лікувальний заклад"; "Спеціальність" Image Modified
Image Modified
| Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. (Можливий пошук по частині назви) |
Блок "Допоміжна інформація" Для внесення інформації в блок "Допоміжна інформація", необхідно натиснути кнопку "Створити" (мал. |
|
...
45). Image Modified Мал. |
|
...
45 – Внесення допоміжної інформації З’явиться таблиця, де потрібно обрати тип інформації з випадаючого списку (мал. |
|
...
46). Image Modified
Мал. |
|
...
46 – Типи інформації В залежності від обраного типу, заповнюємо необхідну додаткову інформацію (мал. |
|
...
...
48); Image Modified
Мал. |
|
...
47 – Тип додаткової інформації "Спостереження/Вимір" Image ModifiedМал.
|
|
...
48 –Тип "Інша додаткова інформація" Після внесення інформації, натискаємо кнопку "Ок" Image Modified |
|
...
...