Оглавление
Информация | ||
---|---|---|
| ||
Даний розділ містить містить інформацію, необхідну для роботи лікаря СМД стаціонару в системі eHealth: основний алгоритм дій при роботі з епізодом, передачі взаємодій з ідентифікованими та неідентифікованити неідентифікованими пацієнтами. |
Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ, рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр"). |
Пошук пацієнта
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед реєстрацією процедури взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку необхідно потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна. Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в в eHealth через кнопку спецдії «Пошук "Пошук пацієнта в системі «eHealth»» «eHealth»" (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). |
Мал .1 - Пошук пацієнта в системі «eHealth»
Проведення госпіталізації в системі "МедЕйр"
Після пошуку пацієнта перехожимо до роботи з «ЕМК» (електронними медичними картками пацієнта) на головній панелі (мал. 2)
Мал. 2 – ЕМК
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У вкладці «Медичні документи» (мал. 3) обираємо необхідну медична картау стаціонарного хворого, перевіряємо форму медично облікової документації (003/о; 003-1/о; 096/о; 097/о), номер стаціонарно карти та дату створення. |
Після здійснення попе перевіряємо чи зафіксований пацієнт у відділенні, натискаємо один раз лівою клавіші миші на стаціонарну картку (мал. 3). У картці, що з’явиться, необхідно перевірити відділення та зафіксувати пацієнта в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2]))
Мал. 3 – Відкриття стаціонарної карти
Мал. 4 – Розміщення пацієнта в палаті і фіксація на ліжку
Взаємодії пацієнта стаціонарі eHealth
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
- авторизація лікаря в системі eHealth - зареєстрований пацієнт в системі eHealth - відкритий та діючий епізод пацієнта -пацієнт зафіксований у відділені (розміщений в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2])) |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Однією з передумов створення електронного медичного запису взаємодії з будь-яким типом є зареєстрований епізод в стані «Діючий». Епізод в стані «Очікує верифікації» - не може бути доданий у взаємодію (мал. 5) Детальніше по роботі з епізодом перейдіть за посиланням… |
Мал. 5 - Стани епізодів
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!! Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого! |
Мал .1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"
Проведення госпіталізації в системі "МедЕйр"
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Створення картки госпіталізації "Візит" або "Надходження"пацієнта в реєсті "Приймальне відділення"/"Приймальний покій". |
Мал. 2 - Приклад створення картки госпіталізації
Після пошуку пацієнта, перевірки картки його госпіталізації переходимо до роботи з "ЕМК" (електронними медичними картками пацієнта) на головній панелі (мал. 3)
Мал. 3 – ЕМК
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У вкладці "Медичні документи" (мал. 4), обираємо необхідну медична карту стаціонарного хворого, перевіряємо форму медично - облікової документації (003/о; 003-1/о; 096/о; 097/о), номер стаціонарної карти та дату створення. |
Після здійснення перевірки, перевіряємо чи зафіксований пацієнт у відділенні - натискаємо один раз лівою клавіші миші на стаціонарну картку (мал. 4). У картці, що з’явиться, необхідно перевірити відділення та зафіксувати пацієнта в палаті та на ліжку (мал. 5 позначки [1; 2]))
Мал. 4 – Відкриття стаціонарної карти
Мал. 5 – Розміщення пацієнта в палаті і фіксація на ліжку
Ведення взаємодії пацієнта стаціонару в eHealth
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
- авторизація лікаря в системі eHealth - зареєстрований пацієнт в системі eHealth - відкритий та діючий епізод пацієнта -пацієнта госпіталізовано (створено картку "Візит" або "Надходження") -пацієнт зафіксований у відділені (розміщений в палаті та на ліжку (мал. 5 позначки [1; 2])) |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Однією з передумов створення електронного медичного запису взаємодії з будь-яким типом - є зареєстрований епізод в стані "Діючий". Стан епізоду "Очікує верифікації" - не може бути доданий у взаємодію (мал. 6) Детальніше по роботі з епізодом перейдіть за посиланням… |
Мал. 6 - Стани епізодів
Загальні особливості заповнення блоку "eHealth" у взаємодіях
Типи стаціонарних взаємодій eHealth:
- Взаємодія в закладі охорони здоров’я
- Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару
- Коронавірус COVID 19
- Альтернативна ідентифікація
Подсказка |
---|
Поля з червоними хрестиками - обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
В ЕСОЗ передаються дані блоку " eHealth" Загальні поля блоку "Епізод*" - необхідно підтягти попередньо створений епізод стаціонарної взаємодії. "Дата та час*" - рекомендовано вказати дату фактичної виписки. "Тип взаємодії*" - "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару", "Взаємодія в закладі охорони здоров’я", "Коронавірус COVID-19" (за потреби реєстрації неідентифікованого пацієнта "Альтернативна ідентифікація"). "Пріоритет*" - зазначити "Планова" або "Ургентна". "Місце надання послуг*" - зазначити актуальне місце надання послуг. "Призначення" - довільне текстове поле. Секція "Госпіталізація" Доступна лише у взаємодії |
Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
Мал. 6 - Реєстрація неідентифікованого пацієнта
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена «Альтернативна ідентифікація», при створенні стаціонарної взаємодії, у полі «Тип взаємодії» одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 7). Після реєстрації взаємодії з цим типом - стануть доступні інші типи взаємодії. |
Мал. 7 - Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Обов’язковою умовою реєстрації взаємодії з типом «Альтернативна ідентифікація» є реєстрація в секції «Спостереження» коду спостереження – стать та зріст. В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії буде виведене повідомлення: |
Приклад заповнення секції спостереження (мал. 8).
Мал. 8 - Заповнення секції "Спостереження" з кодом "Зріст" (приклад)
Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Електронне направлення на послугу з кодом "Послуга A67010 Стаціонарне лікування" на госпіталізацію пацієнта фіксується у взаємодію з типом"Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 9). |
.
|
Виписка з електронним направленням
Якщо пацієнту було надано електроне направлення на госпіталізацію, необхідно здійснити пошук направлення, перевірити напрвлення та секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати виписку пацієнта).
1. В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 10).
Мал. 10 - Пошук направлення
3. Перевірити категорію та код послуги та взяти направлення в чергу (мал. 12).
Мал. 12 - Формування черги на обробку
2. Перевірити направлення
Знайти необхідний код послуги та клікнути "Ок" (мал. 11).
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги. Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення! |
Мал. 11 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
4. Взяти направлення в обробку (мал. 13).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Взяття направлення в обробку - це незворотня дія! |
Мал. 13 - Формування черги на обробку
Секція "Причини звернення" В даній секції необхідно вказати причини звернення пацієнта в стаціонар. Секція "Спостереження"
В секції "Спостереження", при потребі, є можливість внесення інформації різних категорій (діагностичні процедури, лабораторні дослідження, методи візуалізації, обстеження, соціальні та фізичні ознаки, терапія, шкали оцінки та опитування).
Секція "Діагнози"
Секція "Дії" В дану секцію вносимо потрібні дії, проведені в межах госпіталізації
Секція "Діагностичні звіти"
Секцію "Діагностичні звіти" формує лікуючий лікар, який створює взаємодію в стаціонарі, в діагностичному полі "Реєстратор звіту" - лікар вказує себе, а в полі "Інтерпритатор результату" - спеціаліста, який інтерпритував результат даного діагностичного звіту.
ВНЕСЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЛАБОРАТОРНО ПІДТВЕРДЖЕНИЙ ВИПАДОК COVID В рамках створення взаємодії в секцію "Діагностичні звіти" є можливість внести дані категорії "Лабораторні дослідження" та вказати код виконаного дослідження: 94762-2 — Виявлення антитіл до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу сумарно Секція "Процедури" В секції "Процедури" є можливість внесення процедур (маніпуляцій, лікувальних заходів), а також оперативних втручань пацієнта. Детальна інформація по веденню секції "Процедури" за посиланням ... Секція "Імунізація"
Детальна інформація по веденню секції "Імунізація" за посиланням ... |
Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
Мал. 7 - Реєстрація неідентифікованого пацієнта
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена "Альтернативна ідентифікація", при створенні стаціонарної взаємодії, у полі "Тип взаємодії" одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 8). Після реєстрації взаємодії з цим типом, стануть доступні інші типи взаємодії. |
Мал. 8 - Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
За навчальними матеріалами НСЗУ, для взаємодії "Альтернативна ідентифікація", рекомендовано вносити дані в секції "Спостереження" з додаванням коду спостереження – стать та зріст. В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії, буде виведене повідомлення: |
Приклад заповнення секції спостереження (мал. 9).
Мал. 9 - Заповнення секції "Спостереження" з кодом "Зріст" (приклад)
Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
Мал. 10 - Взаємодія з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Виписка з електронним направленням
Якщо пацієнту було надано електроне направлення на госпіталізацію, необхідно здійснити перевірку пацієнта в eHealth з документів та звірити дані в секції "Пацієнт" при обробці електронно направлення, взяти його в чергу та в обробку (в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодії пацієнта).
1. В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 11).
Мал. 11 - Пошук направлення
3. Перевірити категорію та код послуги та взяти направлення в чергу (мал. 13).
Мал. 13 - Формування черги на обробку
2. Перевірити направлення
Знайти необхідний код послуги та клікнути "Ок" (мал. 12).
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги. Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення! |
Мал. 12 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
4. Взяти направлення в обробку (мал. 14).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Взяття направлення в обробку - це незворотня дія! |
Мал. 14 - Формування черги на обробку
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення: |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Перед переходом до роботи з ЕМК, в карті направлення пацієнта перевірте поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці" (мал. 15)). |
Мал. 15 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо взаємодію з типом (виконавши всі передумови) "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 16).
Виписка без електронного направлення
Створюємо взаємодію (виконавши всі передумови) та вказуємо тип "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" та заповнюємо картку даної взаємодії без фіксації направлення.
Для передачі в eHealth необхідно коректно заповнити картку (мал. 17).
Мал. 17 - Приклад заповнення взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Взаємодія в закладі охорони здоров’я
Перед створенням взаємодій "Взаємодія в закладі охорони здоров'я", необхідно виконати всі Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого.
Даний тип взаємодії для стаціонарного випадку обов'язковий при передачі даних в ЕСОЗ для новонародженого пацієнта, саме під цим типом взаємодії формується
МЕДИЧНИЙ ВИСНОВОК НОВОНАРОДЖЕНОГО
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Обов'язкові параметри передачі стаціонарного типу взаємодії "Взаємодія в закладі охорони здоров'я" для новонародженого:
|
Коронавірус COVID 19
Перед створенням взаємодій для передаачі даних по захворюваннях COVID 19 необхідно виконати всі Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого
Примечание | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
Створення взаємодії "Коронавірус COVID 19" та передача в ЕСОЗ необхідна для пацієнтів, у яких є підозра чи встановлений діагноз COVID-19 Обов'язково необхідно дотримуватися рекомендацій Національної служби здоров'я України!
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Однією з передумов створення електронного медичного запису взаємодії з будь-яким типом є зареєстрований епізод в стані «Діючий». Епізод в стані «Очікує верифікації» - не може бути доданий у взаємодію (мал. 6) Детальніше по роботі з епізодом перейдіть за посиланням… |
Заповнюємо картку, враховуючи всі Особливості заповнення блоку " eHealth" у взаємодіях
Подсказка | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклади діагнозів, за навчальними матеріалами НСЗУ, які можливо застосовувати, залежно від випадку захворювання:
|
Створити епізод надання медичної допомоги з типом епізоду “ЛІКУВАННЯ” Тип взаємодії в рамках епізходу:
Клас взаємодії:
У рамках взаємодії - вказати діагноз/стан пацієнта. Наприклад:
Клінічний статус діагнозів:
Вид діагнозу (cтатус верифікації діагнозу):
Дата підтвердження/виявлення діагнозу: відповідає даті встановлення діагнозу.
|
Виписка пацієнта з ЕМК (внутрішня виписка МІС)
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для того, щоб перевірити пацієнтів, які розподілені на ліжка Вашого відділення, необхідно перейти в реєстр "Пацієнти мого відділення" або ("003/о – Історії хвороби мого відділення"; "096/о – Вагітності на пологи мого відділення") В зазанчених реєстрах необхідно перевірити кількість пацієнтів, якщо попередньо виписаний пацієнт після оновлення залишився в списках зазначених реєстрів - це означає, що його не було виписано або виписано некоректно. Якщо виписка пацієнта відбувається не під відділенням, до якого прикріплений спеціаліст, необхідно здійснити пошук пацієнта у загальному реєстрі стаціонарних карток "Стаціонарні картки". Після виписки всі стаціонарні картки залишаються в реєстрі "Стаціонарні картки" (або переходять в інші налаштовані підреєстри, наприклад "Виписані").
Після пошуку пацієнта, переходимо в ЕМК та перевіряємо його виписку у медичній карті стаціонарного хворого. |
Внутрішня виписка пацієнта МІС
В реєстрах: "Пацієнти мого відділення" ( або "003/о – Історії хвороби мого відділення"; "096/о – Вагітності на пологи мого відділення"), "Стаціонарні картки" необхідно знайти пацієнта, зайти в його ЕМК, знайти необхідну стаціонарну картку пацієнта та натиснути "Виписати" (мал. 18).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Виписка пацієнта можлива, якщо пацієнт зафіксований на ліжку - стан "Прийнято" |
В ЕМК, знайти необхідну стаціонарну картку пацієнта та натиснути "Виписати" (мал. 18).
Мал. 18 - Виписка пацієнта (ЕМК)
Якщо були попередні переведення пацієнта, картка ліжкового фонду змінена на таблицю (мал. 19).
Мал. 19- Виписка пацієнта при переведенні в інше відділення (ЕМК)
У таблиці, що з'явиться заповнити поле "Стан при виписуванні*", "Тип епікризу*", а також "Лікар" (мал. 20 позначки [1; 2;3]).
При потребі, внести рекомендації, сформувати виписку і натиснути кнопку "Ок".
Мал. 20 - Виписка пацієнта (МІС)
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Після виписки рекомендовано сформувати 066/о "Карта пацієнта, який вибув із стаціонару". Детально інформація по веденню 066 форми за посиланням…. |
Переведення пацієнта в інше відділення
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Переведення пацієнта можливе, якщо пацієнт зафіксований на ліжку - стан "Прийнято" |
В ЕМК, знайти необхідну стаціонарну картку пацієнта та натиснути "Перевести" (мал. 21).
Мал. 21 – Переведення пацієнта
У вікні, що відкриється, обрати з випадаючих списків відділення, до якого переміщено пацієнта та натиснути "Ок" (мал. 22).
Мал. 22 –
title | ПІДКАЗКА! |
---|
Після успішного взяття направлення в обробку система видасть повідомлення:
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картні направлення пацієнта перевірте поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці" (мал. 14)). |
Мал. 14 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо взаємодію з типом (виконавши всі передумови) "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 16).
Виписка з паперовим направленням
title | ВАЖЛИВО! |
---|
Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного.
У взаємодії пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення" (мал. 17).
В таблиці, що з'явиться, заповнити електронне направлення (мал. 18).
Критерії створення паперового направлення:
Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);
Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;
Дата – дата створення направлення;
Найменування НМП – назва та ЄДРПОУ закладу.
Мал. 18 - Паперове направлення (приклад)
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Видалення паперового направлення пможливе перед відправкою взаємодії в ЕСОЗ (мал. 19). |
Мал. 19- Видаленняпаперового направлення (приклад)
Виписка без електронного направлення
Створюємо взаємодію (виконавши всі передумови) та вказуємо тип "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та заповнюємо картку даної взаємодії без фіксації направлення.
Для передачі в eHealth необхідно коректно заповнити картку.
Особливості заповнення блоку " eHealth" у взаємодіях
Типи стаціонарних взаємодій eHealth:
- Взаємодія в закладі охорони здоров’я
- Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару
- Коронавірус COVID 19
- Альтернативна ідентифікація
Виписка пацієнта зі стаціонарну в ЕМК пацієнта
Подсказка |
---|
Поля з червоними хрестиками - обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки. |
icon | false |
---|
В ЕСОЗ передаються дані блоку " eHealth"
Загальні поля блоку
"Епізод*" - необхідно підтягти попередньо створений епізод стаціонарної взаємодії
"Дата та час*" - рекомендовано вказати дату фактичної виписки
"Тип взаємодії*" - "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
"Пріоритет*" - зазначити "Планова" або "Ургентна"
"Місце надання послуг*" - зазначити актуальне місце надання послуг
"Призначення" -довільне тестове поле
Секція "Госпіталізація"
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Якщо в полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ", поле "Заклад, у який переведено пацієнта", стає обов'язковим полем де необхідно знайти заклад куди переводиться пацієнт. Заклад можна знайти по офіційній назві або по коду ЄДРПОУ. Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ. |
Секція "Причини звернення"
В даній секції необхідно вказати причини звернення пацієнта в стаціонар.
Секція "Спостереження"
В секції "Спостереження", при потребі є можливість сесення інформації різних категорій (діагностичні процедури, лабориторні дослідження,
методи візуалізації, обстеження, соціальні та фізичні ознаки, терапія, шкали оцінки та опитування).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Доступні категорії лабораторної діагностики на COVID-19 94762-2 — Виявлення антитіл до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу сумарно |
Секція "Діагнози"
title | ВАЖЛИВО! |
---|
При внесенні взаємодії з типом "Коронавірус COVID 19" діагнози рекомендовано вносити згідно вказівок НСЗУ.
View file name COVID_19_РЕКОМЕНДАЦІЇ_ВЕДЕННЯ_ПАЦІЄНТІВ_З_КОРОНАВІРУСНОЮ_ІНФЕКЦІЄЮ_17022021 (4).pdf height 250 View file name ДОДАТОК_1_COVID_19_РЕКОМЕНДАЦІЇ_ВЕДЕННЯ_ПАЦІЄНТІВ_З_КОРОНАВІРУСНОЮ (1).pdf height 250
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
Секція "Дії"
В дану секцію вносимо потрібні дії проведені в межах госпіталізації
title | Внесення дій при відправці взаємодії з типом "Коронавірус COVID 19" |
---|
Всі дії зазначені у виписці з типом взаємодії "Коронавірус COVID 19" рекомендовано вносити згідно вказівок НСЗУ.
View file | ||||
---|---|---|---|---|
|
View file | ||||
---|---|---|---|---|
|
Секція "Діагностичні звіти"
Секцію "Діагностичні звіти" формує лікуючий лікар, який створює взаємодію в стаціонарі, в діагностичному в полі "Реєстратор звіту" - лікар вказує себе, а в полі "Інтерпритатор результату" - спеціаліста, який інтерпритував результат даного діагностичного звіту.
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
В секцію "Діагностичний звіт" є можливість вказувати данні лабораторних досліджннь, УЗД, рентгенографії та ін., в залежності від обраної категорії звіту: візуалізація, діагностична процедура, лабораторна діагностика чи лікувально-діагностична процедура. Детальна інформація по веденню секції "Діагностичний звіт" за посиланням ... |
Секція "Процедури"
В секції "Процедури" є можливість внесення процедур (маніпуляцій, лікувальних заходів), а також оперативних втручань пацієнта.
Детальна інформація по веденню секції "Процедури" за посиланням ...
Секція "Імунізація"
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Секція "Імунізація" доступна лише у виписці з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару". В даній секції можливе внесення щеплень виконаних в іншому ЛЗ "Інше джерело" так і в даному ЛЗ зазначено по замовчуанню - "Виконавець". |
Детальна інформація по веденню секції "Процедури" за посиланням ...
Виписка пацієнта з ЕМК
ПІДКАЗКА! Для того щоб побачити всіх пацієнтів, які розподілені на ліжка, потрібно перейти в реєстр «Пацієнти мого відділення» («003/о – Історії хвороби мого відділення»;/ «096/о – Вагітності на пологи мого відділення»)
В реєстрі «Пацієнти мого відділення» можна отримати інформацію скільки пацієнтів лежить у відділенні, при потребі, перевести в інше відділення чи виписати.
ІІ Переведення пацієнта в інше відділення
ВАЖЛИВО! Переведення пацієнта в інше відділення можливе лише за попереднього розміщення пацієнта в палаті і фіксація на ліжку відділення звідки переводиться (мал. 7).
мал. 7 – Переведення пацієнта
Для переведення пацієнта необхідно виконати такі дії:
в стаціонарній натиснути кнопку «Перевести» (мал. 7)
У вікні що відкриється обрати з випадаючих списків відділення до якого переміщено пацієнта
та натиснути «Ок» (мал. 8).
мал. 8 – Зміна відділення пацієнта (переведення)
Коли з’явиться таблиця переміщень зі станом, звідки переведено та куди направленно
–, переміщення успішно виконано (мал.
923).
Мал. 24 – Успішне переведення пацієнта
Після формуваннявнутрцшньої виписки МІС "МедЕйр" з'являється можливість створення 066/о форми (мал. 25). Та заповнення статистичної карти хворого, який вибув зі стаціонару.
Мал. 25 – Кнопка генерації форми 066/о мал. 9 – Переведено пацієнта