Типи стаціонарної взаємодії eHealth:
- Взаємодія в закладі охорони здоров’я;
- Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару;
- Коронавірус COVID 19;
-Альтернативна ідентифікація
Виписка пацієнта зі стаціонарну в ЕМК пацієнта
Оглавление
Информация | ||
---|---|---|
| ||
Даний розділ містить містить інформацію, необхідну для роботи лікаря СМД стаціонару в системі eHealth: основний алгоритм дій при роботі з епізодом, передачі взаємодій з ідентифікованими та неідентифікованити неідентифікованими пацієнтами. |
Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ, рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр"). |
Пошук пацієнта
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед реєстрацією процедури взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку необхідно потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна. Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в в eHealth через кнопку спецдії «Пошук "Пошук пацієнта в системі «eHealth»» «eHealth»" (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!! Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого! |
«eHealth»"eHealth"
Мал .1 - Пошук пацієнта в системіПроведення госпіталізації в системі "МедЕйр"
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Створення картки госпіталізації "Візит" або "Надходження"пацієнта в реєсті "Приймальне відділення"/"Приймальний покій". |
Мал. 2 - Приклад створення картки госпіталізації
Після пошуку пацієнта
перехожимо, перевірки картки його госпіталізації переходимо до роботи з
«ЕМК»"ЕМК" (електронними медичними картками пацієнта)
на головній панелі (мал.
23)
2 – 3 – ЕМК
Мал.Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У вкладці «Медичні документи»"Медичні документи" (мал. 3 4), обираємо необхідну медична картау карту стаціонарного хворого, перевіряємо форму медично - облікової документації (003/о; 003-1/о; 096/о; 097/о), номер стаціонарно стаціонарної карти та дату створення. |
Після здійснення попе перевірки, перевіряємо чи зафіксований пацієнт у відділенні , натискаємо - натискаємо один раз лівою клавіші миші на стаціонарну картку (мал. 34). У картці, що з’явиться, необхідно перевірити відділення відділення та зафіксувати пацієнта в палаті та на ліжку (мал. 45 позначки [1; 2]))
Мал. 3 – 4 – Відкриття стаціонарної карти
Мал. 4 – 5 – Розміщення пацієнта в палаті і фіксація на ліжку
Ведення взаємодії пацієнта
стаціонарістаціонару в eHealth
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
- авторизація лікаря в системі eHealth - зареєстрований пацієнт в системі eHealth - відкритий та діючий епізод пацієнта -пацієнта госпіталізовано (створено картку "Візит" або "Надходження") -пацієнт зафіксований у відділені (розміщений в палаті та на ліжку (мал. 45 позначки [1; 2])) |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Однією з передумов створення електронного медичного запису взаємодії з будь-яким яким типом є - є зареєстрований епізод в стані «Діючий».Епізод в стані «Очікує верифікації» "Діючий". Стан епізоду "Очікує верифікації" - не може бути доданий у взаємодію (мал. 56) Детальніше по роботі з епізодом перейдіть за посиланням… |
Мал. 56 - Стани епізодів
Загальні особливості заповнення блоку "eHealth" у взаємодіях
Типи стаціонарних взаємодій eHealth:
- Взаємодія в закладі охорони здоров’я
- Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару
- Коронавірус COVID 19
- Альтернативна ідентифікація
Подсказка |
---|
Поля з червоними хрестиками - обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки. |
Подсказка | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В ЕСОЗ передаються дані блоку " eHealth" Загальні поля блоку "Епізод*" - необхідно підтягти попередньо створений епізод стаціонарної взаємодії. "Дата та час*" - рекомендовано вказати дату фактичної виписки. "Тип взаємодії*" - "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару", "Взаємодія в закладі охорони здоров’я", "Коронавірус COVID-19" (за потреби реєстрації неідентифікованого пацієнта "Альтернативна ідентифікація"). "Пріоритет*" - зазначити "Планова" або "Ургентна". "Місце надання послуг*" - зазначити актуальне місце надання послуг. "Призначення" - довільне текстове поле. Секція "Госпіталізація" Доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару".
Секція "Причини звернення" В даній секції необхідно вказати причини звернення пацієнта в стаціонар. Секція "Спостереження"
В секції "Спостереження", при потребі, є можливість внесення інформації різних категорій (діагностичні процедури, лабораторні дослідження, методи візуалізації, обстеження, соціальні та фізичні ознаки, терапія, шкали оцінки та опитування).
Секція "Діагнози"
Секція "Дії" В дану секцію вносимо потрібні дії, проведені в межах госпіталізації
Секція "Діагностичні звіти"
Секцію "Діагностичні звіти" формує лікуючий лікар, який створює взаємодію в стаціонарі, в діагностичному полі "Реєстратор звіту" - лікар вказує себе, а в полі "Інтерпритатор результату" - спеціаліста, який інтерпритував результат даного діагностичного звіту.
ВНЕСЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЛАБОРАТОРНО ПІДТВЕРДЖЕНИЙ ВИПАДОК COVID В рамках створення взаємодії в секцію "Діагностичні звіти" є можливість внести дані категорії "Лабораторні дослідження" та вказати код виконаного дослідження: 94762-2 — Виявлення антитіл до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу сумарно Секція "Процедури" В секції "Процедури" є можливість внесення процедур (маніпуляцій, лікувальних заходів), а також оперативних втручань пацієнта. Детальна інформація по веденню секції "Процедури" за посиланням ... Секція "Імунізація"
Детальна інформація по веденню секції "Імунізація" за посиланням ... |
Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
6 7 - Реєстрація неідентифікованого пацієнта
Мал.Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена «Альтернативна ідентифікація»"Альтернативна ідентифікація", при створенні стаціонарної взаємодії, у полі «Тип взаємодії» "Тип взаємодії" одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 78). Після реєстрації взаємодії з цим типом - , стануть доступні інші типи взаємодії. |
Мал. 7 8 - Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Обов’язковою умовою реєстрації взаємодії з типом «Альтернативна ідентифікація» є реєстрація в секції «Спостереження» За навчальними матеріалами НСЗУ, для взаємодії "Альтернативна ідентифікація", рекомендовано вносити дані в секції "Спостереження" з додаванням коду спостереження – стать та зрістзріст. В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії, буде виведене повідомлення: |
Приклад заповнення секції спостереження (мал. 89).
Мал. 89 - Заповнення секції "Спостереження" з з кодом "Зріст" (приклад)
Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
910 - Виписка з Взаємодія з типом "виписка Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Мал.Виписка з електронним направленням
Якщо пацієнту було надано електроне направлення на госпіталізацію, необхідно здійснити пошук направлення, перевірити напрвлення та секцію "Загальна інформація пацієнта", перевірку пацієнта в eHealth з документів та звірити дані в секції "Пацієнт" при обробці електронно направлення, взяти його в чергу та в обробку (в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати виписку взаємодії пацієнта).
1. В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити здійснити пошук направлення (мал. 1011).
Мал.
1011 - Пошук направлення
3. Перевірити категорію та код послуги та взяти направлення в чергу (мал. 1213).
Мал. 12 13 - Формування черги на обробку
2. Перевірити направлення
Знайти необхідний код послуги та клікнути "Ок" (мал. 1112).
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги. Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення! |
Мал. 11 12 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
4. Взяти направлення в обробку (мал. 1314).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Взяття направлення в обробку - це незворотня дія! |
Мал. 13 14 - Формування черги на обробку
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення: |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картні карті направлення пацієнта перевірте поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці" (мал. 1415)). |
Мал. 1415 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо взаємодію з типом (виконавши всі передумови) "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15)та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 16).
Виписка
з паперовим направленнямtitle | ВАЖЛИВО! |
---|
Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного.
У взаємодії пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення" (мал. 17).
В таблиці, що з'явиться, заповнити електронне направлення (мал. 18).
Критерії створення паперового направлення:
Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);
Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;
Дата – дата створення направлення;
Найменування НМП – назва та ЄДРПОУ закладу.
Мал. 18 - Паперове направлення (приклад)
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Видалення паперового направлення пможливе перед відправкою взаємодії в ЕСОЗ (мал. 19). |
Мал. 19- Видаленняпаперового направлення (приклад)
без електронного направлення
Створюємо взаємодію (виконавши всі передумови) та вказуємо тип "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" та заповнюємо картку даної взаємодії без фіксації направлення.
Для передачі в eHealth необхідно коректно заповнити картку (мал. 17).
Мал. 17 - Приклад заповнення взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Взаємодія в закладі охорони здоров’я
Перед створенням взаємодій "Взаємодія в закладі охорони здоров'я", необхідно виконати всі Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого.
Даний тип взаємодії для стаціонарного випадку обов'язковий при передачі даних в ЕСОЗ для новонародженого пацієнта, саме під цим типом взаємодії формується
МЕДИЧНИЙ ВИСНОВОК НОВОНАРОДЖЕНОГО
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Обов'язкові параметри передачі стаціонарного типу взаємодії "Взаємодія в закладі охорони здоров'я" для новонародженого:
|
Коронавірус COVID 19
Перед створенням взаємодій для передаачі даних по захворюваннях COVID 19 необхідно виконати всі Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого
Примечание | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||
Створення взаємодії "Коронавірус COVID 19" та передача в ЕСОЗ необхідна для пацієнтів, у яких є підозра чи встановлений діагноз COVID-19 Обов'язково необхідно дотримуватися рекомендацій Національної служби здоров'я України!
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Однією з передумов створення електронного медичного запису взаємодії з будь-яким типом є зареєстрований епізод в стані «Діючий». Епізод в стані «Очікує верифікації» - не може бути доданий у взаємодію (мал. 6) Детальніше по роботі з епізодом перейдіть за посиланням… |
Заповнюємо картку, враховуючи всі Особливості заповнення блоку " eHealth" у взаємодіях
Подсказка | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклади діагнозів, за навчальними матеріалами НСЗУ, які можливо застосовувати, залежно від випадку захворювання:
|
Створити епізод надання медичної допомоги з типом епізоду “ЛІКУВАННЯ” Тип взаємодії в рамках епізходу:
Клас взаємодії:
У рамках взаємодії - вказати діагноз/стан пацієнта. Наприклад:
Клінічний статус діагнозів:
Вид діагнозу (cтатус верифікації діагнозу):
Дата підтвердження/виявлення діагнозу: відповідає даті встановлення діагнозу.
|
Виписка пацієнта з ЕМК (внутрішня виписка МІС)
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для того, щоб перевірити пацієнтів, які розподілені на ліжка Вашого відділення, необхідно перейти в реєстр "Пацієнти мого відділення" або ("003/о – Історії хвороби мого відділення"; "096/о – Вагітності на пологи мого відділення") В зазанчених реєстрах необхідно перевірити кількість пацієнтів, якщо попередньо виписаний пацієнт після оновлення залишився в списках зазначених реєстрів - це означає, що його не було виписано або виписано некоректно. Якщо виписка пацієнта відбувається не під відділенням, до якого прикріплений спеціаліст, необхідно здійснити пошук пацієнта у загальному реєстрі стаціонарних карток "Стаціонарні картки". Після виписки всі стаціонарні картки залишаються в реєстрі "Стаціонарні картки" (або переходять в інші налаштовані підреєстри, наприклад "Виписані").
Після пошуку пацієнта, переходимо в ЕМК та перевіряємо його виписку у медичній карті стаціонарного хворого. |
Внутрішня виписка пацієнта МІС
В реєстрах: "Пацієнти мого відділення" ( або "003/о – Історії хвороби мого відділення"; "096/о – Вагітності на пологи мого відділення"), "Стаціонарні картки" необхідно знайти пацієнта, зайти в його ЕМК, знайти необхідну стаціонарну картку пацієнта та натиснути "Виписати" (мал. 18).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Виписка пацієнта можлива, якщо пацієнт зафіксований на ліжку - стан "Прийнято" |
В ЕМК, знайти необхідну стаціонарну картку пацієнта та натиснути "Виписати" (мал. 18).
Мал. 18 - Виписка пацієнта (ЕМК)
Якщо були попередні переведення пацієнта, картка ліжкового фонду змінена на таблицю (мал. 19).
Мал. 19- Виписка пацієнта при переведенні в інше відділення (ЕМК)
У таблиці, що з'явиться заповнити поле "Стан при виписуванні*", "Тип епікризу*", а також "Лікар" (мал. 20 позначки [1; 2;3]).
При потребі, внести рекомендації, сформувати виписку і натиснути кнопку "Ок".
Мал. 20 - Виписка пацієнта (МІС)
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Після виписки рекомендовано сформувати 066/о "Карта пацієнта, який вибув із стаціонару". Детально інформація по веденню 066 форми за посиланням…. |
Переведення пацієнта в інше відділення
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Переведення пацієнта можливе, якщо пацієнт зафіксований на ліжку - стан "Прийнято" |
В ЕМК, знайти необхідну стаціонарну картку пацієнта та натиснути "Перевести" (мал. 21).
Мал. 21 – Переведення пацієнта
У вікні, що відкриється, обрати з випадаючих списків відділення, до якого переміщено пацієнта та натиснути "Ок" (мал. 22).
Мал. 22 –
Виписка без електронного направлення
Створюємо взаємодію з типом (виконавши всі передумови) "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та заповнюємо картку даної взаємодії без фіксації направлення.
Для передачі в eHealth необхідно коректно заповнити картку.
Поля з червоними хрестиками - обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки.
В ЕСОЗ передаються дані блоку " eHealth"
Загальні поля блоку:
"Епізод*" - необхідно підтягти попередньо створений епізод стаціонарної взаємодії
"Дата та час*" - рекомендовано вказати дату фактичної виписки
"Тип взаємодії*" - "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
"Пріоритет*" - зазначити "Планова" або "Ургентна"
"Місце надання послуг*" - зазначити актуальне місце надання послуг
"Призначення" -довільне тестове поле
Секція "Госпіталізація"
Виписка пацієнта з ЕМК
ПІДКАЗКА! Для того щоб побачити всіх пацієнтів, які розподілені на ліжка, потрібно перейти в реєстр «Пацієнти мого відділення» («003/о – Історії хвороби мого відділення»;/ «096/о – Вагітності на пологи мого відділення»)
В реєстрі «Пацієнти мого відділення» можна отримати інформацію скільки пацієнтів лежить у відділенні, при потребі, перевести в інше відділення чи виписати.
ІІ Переведення пацієнта в інше відділення
ВАЖЛИВО! Переведення пацієнта в інше відділення можливе лише за попереднього розміщення пацієнта в палаті і фіксація на ліжку відділення звідки переводиться (мал. 7).
мал. 7 – Переведення пацієнта
Для переведення пацієнта необхідно виконати такі дії:
в стаціонарній натиснути кнопку «Перевести» (мал. 7)
У вікні що відкриється обрати з випадаючих списків відділення до якого переміщено пацієнта
та натиснути «Ок» (мал. 8).
мал. 8 – Зміна відділення пацієнта (переведення)
Коли з’явиться таблиця переміщень зі станом, звідки переведено та куди направленно
–, переміщення успішно виконано (мал.
923).
Мал. 24 – Успішне переведення пацієнта
Після формуваннявнутрцшньої виписки МІС "МедЕйр" з'являється можливість створення 066/о форми (мал. 25). Та заповнення статистичної карти хворого, який вибув зі стаціонару.
Мал. 25 – Кнопка генерації форми 066/о мал. 9 – Переведено пацієнта