Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление

Передумови створення  консультації (взаємодії)

Консультацій в межах амбулаторного лікування є два види:

  • Консультація, що створюється через епізод, з передачею даних в систему eHealth.

  • Консультація, яка зберігається в системі

    «МедЕйр»

    "МедЕйр" і незалежна від епізоду та не передається в систему eHealth.



Предупреждение
titleУВАГА!

Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.

  Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»"  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). Image Added

Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!




Image Added

Мал .1  - Пошук пацієнта в системі "eHealth"

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Передумовою створення будь-якої консультації, є створення амбулаторна

...

картка (

...

мал.

...

2).

Детальніше про створення  амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням


Мал.12 - Створення амбулаторної картки

...

Алгоритм створення  консультації лікаря в системі "МедЕйр" (на прикладі картки ортопеда-травматолога)

Для створення картки «Консультація "Консультація лікаря ….» ", необхідно в амбулаторній картці додати гілку «Консультація лікаря…» (Мал. 2"Консультація лікаря…" (мал. 3). В доданій гілці  (Малмал. 34, позначка [1])   на робочому полі відкриється таблиці таблиця, де необхідно натиснути кнопку «Додати» "Додати"    (Малмал. 34, позначка [2]).

Мал.  Додавання - Додавання гілок до амбулаторної картки


Мал. 34 - Створення консультації

З’явиться картка «Консультація "Консультація ортопеда-травматолога» травматолога" (Малмал. 45), яку необхідно заповнити та натиснути кнопку «Зберегти»"Зберегти".

Мал. 4  Заповнення - Заповнення та збереження картки

Після внесення всіх необхідних полів, натиснути кнопку «Зберегти»"Зберегти"  (Малмал. 45).

Для скасування внесення картки, натиснути кнопку «Скасувати» Image Removed

Консультація лікаря  eHealth

"Скасувати" Image Added

Алгоритм створення та передачі консультації (взаємодії) в eHealth

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для  роботи з карткою

...

"Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані

...

 "Діючий".

Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії. 



Для створення картки «Консультація спеціаліста eHealth» необхідно обрати епізод  та додати консультацію.

Способи додавання консультації:

Варіант І

Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (Малмал. 56)

Image Added

Image RemovedМал. 56  Додавання - Додавання консультації з епізоду

В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (Малмал. 67).

Мал. 67  Обираємо - Обираємо необхідний тип консультації

...

Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (Малмал. 78).

Мал. 78 - Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"

та обрати відповідний тип консультації (Малмал. 89).

Мал. 89 - Запропоновані типи консультацій

...

Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (Малмал. 410).

Мал. 910 - Створення консультації  консультації з таблиці 

В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (Малмал. 1011).

Мал. 1011 - Внесення епізоду в картку пацієнта

Предупреждение

ВАЖЛИВО!

Поля з червоними хрестиками Image Modified обов’язкові для внесення

Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в ehealth за посиланням...

Додаткові картки консультації

Предупреждение
titleУВАГА!

В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази наповнення амбулаторної картки може відрізнятися.

Таб. 1 Тідпорядковані картки Консультації спеціаліста (Консультації спеціаліста в системі eHealth)


ПризначенняРозділОпис


Image Added
Визначення антропометрія пацієнта Антропометрія

Сторення, перегляд та редагування внесених описіу по антропометричних даних  в межах системи "Медейр", які не передаються в систему eHealth та ЛЗ спеціаліста.


Medication, drugs, drug, medical, medicine icon - DownloadImage Added

Призначення та реєстрація препаратів


 Призначені препарати

Містить перелік створених призначених препаратів:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в eHealth по програмі "Доступні ліки".


Diagnostic - Free medical iconsImage Added

Направлення через  в систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

 Направлення пацієнта

Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в систему eHealth


Prescription, medical, bill, leave, sick, document, history icon - DownloadImage Added


Робота з лікарняним листком в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціалістаЛікарняний листокРобота з лікарняним листком в межах консультації, продовження лікарняного листка.

Image Added

Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

Направлення на аналізи

Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста