Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление

Передумови створення  консультації (взаємодії)

Консультацій в межах амбулаторного лікування є два види:

  • Консультація, що створюється через епізод, з передачею даних в систему eHealth.

  • Консультація, яка зберігається в системі

...

  • "МедЕйр" і незалежна від епізоду та не передається в систему eHealth.



Предупреждение
titleУВАГА!

Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.

  Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»"  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). Image Added

Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!




Image Added

Мал .1  - Пошук пацієнта в системі "eHealth"

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Передумовою створення будь-якої консультації, є створення амбулаторна

...

картка (

...

мал.

...

2).

Детальніше про створення  амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням


Мал.12 - Створення амбулаторної картки

...

Алгоритм створення  консультації лікаря в системі "МедЕйр" (на прикладі картки ортопеда-травматолога)

Для створення картки

...

"Консультація лікаря ….

...

", необхідно в амбулаторній картці додати гілку

...

"Консультація лікаря…" (мал. 3). В доданій гілці  (

...

мал.

...

4, позначка [1])

...

на робочому полі відкриється

...

таблиця, де необхідно натиснути кнопку

...

"Додати" Image Modified   (

...

мал.

...

4, позначка [2]).

Мал.  Додавання - Додавання гілок до амбулаторної картки


Мал. 34 - Створення консультації

З’явиться картка

...

"Консультація ортопеда-

...

травматолога" (

...

мал.

...

5), яку необхідно заповнити та натиснути кнопку

...

"Зберегти".

Мал. 4  Заповнення - Заповнення та збереження картки

Після внесення всіх необхідних полів, натиснути кнопку

...

"Зберегти" Image Modified (

...

мал.

...

5).

Для скасування внесення картки, натиснути кнопку

...

Консультація лікаря  eHealth

"Скасувати" Image Added

Алгоритм створення та передачі консультації (взаємодії) в eHealth

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для  роботи з карткою

...

"Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані

...

 "Діючий".

Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії. 



Для створення картки «Консультація спеціаліста eHealth» необхідно обрати епізод  та додати консультацію.

Способи додавання консультації:

Варіант І

Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (

...

мал.

...

6)

Image Added

Image RemovedМал. 56  Додавання - Додавання консультації з епізоду

В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (

...

мал.

...

7).

Мал. 67  Обираємо - Обираємо необхідний тип консультації

 Варіант ІІ

Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (

...

мал.

...

8).

Мал. 78 - Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"

та обрати відповідний тип консультації (

...

мал.

...

9).

Мал. 89 - Запропоновані типи консультацій

Варіант ІІІ

Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (

...

мал.

...

10).

Мал. 910 - Створення консультації  консультації з таблиці 

В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (

...

мал.

...

11).

Мал. 1011 - Внесення епізоду в картку пацієнта

Предупреждение

ВАЖЛИВО!

Поля з червоними хрестиками Image Modified обов’язкові для внесення

Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в ehealth за посиланням...

Додаткові картки консультації

Предупреждение
titleУВАГА!

В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази наповнення амбулаторної картки може відрізнятися.

Таб. 1 Тідпорядковані картки Консультації спеціаліста (Консультації спеціаліста в системі eHealth)


ПризначенняРозділОпис


Image Added
Визначення антропометрія пацієнта Антропометрія

Сторення, перегляд та редагування внесених описіу по антропометричних даних  в межах системи "Медейр", які не передаються в систему eHealth та ЛЗ спеціаліста.


Medication, drugs, drug, medical, medicine icon - DownloadImage Added

Призначення та реєстрація препаратів


 Призначені препарати

Містить перелік створених призначених препаратів:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в eHealth по програмі "Доступні ліки".


Diagnostic - Free medical iconsImage Added

Направлення через  в систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

 Направлення пацієнта

Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в систему eHealth


Prescription, medical, bill, leave, sick, document, history icon - DownloadImage Added


Робота з лікарняним листком в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціалістаЛікарняний листокРобота з лікарняним листком в межах консультації, продовження лікарняного листка.

Image Added

Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

Направлення на аналізи

Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста