Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Особливості та передумови отримання дозволу до даних пацієнта з  eHealth

Image Added


Раскрыть
titleОсобливості отримання дозволу


Предупреждение
titleУВАГА!

Доступ до персональних даних пацієнта можливий лише після згоди пацієнта на обробку його персональних даних!

ПАМ'ЯТКА ПАЦІЄНТУ

Надаючи код з СМС повідомлення або документи (у разі відсутності мобільного телефону), особа чи її представник:
- надає медичному працівнику згоду на отримання та обробку персональних даних.

ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

Обробка персональних даних пацієнтів в Електронній системі охорони здоров’я (далі - ЕСОЗ) здійснюється з метою забезпечення прав та гарантій пацієнта на вибір лікаря, отримання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій.

Володільцем ЕСОЗ є держава в особі Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Доступ до даних про пацієнта, що містяться в ЕСОЗ, має лікар, якого обрав пацієнт, а також інші лікарі за його направленням у межах, необхідних для надання медичних послуг такими лікарями.

Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", обробку персональних даних також можуть здійснювати працівники НСЗУ, на яких покладено обов’язки щодо забезпечення захисту персональних даних, виключно для здійснення повноважень НСЗУ.

Персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію пацієнта, не довше, ніж це необхідно для законних цілей, у яких вони збиралися або надалі оброблялися.

У разі виникнення питань щодо обробки персональних даних в ЕСОЗ або з метою реалізації прав суб’єкта персональних даних, відповідно до чинного законодавства, звертайтеся до НСЗУ: 04073, м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19; info@nszu.gov.ua або зателефонуйте до інформаційно-довідкової служби НСЗУ за телефоном 16-77.

БАЖАЄМО ЗДОРОВ'Я!!!

Інформація з пам'ятки має бути повідомлена пацієнту  Image Added

Передумови читання даних з системи eHealth

Image Added

Image Added

Image Added



Отримання дозволу на читання даних з ситеми eHealth

Image Added


Раскрыть
titleДозвіл на читання

Для отримання дозволу на читання даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:

  • Натиснути кнопку спецдії "Отримати дозвіл на читання даних з системи eHealth" (мал. 1).

Image Added

Мал. 1 - Кнопка спецдії "Отримати дозвіл на читання даних з системи eHealth"

  • Додати необхідний тип ресурсу (мал. 2 позначка [1]) та підтягнути активний метод автентифікації (мал. 2 позначка [2]).


Image Added

Мал. 2 - Створення запиту на отримання дозволу на читання даних eHealth



Доступ до клінічної інформації 

Image Added




Раскрыть
titleКлінічна інформація. Епізоди
  • Для типу ресурсу  "Клінічна інформація", здійснити пошук ЕМЗ (мал. 3).

Image Added

Мал. 3 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)

  • В таблиці, що з'явиться, обрати відповідний тип ресурсу (мал. 4).

Image Added

Мал. 4 - Тип ресурсу (Епізод)

  • Для розширеного рошуку конкретного епізоду  є можливість внести додаткові дані в поля: "Період від", "Період до", а також, за потреби зазначити "Статус" та (або) значення в поле  "Організація". 
  • Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" Image Added та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні епізоди (мал. 5) та натиснути "Ок" Image Added

Image Added

Мал. 5 - Вибір необхідних епізодів 

  • З'явиться перелік обраних епізодів, далі необхідно знову натиснути "Ок" Image Added для підтвердження отримання дозволу саме до цих епізодів(мал. 6). 

Image Added

Мал. 6 - Підтвердження вибору даних епізодів

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо обрали невірний епізод,є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 7).

Image Added

Мал. 7 - Видалення обраного епізоду

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних епізодів (епізоду), з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 8).

Image Added

Мал. 8 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 9).

Image AddedМал. 9 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 10).

Image Added

Мал. 10 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Епізоди" та перевіряємо доступ на запитувану інформацію (мал. 11).

Image Added

Мал. 11 - Перегляд запитуваного епізоду

Предупреждение
titleУВАГА!

Отримання дозволу можливе лише на один окремий конкретний  тип ЕМЗ (епізоди, плани лікування або діагностичні звіти) (мал. 12).

Image Added

Мал. 12 - Отримання дозволу до плану лікування (приклад)



Раскрыть
titleКлінічна інформація. Діагностичний звіт
  • Для типу ресурсу  "Клінічна інформація", здійснити пошук ЕМЗ (мал. 13).

Image Added

Мал. 13 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)

  • В таблиці, що з'явиться, обрати відповідний тип ресурсу (мал. 14).

Image Added

Мал. 14 - Тип ресурсу (Діагностичні звіти)

  • Для розширеного рошуку конкретного діагностичного звіту є можливість внести додаткові дані в поля: "Видано від", "Видано до". 
  • Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" Image Added та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні діагностичні звіти (мал. 15) та натиснути "Ок" Image Added

Image Added

Мал. 15 - Вибір необхідних діагностичниних звітів

  • З'явиться перелік обраних діагностичних звітів, далі необхідно знову натиснути "Ок" Image Added для підтвердження отримання дозволу саме до обраних звітів (мал. 16). 

Image Added

Мал. 16 - Підтвердження вибору даних діагностичних звітів

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо обрали невірний діагностичний звіт, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 17).

Image Added

Мал. 17 - Видалення обраного діагностичного звіту

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних діагностичних звітів (звіту),  з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 18).

Image Added

Мал. 18 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 19).

Image AddedМал. 19 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 20).

Image Added

Мал. 20 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Ключова інформація пацієнта"  та перевіряємо доступ на запитувану інформацію у вкладці "Діагностичні звіти" (мал. 21).

Image Added

Мал. 21 - Перегляд запитуваного діагностичного звіту (приклад)



Раскрыть
titleКлінічна інформація. План лікування
  • Після вибору типу ресурсу "Клінічна інформація",  та обираємо тип ресурсу "План лікування" (мал. 22).

Image Added

Мал. 22 - Тип ресурсу (План лікування)

  • Для розширеного рошуку конкретного плану лікування є можливість внести додаткові дані в поля "Статус" та (або)  "Період"

або зазначити дані в полях: "Взаємодія", "На основі","Частина" 

такоє є можливість задати значення публічного ідентифікатору (16-значний номер ПЛ). 

  • Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" Image Added та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні епізоди (мал. 23) та натиснути "Ок" Image Added

Image Added

Мал. 23- Тип ресурсу (План лікування)

  • З'явиться перелік обраних планів лікування, далі необхідно знову натиснути "Ок" Image Added для підтвердження отримання дозволу саме до обраних звітів(мал. 24). 

Image Added

Мал. 24 - Підтвердження вибору даних планів лікування

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо обрали невірний план лікування, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 25).

Image Added

Мал. 25 - Видалення обраного плану лікування

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних планів лікування (або окремого плану лікування),  з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 26).

Image Added

Мал. 26 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 27).

Image AddedМал. 27 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 28).

Image Added

Мал. 28 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Плани лікування "  та перевіряємо доступ на запитувану інформацію (мал. 29).

Image Added

Мал. 29 - Пошук запитуваного плану (планів) лікування (приклад)



Доступ до інформації пацієнта

Image Added


Раскрыть
titleДоступ до загальної інформації про пацієнта


Предупреждение

Дає можливість отримати доступ до всієї інформації, що не містить чутливих даних!


  • Після вибору типу ресурсу "Пацієнт", необхідно перевірити метод автентифікації пацієнта та зазначити рівень дорступу (по замовчуванню встановлено "Читання"),

далі натисути "Ок" (мал. 30).

Image AddedМал. 30 - Отримання дозволу на тип ресурсу "Пацієнт"

  • З'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 31).

Image Added

Мал. 31 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 32).

Image AddedМал. 32 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 33).

Image Added

Мал. 33 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Ключова інформація пацієнта"  та перевіряємо доступ на необхідну інформацію (мал. 34).

Image Added

Мал. 34 - Пошук інформації пацієнта у вкладці "Ключова інформація" (приклад)




Доступ до чутливих даних пацієнта (до чутливої групи даних)

Image Added


Раскрыть
titleЧутлива група даних
  • Для типу ресурсу "Чутливі дані", обрати відповідний перелік чутливих груп і натиснути "Ок" (мал. 35).

Image Added

Мал. 35 - Доступ до чутливих даних  пацієнта (приклад)

  • З'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 36).

Image Added

Мал. 31 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 37).

Image AddedМал. 37 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на отримання дозволу (мал. 38).

Image Added

Мал. 38 - Отримання дозволу до чутливих даних

  • Після отримання дозволу з'явиться інформація про ЕМЗ з конкретної групи чутливих даних (мал. 39).

Image Added

Мал. 39 - Отримання дозволу до чутливих даних

Доступ до направлення пацієнта, що містить чутливі дані

Информация

Якщо лікар працює з чутливими даними пацієнта і не отримав дозвіл на редагування електронного направлення, що містить чутливі дані (мал. 40), то при пошуку такого направлення система повідомить, що воно НЕ знайдено, або надасть доступ до інших направлень, пов'язаних з цим публічним номером (що не містять чутливих даних).

Image Added

Мал. 40 - Направлення, що містить чутливі дані (приклад)

Image Added

Мал. 41 - Не знайдено запитуваного направлення

Для роботи з таким направленням, спеціаліст має отримати дозвіл на конкретну чутливу групу даних:

"Чутливі стани, розлади психіки та поведінки" або  "Чутливі стани, ВІЛ" залежно від коннкретного медичного випадку та спеціалізації спеціаліста (мал. 42).

Image AddedМал. 42 - Дозвіл на чутливу групу

Подсказка

Детально в розділі Доступ до чутливих даних пацієнта (до чутливої групи даних).

Після отримання дозволу до необхідної чутливої групи (мал. 43) необхідно виконати пошук напавлення пацієнта  (мал. 44).

Image AddedМал. 43 - Запит на групу чутливих даних отримано

Image Added

Мал. 44  - Пошук електронного направлення (приклад)



Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"

Image Added


Раскрыть
titleПерегляд отриманих дозволів

Для перегляду та відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:

  • Натиснути кнопку спецдії "Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"" (мал. 45).

Image Added

Мал. 45  - Кнопка спецдії "Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth""

  • Зазначити один або декілька параметрів пошуку: статус (мал. 46  позначка [1]), рівень доступу (мал. 46  позначка [2]), тип ресурсу (мал. 46 позначка [3])

та, за потреби, обрати необхідний ресурс) (мал. 46 позначка [4]) та натиснути "Пошук". Image Added

Image Added

Мал. 46- Пошук отриманих дозволів на читання (або редагування) даних eHealth

  • Для перегляду окремого ресурсу, необхідно натиснути кнопку "Редагувати" (відкрити) (мал. 47).

Image Added

Мал. 47 - Перегляд дозволів на читання (або редагування) даних eHealth

Відхилення доступу до даних з системи "eHealth

Примечание
titleВАЖЛИВО!
  • Лікар СМД може відхилити свій доступ до читання (або редагування) даних з системи "eHealth".
  • Лікар ПМД (з яким пацієнт має декларацію)  може відхилити доступ будь-якого іншого лікаря на читання (або редагування) даних з системи "eHealth".

Для відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:

  • Здійснити пошук конкретного типу ресурсу зазначивши один або декілька параметрів пошуку (мал. 48).

Image Added

Мал. 48 - Пошук ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)

  • Після завантаження конкретного ресурсу необхідно натиснути кнопку "Відізвати доступ в eHealth" (мал. 49).

Image Added

Мал. 49- Вибір ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)

  • Система опрацює запит (мал. 50).

Image Added

Мал. 50 - Обробка відміни доступу до даних eHealth (приклад)

  • Після відміни права доступу система видасть повідомлення про успішне виконання відміни (мал. 51).

Image Added

Мал. 51 - Успішна відміна доступу до даних eHealth (приклад)