Оглавление |
---|
...
Передумови створення консультації (взаємодії)
Консультацій в межах амбулаторного лікування є два види:
Консультація, що створюється через епізод, з передачею даних в систему eHealth.
Консультація, яка зберігається в системі "МедЕйр" і незалежна від епізоду та не передається в систему eHealth.
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна. Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»" (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!! Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого! |
Мал .1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою створення будь-якої консультації, є створення амбулаторна картка ( |
...
мал. |
...
2). Детальніше про створення амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням… |
12 - Створення амбулаторної картки
Мал....
Алгоритм створення консультації лікаря в системі "МедЕйр" (на прикладі картки ортопеда-травматолога)
Для створення картки "Консультація лікаря ….", необхідно в амбулаторній картці додати гілку "Консультація лікаря…" (Малмал. 23). В доданій гілці (Малмал. 34, позначка [1]) на робочому полі відкриється таблиця, де необхідно натиснути кнопку "Додати" (Малмал. 34, позначка [2]).
2 3 - Додавання гілок до амбулаторної картки
Мал.34 - Створення консультації
Мал.З’явиться картка "Консультація ортопеда-травматолога" (Малмал. 45), яку необхідно заповнити та натиснути кнопку "Зберегти".
4 5 - Заповнення та збереження картки
Мал.Після внесення всіх необхідних полів, натиснути кнопку "Зберегти" (Малмал. 45).
Для скасування внесення картки, натиснути кнопку "Скасувати"
...
Алгоритм створення та передачі консультації (взаємодії) в eHealth
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий". |
...
Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" |
...
не можуть бути підкріплені до взаємодії. |
Для створення картки "Консультація спеціаліста eHealth", необхідно обрати епізод та додати консультацію.
Способи додавання консультації:
Варіант І
Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (Малмал. 56)
56 - Додавання консультації з епізоду
Мал.В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (Малмал. 67).
67 - Обираємо необхідний тип консультації
Мал....
Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (Малмал. 78).
78 - Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"
Мал.та обрати відповідний тип консультації (Малмал. 89).
89 - Запропоновані типи консультацій
Мал....
Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (Малмал. 410).
910 - Створення консультації з таблиці
Мал.В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (Малмал. 1011).
1011 - Внесення епізоду в картку пацієнта
Мал.Предупреждение |
---|
ВАЖЛИВО! Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення. Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в ehealth за посиланням... |
Додаткові картки консультації
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази наповнення амбулаторної картки може відрізнятися. |
Таб. 1 Тідпорядковані картки Консультації спеціаліста (Консультації спеціаліста в системі eHealth)
Призначення | Розділ | Опис | |
Визначення антропометрія пацієнта | Антропометрія | Сторення, перегляд та редагування внесених описіу по антропометричних даних в межах системи "Медейр", які не передаються в систему eHealth та ЛЗ спеціаліста. | |
Призначення та реєстрація препаратів | Містить перелік створених призначених препаратів:
| ||
Направлення через в систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:
| ||
Робота з лікарняним листком в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Лікарняний листок | Робота з лікарняним листком в межах консультації, продовження лікарняного листка. | |
Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста |