Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Информация
titleПРО РОЗДІЛ;

Даний підрозділ Пошук направлення ("eHealth") розділу Робота з інформацією "eHealth" інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при проведенні пошуку направлення пацієнта, сформованого через систему eHealth, взяття в чергу та обробку даного направлення.

Зазначений підрозділ містить посилання на відеоматеріал інструкції, текстова версія знаходиться в процесі створення. 

Опис направлення 

Image Added


Раскрыть
titleПро направлення


Информация

Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;

  1. В системі "eHealth" одне направлення відповідає одній послузі;
  2. В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
  3. Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми. Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування

Перш ніж взяти в обробку е-направлення, медичний працівник спершу має визначити:

  • Чи це е-направлення досі не взяв в роботу жоден інший надавач медичних послуг?
  • Яка медична послуга має бути надана пацієнту за цим е-направленням? 
  • Чи може ЗОЗ надати таку медичну послугу?
  • За якою програмою буде оплачуватись надання медичної допомоги за е-направленням?
Примечание
titleВАЖЛИВО!

Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та від системних прав конкретного користувача в МІС.

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ Image Removed  є обов'язковими для заповнення.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІС.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Предупреждение
titleУВАГА!

У відеоінструкції описано стандартний випадок пошуку направлення. 

Знайти направлення можливо лише за Публічним номером, у випадку виписаного направлення в іншій МІС .

Якщо направлення виписано спеціалістом, який працює з МІС MedEir, Вам доступний пошук за допомогою фільтрації в реєстрі направлень (детально тут...).

ОБОВ'ЯЗКОВО перед початком взяття в чергу та обробку направлення, перевіряйте правильність обраного направлення та пацієнта. Для того, щоб впевнитися в правильності внесених даних про пацієнта в систему та взяття в роботу правильного направлення, проводьте ідентифікацію пацієнта через пошук в системі MedEir (детально тут...) та eHealth (детально тут...) та звіряйте дані з персональними даними пацієнта. 

У випадку лише взяття направлення в чергу, Ви можете його відмінити, якщо дане направлення взято в обробку помилково.

Направлення взяте в чергу Вашим ЛЗ (стан "В черзі"), поки Ви не взяли його в обробку (стан "В обробці"), може взяти в чергу та обробку інший ЛЗ.

У випадку взяття направлення в обробку, Ви не можете його відмінити, дане направлення можливо лише скасувати спеціалістом який його створив (спеціаліст ПМД або поліклінічного відділення СМД).

При пошуку направлення система  може видати повідомлення про його відсутність (мал.1). Передумовами появи даного повідомлення є:

  • Помилка при введені публічного номера направлення. Ваші дії: перевірити та спробувати ще раз ввести правильний номер. 
  • Дане направлення вже використане (опрацьоване іншим ЛЗ).
  • Направлення створено спеціалістом без параметру "Медична програма". Ваші дії: звернутися до спеціалістів, що створили направлення для його відміни та створення правильного направлення.

Image Removed

Мал.1 - Помилка при пошуку направлення.

У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в даному підрозділі необхідно звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Передумови обробки направлення

  1. Авторизація лікаря
  2. Пошук пацієнта в системі eHealth
  3. Пошук направлення

Особливості роботи з електронним направленням згідно з роз'ясненням НСЗУ:
- При формуванні е-направлення необхідно вказати кількість (у хвилинах чи в штуках).  Направлення, що створені до оновлення функціоналу ЕСОЗ (без кількості, прирівняно до одноразових і їх рекомендовано погасити одразу після обліку наданої послуги (послуг).


- Якщо направлення виписане з меншою кількістю (в штуках чи хвилинах), ніж потрібно пацієнту, лікуючий лікар, котрий надає цю послугу, може самостійно сформувати направлення з потрібною додатковою кількістю послуг.
- Якщо направлення з певною кількістю послуг взято в обробку та підвантажено в ЕМЗ, яким воно опрацьовується, то після реєстрації медичного запису про надану послугу відбувається автоматичний перерахунок залишку послуг за цим направленням.


- За електронними направленнями, доступна кількість яких передбачає більше одного звернення, пацієнт може звертатись для отримання послуги в декілька закладів охорони здоров'я. У такому випадку декілька закладів послідовно беруть в роботу електронне направлення, зменшення доступної кількості за направленням відбувається автоматично на боці ЦБД ЕСОЗ при реєстрації відповідних ЕМЗ, що посилаються на електронне направлення. Погашення має робити той заклад, що надав останню послугу за направленням - після реєстрації якої доступна кількість за електронним направленням стала 0 шт. (хвилин).

- При необхідності виправлення ЕМЗ з направленнями, які були погашені, або мають доступну кількість - 0 "нуль", лікар може самостійно сформувати необхідні направлення, які необхідні для виконання послуг. 

- За електронними направленнями, доступна кількість яких передбачає більше одного звернення (більше однієї штуки, або є доступна кількість в хвилинах), погашення відбувається коли доступна кількість рівна нулю.

Таб. 1 - Пошук направлення

Опис та алгоритм дійВідео

Пошук електронного направлення, взяття в чергу та обробку в системі eHealth.

Передумовою для пошуку:

  • обов'язково виписане електронне направлення лікарем ПМД або СМД;
  • пацієнт має надати номер електронного направлення надісланий йому в смс повідомленні або друкованій формі, отриманий від лікаря.

Алгоритм наступний:

1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта.

2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести його номер та відкрити.

3. Взяти направлення в чергу на обробку.

4. Взяти направлення в обробку.

5. Надати послугу згідно направлення.

Пошук направлення в системі eHealth

Дане відео можливо переглянути на ютуб каналі support medeir, тут...




Раскрыть
titleРобота з направленням
  1. Якщо пацієнту було надано електронне направлення, необхідно здійснити пошук направлення.
  2. У знайденому направленні, перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку (в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта, процедуру або діагностичний звіт).
Примечание
titleВАЖЛИВО!

Наразі в системі дозволені такі варіанти, якими можна підтвердити виконання направлення:

● Взаємодія:

  • із зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)
  • із зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

● Процедура

● Діагностичний звіт

Наразі існує 9 типів електронних направлень, а саме:

1. Консультація

2. Лабораторна діагностика

3. Діагностична процедура

4. Процедура

5. Лікувально-діагностична процедура

6. Хірургічна процедура

7. Візуалізація

8. Госпіталізація

9. Переведення до іншого ЗОЗ

Предупреждение
titleУВАГА!

Усі направлення має право закривати виключно лікар, який надавав медичну послугу за цим направленням ( виключенням є направлення на “лабораторну діагностику”, яку може закрити як сам лікар, так і середній медичний персонал).

Таб. 2 - "Чим підтверджується виконнання направлення"

Тип електронного направлення

Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста 

Діагностичний звіт

Процедура

Взаємодія з зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

Консультація




Діагностична процедура



Лікувально-діагностична процедура


Лабораторна діагностика




Візуалізація




Процедура



Хірургічна процедура



Госпіталізація





Примечание
titleВАЖЛИВО!

Направлення на "послугу" та "групу послуг"

 Електронна система охорони здоров'я дозволяє вказати в направленні, як конкретну послугу, так і групу послуг.

Група послуг обирається у випадках, коли лікар не може однозначно визначити потрібну послугу, яка потрібна пацієнту або не впевнений, яку конкретно процедуру буде проводити вузький спеціаліст. Така ситуація може виникнути при створенні направлень на візуалізації у стаціонарі (“...-скопії”), паліативну допомогу та реабілітацію.

Наприклад, лікар може направити на групу послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002). При цьому, вузький спеціаліст, який провів дослідження, виконав не просто цистоскопію (код 36812-00), але й біопсію. Оскільки до групи послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002) входить послуга ендоскопічна біопсія уретри (код 37215-00), то лікар, який провів дослідження, закриє направлення саме цією конкретною послугою.

Важливо: якщо ви не впевнені, яка послуга необхідна пацієнту і чи необхідна вона взагалі, рекомендуємо створити направлення на консультацію до вузького спеціаліста, який може встановити, яка саме медична послуга потрібна пацієнту, і вже самостійно створити направлення на цю конкретну послугу




Алгоритм дій обробки направлення

Image Added


Раскрыть
titleОбробка направлення

Алгоритм дій обробки направлення:

  •  В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 1)

Image Added

Image Added

Мал. 1 - Пошук направлення

  • Перевірити направлення (мал. 2).
Предупреждение

Увага!

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 2, позначка [1]).

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 2, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 2, позначка [3]).

Image AddedМал. 2 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)


Примечание

При обробці електронного направлення, повних даних ПІБ та дати народження не відображено.  

В будь-яких випадках рекомендовано здійснювати пошук пацієнта!

  • Приклад направлення, створеного через іншу МІС (мал. 3).

- Після введення публічного номеру пацієнта, можливо перевірити тільки прізвище та ініціали, а також кількість повних років,

   після обрання конкретної послуги, та натискання кнопки "Ок", система запропонує пошук (мал. 4) / додавання картки МІС  (за умови її відсутності) (мал. 6), можливе тільки після виконання алгоритму роботи з електронним направленням.

Image Added

Мал.  3 - Пошук направлення пацієнта (приклад)

Image Added

Мал. 4 - Пошук картки пацієнта в МІС 

При пошуку пацієнта, додана спецдія "Загальний пошук", рекомендовано перед додаванням картки пацієнта в МІС, обов'язково виконати "Пошук пацієнта в системі "eHealth"

та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС. Спецдія "Загальний пошук" не дає можливості перевірки даних пацієнта в ЕСОЗ (мал. 5).

Image AddedМал. 5 - Пошук пацієнта в МІС (спецдія "Загальний пошук")

При створенні картки пацієнта через пошук електронного направлення (мал. 6), обов'язково здійсніть "Пошук пацієнта в системі "eHealth"

та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС.

Image AddedМал. 6 - Додавання картки МІС (за умови її відсутності)

  • Приклад направлення, створеного через МІС "МедЕйр",  після пошуку необхідної послуги, система одразу в блок "Загальна інформація" підтягне дані пацієнта, з чиєї картки було сформовано направлення (мал.  7).

Image Added

Мал. 7 - Направлення, створене через МІС "МедЕйр" (приклад)


Після виконання всіх запропонованих дій з перевіркою пацієнта, виконати наступні дії:

  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в роботу (мал. 8).
Предупреждение
Image Added

Увага!

При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення  в роботу" - це незворотня дія! 

Час блокування електронного направлення для взяття цього ж направлення в роботу іншим закладом - 12 годин.

Image Added

Мал. 8 -  Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу"


  • Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення (мал. 9).

Image Added

Мал. 9 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку

Предупреждение

УВАГА!

Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"

(стан має бути "В обробці") (мал. 10).

Image Added

Мал. 10 - Стан виконання направлення "В обробці"

  • Створюємо амбулаторну/або стаціонарну взаємодію, діагностичний звіт чи процедуру (виконавши всі передумови) та підтягуємо у ЕМЗ електронне направлення (мал. 11).

Image Added

Мал. 11 - Підтягнуте електронне направлення у діагностичний звіт (приклад)

Image Added

Мал. 12 - Підтягнуте електронне направлення у амбулаторну взаємодію (приклад)


  • Після внесення всіх даних у ЕМЗ, відправляємо та підписуємо ЕМЗ в eHealth, за потреби, гасимо направлення (мал. 13). 
Предупреждение

За електронними направленнями, доступна кількість яких передбачає більше одного звернення (більше однієї штуки, або є доступна кількість в хвилинах), погашення відбувається коли доступна кількість рівна нулю. 

Якщо направлення на взаємодію чи іншу послугу було 1 штука, після відправки оновіть дані, система покаже доступну кількіть - нулью

Image Added

Мал. 13 - Процес погашення електронного направлення (приклад)