Оглавление |
---|
Передумови створення консультації (взаємодії)
Консультацій в межах амбулаторного лікування є два види:
Консультація, що створюється через епізод, з передачею даних в систему eHealth.
Консультація, яка зберігається в системі "МедЕйр" і незалежна від епізоду та не передається в систему eHealth.
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна. Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»" (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!! Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого! |
Мал .1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою створення будь-якої консультації, є створення амбулаторна картка (мал. 2). Детальніше про створення амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням… |
Мал.2 - Створення амбулаторної картки
Алгоритм створення консультації лікаря в системі "МедЕйр" (на прикладі картки ортопеда-травматолога)
Для створення картки "Консультація лікаря ….", необхідно в амбулаторній картці додати гілку "Консультація лікаря…" (мал. 3). В доданій гілці (мал. 4, позначка [1]) на робочому полі відкриється таблиця, де необхідно натиснути кнопку "Додати" (мал. 4, позначка [2]).
Мал. 3 - Додавання гілок до амбулаторної картки
Мал. 4 - Створення консультації
З’явиться картка "Консультація ортопеда-травматолога" (мал. 5), яку необхідно заповнити та натиснути кнопку "Зберегти".
Мал. 5 - Заповнення та збереження картки
Після внесення всіх необхідних полів, натиснути кнопку "Зберегти" (мал. 5).
Для скасування внесення картки, натиснути кнопку "Скасувати"
Алгоритм створення та передачі консультації (взаємодії) в eHealth
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий". Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії. |
Варіант І
Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (мал. 6)
Мал. 6 - Додавання консультації з епізоду
В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (мал. 7).
Мал. 7 - Обираємо необхідний тип консультації
Варіант ІІ
Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (мал. 8).
Мал. 8 - Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"
та обрати відповідний тип консультації (мал. 9).
Мал. 9 - Запропоновані типи консультацій
Варіант ІІІ
Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (мал. 10).
Мал. 10 - Створення консультації з таблиці
В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (мал. 11).
Мал. 11 - Внесення епізоду в картку пацієнта
Предупреждение |
---|
ВАЖЛИВО! Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення. Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в ehealth за посиланням... |
Додаткові картки консультації
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази наповнення амбулаторної картки може відрізнятися. |
Таб. 1 Тідпорядковані картки Консультації спеціаліста (Консультації спеціаліста в системі eHealth)
Призначення | Розділ | Опис | |
Визначення антропометрія пацієнта | Антропометрія | Сторення, перегляд та редагування внесених описіу по антропометричних даних в межах системи "Медейр", які не передаються в систему eHealth та ЛЗ спеціаліста. | |
Призначення та реєстрація препаратів | Містить перелік створених призначених препаратів:
| ||
Направлення через в систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:
| ||
Робота з лікарняним листком в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Лікарняний листок | Робота з лікарняним листком в межах консультації, продовження лікарняного листка. | |
Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста |