Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление

Передумови створення  консультації (взаємодії)

Консультацій в межах амбулаторного лікування є два види:

  • Консультація, що створюється через епізод, з передачею даних в систему eHealth.

  • Консультація, яка зберігається в системі "МедЕйр" і незалежна від епізоду та не передається в систему eHealth.



Предупреждение
titleУВАГА!

Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.

  Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»"  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). Image Added

Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!




Image Added

Мал .1  - Пошук пацієнта в системі "eHealth"

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Передумовою створення будь-якої консультації, є створення амбулаторна картка (мал. 2).

Детальніше про створення  амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням


Image AddedМал.2 - Створення амбулаторної картки

Алгоритм створення  консультації лікаря в системі "МедЕйр" (на прикладі картки ортопеда-травматолога)

Для створення картки "Консультація лікаря ….", необхідно в амбулаторній картці додати гілку "Консультація лікаря…" (мал. 3). В доданій гілці  (мал. 4, позначка [1]) на робочому полі відкриється таблиця, де необхідно натиснути кнопку "Додати" Image Added   (мал. 4, позначка [2]).

Image AddedМал. 3 - Додавання гілок до амбулаторної картки


Image AddedМал. 4 - Створення консультації

З’явиться картка "Консультація ортопеда-травматолога" (мал. 5), яку необхідно заповнити та натиснути кнопку "Зберегти".

Image AddedМал. 5 - Заповнення та збереження картки

Після внесення всіх необхідних полів, натиснути кнопку "Зберегти" Image Added (мал. 5).

Для скасування внесення картки, натиснути кнопку "Скасувати" Image Added

Алгоритм створення та передачі консультації (взаємодії) в eHealth

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для  роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий".

Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії. 



Варіант І

Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (мал. 6)

Image Added

Мал. 6 - Додавання консультації з епізоду

В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (мал. 7).

Image AddedМал. 7 - Обираємо необхідний тип консультації

 Варіант ІІ

Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (мал. 8).

Image AddedМал. 8 - Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"

та обрати відповідний тип консультації (мал. 9).

Image AddedМал. 9 - Запропоновані типи консультацій

Варіант ІІІ

Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (мал. 10).

Image AddedМал. 10 - Створення консультації з таблиці 

В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (мал. 11).

Image AddedМал. 11 - Внесення епізоду в картку пацієнта

Предупреждение

ВАЖЛИВО!

Поля з червоними хрестиками Image Added обов’язкові для внесення. 

Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в ehealth за посиланням...

Додаткові картки консультації

Предупреждение
titleУВАГА!

В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази наповнення амбулаторної картки може відрізнятися.

Таб. 1 Тідпорядковані картки Консультації спеціаліста (Консультації спеціаліста в системі eHealth)


ПризначенняРозділОпис


Image Added
Визначення антропометрія пацієнта Антропометрія

Сторення, перегляд та редагування внесених описіу по антропометричних даних  в межах системи "Медейр", які не передаються в систему eHealth та ЛЗ спеціаліста.


Medication, drugs, drug, medical, medicine icon - DownloadImage Added

Призначення та реєстрація препаратів


 Призначені препарати

Містить перелік створених призначених препаратів:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в eHealth по програмі "Доступні ліки".


Diagnostic - Free medical iconsImage Added

Направлення через  в систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

 Направлення пацієнта

Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в систему eHealth


Prescription, medical, bill, leave, sick, document, history icon - DownloadImage Added


Робота з лікарняним листком в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціалістаЛікарняний листокРобота з лікарняним листком в межах консультації, продовження лікарняного листка.

Image Added

Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

Направлення на аналізи

Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста