...
Зміст | Опис | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
| Загальна інформація про ЕК пацієнта. Опис блоків, вкладок та полів картки, загальний принцип роботи з ними. Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру Пацієнти та ЕК пацієнта. |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Не всі, з описаних нижче можливостей, можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів основні елементи управління реєстрами, можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими). Наведений перелік полів та вкладок ЕК пацієнта не є вичерпним та залежить від налаштувань ЛЗ. Зазначена інформація щодо опису ЕК для користувача будь-якого ЛЗ (ПМД/СМД, приватна клініка) є загальною. Більш детально про опис та роботу з певними блоками та вкладками ЕК розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтом в МІС, Робота з "eHealth" та блоках "Інструкції користувача" Реєстратура, ПМД, СМД. Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ , є обов'язковими для заповнення. |
...
Картка пацієнта, окрім персональних даних, містить всю необхідну інформацію, а саме: контингент, група крові, група інвалідності, місце роботи, адреса, контактні дані, наявність страхування, закріплений лікувальний заклад та , спеціаліст та ін. Створення картки пацієнта можливе з реєстру Пацієнти, за допомогою стандартної кнопки [Створити] та в ЕК інших реєстрів, що містять кнопку [Створити] біля поля "Пацієнт" (ЕК госпіталізація, запис на прийом та інші). Більш детально про роботу з ЕК (створення) описано в розділі Створення та робота з ЕК.
Щоб відкрити картку пацієнта в системі MedEir, необхідно:
перейти до реєстру Пацієнти на панелі Навігації (Інтерфейс системи), натиснути лівою клавішею мишки, після чого відкривається таблиця (мал. 1):
...
Дана картка пацієнта містить три інформаційних блоки даних : (мал.3 табл.1).
Мал. 3 - Форма для введення даних про пацієнта
...
Блок "Персональні дані" призначений для внесення особистих даних пацієнта. У відкритій формі, на робочій області реєстру, верхня частина – верхню частину ("Персональні дані") заповнюємо поле шляхом введення інформації з за допомогою клавіатури, українською мовою.
Мал. 4 - Персональні дані пацієнта
...
Ця частина ЕК має функцію згортання (лівий верхній кут картки, мал. 4). Призначення елементів блоку "Персональні дані" описано далі в Таблиці 2:
Таблиця 2. Призначення полів блоку "Персональні дані" ЕК пацієнта
Елемент (поле) | Опис елемента |
"Прізвище*" | Вказується прізвище пацієнта. *Поле обов’язкове для заповнення. |
"Ім’я*" | Вказується ім’я пацієнта. *Поле обов’язкове для заповнення. |
"По-батькові" | Вказується ім'я -по батькові пацієнта. |
"Країна народження" | Вказується країна народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
"Місце народження" | Вказується місце народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
"Дата народження*" | Вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацює відповідна перевірка при збереженні картки. *Поле обов’язкове для заповнення. |
"Стать*" | Вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. *Поле обов’язкове для заповнення. |
"Тип документа" | Вказується тип документа, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
"Дата видачі" | Вказується дата видачі документа, наданого пацієнтом. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацює відповідна перевірка при збереженні картки. |
"Серія" | Вказується серія документа, наданого пацієнтом. |
"Номер" | Вказується номер документа, наданого пацієнтом. |
"Ким виданий" | Вказується назва організації, що видала документ, наданий пацієнтом. |
"Контактний номер*" | Вказується номер телефону, наданого пацієнтом. *Поле обов’язкове для заповнення . (дане поле присутнє не на всіх проектах МІС MedEir.) |
Рядки, що містять списки, позначені стрілочкою (списки вибору, детально Елементи управління інтерфейсу) дають можливість обрати потрібне з переліку . (мал.5). Наприклад, в рядку ''Країна народження'' вводимо літеру ''У'' , після чого з'явиться список, де ми можемо обрати ''Україна'', наведенням курсору на потрібне значення та натиснувши лівою кнопкою миші:
...
Якщо надалі виникає необхідність змінити персональні дані пацієнта, слід натиснути [Змінити персональні дані] та відредагувати інформацію в полях попап-форми, що відкриється:
Мал. 7. - Форма редагування блоку "Персональні дані"
...
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Всі поля даного блоку рекомендовано заповнювати, що в свою чергу спростить роботу з даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації полегшує пошук та зменшує вірогідність створення дублюїчої дублюючої картки пацієнта) |
Опис блоку інформаційна область (загальні дані) картки
...
Елемент (поле) | № позначки мал. | Опис елемента |
"Громодянство" | 1 | Зазначається громадянство пацієнта. За замовчуванням, обрано Україна (містить список вибору). |
"Місце роботи" | 2 | Вибір або створення нового місця роботи пацієнта (містить список вибору з додаванням у довідник). |
"Сімейний стан" | 3 | Зазначається сімейний стан пацієнта (містить список вибору). |
"К-сть дітей" | 4 | Зазначається кількість дітей пацієнта. |
"Контингент" | 5 | Зазначається соціальний статус пацієнта (містить список множинного вибору) |
"Група інвалідності" | 6 | Зазначається група інвалідності пацієнта (містить список вибору). |
"Група крові" | 7 | Зазначається група крові пацієнта (містить список вибору). |
"Резус-фактор" | 8 | Зазначається резус-фактор крові пацієнта (містить список вибору). |
"Дільниця" | 9 | Зазначається дільниця за дільниця, за якою закріплено пацієнта. Містить список вибору, створений окремо у реєстрі Мій лікувальний заклад у картці ЛЗ (детально у розділі: Лікувальний заклад). |
"Згода пацієнта" | 10, 11, 20 | Підтягується електроний сканований файл [10] згоди пацієнта або сканується за допомогою відповідної спеціальної дії [11], та ставиться позначка про отримання такої згоди [20]. |
"ІПН" | 12 | Заповнювнюється поле ІПН (реєстраційний номер облікової картки платника податків). |
"Посада" | 13,14 | Заповнювнюється поле посада [13] та проставляється позначка, якщо пацієнт є медичним працівником [14] |
"Рівень освіти" | 15 | Зазначається рівень освіти пацієнта (містить список вибору). |
"Соціальна група" | 16 | Зазначається соціальна група пацієнта (містить список вибору). |
"Коментар" | 17 | Заповнювнюється поле довільним текстом |
"ЗОЗ перебування на обліку" | 18 | Відображає лікувальний заклад, в якому пацієнт знаходиться на обліку (ПМД) |
"Лікар" | 19 | Відображає лікаря, за яким закріплено пацієнта |
...
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Всі поля даного блоку є не обовязковими для обов'язковими для заповнення (заповнюються за потреби та наявності) і залишаються на розсуд користувача. Рекомендується заповнювати поле ІПН (реєстраційний номер облікової картки платника податків) - , який використовується при створенні картки декларації (автоматично вноситься до картки). |
...
Дана частина картки (мал. 8 та мал. 9) містить вкладки з додатковими формами (згруповані за певними ознаками), які ,в свою чергу, містять додаткові поля для введення даних. Перелік закладок може відрізнятися, в залежності від проекту та прав користувача , (детальний перелік відповідних вкладок наведено у табл. 4.).
Мал. 8 - Область вкладок
...
Елемент (вкладка) | № позначки мал. | Опис елемента |
"Медичні дані" | 1 (мал. 8) | Вказуються медичні дані пацієнта (флюорографічне обстеження, онкологічне обстеження). |
"Адреси" | 2 (мал. 8) | У цій вкладці лікар заповнює адресу реєстрації та проживання пацієнта. |
"Контакти" | 3 (мал. 8) | У цій вкладці лікар заповнює контакти пацієнта. |
"Дані контактних осіб" | 4 (мал. 8) | У цій вкладці лікар заповнює дані контактних осіб осіб пацієнта, опікунів для неповнолітніх дітей (для дітей поле обов’язкове для заповнення). |
"Страхування" | 5 (мал. 8) | У цій вкладці лікар заповнює інформацію про страхування пацієнта. |
"Переміщення" | 6 (мал. 8) | Поле заповнюється автоматично при взятті пацієнта на облік або переведенні в інший заклад. |
"Лікарі" | 7 (мал. 8) | У цій вкладці відображається інформація про лікуючого лікаря пацієнта. |
"Організації з доступом" | 8 (мал. 8) | Відображається інформація про організації, які працюють із пацієнтом. |
"Декларації в системі eHealth" | 9 (мал. 8) | У цій вкладці лікар створює декларацію в системі eHealth. |
"Фінансове покриття" | 1 (мал. 9) | Використовується для додавання/редагування джерела коштів для пацієнта. |
"Платежі" | 2 (мал. 9) | Містить інформацію про усі замовлення Пацієнта. |
"Замовлення" | 3 (мал. 9) | Містить платежі з усіх замовлень. |
Усі наведені вкладки мають два варіанта відображення: форму з полями із вводом тексту з клавіатури (або вибором зі списку) та форму у вигляді таблиці. Для записів, з правої сторони біля таблиці доступні наступні операції у вигляді функціональних кнопок, розташованих на панелі інструментів закладки:
...
Информация | ||
---|---|---|
| ||
Вкладка "Медичні дані" використовується лікарями як ПМД, так і СМД. |
Вкладка містить медичні дані пацієнта (мал. 10): флюорографічне та онкологічне обстеження, дата останнього проходження огляду (заповнюється користувачем, в якого є права на редагування картки пацієнта, незалежно від спеціальності).
...
Таблиця 5. Призначення полів закладки «Медичні дані» "Медичні дані" ЕК Пацієнта
Елемент (поле) | Опис елемента |
"ФОГК" | В полі вказуються дані флюорографічного обстеження органів грудної клітки пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
"Онкоогляд" | В полі вказуються дані онкологічного обстеження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
Адреси
Информация | ||
---|---|---|
| ||
Вкладка "Адреси" використовується лікарями як ПМД, так і СМД. |
Вкладка відображає інформацію щодо адреси пацієнта у вигляді таблиці (мал. 11).
...
Мал. 11 - Вкладка "Адреси"
При створенні адреси, за допомогою кнопки [Створити] (функціональні кнопоки, на панелі інструментів закладки), відкривається форма для заповнення даних стосовно адреси (мал. 12).
...
В дану картку вносять інформацію стосовно адреси про адресу проживання та/або реєстрації. Якщо реєстрація співпадає з адресою фактичного проживання, відмічаємо галочкою у полі [співпадає з адресою проживання] і система автоматично створить адресу реєстрації та адресу проживання (мал. 13, мал. 11). У випадку різних адрес, кожну з них потрібно створити окремо.
...
Мал. 13 - Приклад створення адреси
Таблиця 6. Призначення полів полів форми створення адреси
Елемент (поле) | Опис елемента |
"Тип адреси*" | В полі вказується тип адреси пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Статус" | В полі відображається статус адреси (Актуальна/Не актуальна). Значення за замовчуванням – «Актуальна», "Актуальна", змінюється при зміні адреси з аналогічним типом. |
"Область" | В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку |
"Район" | В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку |
"Населений пункт*" | В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Район населенного пункту" | В полі вказується район населеного пункту. |
"Вулиця*" | В полі вказується назва вулиці. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Будинок*" | В полі вказується номер будинкабудинку. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Корпус" | В полі вказується номер корпусу. |
"Квартира" | В полі вказується номер квартири. |
"Житлово-побутові умови" | В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне для адреси з типом «Адреса проживання»"Адреса проживання" |
Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити його у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати] (функціональні кнопки, на панелі інструментів закладки), в результаті чого відкриється форма редагування (мал. 14).
Мал. 14 - Форма редагування адреси
Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.
Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.
Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.
Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці. Щоб видалити адресу, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал. 15).
Мал. 15 - Запит на підтвердження видалення
...
Для внесення нової адреси з аналогічним (вже існуючим) типом, потрібно виділити запис з попередньою адресою та натиснути кнопку [Змінити адресу] (функціональні кнопокикнопки, на панелі інструментів закладки). Після натискання на дану кнопку, відкривається форма для заповнення даних про нову адресу (мал.16).
...
Елемент (поле) | Опис елемента |
"Тип адреси" | В полі відображається Тип адреси, аналогічний Типу попередньої адреси. Поле закрите для редагування |
"Статус" | В полі, за замовчуванням, відображається статус «Актуальна»"Актуальна". Статус попередньої адреси автоматично змінюється на «Неактуальна»"Неактуальна". Поле закрите для редагування |
"Область" | В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку |
"Район" | В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку |
"Населений пункт*" | В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Район населеного пункту" | В полі вказується район населеного пункту. |
"Вулиця*" | В полі вказується назва вулиці. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Будинок*" | В полі вказується номер будинкабудинку. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Корпус" | В полі вказується номер корпусу |
"Квартира" | В полі вказується номер квартири |
"Змінює" | В полі відображається попередня адреса. Поле закрите для редагування |
"Дата зміни" | В полі вказується дата зміни адреси проживання. |
"Житлово-побутові умови" | В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне при зміні адреси з типом «Адреса проживання»"Адреса проживання" |
Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.
...
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Всі поля даного блоку рекомендовано заповнювати, що в свою чергу спростить роботу з даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації полегшує пошук та зменшує вірогідність створення дублюїчої дублюючої картки пацієнта) |
Контакти
Информация | ||
---|---|---|
| ||
Вкладка "Контакти" використовується лікарями як ПМД, так і СМД. |
Дана закладка містить інформацію щодо контактів пацієнта у вигляді таблиці (мал. 17).
Мал. 17 - Вкладка "Контакти"
Після натискання на кнопку [Створити] (функціональні кнопокикнопки, на панелі інструментів закладки), відкривається форма для заповнення даних про контакт (мал. 18).
Мал. 18 - Форма створення контакту
Таблиця 8. Призначення полів полів форми створення контакту
Елемент (поле) | Опис елемента |
"Тип контакту*" | В полі вказується тип контакту пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Значення*" | В полі вказується контакт пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Примітка" | В полі вказується примітка |
Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити його у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати] (функціональні кнопокикнопки, на панелі інструментів закладки), в результаті чого відкриється форма редагування (мал.19).
...
Щоб видалити контакт, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал. 20).
Мал. 20 - Запит на підтвердження видалення
...
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Всі поля даної вкладки рекомендовано заповнювати, що спростить роботу із даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації, полегшує пошук та зменшує вірогідність створення дублюїчої дублюючої картки пацієнта) |
Дані контактних осібосіб
Информация | ||
---|---|---|
| ||
Вкладка "Дані контактних осіб" використовується лікарями як ПМД, так і СМД. |
При натисканні на дану закладку, відкривається форма для заповнення (мал. 21)
...
Мал. 21 - Закладка "Дані контактних осіб"
Якщо натиснути [Додати], на закладці відображається інформація щодо контактних осіб пацієнта у вигляді таблиці (мал. 22).
...
Додати запис контактних осіб можна за допомогою кнопки [Створити] (функціональні кнопокикнопки, на панелі інструментів закладки), після натискання на яку, відкривається форма для заповнення даних про особу (мал. 23).
...
Мал. 23 - Форма створення даних контактних осіб
Таблиця 9. Призначення полів полів форми створення даних контактних осіб
Елемент (поле) | Опис елемента |
"Прізвище" | В полі вказується прізвище контактної особи пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Ім’я*" | В полі вказується ім’я контактної особи пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення. |
"По-батькові" | В полі вказується ім'я по - батькові контактної особи пацієнта. |
"ЕМК" | В полі з випадаючого списку обирається Прізвище, ім’я, по-батькові контактної особи пацієнта, якщо вона теж обслуговується в даному ЛЗ. |
"Стать" | В полі вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
"Ступінь спорідненості*" | В полі вказується ступінь спорідненості контактної особи з пацієнтом. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Дата народження*" | В полі вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки. |
"ІПН" | В полі вказується індивідуальний податковий номер контактної особи пацієнта. |
"Тип документа" | В полі вказується тип документа (заповнюється шляхом вибору зі списку). |
"Номер документа" | В полі вказується серія та номер документа контактної особи. |
"Телефон" | В полі вказується номер телефону контактної особи пацієнта. |
"Документ про опіку" | В полі вказується тип документа про опіку, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
"Номер документа про опіку" | В полі вказується серія та номер документа про опіку. |
"Місце проживання" | В полі вказується адреса контактної особи пацієнта. |
"Країна народження" | В полі вказується країна народження контактної особи пацієнта. |
"Місто народження" | В полі вказується місто народження контактної особи пацієнта. |
"Примітки" | В полі вказується примітка. |
Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний та натиснути кнопку [Редагувати], в результаті чого відкриється форма редагування (мал. 24).
Мал. 24 - Форма редагування контакту
...
Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.
Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.
Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.
Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає з таблиці.
Щоб видалити дані контактної особи, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого, відкриється вікно із запитом на підтвердження видалення (мал. 25).
Мал. 25 - Запит на підтвердження видалення
...
Вкладка містить інформацію щодо страхових полісів пацієнта у вигляді таблиці (мал. 26).
Мал. 26 - Вкладка "Страхування"
...
Після натискання на кнопку [Створити], відкривається форма для заповнення даних про страхування . (мал. 27).
Мал. 27 - Форма створення страхового полісуполіса
Таблиця 10. Призначення полів форми створення страхового поліса
Елемент (поле) | Опис елемента |
"Страхова компанія*" | В полі вказується назва страхової компанії пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Серія" | В полі вказується серія страхового поліса пацієнта |
"Номер" | В полі вказується номер страхового поліса пацієнта |
"Дата видачі" | В полі вказується дата видачі страхового поліса пацієнта |
"Термін дії поліса" | В полі вказується дата закінчення дії страхового поліса пацієнта |
"Контакти компанії" | В полі вказуються контакти страхової компанії пацієнта |
Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити його у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати], в результаті чого відкриється форма редагування (мал. 28).
Мал. 28 - Форма редагування страхового поліса
...
Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.
Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.
Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.
Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці.
Щоб видалити страховий поліс, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого, відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал. 29).
Мал. 29 - Запит на підтвердження видалення
...
Вкладка відображає інформацію про переміщення пацієнта між лікарнями (мал. 30).
Мал. 30 - Вкладка "Переміщення"
...
Мал. 31 - Форма створення переміщення між лікарнями
.
Якщо причина зняття із з нагляду в лікарні передбачає переміщення в іншу лікарню, система додає поле "ЗОЗ, до якого буде здійснено направлення" (мал. 32).
...
Елемент (поле) | Опис елемента |
"ЗОЗ*" | В полі вказується назва лікарні, де перебуває (перебував) на обліку пацієнт. Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Дата взяття під нагляд*" | В полі вказується дата взяття на облік пацієнта. Дата має бути поточна або менша, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки. Поле обов’язкове для заповнення. |
"Причина взяття*" | В полі вказується причина взяття під нагляд пацієнта. Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення. |
Логічна ознака "Відмовився від диспансерного обліку" | Логічна ознака встановлюється, якщо пацієнт відмовився від диспансерного обліку |
"Дата зняття з нагляду" | В полі вказується дата зняття з нагляду пацієнта. Дата має бути поточна або меншеменша, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки. |
"Причина зняття" | В полі вказується причина зняття з нагляду пацієнта. Заповнюється шляхом вибору зі списку. |
"ЗОЗ, до якого направлено" | В полі вказується назва лікарні, в яку направлено пацієнта. Заповнюється шляхом вибору зі списку. |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Створення нового запису, який призводить до взяття на облік пацієнта в інший ЗОЗ від попереднього, потребує:
Детально про взяття та зняття з обліку зазначено у розділі Декларації в системі "eHealth" |
...
Щоб видалити ЗОЗ, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити], в результаті чого відкриється вікно із запитом на підтвердження видалення (мал.34).
Мал. 34 - Запит на підтвердження видалення
...
Вкладка відображає інформацію про заключені (діючі), розірвані (недіючі) та в стані створення (чернетка, на реєстрації) або очікування підтвердження реєстрації (очикує очікує верефікації) декларації пацієнта (мал. 35).
Мал. 35 - Вкладка "Декларації в системі eHealth"
Дана вкладка має форму таблиці та містить (з правої сторони), окрім стандартних функціональних кнопок (створити, редагувати та ін.) також додаткову функціональну клавішу [Стан декларації] . Деякі стандартні функціональні кнопки також мають певну відмінність:
...
Якщо Ви дійсно маєте намір створити нову декларації декларацію (замість існуючої), натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].
...
- Блок адреса фактичного проживання та реєстрації (мал.39). Інформація автоматично завантажується із вкладки "Адреси" ЕК пацієнта. У звичайному стані блок "Адреса реєстрації" (мал. 39) згорнутий. Щоб його розгонути розгонути, необхідно натиснути клавішу . При розгортанні (якщо адреса проживання співпадає з адресою реєстрації), необхідно проставити галочку (мал.40). Поля даного блоку є не обов'язковими для заповнення.
...
Щоб відредагувати запис декларації в стадії її створення, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати], результаті в результаті чого відкриється форма редагування.
...
Щоб видалити запис не зареєстрованої декларації (стадія створення), потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити], в результаті в результаті чого відкриється вікно із запитом на підтвердження видалення (мал. 43).
Мал. 43 - Запит на підтвердження видалення
...