Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...


ЗмістОпис

Оглавление
styleЗаголовок 2

Загальна інформація про ЕК пацієнта. Опис блоків, вкладок та полів картки, загальний принцип роботи з ними.

Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру Пацієнти та ЕК пацієнта.


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Не всі, з описаних нижче можливостей, можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів основні елементи управління реєстрами, можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Наведений перелік полів та вкладок ЕК пацієнта не є вичерпним та залежить від налаштувань ЛЗ. Зазначена інформація щодо опису ЕК для користувача будь-якого ЛЗ (ПМД/СМД, приватна клініка) є загальною.

Більш детально про опис та роботу з певними блоками та вкладками ЕК розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтом в МІСРобота з "eHealth" та блоках "Інструкції користувача" РеєстратураПМДСМД.

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  , є обов'язковими для заповнення.

...

Картка пацієнта, окрім персональних даних, містить всю необхідну інформацію, а саме: контингент, група крові, група інвалідності, місце роботи, адреса, контактні дані, наявність страхування, закріплений лікувальний заклад та , спеціаліст та ін. Створення картки пацієнта можливе з реєстру Пацієнти, за допомогою стандартної кнопки [Створити] та в ЕК інших реєстрів, що містять кнопку [Створити] біля поля "Пацієнт" (ЕК госпіталізація, запис на прийом та інші). Більш детально про роботу з ЕК (створення) описано в розділі Створення та робота з ЕК.

Щоб відкрити картку пацієнта в системі MedEir, необхідно: 

  • перейти до реєстру Пацієнти на панелі Навігації (Інтерфейс системи), натиснути лівою клавішею мишки, після чого відкривається таблиця (мал. 1):

...

Дана картка пацієнта містить три інформаційних блоки даних : (мал.3 табл.1).

Мал. 3 - Форма для введення даних про пацієнта

...

Блок "Персональні дані" призначений для внесення особистих даних пацієнта. У відкритій формі, на робочій області реєстру, верхня частина – верхню частину ("Персональні дані") заповнюємо поле шляхом введення інформації з за допомогою клавіатури, українською мовою.

Мал. 4 - Персональні дані пацієнта

...

Ця частина ЕК має функцію згортання  (лівий верхній кут картки, мал. 4). Призначення елементів блоку "Персональні дані" описано далі в  Таблиці 2:

 

Таблиця 2. Призначення полів блоку "Персональні дані" ЕК пацієнта

Елемент (поле)

Опис елемента

"Прізвище*"

Вказується прізвище пацієнта. *Поле обов’язкове для заповнення.

"Ім’я*"

Вказується ім’я пацієнта. *Поле обов’язкове для заповнення.

"По-батькові"

Вказується ім'я -по батькові пацієнта.

"Країна народження"

Вказується країна народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Місце народження"

Вказується місце народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Дата народження*"

Вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацює відповідна перевірка при збереженні картки. *Поле обов’язкове для заповнення.

"Стать*"

Вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. *Поле обов’язкове для заповнення.

"Тип документа"

Вказується тип документа, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Дата видачі"

Вказується дата видачі документа, наданого пацієнтом. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацює відповідна перевірка при збереженні картки.

"Серія"

Вказується серія документа, наданого пацієнтом.

"Номер"

Вказується номер документа, наданого пацієнтом.

"Ким виданий"

Вказується назва організації, що видала  документ, наданий пацієнтом.

"Контактний номер*"Вказується номер телефону, наданого пацієнтом. *Поле обов’язкове для заповнення . (дане поле присутнє не на всіх проектах МІС MedEir.

Рядки, що містять списки, позначені стрілочкою  (списки вибору, детально Елементи управління інтерфейсу) дають можливість обрати потрібне з переліку . (мал.5). Наприклад, в рядку ''Країна народження'' вводимо літеру ''У'' , після чого з'явиться список, де ми можемо обрати ''Україна'', наведенням курсору на потрібне значення та натиснувши лівою кнопкою миші:

...

 Якщо надалі виникає необхідність змінити персональні дані пацієнта, слід натиснути    [Змінити персональні дані] та відредагувати інформацію в полях попап-форми, що відкриється: 

Мал. 7. - Форма редагування блоку "Персональні дані"

...

Подсказка
titleРЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даного блоку рекомендовано заповнювати, що в свою чергу спростить роботу з даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації полегшує пошук та зменшує вірогідність створення дублюїчої дублюючої картки пацієнта)

Опис блоку інформаційна область (загальні дані) картки

...

Елемент (поле)

№ позначки мал.

Опис елемента

"Громодянство"

1

Зазначається громадянство пацієнта. За замовчуванням, обрано Україна (містить список вибору).

"Місце роботи"

2

Вибір або створення нового місця роботи пацієнта (містить список вибору з додаванням у довідник).

"Сімейний стан"

3

Зазначається сімейний стан пацієнта (містить список вибору).

"К-сть дітей"

4

Зазначається кількість дітей пацієнта.

"Контингент"

5

Зазначається соціальний статус пацієнта (містить список множинного вибору)

"Група інвалідності"

6

Зазначається група інвалідності пацієнта (містить список вибору).

"Група крові"

7

Зазначається група крові пацієнта (містить список вибору).

"Резус-фактор"8Зазначається резус-фактор крові пацієнта (містить список вибору).
"Дільниця"9Зазначається дільниця за дільниця, за якою закріплено пацієнта. Містить список вибору, створений окремо у реєстрі Мій лікувальний заклад у картці ЛЗ  (детально у розділі: Лікувальний заклад).
"Згода пацієнта"10, 11, 20Підтягується електроний сканований файл [10] згоди пацієнта або сканується за допомогою відповідної спеціальної дії [11], та ставиться позначка про отримання такої згоди [20].
"ІПН"12Заповнювнюється поле ІПН (реєстраційний номер облікової картки платника податків)
"Посада"13,14 Заповнювнюється поле посада [13] та проставляється позначка, якщо пацієнт є медичним працівником [14]
"Рівень освіти"15Зазначається рівень освіти пацієнта (містить список вибору).
"Соціальна група"16Зазначається соціальна група пацієнта (містить список вибору).
"Коментар"17Заповнювнюється поле довільним текстом
"ЗОЗ перебування на обліку"18Відображає лікувальний заклад, в якому пацієнт знаходиться на обліку (ПМД)
"Лікар"19Відображає лікаря, за яким закріплено пацієнта

...

Подсказка
titleРЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даного блоку є не обовязковими для обов'язковими для заповнення (заповнюються за потреби та наявності) і залишаються на розсуд користувача. Рекомендується заповнювати поле ІПН (реєстраційний номер облікової картки платника податків) - , який використовується при створенні картки декларації (автоматично вноситься до картки). 

...

Дана частина картки (мал. 8 та мал. 9) містить вкладки з додатковими формами (згруповані за певними ознаками), які ,в свою чергу, містять додаткові поля для введення даних. Перелік закладок може відрізнятися, в залежності від проекту та прав користувача , (детальний перелік відповідних вкладок наведено у табл. 4.).

Мал. 8 - Область вкладок

...

Елемент (вкладка)

№ позначки мал.

Опис елемента

"Медичні дані"

1 (мал. 8)

Вказуються медичні дані пацієнта (флюорографічне обстеження, онкологічне обстеження).

"Адреси"

2 (мал. 8)

У цій вкладці лікар заповнює адресу реєстрації та проживання пацієнта.

"Контакти"

(мал. 8)У цій вкладці лікар заповнює контакти пацієнта.

"Дані контактних осіб"

4 (мал. 8)У цій вкладці лікар заповнює дані контактних осіб  осіб пацієнта, опікунів для неповнолітніх дітей (для дітей поле обов’язкове для заповнення).

"Страхування"

5 (мал. 8)У цій вкладці лікар заповнює інформацію про страхування пацієнта.

"Переміщення"

6 (мал. 8)Поле заповнюється автоматично при взятті пацієнта на облік або переведенні в інший заклад.

"Лікарі"

(мал. 8)У цій вкладці відображається інформація про лікуючого лікаря пацієнта.
"Організації з доступом"8 (мал. 8) Відображається інформація про організації, які працюють із пацієнтом.
"Декларації в системі eHealth"(мал. 8)

У цій вкладці лікар створює декларацію в системі eHealth.

"Фінансове покриття"(мал. 9)Використовується для додавання/редагування джерела коштів для пацієнта. 
"Платежі"(мал. 9)Містить інформацію про усі замовлення Пацієнта.
"Замовлення"(мал. 9)Містить платежі з усіх замовлень.

Усі наведені вкладки мають два варіанта відображення: форму з полями із вводом тексту з клавіатури (або вибором зі списку) та форму у вигляді таблиці. Для записів, з правої сторони біля таблиці доступні наступні операції у вигляді функціональних кнопок, розташованих на панелі інструментів закладки:

...

Информация
titleДО ВІДОМА

Вкладка "Медичні данівикористовується лікарями як ПМД, так і СМД.

Вкладка містить медичні дані пацієнта (мал. 10): флюорографічне та онкологічне обстеження, дата останнього проходження огляду (заповнюється користувачем, в якого є права на редагування картки пацієнта, незалежно від спеціальності).

...

Таблиця 5. Призначення полів закладки «Медичні дані» "Медичні дані" ЕК Пацієнта

Елемент (поле)

Опис елемента

"ФОГК"

В полі вказуються дані флюорографічного обстеження органів грудної клітки пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Онкоогляд"

В полі вказуються дані онкологічного обстеження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

Адреси

Информация
titleДО ВІДОМА

Вкладка "Адресивикористовується лікарями як ПМД, так і СМД.

Вкладка відображає інформацію щодо адреси пацієнта у вигляді таблиці (мал. 11).

...

Мал. 11 - Вкладка "Адреси"

При створенні адреси, за допомогою кнопки [Створити] (функціональні кнопоки, на панелі інструментів закладки), відкривається форма для заповнення даних стосовно адреси (мал. 12).

...

В дану картку вносять інформацію стосовно адреси про адресу проживання та/або реєстрації. Якщо реєстрація співпадає з адресою фактичного проживання, відмічаємо галочкою у полі [співпадає з адресою проживання] і система автоматично створить адресу реєстрації та адресу проживання (мал. 13, мал. 11). У випадку різних адрес, кожну з них потрібно створити окремо.

...

Мал. 13 - Приклад створення адреси 

Таблиця 6. Призначення полів  полів форми створення адреси

Елемент (поле)

Опис елемента

"Тип адреси*"

В полі вказується тип адреси пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Статус"

В полі відображається статус адреси (Актуальна/Не актуальна). Значення за замовчуванням – «Актуальна», "Актуальна", змінюється при зміні адреси з аналогічним типом.

"Область"

В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Район"

В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Населений пункт*"

В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Район населенного пункту"

В полі вказується район населеного пункту.

"Вулиця*"

В полі вказується назва вулиці. Поле обов’язкове для заповнення.

"Будинок*"

В полі вказується номер будинкабудинку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Корпус"

В полі вказується номер корпусу.

"Квартира"

В полі вказується номер квартири.

"Житлово-побутові умови"

В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне для адреси з типом «Адреса проживання»"Адреса проживання"

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити його у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати] (функціональні кнопки, на панелі інструментів закладки), в результаті чого відкриється форма редагування (мал. 14).

Мал. 14 - Форма редагування адреси

Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.

Кнопка  [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка  [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці. Щоб видалити адресу, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку Image Modified[Видалити]. В результаті чого відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал. 15).

 Мал. 15 - Запит на підтвердження видалення

...

Для внесення нової адреси з аналогічним (вже існуючим) типом, потрібно виділити запис з попередньою адресою та натиснути кнопку  [Змінити адресу] (функціональні кнопокикнопки, на панелі інструментів закладки). Після натискання на дану кнопку, відкривається форма для заповнення даних про нову адресу (мал.16).

...

Елемент (поле)

Опис елемента

"Тип адреси"

В полі відображається Тип адреси, аналогічний Типу попередньої адреси. Поле закрите для редагування

"Статус"

В полі, за замовчуванням, відображається статус «Актуальна»"Актуальна". Статус попередньої адреси автоматично змінюється на «Неактуальна»"Неактуальна". Поле закрите для редагування

"Область"

В полі вказується область, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Район"

В полі вказується район, заповнюється шляхом вибору зі списку

"Населений пункт*"

В полі вказується населений пункт, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Район населеного пункту"

В полі вказується район населеного пункту.

"Вулиця*"

В полі вказується назва вулиці. Поле обов’язкове для заповнення.

"Будинок*"

В полі вказується номер будинкабудинку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Корпус"

В полі вказується номер корпусу

"Квартира"

В полі вказується номер квартири

"Змінює"

В полі відображається попередня адреса. Поле закрите для редагування

"Дата зміни"

В полі вказується дата зміни адреси проживання.

"Житлово-побутові умови"

В поле вноситься інформація про житлово-побутові умови пацінта. Доступне при зміні адреси з типом «Адреса проживання»"Адреса проживання"

Кнопка  [Ок]  дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

...

Подсказка
titleРЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даного блоку рекомендовано заповнювати, що в свою чергу спростить роботу з даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації полегшує пошук та зменшує вірогідність створення дублюїчої дублюючої картки пацієнта)

 Контакти

Информация
titleДО ВІДОМА

Вкладка "Контактивикористовується лікарями як ПМД, так і СМД.

Дана закладка містить інформацію щодо контактів пацієнта у вигляді таблиці (мал. 17).

Мал. 17 - Вкладка "Контакти"

 Після натискання на кнопку [Створити] (функціональні кнопокикнопки, на панелі інструментів закладки), відкривається форма для заповнення даних про контакт (мал. 18).

Мал. 18 - Форма створення контакту 

Таблиця 8. Призначення полів  полів форми створення контакту

Елемент (поле)

Опис елемента

"Тип контакту*"

В полі вказується тип контакту пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Значення*"

В полі вказується контакт пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

"Примітка"

В полі вказується примітка

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити його у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати] (функціональні кнопокикнопки, на панелі інструментів закладки), в результаті чого відкриється форма редагування (мал.19). 

...

Щоб видалити контакт, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал. 20).

 Мал. 20 - Запит на підтвердження видалення

...

Подсказка
titleРЕКОМЕНДАЦІЇ

Всі поля даної вкладки рекомендовано заповнювати, що спростить роботу із даними пацієнта (автоматичне формування даних до декларації, полегшує пошук та зменшує вірогідність створення дублюїчої дублюючої картки пацієнта)

Дані контактних осібосіб 

Информация
titleДО ВІДОМА

Вкладка "Дані контактних осібвикористовується лікарями як ПМД, так і СМД.

При натисканні на дану закладку, відкривається форма для заповнення (мал. 21)

...

Мал. 21 - Закладка "Дані контактних осіб"

Якщо натиснути [Додати], на закладці відображається інформація щодо контактних осіб пацієнта у вигляді таблиці (мал. 22).

...

Додати запис контактних осіб можна за допомогою кнопки  [Створити] (функціональні кнопокикнопки, на панелі інструментів закладки), після натискання на яку, відкривається форма для заповнення даних про особу (мал. 23).

...

Мал. 23 - Форма створення даних контактних осіб


Таблиця 9. Призначення полів  полів форми створення даних контактних осіб

Елемент (поле)Опис елемента

"Прізвище"

В полі вказується прізвище контактної особи пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

"Ім’я*"

В полі вказується ім’я контактної особи пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

"По-батькові"

В полі вказується ім'я по - батькові контактної особи пацієнта.

"ЕМК"

В полі з випадаючого списку обирається Прізвище, ім’я, по-батькові контактної особи пацієнта, якщо вона теж обслуговується в даному ЛЗ.

"Стать"

В полі вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Ступінь спорідненості*"

В полі вказується ступінь спорідненості контактної особи з пацієнтом. Поле обов’язкове для заповнення.

"Дата народження*"

В полі вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки.

"ІПН"

В полі вказується індивідуальний податковий номер контактної особи пацієнта.

"Тип документа"В полі вказується тип документа (заповнюється шляхом вибору зі списку).
"Номер документа"В полі вказується серія та номер документа контактної особи.

"Телефон"

В полі вказується номер телефону контактної особи пацієнта.

"Документ про опіку"

В полі вказується тип документа про опіку, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Номер документа про опіку"

В полі вказується серія та номер документа про опіку.

"Місце проживання"

В полі вказується адреса контактної особи пацієнта.

"Країна народження"

В полі вказується країна народження контактної особи пацієнта.

"Місто народження"

В полі вказується місто народження контактної особи пацієнта.

"Примітки"

В полі вказується примітка.

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний та натиснути кнопку  [Редагувати], в результаті чого відкриється форма редагування (мал. 24).


Мал. 24 - Форма редагування контакту

...

Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає з таблиці.

Щоб видалити дані контактної особи, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого, відкриється вікно із запитом на підтвердження видалення (мал. 25).

 

Мал. 25 - Запит на підтвердження видалення

...

Вкладка містить інформацію щодо страхових полісів пацієнта у вигляді таблиці (мал. 26).


Мал. 26 - Вкладка "Страхування"

...

Після натискання на кнопку [Створити], відкривається форма для заповнення даних про страхування . (мал. 27).


Мал. 27 - Форма створення страхового полісуполіса


Таблиця 10. Призначення полів форми створення страхового поліса

Елемент (поле)

Опис елемента

"Страхова компанія*"

В полі вказується назва страхової компанії пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення.

"Серія"

В полі вказується серія страхового поліса пацієнта

"Номер"

В полі вказується номер страхового поліса пацієнта

"Дата видачі"

В полі вказується дата видачі страхового поліса пацієнта

"Термін дії поліса"

В полі вказується дата закінчення дії страхового поліса пацієнта

"Контакти компанії"

В полі вказуються контакти страхової компанії пацієнта

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити його у таблиці та натиснути кнопку [Редагувати], в результаті чого відкриється форма редагування (мал. 28).

 

Мал. 28 - Форма редагування страхового поліса

...

Кнопка [Зберегти] дозволяє зберегти зміни, після чого форма залишається відкритою для подальшої роботи.

Кнопка [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.

Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис, після чого форма закривається і вилучений запис зникає із таблиці.

Щоб видалити страховий поліс, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті чого, відкриється вікно з запитом на підтвердження видалення (мал. 29).

 

Мал. 29 - Запит на підтвердження видалення

...

Вкладка відображає інформацію про переміщення пацієнта між лікарнями (мал. 30).

Мал. 30 - Вкладка "Переміщення"

...

Мал. 31 - Форма створення переміщення між лікарнями

.

Якщо причина зняття із з нагляду в лікарні передбачає переміщення в іншу лікарню, система додає поле "ЗОЗ, до якого буде здійснено направлення" (мал. 32).

...

Елемент (поле)

Опис елемента

"ЗОЗ*"

В полі вказується назва лікарні, де перебуває (перебував) на обліку пацієнт. Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Дата взяття під нагляд*"

В полі вказується дата взяття на облік пацієнта. Дата має бути поточна або менша, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки. Поле обов’язкове для заповнення.

"Причина взяття*"

В полі вказується причина взяття під нагляд пацієнта. Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Логічна ознака "Відмовився від диспансерного обліку"

Логічна ознака встановлюється, якщо пацієнт відмовився від диспансерного обліку

"Дата зняття з нагляду"

В полі вказується дата зняття з нагляду пацієнта. Дата має бути поточна або меншеменша, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки.

"Причина зняття"

В полі вказується причина зняття з нагляду пацієнта. Заповнюється шляхом вибору зі списку.

"ЗОЗ, до якого направлено"

В полі вказується назва лікарні, в яку направлено пацієнта. Заповнюється шляхом вибору зі списку.


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Створення нового запису, який призводить до взяття на облік пацієнта в інший ЗОЗ від попереднього, потребує:

  • попередньо провести редагування минулого запису (зняття з обліку)
  • різниця в часі між зняттям з обліку та взяттям на облік повинна бути не менще менша, ніж 24 години
  • створити наперед запис про переведення та взяття на облік НЕМОЖЛИВО!
  • внесення змін до даної вкладки (переміщення пацієнта у відповідний ЗОЗ) є ОБОВ'ЯЗКОВИМ перед створенням декларації

Детально про взяття та зняття з обліку зазначено у розділі Декларації в системі "eHealth"

...

Щоб видалити ЗОЗ, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити], в результаті чого відкриється вікно із запитом на підтвердження видалення (мал.34).

 

Мал. 34 - Запит на підтвердження видалення

...

Вкладка відображає інформацію про заключені (діючі), розірвані (недіючі) та в стані створення (чернетка, на реєстрації) або очікування підтвердження реєстрації (очикує очікує верефікації) декларації пацієнта (мал. 35).

Мал. 35 - Вкладка "Декларації в системі eHealth"

Дана вкладка має форму таблиці та містить (з правої сторони), окрім стандартних функціональних кнопок (створити, редагувати та ін.) також додаткову функціональну клавішу [Стан декларації] . Деякі стандартні функціональні кнопки також мають певну відмінність:

...

Якщо Ви дійсно маєте намір створити нову декларації декларацію (замість існуючої), натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

...

  • Блок адреса фактичного проживання та реєстрації (мал.39). Інформація автоматично завантажується із вкладки "Адреси" ЕК пацієнта. У звичайному стані блок "Адреса реєстрації" (мал. 39) згорнутий. Щоб його розгонути  розгонути, необхідно натиснути клавішу . При розгортанні (якщо адреса проживання співпадає з адресою реєстрації), необхідно проставити галочку (мал.40). Поля даного блоку є не обов'язковими для заповнення.

...

Щоб відредагувати запис декларації в стадії її створення, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку  [Редагувати],  результаті в результаті чого відкриється форма редагування.

...

Щоб видалити запис не зареєстрованої декларації (стадія створення), потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити], в результаті в результаті чого відкриється вікно із запитом на підтвердження видалення (мал. 43).

 

Мал. 43 - Запит на підтвердження видалення

...