...
Информация |
---|
Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;
Перш ніж взяти в обробку е-направлення, медичний працівник спершу має визначити:
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
У відеоінструкції описано стандартний випадок пошуку направлення. Знайти направлення можливо лише за Публічним номером, у випадку виписаного направлення в іншій МІС . Якщо направлення виписано спеціалістом, який працює з МІС MedEir, Вам доступний пошук за допомогою фільтрації в реєстрі направлень (детально тут...). ОБОВ'ЯЗКОВО перед початком взяття в чергу та обробку направлення, перевіряйте правильність обраного направлення та пацієнта. Для того, щоб впевнитися в правильності внесених даних про пацієнта в систему та взяття в роботу правильного направлення, проводьте ідентифікацію пацієнта через пошук в системі MedEir (детально тут...) та eHealth (детально тут...) та звіряйте дані з персональними даними пацієнта. У випадку лише взяття направлення в чергу, Ви можете його відмінити, якщо дане направлення взято в обробку помилково. Направлення взяте в чергу Вашим ЛЗ (стан "В черзі"), поки Ви не взяли його в обробку (стан "В обробці"), може взяти в чергу та обробку інший ЛЗ. У випадку взяття направлення в обробку, Ви не можете його відмінити, дане направлення можливо лише скасувати спеціалістом який його створив (спеціаліст ПМД або поліклінічного відділення СМД). При пошуку направлення система може видати повідомлення про його відсутність (мал.1). Передумовами появи даного повідомлення є:
У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в даному підрозділі необхідно звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). |
...
Пошук електронного направлення, взяття в чергу та обробку в системі eHealth.
Передумовою для пошуку:
- обов'язково виписане електронне направлення лікарем ПМД або СМД;
- пацієнт має надати номер електронного направлення надісланий йому в смс повідомленні або друкованій формі, отриманий від лікаря.
Алгоритм наступний:
1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта.
2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести його номер та відкрити.
3. Взяти направлення в чергу на обробку.
4. Взяти направлення в обробку.
5. Надати послугу згідно направлення.
Опис та алгоритм дій | Відео |
---|---|
Пошук електронного направлення, взяття в чергу та обробку в системі eHealth. Передумовою для пошуку:
Алгоритм наступний: 1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта. 2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести його номер та відкрити. 3. Взяти направлення в чергу на обробку. 4. Взяти направлення в обробку. 5. Надати послугу згідно направлення. | Пошук направлення в системі eHealthДане відео можливо переглянути на ютуб каналі support medeir, тут... |
Информация |
---|
Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;
Перш ніж взяти в обробку е-направлення, медичний працівник спершу має визначити:
Передумови обробки направлення |
- Якщо пацієнту було надано електронне направлення, необхідно здійснити пошук направлення.
- У знайденому направленні, перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку (в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта, процедуру або діагностичний звіт).
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Наразі в системі дозволені такі варіанти, якими можна підтвердити виконання направлення: ● Взаємодія:
● Процедура ● Діагностичний звіт |
Наразі існує 9 типів електронних направлень, а саме:
1. Консультація
2. Лабораторна діагностика
3. Діагностична процедура
4. Процедура
5. Лікувально-діагностична процедура
6. Хірургічна процедура
7. Візуалізація
8. Госпіталізація
9. Переведення до іншого ЗОЗ
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Усі направлення має право закривати виключно лікар, який надавав медичну послугу за цим направленням ( виключенням є направлення на “лабораторну діагностику”, яку може закрити як сам лікар, так і середній медичний персонал). |
Таб. 1 - "Чим підтверджується виконнання направлення"
Тип еектронного направлення | Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок) | Діагностичний звіт | Процедура | Взаємодія з зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару” |
Консультація | ✓ | |||
Діагностична процедура | ✓ | ✓ | ||
Лікувально-діагностична процедура | ✓ | ✓ | ||
Лабораторна діагностика | ✓ | |||
Візуалізація | ✓ | |||
Процедура | ✓ | ✓ | ||
Хірургічна процедура | ✓ | ✓ | ||
Госпіталізація | ✓ |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Направлення на "послугу" та "групу послуг" Електронна система охорони здоров'я дозволяє вказати в направленні, як конкретну послугу, так і групу послуг. Група послуг обирається у випадках, коли лікар не може однозначно визначити потрібну послугу, яка потрібна пацієнту або не впевнений, яку конкретно процедуру буде проводити вузький спеціаліст. Така ситуація може виникнути при створенні направлень на візуалізації у стаціонарі (“...-скопії”), паліативну допомогу та реабілітацію. Наприклад, лікар може направити на групу послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002). При цьому, вузький спеціаліст, який провів дослідження, виконав не просто цистоскопію (код 36812-00), але й біопсію. Оскільки до групи послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002) входить послуга ендоскопічна біопсія уретри (код 37215-00), то лікар, який провів дослідження, закриє направлення саме цією конкретною послугою. Важливо: якщо ви не впевнені, яка послуга необхідна пацієнту і чи необхідна вона взагалі, рекомендуємо створити направлення на консультацію до вузького спеціаліста, який може встановити, яка саме медична послуга потрібна пацієнту, і вже самостійно створити направлення на цю конкретну послугу |
Алгоритм дій обробки направлення:
- В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 1)
Мал. 1 - Пошук направлення
- Перевірити направлення (мал. 2).
Предупреждение |
---|
Увага! Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 2, позначка [1]). Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення! Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 2, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 2, позначка [3]). Мал. 2 - Пошук направлення (перевірка коду послуги) |
Примечание |
---|
При обробці електронного направлення, повних даних ПІБ та дати народження не відображено. В будь-яких випадках рекомендовано здійснювати пошук пацієнта!
- Після введення публічного номеру пацієнта, можливо перевірити тільки прізвище та ініціали, а також кількість повних років, після обрання конкретної послуги, та натискання кнопки "Ок", система запропонує пошук (мал. 4) / додавання картки МІС (за умови її відсутності) (мал. 6), можливе тільки після виконання алгоритму роботи з електронним направленням. Мал. 3 - Пошук направлення пацієнта (приклад) Мал. 4 - Пошук картки пацієнта в МІС При пошуку пацієнта, додана спецдія "Загальний пошук", рекомендовано перед додаванням картки пацієнта в МІС, обов'язково виконати "Пошук пацієнта в системі "eHealth" та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС. Спецдія "Загальний пошук" не дає можливості перевірки даних пацієнта в ЕСОЗ (мал. 5). Мал. 5 - Пошук пацієнта в МІС (спецдія "Загальний пошук") При створенні картки пацієнта через пошук електронного направлення (мал. 6), обов'язково здійсніть "Пошук пацієнта в системі "eHealth" та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС. Мал. 6 - Додавання картки МІС (за умови її відсутності)
з чиєї картки було сформовано направлення (мал. 7). Мал. 7 - Направлення, створене через МІС "МедЕйр" (приклад) |
Після виконання всіх запропонованих дій з перевіркою пацієнта, виконати наступні дії:
- Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 8), а потім в обробку, або виконати цю процедуру однією спецдією "Взяти направлення в чергу та в роботу" (мал. 8).
Предупреждение |
---|
Увага! При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення в чергу та в роботу" - це незворотня дія! Мал. 8 - Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу" |
- Або виконати дію "Взяти направлення в чергу на обробку" (дана дія є зворотньою) (мал. 9).
Мал. 9 - Формування черги на обробку
Подсказка |
---|
Зняття направлення з черги на обробку:
та підтверджуємо зняття (мал. 10). Мал. 10 - Зняття направлення з черги на обробку
Мал. 11 - Успішно виконана дія зняття направлення з черги на обробку
|
- Взяти направлення в обробку (мал. 12).
Предупреждение |
---|
Увага! При обробці направлення через спецдію "Взяття направлення в обробку" - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення! Мал. 12 - Спецдія "Взяття направлення в обробку" |
Предупреждение |
---|
УВАГА! Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці" (мал. 14)). |
Мал. 14 - Стан виконання направлення "В обробці"
- Створюємо амбулаторну/або стаціонарну взаємодію, діагностичний звіт чи процедуру (виконавши всі передумови) та підтягуємо у ЕМЗ електронне направлення (мал. 15).
Пошук направлення в системі eHealth
...