Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Информация

Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;

  1. В системі "eHealth" одне направлення відповідає одній послузі; також є направлення на групу послуг. 
  2. В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
  3. Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми. Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування

Перш ніж взяти в обробку е-направлення, медичний працівник спершу має визначити:

  • Чи це е-направлення досі не взяв в роботу жоден інший надавач медичних послуг?
  • Яка медична послуга має бути надана пацієнту за цим е-направленням? 
  • Чи може ЗОЗ надати таку медичну послугу?
  • За якою програмою буде оплачуватись надання медичної допомоги за е-направленням?
Предупреждение
titleУВАГА!

У відеоінструкції описано стандартний випадок пошуку направлення. 

Знайти направлення можливо лише за Публічним номером, у випадку виписаного направлення в іншій МІС .

Якщо направлення виписано спеціалістом, який працює з МІС MedEir, Вам доступний пошук за допомогою фільтрації в реєстрі направлень (детально тут...).

ОБОВ'ЯЗКОВО перед початком взяття в чергу та обробку направлення, перевіряйте правильність обраного направлення та пацієнта. Для того, щоб впевнитися в правильності внесених даних про пацієнта в систему та взяття в роботу правильного направлення, проводьте ідентифікацію пацієнта через пошук в системі MedEir (детально тут...) та eHealth (детально тут...) та звіряйте дані з персональними даними пацієнта. 

У випадку лише взяття направлення в чергу, Ви можете його відмінити, якщо дане направлення взято в обробку помилково.

Направлення взяте в чергу Вашим ЛЗ (стан "В черзі"), поки Ви не взяли його в обробку (стан "В обробці"), може взяти в чергу та обробку інший ЛЗ.

У випадку взяття направлення в обробку, Ви не можете його відмінити, дане направлення можливо лише скасувати спеціалістом який його створив (спеціаліст ПМД або поліклінічного відділення СМД).

При пошуку направлення система  може видати повідомлення про його відсутність (мал.1). Передумовами появи даного повідомлення є:

  • Помилка при введені публічного номера направлення. Ваші дії: перевірити та спробувати ще раз ввести правильний номер. 
  • Дане направлення вже використане (опрацьоване іншим ЛЗ).
  • Направлення створено спеціалістом без параметру "Медична програма". Ваші дії: звернутися до спеціалістів, що створили направлення для його відміни та створення правильного направлення.

У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в даному підрозділі необхідно звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

...

Пошук електронного направлення, взяття в чергу та обробку в системі eHealth.

Передумовою для пошуку:

  • обов'язково виписане електронне направлення лікарем ПМД або СМД;
  • пацієнт має надати номер електронного направлення надісланий йому в смс повідомленні або друкованій формі, отриманий від лікаря.

Алгоритм наступний:

1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта.

2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести його номер та відкрити.

3. Взяти направлення в чергу на обробку.

4. Взяти направлення в обробку.

5. Надати послугу згідно направлення.


Опис та алгоритм дійВідео

Пошук електронного направлення, взяття в чергу та обробку в системі eHealth.

Передумовою для пошуку:

  • обов'язково виписане електронне направлення лікарем ПМД або СМД;
  • пацієнт має надати номер електронного направлення надісланий йому в смс повідомленні або друкованій формі, отриманий від лікаря.

Алгоритм наступний:

1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта.

2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести його номер та відкрити.

3. Взяти направлення в чергу на обробку.

4. Взяти направлення в обробку.

5. Надати послугу згідно направлення.

Пошук направлення в системі eHealth

Дане відео можливо переглянути на ютуб каналі support medeir, тут...


Информация

Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;

  1. В системі "eHealth" одне направлення відповідає одній послузі;
  2. В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
  3. Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми. Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування

Перш ніж взяти в обробку е-направлення, медичний працівник спершу має визначити:

  • Чи це е-направлення досі не взяв в роботу жоден інший надавач медичних послуг?
  • Яка медична послуга має бути надана пацієнту за цим е-направленням? 
  • Чи може ЗОЗ надати таку медичну послугу?
  • За якою програмою буде оплачуватись надання медичної допомоги за е-направленням?

Передумови обробки направлення

  1. Авторизація лікаря
  2. Пошук пацієнта в системі eHealth
  3. Пошук направлення


  1. Якщо пацієнту було надано електронне направлення, необхідно здійснити пошук направлення.
  2. У знайденому направленні, перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку (в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта, процедуру або діагностичний звіт).
Примечание
titleВАЖЛИВО!

Наразі в системі дозволені такі варіанти, якими можна підтвердити виконання направлення:

● Взаємодія:

  • із зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)
  • із зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

● Процедура

● Діагностичний звіт

Наразі існує 9 типів електронних направлень, а саме:

1. Консультація

2. Лабораторна діагностика

3. Діагностична процедура

4. Процедура

5. Лікувально-діагностична процедура

6. Хірургічна процедура

7. Візуалізація

8. Госпіталізація

9. Переведення до іншого ЗОЗ

Предупреждение
titleУВАГА!

Усі направлення має право закривати виключно лікар, який надавав медичну послугу за цим направленням ( виключенням є направлення на “лабораторну діагностику”, яку може закрити як сам лікар, так і середній медичний персонал).

Таб. 1 - "Чим підтверджується виконнання направлення"


Тип еектронного направлення

Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)

Діагностичний звіт

Процедура

Взаємодія з зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

Консультація




Діагностична процедура



Лікувально-діагностична процедура



Лабораторна діагностика




Візуалізація




Процедура



Хірургічна процедура



Госпіталізація





Примечание
titleВАЖЛИВО!

Направлення на "послугу" та "групу послуг"

 Електронна система охорони здоров'я дозволяє вказати в направленні, як конкретну послугу, так і групу послуг.

Група послуг обирається у випадках, коли лікар не може однозначно визначити потрібну послугу, яка потрібна пацієнту або не впевнений, яку конкретно процедуру буде проводити вузький спеціаліст. Така ситуація може виникнути при створенні направлень на візуалізації у стаціонарі (“...-скопії”), паліативну допомогу та реабілітацію.

Наприклад, лікар може направити на групу послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002). При цьому, вузький спеціаліст, який провів дослідження, виконав не просто цистоскопію (код 36812-00), але й біопсію. Оскільки до групи послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002) входить послуга ендоскопічна біопсія уретри (код 37215-00), то лікар, який провів дослідження, закриє направлення саме цією конкретною послугою.

Важливо: якщо ви не впевнені, яка послуга необхідна пацієнту і чи необхідна вона взагалі, рекомендуємо створити направлення на консультацію до вузького спеціаліста, який може встановити, яка саме медична послуга потрібна пацієнту, і вже самостійно створити направлення на цю конкретну послугу


Алгоритм дій обробки направлення:

  •  В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 1)

Image Added

Image Added

Мал. 1 - Пошук направлення

  • Перевірити направлення (мал. 2).
Предупреждение

Увага!

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 2, позначка [1]).

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 2, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 2, позначка [3]).

Image AddedМал. 2 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)


Примечание

При обробці електронного направлення, повних даних ПІБ та дати народження не відображено.  

В будь-яких випадках рекомендовано здійснювати пошук пацієнта!

  • Приклад направлення, створеного через іншу МІС (мал. 3).

- Після введення публічного номеру пацієнта, можливо перевірити тільки прізвище та ініціали, а також кількість повних років,

   після обрання конкретної послуги, та натискання кнопки "Ок", система запропонує пошук (мал. 4) / додавання картки МІС  (за умови її відсутності) (мал. 6),

   можливе тільки після виконання алгоритму роботи з електронним направленням.

Image Added

Мал.  3 - Пошук направлення пацієнта (приклад)

Image Added

Мал. 4 - Пошук картки пацієнта в МІС 

При пошуку пацієнта, додана спецдія "Загальний пошук", рекомендовано перед додаванням картки пацієнта в МІС, обов'язково виконати "Пошук пацієнта в системі "eHealth"

та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС. Спецдія "Загальний пошук" не дає можливості перевірки даних пацієнта в ЕСОЗ (мал. 5).

Image AddedМал. 5 - Пошук пацієнта в МІС (спецдія "Загальний пошук")

При створенні картки пацієнта через пошук електронного направлення (мал. 6), обов'язково здійсніть "Пошук пацієнта в системі "eHealth"

та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС.

Image AddedМал. 6 - Додавання картки МІС (за умови її відсутності)

  • Приклад направлення, створеного через МІС "МедЕйр",  після пошуку необхідної послуги, система одразу в блок "Загальна інформація" підтягне дані пацієнта,

з чиєї картки було сформовано направлення (мал.  7).

Image AddedМал. 7 - Направлення, створене через МІС "МедЕйр" (приклад)


Після виконання всіх запропонованих дій з перевіркою пацієнта, виконати наступні дії:

  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 8), а потім в обробку, або виконати цю процедуру однією спецдією "Взяти направлення в чергу та в роботу" (мал. 8). Image Added
Предупреждение

Увага!

При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення в чергу та в роботу" - це незворотня дія! 

Image AddedМал. 8 -  Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу"


  • Або виконати дію "Взяти направлення в чергу на обробку" (дана дія є зворотньою)  (мал. 9). Image Added


Image Added

Мал. 9 - Формування черги на обробку

Подсказка

Зняття направлення з черги на обробку:

  • При потребі зняття направлення з черги на обробку, у відкритому електронному направленні натискаємо кнопку Image Added

та підтверджуємо зняття (мал. 10).

Image Added

Мал. 10 - Зняття направлення з черги на обробку

  • Після обробки система видасть повідомлення: "Направлення хххх-хххх-хххх-хххх успішно знято з черги на обробку в системі "eHealth" (мал. 11).

Image AddedМал. 11 - Успішно виконана дія зняття направлення з черги на обробку

  • Стан виконання направлення за програмою змінюється на "Нове".
  •  Взяти направлення в обробку (мал. 12). Image Added


Предупреждение

Увага!

При обробці направлення через спецдію "Взяття направлення в обробку" - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення! 

Image Added

Мал. 12 - Спецдія "Взяття направлення в обробку"



  • Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення (мал. 13).

Image Added

Мал. 13 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку

Предупреждение

УВАГА!

Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"

(стан має бути "В обробці" (мал. 14)).

Image Added

Мал. 14 - Стан виконання направлення "В обробці"

  • Створюємо амбулаторну/або стаціонарну взаємодію, діагностичний звіт чи процедуру (виконавши всі передумови) та підтягуємо у ЕМЗ електронне направлення (мал. 15).

Image Added

Мал. 15 - Підтягнуте електронне направлення у амбулаторну взаємодію (приклад)

Image Added

Мал. 16 - Підтягнуте електронне направлення у діагностичний звіт (приклад)


Після внесення всіх даних у ЕМЗ, відправляємо та підписуємо ЕМЗ в eHealth, за потреби, гасимо направлення (мал. 17). 

Image AddedМал. 17 - Процес погашення електронного направлення (приклад)

Пошук направлення в системі eHealth

...