Информация | ||
---|---|---|
| ||
Даний підрозділ Пошук направлення ("eHealth") розділу Робота з інформацією "eHealth" інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при проведенні пошуку направлення пацієнта, сформованого через систему eHealth, взяття в чергу та обробку даного направлення. Зазначений підрозділ містить посилання на відеоматеріал інструкції, текстова версія знаходиться в процесі створення. |
Информация |
---|
Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;
Перш ніж взяти в обробку е-направлення, медичний працівник спершу має визначити:
|
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та від системних прав конкретного користувача в МІС. Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення. Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системи, Загальні реєстри, Пошук та перехід до інформації, Робота з пацієнтом в МІС. Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
У відеоінструкції описано стандартний випадок пошуку направлення. Знайти направлення можливо лише за Публічним номером, у випадку виписаного направлення в іншій МІС . Якщо направлення виписано спеціалістом, який працює з МІС MedEir, Вам доступний пошук за допомогою фільтрації в реєстрі направлень (детально тут...). ОБОВ'ЯЗКОВО перед початком взяття в чергу та обробку направлення, перевіряйте правильність обраного направлення та пацієнта. Для того, щоб впевнитися в правильності внесених даних про пацієнта в систему та взяття в роботу правильного направлення, проводьте ідентифікацію пацієнта через пошук в системі MedEir (детально тут...) та eHealth (детально тут...) та звіряйте дані з персональними даними пацієнта. У випадку лише взяття направлення в чергу, Ви можете його відмінити, якщо дане направлення взято в обробку помилково. Направлення взяте в чергу Вашим ЛЗ (стан "В черзі"), поки Ви не взяли його в обробку (стан "В обробці"), може взяти в чергу та обробку інший ЛЗ. У випадку взяття направлення в обробку, Ви не можете його відмінити, дане направлення можливо лише скасувати спеціалістом який його створив (спеціаліст ПМД або поліклінічного відділення СМД). При пошуку направлення система може видати повідомлення про його відсутність (мал.1). Передумовами появи даного повідомлення є:
Мал.1 - Помилка при пошуку направлення. У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в даному підрозділі необхідно звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Опис та алгоритм дій | Відео |
---|---|
Пошук електронного направлення, взяття в чергу та обробку в системі eHealth. Передумовою для пошуку:
Алгоритм наступний: 1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта. 2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести його номер та відкрити. 3. Взяти направлення в чергу на обробку. 4. Взяти направлення в обробку. 5. Надати послугу згідно направлення. | Пошук направлення в системі eHealthДане відео можливо переглянути на ютуб каналі support medeir, тут... |