Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



ЗмістПризначенняОпис


Оглавление


Робота з карткою ЛЗ. Вкладка "Кабінети"

Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації стосовно кабінетів для використання в записі на прийом до лікаря. 

Розділ для керівника  ПМД/СМД.

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для коректної роботи з системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр"Загальна інформація системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ Image Removedє обов'язковими для заповнення.

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал керівника ПМД/СМД, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

Предупреждение
titleУВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

Подсказка
titleЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації блоку Керівник медзакладу (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).


Створення та налаштування


Информация
titleВкладка "Кабінети":

Налаштування даної вкладки необхідне для створеня кабінетів по яким буде відбуватися запис на прийом до лікаря (детально тут...).

Для керівника ПМД:

  • Для ПМД відділень не існує, тому створюються відділення з назвою Центру або Амбулаторії.

Для керівника ПМД:

  • Для СМД відділень вказуються для Поліклініки або вказується відділення, наприклад "Поліклініка".


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Передумовою для створення кабінету є створене Відділення (детально тут...). 

Вибір кабінету в розкладі спеціаліста можливий за умови, якщо спеціаліст відноситься до того ж відділення до якого прив'язано кабінет.

Якщо відділення не створено, кабінет створити НЕМОЖЛИВО.

Створення та налаштування кабінетів відбувається за потреби ЛЗ, якщо є необхідність відображення в розкладі кабінетів.


Предупреждение
titleУВАГА!

Для того, щоб не вносити коригуючі дані під час роботи відділень з системою, перед створенням кабінетів ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно прорахувати роботу ЛЗ (спеціалісти які будуть прив'язані до кабінетів, розклад роботи кабінетів та спеціалістів), Вносити зміни у дані стосовно кабінету та розкладу можливо за умови, якщо вони не впливають на роботу всієї системи.

Для того, щоб створити кабінет в системі MedEir, необхідно:


  1. Image AddedПерейти в модуль "Налагодження лікарні" Image Removed(детально про модуль тут...)
  2. Image AddedВідкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" / "Лікувальний заклад" Image Removed(детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут ...)
  4. Обрати вкладку "Кабінети"(мал.1, позначка [1])
  5. Натиснути кнопку "Cтворити" Image Added Обрати кнопку [Cтворити], натиснути (мал.1, позначка [2]).

Image RemovedImage Added

Мал. 1 - Картка ЛЗ (вкладка "Кабінети")

6. З'явиться картка створення кабінету (мал.2, детально опис картки тут...)

Image Removed

Image Added

Мал. 2- Картка "Кабінет" (Створення)

7. Необхідно послідовно заповнити (вводом з клавіатури або вибором зі списку) необхідні поля:

  • "Відділення" до якого відноситься кабінет (для ПМД відділень не існує, тому створюються відділення з назвою Центру або Амбулаторії), *поле є обов’язковим для заповнення (виберіть раніше створене відділення);
  • "Номер" кабінету, *поле є обов’язковим для заповнення. Необхідно вказати порядковий номер кабінету. Оскільки поле є текстовим - можна вказати номер та назву палати (наприклад, 1 Стамологічний, але загалом опис кабінету вказується у відповідному полі "Опис");
  • "Код" кабінету, поле не є обов’язковим для заповнення;
  • "Поверх" на якому знаходиться кабінет, поле не є обов’язковим для заповнення;
  • "Опис", вказується опис та призначення кабінету, поле не є обов’язковим для заповнення;

8. Для того, щоб даний кабінет відображався в розкладі на прийом, необхідно створити графік роботи кабінету.

9. Після заповнення всіх даних про кабінет, перейдіть до створення розкладу, натиснувши кнопку [ "Cтворити], " Image Added (мал.2, позначка [2]).

10. У вікні яке відкриється "Конфігурація розкладу (Створення)" внести дані (мал.3), які заповнюються аналогічно заповненню та створенню розкладу для спеціаліста, детально тут...

Image RemovedImage Added

Мал. 3 - Картка "Кабінет", вікно "Конфігурація розкладу (Створення)"


11. Натиснути ["OK]" для збереження.

Редагування

Предупреждение
titleУВАГА!

Редагування даних які вже були в роботі системи (створено розклад, запис на прийом) потягне зміну інформації в системі. Тому редагувати вже створені кабінети, що були задіяні при створенні запису на прийом хоча б один раз ЗАБОРОНЕНО! 

Якщо відбуваються позапланові ситуації які спонукають до внесення змін, що кардинально змінюють інформацію в системі, необхідно внести нові дані. Стара інформація залишається як архів та не видаляється з системи.

РЕДАГУВАТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ: 

  • створення на початку помилкового кабінету, розкладу;
  • необхідності внесення змін, що не вплинуть на іншу інформацію в системі (наприклад: "Опис");
  • створення нового розкладу роботи кабінета.

ОБОВЯЗКОВО! У випадку, коли з'являються будь- які зміни, що пов'язані із внесенням та редагуванням вже створеної інформації, потрібно зв'язатися з технічною підтримкою для з'ясування додаткових обставин (детально, тут...)

Для внесення змін до вкладки "Кабінети",необхідно:

  1. Відкрити модуль "Налагодження лікарні", обрати ЛЗ, вкладку "Кабінети(мал.1, позначка [1])

Image AddedМал. 4 - Редагування кабінету та його розкладу

2. Обрати потрібне відділення та номер або назву кабінету в таблиці

Обрати

3. Натиснути кнопку 

[Редагувати], натиснути (бокова панель таблиці, детально тут...)

"Редагувати" Image Added (мал. 4)

4.

У вікні "Кабінет"

 (мал.2, детально опис картки тут...

обрати потрібний запис розкладу

5. Обрати кнопку 

[Редагувати], натиснути (бокова панель таблиці, детально тут...)

"Редагувати" Image Added (мал. 5)

Image AddedМал. 5 - редагування розкладу

6.

Внести потрібні зміни (залежить від ситуації) (мал. 7).

Натиснути [OK]

Image AddedМал. 7 -Зміна розкладу кабінету

7. Натиснути "OK" для збереження.

Видалення

Предупреждение
titleУВАГА!

Інформація яка внесена в систему та була використана (було створено запис на прийом) НЕ ВИДАЛЯЄТЬСЯ, лише може бути створено новий запис (попередній при цьому залишається в архіві та не використовується).

НЕ МОЖНА ВИДАЛЯТИ:

  • кабінет та розклад роботи які мають історію (було створено запис на прийом).

ВИДАЛЯТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:

  • створення помилкового кабінету або розкладу (не було створено записів на прийом);
  • до кабінету не привязаний спеціаліст;
  • у кабінеті відсутній або видалений розклад.

Якщо умова не виконана (є пов'язані дані), система покаже помилку, про що свідчить повідомлення (мал.68), 

Image Modified

Мал. 68 - Помилка при видаленні відділення

Для видалення відділення на вкладці "Кабінети", необхідно:

  1. Відкрити модуль "Налагодження лікарні", обрати ЛЗ, вкладку "Кабінети" (мал.1, позначка [1])
  2. Обрати потрібний запис у відповідній таблиці.
3. Обрати
  1. Натиснути кнопку 
[Видалити], натиснути (бокова панель таблиці, детально тут...)
  1. "Видалити" Image Added(мал.9).

4. Система видасть повідомлення про вибір видалення запису. Потрібно натиснути відповідну клавішу, якщо погоджуєтесь з видаленням то [то "Так]" (мал.710).

Image Added

Мал. 9 - Видалення кабінету

Мал. 10 - Повідомлення про вибір дії видалення

Информация

Детальний опис вкладки "Кабінети" та картки створення наведено в розділі Лікувальний заклад