Зміст | Призначення | Опис | |
Робота з карткою ЛЗ. Вкладка "Кабінети" | Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації стосовно кабінетів для використання в записі на прийом до лікаря. Розділ для керівника ПМД/СМД. |
Налаштування даної вкладки необхідне для створеня кабінетів по яким буде відбуватися запис на прийом до лікаря (детально тут...). Для керівника ПМД:
Для керівника ПМД:
|
Передумовою для створення кабінету є створене Відділення (детально тут...). Вибір кабінету в розкладі спеціаліста можливий за умови, якщо спеціаліст відноситься до того ж відділення до якого прив'язано кабінет. Якщо відділення не створено, кабінет створити НЕМОЖЛИВО. Створення та налаштування кабінетів відбувається за потреби ЛЗ, якщо є необхідність відображення в розкладі кабінетів. |
Для того, щоб не вносити коригуючі дані під час роботи відділень з системою, перед створенням кабінетів ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно прорахувати роботу ЛЗ (спеціалісти які будуть прив'язані до кабінетів, розклад роботи кабінетів та спеціалістів), Вносити зміни у дані стосовно кабінету та розкладу можливо за умови, якщо вони не впливають на роботу всієї системи. |
Для того, щоб створити кабінет в системі MedEir, необхідно:
Мал. 1 - Картка ЛЗ (вкладка "Кабінети")
6. З'явиться картка створення кабінету (мал.2.)
Мал. 2- Картка "Кабінет" (Створення)
7. Необхідно послідовно заповнити (вводом з клавіатури або вибором зі списку) необхідні поля:
8. Для того, щоб даний кабінет відображався в розкладі на прийом, необхідно створити графік роботи кабінету.
9. Після заповнення всіх даних про кабінет, перейдіть до створення розкладу, натиснувши кнопку "Cтворити" (мал.2).
10. У вікні яке відкриється "Конфігурація розкладу (Створення)" внести дані (мал.3).
Мал. 3 - Картка "Кабінет", вікно "Конфігурація розкладу (Створення)"
11. Натиснути "OK" для збереження.
Редагування даних які вже були в роботі системи (створено розклад, запис на прийом) потягне зміну інформації в системі. Тому редагувати вже створені кабінети, що були задіяні при створенні запису на прийом хоча б один раз ЗАБОРОНЕНО! Якщо відбуваються позапланові ситуації які спонукають до внесення змін, що кардинально змінюють інформацію в системі, необхідно внести нові дані. Стара інформація залишається як архів та не видаляється з системи. РЕДАГУВАТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:
ОБОВЯЗКОВО! У випадку, коли з'являються будь- які зміни, що пов'язані із внесенням та редагуванням вже створеної інформації, потрібно зв'язатися з технічною підтримкою для з'ясування додаткових обставин (детально, тут...) |
Для внесення змін до вкладки "Кабінети",необхідно:
Мал. 4 - Редагування кабінету та його розкладу
2. Обрати потрібне відділення та номер або назву кабінету в таблиці
3. Натиснути кнопку "Редагувати" (мал. 4)
4. У вікні "Кабінет" обрати потрібний запис розкладу
5. Обрати кнопку "Редагувати" (мал. 5)
Мал. 5 - редагування розкладу
6. Внести потрібні зміни (залежить від ситуації) (мал. 7).
Мал. 7 -Зміна розкладу кабінету
7. Натиснути "OK" для збереження.
Інформація яка внесена в систему та була використана (було створено запис на прийом) НЕ ВИДАЛЯЄТЬСЯ, лише може бути створено новий запис (попередній при цьому залишається в архіві та не використовується). НЕ МОЖНА ВИДАЛЯТИ:
ВИДАЛЯТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:
Якщо умова не виконана (є пов'язані дані), система покаже помилку, про що свідчить повідомлення (мал.8), Мал. 8 - Помилка при видаленні відділення |
Для видалення відділення на вкладці "Кабінети", необхідно:
4. Система видасть повідомлення про вибір видалення запису. Потрібно натиснути відповідну клавішу, якщо погоджуєтесь з видаленням то "Так" (мал.10).
Мал. 9 - Видалення кабінету
Мал. 10 - Повідомлення про вибір дії видалення
Детальний опис вкладки "Кабінети" та картки створення наведено в розділі Лікувальний заклад |