Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление

Информация
titleПРО РОЗДІЛ:

Дана інструкція Створення направлення eHealth розділу Робота з інформацією «eHealth» інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при створені направлення пацієнта через систему eHealth.

...

Направлення eHealth (амбулаторні взаємодії)

...

Предупреждение

...

titleПІДКАЗКА!

...

УВАГА!

Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth

...

Алгоритм реєстрації направлення:

  1. Створити консультацію спеціаліста (амбулаторну взаємодію)  (мал. 1)
Предупреждение
titleУВАГА!

Для реєстрації електронного направлення в ЕСОЗ амбулаторна взаємодія (консультація) eHealth має повнна мати стан «Завершена»!

Image Removed

Image RemovedМал. 1 - Сторення консультації /взаємодії під епізодом (приклад)

3. Обрати відповідну медичну катрту та тип консультації/взаємодії (мал. 2);

Image RemovedМал. 2 - Мадична карта* /Тип консультації*

2. Відкрити картку «Направлення пацієнта» (мал. 3, позначка [2]);

3. Натиснути кнопку "Створити" Image Removed(мал. 3, позначка [3]);

Image Removed

Мал. 3 - Направлення пацієнта під карткою "Консультація лікаря"

4. Заповнити поля картки «Направлення пацієнта» (мал. 4);

5. Зареєструвати направлення в системі eHealth  (мал. 4, позначка [5]); 

Image RemovedМал. 4 - Створення електронного направлення

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Для пошуку коду послуги або групи послуг в картці "Направлення пацієнта (Створення)" доступний каталог послуг 

Image Removed

Image Removed

Мал. 5  - Каталог послуг

6. Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 6).

Image Removed

Мал. 6 – Обробка направлення

7. Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 7).

Image RemovedМал. 7 – Направлення створено в системі "eHealth"

8. Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 8).

Image RemovedМал. 8 – Приклад друкованої форми направлення

9. Система повідомить, що направлення створено та надіслано СМС на номер телефона з кодом направлення.

Напавлення  eHealth (стаціонарна взаємодія)

Предупреждение
titleУВАГА!

Направлення в межах стаціонарного лікування може бути лише на переведення пацієнта до іншого закладу охорони здоров'я (ЗОЗ).

Таке направлення створюється після відправки взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"

У даній взаємодії необхідно попередньо заповнити секцію "Госпіталізація" (мал. 9).

Секція "Госпіталізація" доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару".

Image Removed

Мал. 9 - Рузультат лікування*/ Заклад у який переведено пацієнта*

В даній сеції необхідно зазаначити дані в полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ",

поле "Заклад, у який переведено пацієнта" (автоматично стає обов'язковим полем  Image Removed).

В цьому полі здійснюємо пошук закладу, в який буде переведено пацієнта за офіційною назвою або по коду ЄДРПОУ.

Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ!

Алгоритм реєстрації направлення:

Створити та відправити стаціонарну взаємодію типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (з відповідним чином внесеними даними в секції "Госпіталізація")

Предупреждение
titleУВАГА!

Для реєстрації електронного направлення в ЕСОЗ стаціонарна взаємодія "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" eHealth повинна мати стан «Завершена»!

...

Image RemovedМал. 10 – Таблиця створення направлення до іншого ЗОЗ

3. В таблиці, що з'явиться, будуть автоматично внесені дані закладу (який був зазаначений у взаємодії).

Для створення направлення необхідно заповнити всі обов'язкові поля (зазаначені Image Removedта натиснути "Зареєструвати в системі eHealth" (мал. 11).

Image RemovedМал. 11 – Створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ (приклад)

4. Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 12).

Image Removed

Мал. 12  – Обробка направлення

5. Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 13).

Image Removed

Мал. 13 - успішне створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ

6. Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 14).

Image Removed

Мал. 14 – Приклад друкованої форми направлення

Опис картки Направлення пацієнта

  Картка "Направлення пацієнта" ehealth містить блоки та секції:

  • Блок «Загальна інформація» секція заповнена по замовчуванню (мал 15).

Image Removed

Мал. 15 - Блок «Загальна інформація»

  • Блок «Основна інформація» (мал. 16).

Image RemovedМал. 16 - Блок «Основна інформація»

Таблиця 1 - Блок "Основна інформація"

...

...

Назва елементу (поле)

...

Опис

...

1

...

 Поле  "eHealth"

Image Removed

...

Обов'язкова відмітка для відправлення направлення в систему eHealth

...

2

...

Поле "Категорія"

Image Removed

...

Вноситься з клавіатури або вибирається з довідника.

При створенні стаціонарного направлення на переведення пацієнта в інший ЗОЗ (заповнено по замовчуванню - якщо заповнена секція "Госпіталізація" з результатом лікування "Переведено в інший ЗОЗ", внесено заклад, куди переведено пацієнта (мал. 9)

  

...

3

...

Поле "Пріорітет"

Image Removed

...

Вибирається зі списку "Планове" або "Ургентне"

...

4

...

Поле "Код послуги\група послуги"

Image Removed

...

Вноситься за допомого введення необхідного значення (сортує по "містить", а також пошук можливо здійснювати по коду).  Також можна скористатись пошуком, при натискані на нього відкривається вікно пошуку Image Removed«Каталог послуг» (мал. 5), де обирається з каталогу послуг конкретна послуга

...

5

...

Поле "Медична програма"

Image Removed

...

Значення внесене по замовчуванню. Обов'язкове для погашення направлення!!!

...

6

...

Поле "Стан"

Image Removed

...

Початковий стан «Чернетка», автоматично змінюється на "Активне", після того як направлення зареєстроване в  eHealth

...

7

...

Поле "Термін дії"

Image Removed

...

Кінцева дата дії направлення відображається по замовчуванню після реєстрації направленні в системі «eHealth».

Після закінчення терміну дії направлення автоматично деактивується

...

8

...

Поле "Публічний номер"

Image Removed

...

Відображається тільки після реєстрації направлення в системі «eHealth»

...

9

...

Поле "Стан виконання за програмою"

Image Removed

Відображається тільки після реєстрації в системі «eHealth» (таб. 2)

Таблиця 2 - Стан виконання  направлення за програмою 

...

Назва стану

...

Пояснення

...

Нове

...

Активний запит на користування послугою за програмою, пацієнт не знаходиться в черзі.

Будь-який, зареєстрований в системі eHealth, спеціаліст, що надає вказану в електронному направлені послугу за програмою медичних гарантій, може взяти дане направлення в чергу.

...

В черзі

...

Активний запит на користування послугою з програмою, пацієнт знаходиться в черзі. 

Призначений спеціаліст в чергу на  роботу з направленням. Дана дія зворотня (можливо, за згоди пацієнта, зняти спеціаліста з черги на опрацювання направлення)! 

...

В обробці

...

Надання послуги в рамках направлення розпочато, але не завершено.

Дана дія незворотня (спеціаліст, що взяв направлення в обробку, має  виконати умови направлення (створити взаємодію, процедуру, діагностичний звіт) додати направлення, зареєструвати ЕМЗ в eHealth і погасити електронне направлення! 

...

Погашене

...

Діяльність згідно запиту на обслуговування виконано повністю. 

  • Блок  "Додаткова інформація" (мал. 14) - необхідна для додаткової деталізації направлення. Призначення полів секції "Додаткова інформація" зазначаються при потребі.

Image RemovedМал. 14 - Секція "Додаткова інформація"

Таблиця 3 - Блок  «Додаткова інформація»

...

...

Назва елементу (поле)

...

Опис

...

1

...

Поля: "Послуга повина бути отримана з"; "по"

Image Removed

Image Removed

...

"Послуга повина бути отримана з" - дата початоку планового періоду обслуговування згідно направлення, "по" - дата закінчення планового періоду обслуговування згідно направлення.

Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря

...

3

...

Секція "Перелік станів та спостережень"

Image Removed

...

Посилання на перелік діагнозів та спостережень, замірів, стану пацієнта, в залежності від значення атрибуту Причина, що були зареєстровані в системі «eHealth» в рамках поточного запису епізоду/взаємодії.

Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ ("Спостереження, замір" або "Стан /діагноз") та натискаємо Image Removed

Image Removed

В таблиці, що з'явиться ("Перелік станів та спостереження"), необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення.

з документу через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі  "eHealth" (мал. 1)


Image Added

Мал. 1 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі "eHealth"

Примечание

ВАЖЛИВО!

Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) і створення  взаємодії (консультації) (мал. 3). В закладці "Епізоди" створюємо (мал. 2  [позначка 2])  та обираємо (мал. 2  [позначка 1]) потрібний епізод. 


Image AddedМал. 2 – Обираємо епізод / створюємо новий

Після створення епізоду, необхідно додати консультацію / огляд лікаря (ПМД/СМД) (мал. 2) з відповідним типом (мал. 3; 4).

Image AddedМал. 3 – Створення консультації / огляду з епізоду

Image AddedМал. 4 - Тип консультації

Після створення і проведення відповідної консультації, та перевірки її статусу (має бути в статусі "Завершена" (мал. 5)), з’являється можливість створити електронне направлення в системі eHealth.

Image AddedМал. 5 – Консультація в стані завершена

Після успішно проведеної консультації, в дереві консультації обираємо гілку "Направлення пацієнта"  і в таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку  "Створити" (мал. 6) Image Added


Image Added

Мал. 6 - Створення направлення

  • Після відкривання картки "Направлення пацієнта (Створення)"  необхідно заповнити всі обов'язкові поля Image Added та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал. 7). 

Image Added





Image Added

Мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"

Подсказка

ПІДКАЗКА!

  • Якщо направлення пов'язане з конкретним ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ, необхідно внести дані в полі "План лікування" та "Призначення", система автоматично заповнить обов'язкові поля направленя, за потреби, внести дані в секцію "Додаткова інформація" (для направлення на госпіталізацію необхідно внести дані в полі "Спеціальність*") (мал. 8).

Image AddedМал. 8 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування

Примечание

ВАЖЛИВО!

Image AddedДля підписання одночасно декількох чернеток направлень, необхідно додати декілька направлень за допомогою спеції "Додати направлення"

 дана спецдія дає можливість по черзі внести декілька направлень, які будуть зберігатися в стані "Чернетка", а після збереження всіх чернеток, додана можливість одночасного їх  підписання.


Image Added

Мал 9. - Спецдія "Додати направлення"

  • Після додавання необхідної кількості електронних направалень необхідно закрити картку  "Направлення пацієнта (Створення)"  (мал. 10).

Image Added

Мал. 10 - Закрити картку  "Направлення пацієнта (Створення)"

  • Система перейде в таблицю направлень пацієнта, де необхідно здійснити підписання внесених направлень натиснувшти кнопку "Зареєструвати в системі "eHealth" пакет направлень" Image Added  (мал. 11).

Image Added

Мал. 11 - Ініціація реєстрації в системі "eHealth" пакет направлень

  • Для реєстрації необхідно підписати направлення електронним ключем (мал. 12).

Image Added

Мал. 12 - Реєстрація в системі "eHealth" пакет направлень


Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 13).

Image Added

Мал. 13 – Обробка направлення

Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 14).

Image AddedМал. 14 – Направлення створено в системі "eHealth"

Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 15).

Image Added

Мал. 15 – Приклад друкованої форми направлення

Подсказка

ПІДКАЗКА!

Пошук електроного направлення за посиланням...


Подсказка

ПІДКАЗКА!

При внесенні поля "Код послуги/групи послуг*" є можливість переглянути каталог медичних послуг (мал. 16).

Image Added

Мал. 16 - Каталог плослуг


Після завантаження каталогу послуг, є можливість обрати необхідну послугу (мал. 17) або групу послуг (мал. 18).

Image Added

Мал. 17 - Пошук плослуги

Image Added

Мал. 18 - Пошук групи послуг

Направлення eHealth (стаціонарна взаємодія)


Предупреждение
titleВАЖЛИВО!

Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є відкриття стаціонарної картки пацієнта та створення взаємодії з типом 

Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Детальна інформація по веденню електронних медичних записів розміщена на сайті НСЗУ (мал. 19)

Image Added

Мал. 19 - Інформація з сайту НСЗУ (приклад)

Створення електронного направлення в системі eHealth (стаціонар)

Предупреждение
titleУВАГА!

Направлення в межах стаціонарного лікування може бути лише на переведення пацієнта до іншого закладу охорони здоров'я (ЗОЗ).

Таке направлення створюється після відправки взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"

У даній взаємодії необхідно попередньо заповнити секцію "Госпіталізація" (мал. 2).

Секція "Госпіталізація" доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару".

Image Added

Мал. 20 - "Секція Госпіталізація" (Взаємодія з типом "Виписка пацієнта, що вибув зі стаціонару"

В даній сеції необхідно зазаначити дані в полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ",

поле "Заклад, у який переведено пацієнта" (автоматично стає обов'язковим полем  Image Added).

В цьому полі здійснюємо пошук закладу, в який буде переведено пацієнта за офіційною назвою або по коду ЄДРПОУ.

Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ!

Після перевірки та підписання взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (з відповідним чином внесеними даними в секції "Госпіталізація") переходимо до формування направлення,  таблиця створення направлення підкріплена під взаємодією пацієнта (мал. 21). Для створення направлення, нажимаємо кнопку  "Створити" Image Added

Image AddedМал. 21 – Таблиця створення направлення до іншого ЗОЗ

В таблиці, що з'явиться, будуть автоматично внесені дані закладу (який був зазаначений у взаємодії). Для створення направлення необхідно заповнити всі обов'язкові поля (зазаначені Image Added

та натиснути "Зареєструвати в системі eHealth" (мал. 22).

Image Added

Image Added

Мал. 22 – Створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ (приклад)

Подсказка
titleПІДКАЗКА!
  • Якщо направлення пов'язане з конкретним ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ, необхідно внести дані в полі "План лікування" та "Призначення", система автоматично заповнить обов'язкові поля направленя, за потреби, внести дані в секцію "Додаткова інформація" (для направлення на госпіталізацію необхідно внести дані в полі "Спеціальність*") (мал. 23).

Image Added

Мал. 23 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування

Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 24).

Image Added

Мал. 24  – Обробка направлення

Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 25).


Мал. 25 - успішне створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ

Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 25).

Image Added

|

Мал. 26 – Приклад друкованої форми направлення

Опис полів картки "Направлення до іншого ЗОЗ"

  • Блок "Загальна інформація" (мал. 27).

Поля даного блоку заповнені по замовчуванню.

Image Added

Мал. 27 - Блок "Загальна інформація"

  • Блок "Основа інформація" (мал. 28).

Поля даного блоку заповнені по замовчуванню. Необхідно перевірити внесені дані.

Предупреждение
titleУВАГА!

Поле "Медична програма" заповнене по замовчуванню (або ж є можливість вибору зі списку).

Дане поле обов'язкове для обробки та погашення направлення за  "Програмою державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення".

Image Added

Image Added

Мал. 28 - Блок "Основа інформація"


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Біля поля "Код послуги/групи послуг*", яке заповнене автоматично, надана можливість переглянути каталог медичних послуг (мал 29; мал. 30) .

Image Added

Мал. 29 - Перехід в каталог послуг

Image Added

Мал. 30 - Каталог послуг

  • Блок "Додаткова інформація" (мал. 31).

Image Added

Мал. 31 -  Блок "Додаткова інформація"

Поле "Послуга повинна бути отримана з"  - "по"

Image Added

Необхідно вказати початкову  та кінцеву дату отримання послуги.

Поля не є обов'язковими до заповнення

Поле "Лікувальний заклад"

Image Added

Поле заповнене по замовчуванню

(вказано ЛЗ спеціаліста, який створює направлення)

Поле "Місце надання послуг"

Image Added

Обов'язкове поле для заповнення Image Added

Містить вибір із запропонованого довідника

  •  Секція  "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"

В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо кнопку "Створити" (мал. 32). Image Added

Image Added

Мал. 32 - Створення запису у вкладці "Перелік клінічної інформації"

Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал. 33; мал. 34):

Image AddedМал. 33 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)


Image AddedМал. 34 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)

  • Секція "Примітки" (мал. 35).

Містить текстові поля.  Не є обов’язковою до заповнення. 

Image Added

Мал. 35 - Блок "Примітки"

Детальний опис картки "Направлення пацієнта"

Таблиця 1 - Блок "Основна інформація"

...

4

...

Секція "Перелік клінічної інформації щодо пацієнта"

Image Removed

...

Посилання на перелік клінічної інформації щодо пацієнта ("Діагностичний звіт", "Епізод медичної допомоги","Спостереження, замір" або "Стан /діагноз"). 

Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ та натискаємо Image Removed

УВАГА! Обирається лише зареєстрований перелік клінічної інформації пацієнта  в рамках поточного запису епізоду/взаємодії.

Image Removed

В таблиці, що з'явиться ("Перелік клінічної інформації") необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення.

...

5

...

Секція "Примітки"

Image Removed

...

Важлива додаткова інформація для спеціаліста, що буде надавати обслуговування по направленню. А також спеціальна примітка пацієнту, що є умовою виконання даного направлення тощо.

  • Картка «Перелік станів та спостережень» (мал. 15).

Image RemovedМал. 15 - Перелік станів та спостереження (приклад)

...

Назва елементу (поле)

Опис

1

...

 Поле "

...

eHealth"

Image Removed

Вибір зі списку. Значення:

Image Added

Обов'язкова відмітка для відправлення направлення в систему eHealth

...

2

Поле "

...

План лікування"

Image Removed

...

Image Added

Для направлень, що будуть створені на основі Плану лікування

3

Поле "

...

Призначення"

...

Image Added

...

Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз".

Вибір медичного класифікатору. Значення:

  • МКХ-10
  • ICPC2

Для направлень, що будуть створені на основі Плану лікування

4

Поле "

...

Категорія"

Image Removed

...

В залежності від значення атрибуту "Медичний класифікатор", надаються значення  довідника "МКХ-10" або довідника "ICPC-2"

...

5

...

Поля: "Період з"; "по"

Image Removed

Image Removed

...

Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.

...

7

...

Поле "Діагностичний звіт"

Image Removed

...

Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір"

 

...

8

...

Поле "Код спостереження"

Image Removed

...

Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір"

(довідник eHealth "Спостереженя")

...

9

...

Кнопка "Пошук" Image Removed

...

Пошук ЕМЗ в системі "eHealth"

...

10

...

Кнопка "Додати" Image Removed

...

Система додає обрану кількість записів в таблиці вибраного виду ЕМЗ

...

11

...

Кнопка "Скасувати" Image Removed

...

Система закриває картку пошуку

  • Картка "Перелік клінічної інформації" (мал. 16).

Image RemovedМал. 16 - Перелік клінічної інформації (приклад)

Таблиця 5 - Перелік клінічної інформації

...

1

...

Поле "ЕМЗ"

Image Removed

...

Вибір зі списку Значення:

  • Стан/діагноз;
  • Спостереження, замір
  • Діагностичний звіт;
  • Епізод медичної допомоги;

...

2

...

Поле "Епізод медичної допомоги"

Image Removed

Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз", "Спостереження/замір" або "Діагностичний звіт"

Image Added

Вноситься з клавіатури або вибирається з довідника.

При створенні стаціонарного направлення на переведення пацієнта в інший ЗОЗ (заповнено по замовчуванню - якщо заповнена секція "Госпіталізація" з результатом лікування "Переведено в інший ЗОЗ", внесено заклад, куди переведено пацієнта

  

5

Поле "Пріоритет"

Image Added

Вибирається зі списку "Планове" або "Ургентне"

6

Поле "Код послуги\група послуги"

Image Added

Вноситься за допомогою введення необхідного значення (сортує по "містить", або пошук можливо здійснювати по коду).  Також можна скористатись пошуком, при натискані на нього відкривається вікно пошуку Image Added"Каталог послуг" (мал. 5), де обирається з каталогу послуг конкретна послуга

7

Поле "Медична програма"

Image Added

Значення внесене по замовчуванню. Обов'язкове для погашення направлення!!!

8

Поле "Стан"

Image Added

Початковий стан «Чернетка», автоматично змінюється на "Активне", після того як направлення зареєстроване в  eHealth

9

Поле "Термін дії"

Image Added

Кінцева дата дії направлення відображається по замовчуванню після реєстрації направлення в системі "eHealth".

Після закінчення терміну дії, направлення автоматично деактивується

10

Поле "Публічний номер"

Image Added

Відображається тільки після реєстрації направлення в системі "eHealth"

11

Поле "Стан виконання за програмою"

Image Added

Відображається тільки після реєстрації в системі "eHealth" (Таб. 2)



Таблиця 2 - Стан виконання  направлення за програмою 

Назва стану

Пояснення

Нове

Активний запит на користування послугою за програмою, пацієнт не знаходиться в черзі.

Будь-який, зареєстрований в системі eHealth, спеціаліст, що надає вказану в електронному направлені послугу за програмою медичних гарантій, може взяти дане направлення в чергу

В черзі

Активний запит на користування послугою з програмою, пацієнт знаходиться в черзі. 

Призначений спеціаліст в чергу на роботу з направленням. Дана дія зворотня (можливо, за згоди пацієнта, зняти спеціаліста з черги на опрацювання направлення)! 

В обробці

Надання послуги в рамках направлення розпочато, але не завершено.

Дана дія незворотня (спеціаліст, що взяв направлення в обробку, має  виконати умови направлення (створити взаємодію, процедуру, діагностичний звіт) додати направлення, зареєструвати ЕМЗ в eHealth і погасити електронне направлення! 

Погашене

Діяльність, згідно запиту на обслуговування виконано повністю


Таблиця 3 - Блок "Додаткова інформація"

Назва елементу (поле)

Опис

1

Поля: "Послуга повина бути отримана з"; "по"

Image Added

Image Added

"Послуга повина бути отримана з" - дата початку планового періоду обслуговування, згідно направлення, "по" - дата закінчення планового періоду обслуговування, згідно направлення.

Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря

3

Секція "Перелік станів та спостережень"

Image Added

Image Added

Посилання на перелік діагнозів та спостережень, замірів, стану пацієнта, в залежності від значення атрибуту. Причина, що були зареєстровані в системі "eHealth" в рамках поточного запису епізоду/взаємодії.

Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ ("Спостереження, замір" або "Стан /діагноз") та натискаємо Image Added

Image Added

В таблиці, що з'явиться ("Перелік станів та спостереження"), необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення



4

Секція "Перелік клінічної інформації щодо пацієнта"

Image Added

Посилання на перелік клінічної інформації щодо пацієнта ("Діагностичний звіт", "Епізод медичної допомоги","Спостереження, замір" або "Стан /діагноз"). 

Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ та натискаємо Image Added

УВАГА! Обирається лише зареєстрований перелік клінічної інформації пацієнта в рамках поточного запису епізоду/взаємодії.

Image Added

В таблиці, що з'явиться ("Перелік клінічної інформації") необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення.

5

Секція "Примітки"

Image Added

Важлива додаткова інформація для спеціаліста, що буде надавати обслуговування по направленню. А також спеціальна примітка пацієнту, що є умовою виконання даного направлення тощо.



Таблиця 4  - Перелік станів та спостережень

Назва елементу (поле)

Опис

1

Поле "ЕМЗ*"

Image Added

Вибір зі списку. Значення:

  • Стан/Діагноз
  • Спостереження, замір

2

Поле "Епізод медичної допомоги"

Image Added

Вибір зі списку, по замовчуванню вказане значення епізоду медичної допомоги, в рамках якого було створено взаємодію якій підпорядковується направлення

3

Поле "Медичний класифікатор"

Image Added

Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз".

Вибір медичного класифікатору. Значення:

  • МКХ-10
  • ICPC2

4

Поле "Код"

Image Added

В залежності від значення атрибуту "Медичний класифікатор", надаються значення  довідника "МКХ-10" або довідника "ICPC-2"

5

Поля: "Період з"; "по"

Image Added

Image Added

Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.

7

Поле "Діагностичний звіт"

Image Added

Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір"

 

8

Поле "Код спостереження"

Image Added

Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір"

(довідник eHealth "Спостереженя")

9

Кнопка "Пошук" Image Added

Пошук ЕМЗ в системі "eHealth"

10

Кнопка "Додати" Image Added

Система додає обрану кількість записів в таблиці вибраного виду ЕМЗ

11

Кнопка "Скасувати" Image Added

Система закриває картку пошуку


Таблиця 5 - Перелік клінічної інформації

Назва елементу (поле)Опис

1

Поле "ЕМЗ"

Image Added

Вибір зі списку Значення:

  • Стан/діагноз;
  • Спостереження, замір
  • Діагностичний звіт;
  • Епізод медичної допомоги;

2

Поле "Епізод медичної допомоги"

Image Added

Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз", "Спостереження/замір" або "Діагностичний звіт"


3

Поле "Медичний класифікатор"

Image Added

Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз" або "Епізод медичної допомоги" .

Вибір медичного класифікатору. Значення:

  • МКХ-10
  • ICPC2

4

Поле "Код"

Image Added

В залежності від значення атрибуту "Медичний класифікатор", надаються значення  довідника "МКХ-10" або довідника "ICPC-2"

5

Поля: "Період з"; "по"

Image Added

Image Added

Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.

7

Поле "Діагностичний звіт"

Image Added

Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ - "Спостереження, замір"

 

8

Поле "Код спостереження"

Image Added

Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір"

(довідник eHealth "Спостереженя")

9

Поле "Категорія"

Image Added

Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ –  "Діагностичний звіт"

10

Поле "Код послуги"

Image Added

Каталог послуг відфільтрований згідно значення атрибуту "Категорія"

11

Кнопка "Пошук" Image Added

Пошук ЕМЗ в системі "eHealth"

12

Кнопка "Додати" Image Added

Система додає вибрану кількість записів в таблиці вибраного виду ЕМЗ

13

Кнопка "Скасувати" Image Added

Система закриває картку пошуку

14

Кнопка "Очистити" Image Added

Система очищує параметри пошуку


Таблиця 6 - Спеціальні дії

№з/п

Назва кнопки спецдії

Призначення поля

1

Зареєструвати в системі "eHealth"

Image Added

Реєстрація електпронного направленняв системі "eHealth". Викликає картку "Параметри підпису" для накладання ЕЦП/КЕП

image2020-11-22_23-51-39.pngImage Added

2

Друк

Image Added

Друк сформованого та зереєстрованого направлення.

3

Позначити направлення, як помилково внесене

Image Added

При потребі зазначити помилку створеного електронного направлення. Форма потребує внесення причини зміни стану (механічна помилка, невірно ідентифікований пацієнт), та підстави.

Image Added

4

Відкликати направлення

Image Added

При потребі зазначити відкликати створене електронне направлення. Форма потребує внесення причини зміни стану  (відмова пацієнта,пацієнт вже отримав допомогу, пацієнта було госпіталізовано через цю проблему, помилкове введення, смерть пацієнта, інше), та підстави.

Image Added

5

Повторити СМС

Image Added

Повторити СМС з публічним номером направлення

6

ЕМК

Image Added

Перехід на електронні медичні картки пацієнта

7

Додати направлення

Image Added

Дає можливість по черзі внести декілька направлень


Пошук та обробка електронного направлення eHealth

Передумови обробки направлення

  1. Авторизація лікаря
  2. Пошук пацієнта в системі eHealth
  3. Пошук направлення

Якщо пацієнту було надано електроне направлення, необхідно здійснити пошук направлення. У знайденому направленні перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта або діагностичний звіт).

Алгоритм дій обробки направлення:

  •  В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 36).

Image Added

Image Added

Мал. 36 - Пошук направлення


  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 37). 

Image Added

Image Added

Мал. 37- Формування черги на обробку

Знняття направлення з черги на обробку:

  • При потребі зняття направлення з черги на обробку  у відкритому електронному направлення натискаємо кнопку Image Added

та підтрверджуємо  зняття (мал. 38).

Image Added

Мал. 38 - Зняття направлення з черги на обробку

  • Після обробки система видасть повіломлення: "Направлення хххх-хххх-хххх-хххх успішно знято з черги на обробку в сиситемі "ehealth"" (мал. 39).

Image AddedМал. 39 - Успішно виконана дія зняття направлення з черги на обробку

  • Стан виконання направлення за програмою змінюється на "Нове".
  • Перевірити направлення

Знайти необхідний код послуги (мал. 40, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 40, позначка [3]).

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Image Added

Мал. 40 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)

  •  Взяти направлення в обробку (мал. 41). 

Image Added


Предупреждение
titleУВАГА!

УВАГА!

Взяття направлення в обробку - це незворотня дія!


  • Якщо направлення вже взято в обробку (має стан "В обробці") в реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення  НЕМОЖЛИВО!!! Image Added
  • Для пошуку направлення в стані "В обробці", необхідно здійснити пошук по фільтрації  реєстру "Направлення пацієнта" (мал. 42)

Image Added

Мал. 42 - Пошук даних в реєстрі "Направлення пацієнта"


Image Added

Мал. 43 - Формування черги на обробку

Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення (мал. 44).

Image Added

Мал. 44 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку



Предупреждение

УВАГА!

Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"

(стан має бути "В обробці(мал. 45)).



Image Added

Мал. 45 - Стан виконання направлення "В обробці"

Створюємо  амбулаторну взаємодію  (виконавши всі передумови) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 46).

Image Added

Мал. 46 - Підтягнуте електронне направлення у консультацію

Направлення  через систему "МедЕйр" (БЕЗ реєстрації в системі eHealth)


Примечание

ВАЖЛИВО!

Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (для амбулаторної допомоги) або відкриття стаціонарної картки пацієнта (для стаціонарної допомоги).


Після створення консультації  (стаціонарної картки), обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 47).

Image Added

Мал. 47 - Створення направлення пацієнта в системі "Медейр"

З’явиться картка направлення.

В формі направлення в полі "Основна інформація eHealth",  необхідно зняти відмітку "eHealth" (мал. 48).

Image Added

Мал. 48 – Поле "Основна інформація"

Після зняття відмітки, форма картки зміниться (мал. 49).

Image AddedМал. 49 – Направлення в систему "МедЕйр"

Після заповнення картки, натискаємо кнопку "Зберегти"  і Закрити" ( або "Зберегти і закрити")  на головній панелі (мал. 50).

Image Added

Мал. 50 - Збереження направлення

Опис картки "Направлення пацієнта" (МедЕйр)

Поле "Категорія*"

Image Added

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку


Поля: "Основний діагноз *"; "Діагноз ICPC"

 Image Added

 Image Added

                      

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку


Поля: "Опис діагнозу"; "Профіль відділення"

Image Added

Image Added

Image Added

Текстові поля для самостійного введення даних

 Поля: "Лікувальний заклад"; "Спеціальність"

Image Added

Image Added

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку.

(Можливий пошук по частині назви)

 Блок "Допоміжна інформація"

Для внесення інформації в блок "Допоміжна інформація", необхідно натиснути кнопку "Створити" (мал. 51).

 Image Added

Мал. 51 – Внесення допоміжної інформації

З’явиться таблиця, де потрібно обрати тип інформації з випадаючого списку (мал. 52).

Image Added

Мал. 52 – Типи інформації

В залежності від обраного типу, заповнюємо необхідну додаткову інформацію (мал. 53; 54); 

Image Added

Мал. 53 – Тип додаткової інформації "Спостереження/Вимір"

Image AddedМал. 54- Тип "Інша додаткова інформація"

Після внесення інформації, натискаємо кнопку "Ок" Image Added

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Створення електронних направлень пацієнта в системі eHealth здійснюється в Картці ЕМК, а саме через картку "Направлення пацієнта", яка міститься під карткою "Консультація лікаря" (амбулаторна взаємодія).

...

3

...

Поле "Медичний класифікатор"

Image Removed

...

Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Стан/діагноз" або "Епізод медичної допомоги" .

Вибір медичного класифікатору. Значення:

  • МКХ-10
  • ICPC2

...

4

...

Поле "Код"

Image Removed

...

В залежності від значення атрибуту "Медичний класифікатор", надаються значення  довідника "МКХ-10" або довідника "ICPC-2"

...

5

...

Поля: "Період з"; "по"

Image Removed

Image Removed

...

Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.

...

7

...

Поле "Діагностичний звіт"

Image Removed

...

Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ - "Спостереження, замір"

 

...

8

...

Поле "Код спостереження"

Image Removed

...

Відображається тільки, якщо значення атрибуту ЕМЗ – "Спостереження, замір"

(довідник eHealth "Спостереженя")

...

9

...

Поле "Категорія"

Image Removed

...

Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ –  "Діагностичний звіт"

...

10

...

Поле "Код послуги"

Image Removed

...

Каталог послуг відфільтрований згідно значення атрибуту "Категорія"

...

11

...

Кнопка "Пошук" Image Removed

...

Пошук ЕМЗ в системі "eHealth"

...

12

...

Кнопка "Додати" Image Removed

...

Система додає вибрану кількість записів в таблиці вибраного виду ЕМЗ

...

13

...

Кнопка "Скасувати" Image Removed

...

Система закриває картку пошуку

...

14

...

Кнопка "Очистити" Image Removed

...

Система очищує параметри пошуку

  • Кнопки Спеціальної дії   (мал. 17).

Image Removed

Мал. 17 - Кнопки спеціальної дії

Таблиця 6 - Спеціальні дії

...

№з/п

...

Назва кнопки спецдії

...

Призначення поля

...

1

...

Зареєструвати в системі "eHealth"

Image Removed

...

Реєстрація електпронного направленняв системі "eHealth". Викликає картку "Параметри підпису" для накладання ЕЦП/КЕП

image2020-11-22_23-51-39.pngImage Removed

...

2

...

Друк

...

Друк сформованого та зереєстрованого направлення.

...

3

...

Позначити направлення, як помилково внесене

Image Removed

...

При потребі зазначити помилку створеного електронного направлення. Форма потребує внесення причини зміни стану (механічна помилка, невірно ідентифікований пацієнт), та підстави.

Image Removed

...

4

...

Відкликати направлення

Image Removed

...

При потребі зазначити відкликати створене електронне направлення. Форма потребує внесення причини зміни стану  (відмова пацієнта,пацієнт вже отримав допомогу, пацієнта було госпіталізовано через цю проблему, помилкове введення, смерть пацієнта, інше), та підстави.

Image Removed

...

5

...

Повторити СМС

Image Removed

...

Повторити СМС з публічним номером направлення

...

6

...

ЕМК

Image Removed

...