Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Информация
titleПРО РОЗДІЛ

...

:

Дана інструкція Створення направлення eHealth розділу Робота з інформацією «eHealth» інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при створені направлення пацієнта через систему eHealth.

...

Зазначена інструкція містить посилання на відеоматеріал

...

Оглавление

Напавлення  eHealth (амбулаторні взаємодії)


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Створення електронних направлень пацієнта в системі eHealth здійснюється в Картці ЕМК, а саме через картку «Направлення пацієнта», яка міститься під карткою «Консультація лікаря»

...

Алгоритм дій наведено нижче (Мал. 1).

...

(амбулаторна взаємодія)

Алгоритм реєстрації направлення:

  1. Створити консультацію спеціаліста (амбулаторну взаємодію)  (мал. 1)


Предупреждение
titleУВАГА!

Для реєстрації електронного направлення в ЕСОЗ амбулаторна взаємодія (консультація) eHealth має повнна мати стан «Завершена»!

Image Added

Image AddedМал. 1 - Сторення консультації /взаємодії під епізодом (приклад)

3. Обрати відповідну медичну катрту та тип консультації/взаємодії (мал. 2);

Image AddedМал. 2 - Мадична карта* /Тип консультації*


2. Відкрити картку «Направлення пацієнта» (мал. 3, позначка [2]);

3. Натиснути кнопку "Створити" Image Added(мал. 3, позначка [3]);

Image Added

Мал. 3 - Направлення пацієнта під карткою "Консультація лікаря"

4. Заповнити поля картки «Направлення пацієнта» (мал. 4);

5. Зареєструвати направлення в системі eHealth  (мал. 4, позначка [5]); 

Image AddedМал. 4 - Створення електронного направлення

6. Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 5).

Image Added

Мал.5 – Обробка направлення

7. Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 6).

Image AddedМал. 6 – Направлення створено в системі "eHealth"

8. Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 7).

Image AddedМал. 7 – Приклад друкованої форми направлення

9. Система повідомить, що направлення створено та надіслано СМС на номер телефона з кодом направлення

...

.

Напавлення  eHealth (стаціонарна взаємодія)

Предупреждение
titleУВАГА!

Направлення в межах стаціонарного лікування може бути лише на переведення пацієнта до іншого закладу охорони здоров'я (ЗОЗ).

Таке направлення створюється після відправки взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"

У даній взаємодії необхідно попередньо заповнити секцію "Госпіталізація".

Секція "Госпіталізація" доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару".

Image Added

В даній сеції необхідно зазаначити дані в полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ",

поле "Заклад, у який переведено пацієнта" (автоматично стає обов'язковим полем  Image Added).

В цьому полі здійснюємо пошук закладу, в який буде переведено пацієнта за офіційною назвою або по коду ЄДРПОУ.

Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ!

Алгоритм реєстрації направлення:

  1. Створити та відправити стаціонарну взаємодію типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (з відповідним чином внесеними даними в секції "Госпіталізація")

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Для реєстрації електронного направлення в ЕСОЗ стаціонарна взаємодія "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" eHealth повинна мати стан «Завершена»!


  2. Під взаємодією "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" формуємо  електронне направлення на переведення до іншого ЗОЗ. Для створення направлення, натискаємо кнопку  "Створити" Image Added (мал. 8).

Image AddedМал. 8 – Таблиця створення направлення до іншого ЗОЗ

3. В таблиці, що з'явиться, будуть автоматично внесені дані закладу (який був зазаначений у взаємодії).

Для створення направлення необхідно заповнити всі обов'язкові поля (зазаначені Image Addedта натиснути "Зареєструвати в системі eHealth" (мал. 9).


Image AddedМал. 9 – Створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ (приклад)

4. Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 10).

Image Added

Мал. 10  – Обробка направлення

5. Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 11).

Image Added

Мал. 11- успішне створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ

6. Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 12).

Image Added

Мал. 12 – Приклад друкованої форми направлення

Опис картки Направлення пацієнта

  Картка "Направлення пацієнта" ehealth містить секції:

  • Секція «Загальна інформація» секція заповнена по замовчуванню

Image Added

Мал. 13 - Секція «Загальна інформація»

  • Секція «Основна інформація» 

Image AddedМал. 14 - Секція «Основна інформація»


Таблица 1  Основна інформація

Назва елементу (поле)

Опис

1

 Поле  "eHealth"

Image Added

Обов'язкова відмітка для відправлення направлення в систему eHealth

2

Поле "Категорія"

Image Added

Вноситься з клавіатури або вибирається з довідника.

При створенні стаціонарного направлення на переведення пацієнта в інший ЗОЗ (заповнено по замовчуванню - якщо заповнена секція "Госпіталізація" з результатом лікування "Переведено в інший ЗОЗ", внесено заклад, куди переведено пацієнта).

  

3

Пріорітет

Image RemovedМал. 1 Направлення пацієнта під карткою Консультація лікаря

Image RemovedМал. 2 Картка Направлення пацієнта

Опис картки Направлення пацієнта

Після натиснення створити направлення (Мал. 1 позначка  [3]) з`являється форма створення направлення в eHealth (Мал. 2), яка містить панелі: «Загальна інформація», «Основна інформація» та «Додаткова інформація»

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Поля, назви яких містять символ * (зірочка) та позначку  Image Removed вважаються обов'язковими для заповнення та не можуть бути пустими

Панель «Загальна інформація» містить інформацію про пацієнта ПІБ і дату народженя та поле Кількість повних років.

Панель «Основна інформація»

Таблица 1 Панель Основна інформація

№з/п

Назва елементу (поле)

Призначення поля

Опис

1

Image Removed

Додаткове

2

Категорія

Обов'язкове

Вноситься з клавіатури або вибирається зі списку Категорія направлення

3

Пріорітет

Обов'язкове

Вибирається зі списку Планове або Ургентне

4

Код послуги\група послуги

Обов'язкове

Вноситься з клавіатури або з випадаючого списку, також можна скористатись пошуком   при натискані на нього відкривається вікно пошуку «Каталог послуг» Мал. 3, де вибирається з каталогу послуг конкретна послуга

5

Медична програма

Додаткове

Вибирається з випадаючого списку

6

СтанДодаткове

Початковий стан «Чернетка», автоматично змінюється на Активне, після того як направлення створится в  eHealth

7

Термін діїДодаткове

Відображається тільки після реєстрації в системі «eHealth». Дата, Після закінчення терміну дії направлення автоматично деактивується

8

Публічний номер

Додаткове

Відображається тільки після реєстрації в системі «eHealth»

9

Стан виконання за програмоюДодаткове

Відображається тільки після реєстрації в системі «eHealth» Таблица 2

...

Спеціальні дії   (Таблица 6)

Таблица 6 Спеціальні дії

№з/п

Назва елементу (поле)

Призначення поля

№з/п

Назва елементу (поле)

Призначення поля

Опис

1

Зареєструвати в системі «eHealth»

1


Додаткове


2

Друк

2

Категорія

Обов'язкове

Вноситься з клавіатури або вибирається зі списку Категорія направлення

3

Позначити направлення, як помилково внесене

3

Пріорітет

Обов'язкове

Вибирається зі списку Планове або Ургентне

4

Відкликати направлення

4

Код послуги\група послуги

Обов'язкове

Вноситься з клавіатури або з випадаючого списку, також можна скористатись пошуком   при натискані на нього відкривається вікно пошуку «Каталог послуг» Мал. 3, де вибирається з каталогу послуг конкретна послуга

5

Повторити СМС

5

Медична програма

Додаткове

Вибирається з випадаючого списку

6

ЕМК

6

Стан

Додаткове

Початковий стан «Чернетка», автоматично змінюється на Активне, після того як направлення створится в  eHealth

...