Дана інструкція Створення направлення eHealth розділу Робота з інформацією «eHealth» інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при створені направлення пацієнта через систему eHealth.

Напавлення  eHealth (амбулаторні взаємодії)


Створення електронних направлень пацієнта в системі eHealth здійснюється в Картці ЕМК, а саме через картку «Направлення пацієнта», яка міститься під карткою «Консультація лікаря» (амбулаторна взаємодія)

Алгоритм реєстрації направлення:

  1. Створити консультацію спеціаліста (амбулаторну взаємодію)  (мал. 1)


Для реєстрації електронного направлення в ЕСОЗ амбулаторна взаємодія (консультація) eHealth має повнна мати стан «Завершена»!

Мал. 1 - Сторення консультації /взаємодії під епізодом (приклад)

3. Обрати відповідну медичну катрту та тип консультації/взаємодії (мал. 2);

Мал. 2 - Мадична карта* /Тип консультації*


2. Відкрити картку «Направлення пацієнта» (мал. 3, позначка [2]);

3. Натиснути кнопку "Створити" (мал. 3, позначка [3]);

Мал. 3 - Направлення пацієнта під карткою "Консультація лікаря"

4. Заповнити поля картки «Направлення пацієнта» (мал. 4);

5. Зареєструвати направлення в системі eHealth  (мал. 4, позначка [5]); 

Мал. 4 - Створення електронного направлення

6. Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 5).

Мал.5 – Обробка направлення

7. Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 6).

Мал. 6 – Направлення створено в системі "eHealth"

8. Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 7).

Мал. 7 – Приклад друкованої форми направлення

9. Система повідомить, що направлення створено та надіслано СМС на номер телефона з кодом направлення.

Напавлення  eHealth (стаціонарна взаємодія)

Направлення в межах стаціонарного лікування може бути лише на переведення пацієнта до іншого закладу охорони здоров'я (ЗОЗ).

Таке направлення створюється після відправки взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"

У даній взаємодії необхідно попередньо заповнити секцію "Госпіталізація".

Секція "Госпіталізація" доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару".

В даній сеції необхідно зазаначити дані в полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ",

поле "Заклад, у який переведено пацієнта" (автоматично стає обов'язковим полем  ).

В цьому полі здійснюємо пошук закладу, в який буде переведено пацієнта за офіційною назвою або по коду ЄДРПОУ.

Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ!

Алгоритм реєстрації направлення:

  1. Створити та відправити стаціонарну взаємодію типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (з відповідним чином внесеними даними в секції "Госпіталізація")

    Для реєстрації електронного направлення в ЕСОЗ стаціонарна взаємодія "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" eHealth повинна мати стан «Завершена»!


  2. Під взаємодією "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" формуємо  електронне направлення на переведення до іншого ЗОЗ. Для створення направлення, натискаємо кнопку  "Створити"  (мал. 8).

Мал. 8 – Таблиця створення направлення до іншого ЗОЗ

3. В таблиці, що з'явиться, будуть автоматично внесені дані закладу (який був зазаначений у взаємодії).

Для створення направлення необхідно заповнити всі обов'язкові поля (зазаначені та натиснути "Зареєструвати в системі eHealth" (мал. 9).


Мал. 9 – Створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ (приклад)

4. Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 10).

Мал. 10  – Обробка направлення

5. Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 11).


Мал. 11- успішне створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ

6. Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 12).

Мал. 12 – Приклад друкованої форми направлення

Опис картки Направлення пацієнта

  Картка "Направлення пацієнта" ehealth містить секції:

Мал. 13 - Секція «Загальна інформація»

Мал. 14 - Секція «Основна інформація»


Таблица 1  Основна інформація

Назва елементу (поле)

Опис

1

 Поле  "eHealth"

Обов'язкова відмітка для відправлення направлення в систему eHealth

2

Поле "Категорія"

Вноситься з клавіатури або вибирається з довідника.

При створенні стаціонарного направлення на переведення пацієнта в інший ЗОЗ (заповнено по замовчуванню - якщо заповнена секція "Госпіталізація" з результатом лікування "Переведено в інший ЗОЗ", внесено заклад, куди переведено пацієнта).

  

3

Пріорітет

Вибирається зі списку Планове або Ургентне

4

Код послуги\група послуги

Вноситься з клавіатури або з випадаючого списку, також можна скористатись пошуком   при натискані на нього відкривається вікно пошуку «Каталог послуг» Мал. 3, де вибирається з каталогу послуг конкретна послуга

5

Медична програма

Вибирається з випадаючого списку

6

Стан

Початковий стан «Чернетка», автоматично змінюється на Активне, після того як направлення створится в  eHealth

7

Термін дії

Відображається тільки після реєстрації в системі «eHealth». Дата, Після закінчення терміну дії направлення автоматично деактивується

8

Публічний номер

Відображається тільки після реєстрації в системі «eHealth»

9

Стан виконання за програмою

Відображається тільки після реєстрації в системі «eHealth» Таблица 2


Таблица 2 Стани направлення

Назва стану

Пояснення

Нове

Активний запит на користування послугою з програмою, пацієнт не знаходиться в черзі

В черзі

Активний запит на користування послугою з програмою, пацієнт знаходиться в черзі

В обробці

Надання послуги в рамках направлення розпочато, але не завершено

Погашене

Діяльність згідно запиту на обслуговування виконано повністю. Подальша активність не відбуватимися

Мал. 3 Каталог послуг

Панель «Додаткова інформація»

Таблица 3 Панель Додаткова інформація

№з/п

Назва елементу (поле)

Призначення поля

Опис

1

Послуга повина бути отримана з

Додаткове

Дата. Початок планового періоду обслуговування згідно направлення.

2

по

Додаткове

Дата. Закінчення планового періоду обслуговування згідно направлення.


3

Перелік станів та спостережень

Додаткове

Посилання на перелік діагнозів та спостережень пацієнта, в залежності від значення атрибуту Причина, що були зареєстровані в системі «eHealth» в рамках поточного запису епізоду\взаємодії


4

Перелік клінічної інформації щодо пацієнта

Додаткове

Посилання на перелік клінічної інформації щодо пацієнта (релевантні епізоди МД, , спостереження, діагнози, алергія та непереносимості, імунізація, діагностичні звіти), в залежності від значення атрибуту Звернути увагу, що зареєстровані в системі «eHealth»

5

Примітки

Додаткове

Важлива додаткова інформація для спеціаліста, що будет надавати обслуговування по направленню


Картка «Перелік станів та спостережень» (Мал. 4)

Таблица 4 Перелік станів та спостережень

№з/п

Назва елементу (поле)

Призначення поля

Опис

1

ЕМЗ

Обов'язкове

Вибір зі списку Значення:

·         Стан/Діагноз;

·         Спостереження, замір

2

Епізод медичної допомоги

Додаткове

Вибір зі списку, значення епізоду медичної допомоги, в рамках якого було створено консультацію, в рамках котрої створюється

направлення

3

Медичний класифікатор

Додаткове

Вибір медичного класифікатору. Значення:

·         МКХ-10;

·         ICPC2;

4

Код

Додаткове

В залежності від значення атрибуту Медичний класифікатор, надаються значення або довідника МКХ-10 або довідника ICPC2

5

Період з

Додаткове

Дата

6

Період по

Додаткове

Дата

7

Діагностичний звіт

Додаткове

Відображається тільки якщо значення атрибуту ЕМЗ – Спостереження

 

8

Код спостереження

Додаткове

Відображається для ЕМЗ типу Спостереження

Довідник eHealth «Спостереженя»

9

Пошук


Пошук ЕМЗ в системі «eHealth»

10

Додати

Додаткове

Система додає вибрану кількість записів в таблиці вибраного виду ЕМЗ

11

Скасувати

Додаткове

Система закриває картку пошуку

Мал. 4 Перелік станів та спостережень


Картка Перелік клінічної інформації (Мал. 5)

Таблица 5 Перелік клінічної інформації

№з/п

Назва елементу (поле)

Призначення поля

Опис

1

ЕМЗ

Обов'язкове

Вибір зі списку Значення:

·         Стан/Діагноз;

·         Спостереження, замір

·         Діагностичний звіт;

·         Епізод медичної допомоги;

2

Епізод медичної допомоги

Додаткове

Відображається, якщо значення атрибуту ЕМЗ – діагнози або спостереження або діагностичний звіт


3

Медичний класифікатор

Додаткове

Вибір медичного класифікатору. Значення:

·         МКХ-10;

·         ICPC2;

4

Код

Додаткове

В залежності від значення атрибуту Медичний класифікатор, надаються значення або довідника МКХ-10 або довідника ICPC2

5

Період з

Додаткове

Дата

6

Період по

Додаткове

Дата

7

Діагностичний звіт

Додаткове

Відображається тільки якщо значення атрибуту ЕМЗ – Спостереження

 

8

Код спостереження

Додаткове

Відображається для ЕМЗ типу Спостереження

Довідник eHealth «Спостереженя»

9

Категорія

Додаткове

Вибір зі списку з довідника Категорії

10

Код послуги

Додаткове

Каталог послуг відфільтрований згідно значення атрибуту Категорія;

11

Пошук


Пошук ЕМЗ в системі «eHealth»

12

Додати

 

Система додає вибрану кількість записів в таблиці вибраного виду ЕМЗ

13

Скасувати

 

Система закриває картку пошуку

14

Очистити

 

Система очищу параметри пошуку

Мал. 5Перелік клінічної інформації

Мал. 6 Перелік клінічної інформації. Стан/діагноз


Мал. 7 Перелік клінічної інформації. Спостереження, замір

Мал. 8 Перелік клінічної інформації. Епізод медичної допомоги

Мал. 9 Діагностичний звіт




Спеціальні дії   (Таблица 6)

Таблица 6 Спеціальні дії

№з/п

Назва елементу (поле)

Призначення поля

№з/п

Назва елементу (поле)

Призначення поля

Опис

1

Зареєструвати в системі «eHealth»

1


Додаткове


2

Друк

2

Категорія

Обов'язкове

Вноситься з клавіатури або вибирається зі списку Категорія направлення

3

Позначити направлення, як помилково внесене

3

Пріорітет

Обов'язкове

Вибирається зі списку Планове або Ургентне

4

Відкликати направлення

4

Код послуги\група послуги

Обов'язкове

Вноситься з клавіатури або з випадаючого списку, також можна скористатись пошуком   при натискані на нього відкривається вікно пошуку «Каталог послуг» Мал. 3, де вибирається з каталогу послуг конкретна послуга

5

Повторити СМС

5

Медична програма

Додаткове

Вибирається з випадаючого списку

6

ЕМК

6

Стан

Додаткове

Початковий стан «Чернетка», автоматично змінюється на Активне, після того як направлення створится в  eHealth