...
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою створення консультації ( взаємодії в денному стаціонарі) будь-якої консультації, є створення картки "Денний стаціонар" (мал. 1). Детальніше про створення амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням… |
Передумови створення консультації (взаємодії)
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна. Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»" (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!! Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого! |
Мал .1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою створення будь-якої консультації, є створення амбулаторна картка (мал. 2). Детальніше про створення амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням… |
Мал.12 - Створення амбулаторної картки денного стаціонару
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий". Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії. |
...
Алгоритм ведення взаємодії (консультації)
Варіант І
Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (Мал. 5)
...
- Внесення епізоду в картку пацієнта
Мал. 10Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
ВАЖЛИВО! Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення. Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в ehealth за посиланням... |
Додаткові картки консультації (взаємодії)
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази наповнення амбулаторної картки може відрізнятися. |
Призначення | Розділ | Опис | Визначення антропометрія пацієнта | АнтропометріяСторення, перегляд та редагування внесених описіу по антропометричних даних в межах системи "Медейр", які не передаються в систему eHealth та ЛЗ спеціаліста. | |||
Направлення через в систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:
| Робота з лікарняним листком в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Лікарняний листок | Робота з лікарняним листком в межах консультації, продовження лікарняного листка. | |||
Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста |
...