ЗмістПризначенняОпис

Робота з карткою Структурних підрозділів (Амбулаторій)
  • Реєстрація амбулаторій в eHealth
  • Внесення змін в картку амбулаторій eHealth
  • Деактивація амбулаторій в eHealth

ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр"Опис системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Інформація даної інструкції подана лише для керівника ПМД.

УВАГА!

Невиконання рекомендацій поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи із системою та виникнення помилок, які в свою чергу, можуть мати певні наслідки. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, це може потребувати певного часу, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформаці необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Структурні підрозділи (амбулаторії ПМД) (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.

Реєстрація амбулаторій в eHealth

Наступний крок в алгоритмі реєстрації в системі eHealth керівника ПМД - реєстрація амбулаторій. 

ВАЖЛИВО!

Попередньо перед реєстрацією амбулаторій ЛЗ:

  • повинні бути надані анкети працівникам МІС MedEir для налаштування закладу в системі,
  • зареєстровано ЛЗ (детальніше тут...).

Лише після налаштування та реєстрації ЛЗ можна переходити до реєстрації амбулаторій в системі eHealth за таким алгоритмом дій:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Лікувальні заклади (підлеглі)"  (детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку необхідного лікувального закладу (амбулаторії) (детально про картку тут...)
  4. Натиснути кнопку [Реєстрація в системі "eHealth" (структурний підрозділ)] 
  5. Заповнити картку реєстрації (інформацію про заклад, позначка [1]адреса, позначка [2]; телефон та ел.пошта, позначка [3]; розклад роботи закладу, позначка [4] на мал. 1). Детальніше можна переглянути в розділі Лікувальний заклад та Реєстрація в системі "eHealth".

Мал. 1 - Реєстрація структурного підрозділу

6. Натиснути кнопку [Відправити] (мал.1, позначка [5])

На цьому реєстрація структурного підрозділу (амбулаторії) в eHealth завершена.

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після реєстрації структурних підрозділів переходимо до реєстрації спеціалістів в eHealth Спеціалісти (ПМД/СМД)

Редагування/деактивація картки структурного підрозділу (амбулаторії)

В процесі роботи ЛЗ будуть виникати ситуації, в результаті яких відбуваються зміни в даних структурного підрозділу (амбулаторії).Ці зміни необхідно внести в картку реєстрації амбулаторії в eHealth. Для редагування картки реєстрації амбулаторії необхідно виконати певний алгоритм, детально про нього в пункті Редагування картки структурного підрозділу. Також, структурний підрозділ може бути ліквідовано. В цьому разі необхідно виконати алгоритм дій, описаний в пункті Деактивація структурного підрозділу

Редагування картки структурного підрозділу

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Лікувальні заклади (підлеглі)" (детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку необхідного лікувального закладу (амбулаторії) (детально про картку тут...)
  4. Натиснути кнопку [Реєстрація в системі "eHealth" (структурний підрозділ)] 
  5. Внести зміни в картку реєстрації (інформацію про заклад, позначка [1]адреса, позначка [2]; телефон та ел.пошта, позначка [3]; розклад роботи закладу, позначка [4] на мал. 1). Детальніше можна переглянути в розділі Лікувальний заклад та Реєстрація в системі "eHealth".
  1. Мал. 2 - Внесення змін до структурного підрозділу
  2. 6. Натиснути кнопку [Відправити] (мал.1, позначка [5])

На цьому внесення змін до картки структурного підрозділу (амбулаторії) в eHealth завершено.

Деактивація структурного підрозділу

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Лікувальні заклади (підлеглі)"  (детально про реєстр тут...)
  3. Відкрити картку необхідного лікувального закладу (амбулаторії) (детально про картку тут...)
  4. Натиснути кнопку [Реєстрація в системі "eHealth" (структурний підрозділ)] 
  5. У картці реєстрації натиснути кнопку [Деактивувати в системі "eHealth] (мал. 3, позначка [1]). Детальніше можна переглянути в розділі Лікувальний заклад та Реєстрація в системі "eHealth".

Мал. 3 - Деактування структурного підрозділу

На цьому Структурний підрозділ в системі eHealth буде деактивовано.

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після деактивації структурного підрозділу, необхідно внести зміни до договору з НСЗУ. Переходимо до пункту Оновлення договору з НСЗУ, розділу Договір з НСЗУ (ПМД)