Зміст | Призначення | Опис | |
Робота з карткою Структурних підрозділів (Амбулаторій) |
|
Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр", Опис системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД). Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). Інформація даної інструкції подана лише для керівника ПМД. |
Невиконання рекомендацій поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи із системою та виникнення помилок, які в свою чергу, можуть мати певні наслідки. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, це може потребувати певного часу, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
Для переходу до потрібної інформаці необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Структурні підрозділи (амбулаторії ПМД) (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка. |
Наступний крок в алгоритмі реєстрації в системі eHealth керівника ПМД - реєстрація амбулаторій.
Попередньо перед реєстрацією амбулаторій ЛЗ:
|
Лише після налаштування та реєстрації ЛЗ можна переходити до реєстрації амбулаторій в системі eHealth за таким алгоритмом дій:
Мал. 1 - Реєстрація структурного підрозділу
6. Натиснути кнопку [Відправити] (мал.1, позначка [5])
На цьому реєстрація структурного підрозділу (амбулаторії) в eHealth завершена. |
Після реєстрації структурних підрозділів переходимо до реєстрації спеціалістів в eHealth Спеціалісти (ПМД/СМД) |
В процесі роботи ЛЗ будуть виникати ситуації, в результаті яких відбуваються зміни в даних структурного підрозділу (амбулаторії).Ці зміни необхідно внести в картку реєстрації амбулаторії в eHealth. Для редагування картки реєстрації амбулаторії необхідно виконати певний алгоритм, детально про нього в пункті Редагування картки структурного підрозділу. Також, структурний підрозділ може бути ліквідовано. В цьому разі необхідно виконати алгоритм дій, описаний в пункті Деактивація структурного підрозділу
6. Натиснути кнопку [Відправити] (мал.1, позначка [5])
На цьому внесення змін до картки структурного підрозділу (амбулаторії) в eHealth завершено. |
Мал. 3 - Деактування структурного підрозділу
На цьому Структурний підрозділ в системі eHealth буде деактивовано. |
Після деактивації структурного підрозділу, необхідно внести зміни до договору з НСЗУ. Переходимо до пункту Оновлення договору з НСЗУ, розділу Договір з НСЗУ (ПМД) |