ВАЖЛИВО!
Не всі, з описаних нижче можливостей, можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основні елементи управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).
Більш детально опис та робота із реєстром розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтом в МІС, Робота з "eHealth" та блоках "Інструкції користувача" ПМД, СМД.
УВАГА!
Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсу, Опис та робота з реєстрами, Загальні функції карток реєстрів.
Реєстр ЕМК
В даному реєстрі (мал.1) відображаються всі ЕМК (електронна медична картка) пацієнтів, що звернулися до ЛЗ. Реєстр ЕМК є різновидом реєстру даних, створення медичних карт пацієнтів відбувається автоматично при створенні ЕК пацієнта в реєстрі Пацієнти (ЕМК є унікальною та відповідає лише одному пацієнтові). В картці пацієнта зберігаються його медичні дані (детально у розділі Опис ЕМК). Даний реєстр не містить логічних реєстрів.
Мал.1 - Пошук ЕМК пацієнта
Структура реєстру, набір стандартних кнопок та робота з реєстром зазначено у розділі Опис та робота з реєстрами. Далі розглянемо детально набір кнопок спеціальних дій, мал. 2.
Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir за попередніми домовленностями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).
Спеціальні дії реєстру
Реєстр ЕМК містить кнопки спеціальних дій, які дають змогу виконувати певні дії над ЕМК пацієнта, найпоширеніший перелік кнопок спеціальних дій наведені нижче на (мал. 2 та в табл.1)
Мал. 2 - Спеціальні дії в реєстрі ЕМК
Таблиця 1. Призначення кнопок "Спеціальних дій" в реєстрі ЕМК
№ п/п | Зображення кнопки | Назва кнопки | Доступність на використання | Опис |
1. | Взяти на облік | Доступно всім, у кого зазначено в правах. Призначена для первинної ланки | Здійснює взяття пацієнта на облік в лікувальний заклад для підписання з ним декларації (детально дивіться Опис ЕК пацієнта\Спеціальна дія "Взяти на облік") | |
2. | Зняти з обліку | Доступно всім, у кого зазначено в правах. Призначена для первинної ланки | Здійснює зняття пацієнта з обліку в лікувальному закладі (детально дивіться Опис ЕК пацієнта\Спеціальна дія "Зняти з обліку") | |
3. | Авторизація спеціаліста в системі "eHealth" | Доступно всім, у кого зазначено в правах, потребує прав на роботу з eHealth | Кнопка відкриває форму авторизації спеціаліста в системі eHealth, виконується 1 раз в 14 днів обов'язково для всіх спеціалістів, які працюють з інформацією eHealth. Детально процес проведення авторизації зазначено у розділі Авторизація |