Зміст | Опис | |
---|---|---|
Загальна інформація про реєстр Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру |
Не всі, з описаних нижче можливостей, можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основні елементи управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими). Більш детально опис та робота із реєстром розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтом в МІС, Робота з "eHealth" та блоках "Інструкції користувача" ПМД, СМД. |
Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсу, Опис та робота з реєстрами, Загальні функції карток реєстрів. |
В даному реєстрі (мал.1) відображаються всі ЕМК (електронна медична картка) пацієнтів, що звернулися до ЛЗ. Реєстр ЕМК є різновидом реєстру даних, створення медичних карт пацієнтів відбувається автоматично при створенні ЕК пацієнта в реєстрі Пацієнти (ЕМК є унікальною та відповідає лише одному пацієнтові). В картці пацієнта зберігаються його медичні дані (детально у розділі Опис ЕМК). Даний реєстр не містить логічних реєстрів.
Мал.1 - Пошук ЕМК пацієнта
Структура реєстру, набір стандартних кнопок та робота з реєстром зазначено у розділі Опис та робота з реєстрами. Далі розглянемо детально набір кнопок спеціальних дій, мал. 2.
Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir за попередніми домовленностями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).
Реєстр ЕМК містить кнопки спеціальних дій, які дають змогу виконувати певні дії над ЕМК пацієнта, найпоширеніший перелік кнопок спеціальних дій наведені нижче на (мал. 2 та в табл.1)
Мал. 2 - Спеціальні дії в реєстрі ЕМК
Таблиця 1. Призначення кнопок "Спеціальних дій" в реєстрі ЕМК
№ п/п | Зображення кнопки | Назва кнопки | Доступність на використання | Опис |
1. | Взяти на облік | Доступно всім, у кого зазначено в правах. Призначена для первинної ланки | Здійснює взяття пацієнта на облік в лікувальний заклад для підписання з ним декларації (детально дивіться Опис ЕК пацієнта\Спеціальна дія "Взяти на облік") | |
2. | Зняти з обліку | Доступно всім, у кого зазначено в правах. Призначена для первинної ланки | Здійснює зняття пацієнта з обліку в лікувальному закладі (детально дивіться Опис ЕК пацієнта\Спеціальна дія "Зняти з обліку") | |
3. | Авторизація спеціаліста в системі "eHealth" | Доступно всім, у кого зазначено в правах, потребує прав на роботу з eHealth | Кнопка відкриває форму авторизації спеціаліста в системі eHealth, виконується 1 раз в 14 днів обов'язково для всіх спеціалістів, які працюють з інформацією eHealth. Детально процес проведення авторизації зазначено у розділі Авторизація |