ЗмістОпис

Загальна інформація про ЕК процедури пацієнта. Опис блоків, вкладок та полів картки, загальний принцип роботи з ними.

Опис поширених кнопок спеціальних дій та станів.

ВАЖЛИВО!

Не всі, з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші, з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами, можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Наведений опис ЕК для користувача будь-якого ЛЗ (ПМД/СМД, приватна клініка), а зазначена інформація є загальною для всіх користувачів. Більш детально про алгоритм створення та роботу з карткою процедури зазначено в інструкції Процедури ("eHealth"), відповідних розділах Амбулаторна картка, Стаціонарна картка та блоках "Інструкції користувача" Медзаклади ПМДМедзаклади СМД, Медзаклади приватні ПМЗ.

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

УВАГА!

Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсуОпис та робота з реєстрамиЗагальні функції карток реєстрів.

ВИЗНАЧЕННЯ

Процедура – це діяльність (маніпуляція, втручання) запланована, поточна та історична, що є сутністю для запису деталей, яка виконується або проводиться на пацієнтах з пацієнтом.

Приклад: хірургічні процедури, біопсії, фізіотерапія, фізичні вправи, тощо.

Процедури поділяються на:

  • зареєстровані в eHealth - реєстрацію відомості про виконання процедури в системі eHealth виконує медичний працівник первинної, вторинної ланки або молодший медичний персонал;
  • внутрішні (без передачі до eHealth- реєстрацію відомості про виконання процедури в МІС MedEir виконує медичний працівник первинної, вторинної ланки або молодший медичний персонал;
  • історичні передачею до eHealth- реєстрацію відомості про виконані процедури в іншому ЗОЗ у будь-який час, в системі eHealth виконує медичний працівник первинної, вторинної ланки.

Детально про варіанти реєстрації та алгоритм описано в інструкції Процедури (ЕМК) та Процедури ("eHealth").

РОЗМІЩЕННЯ, ПЕРЕГЛЯД ТА СТВОРЕННЯ КАРТКИ

Картка процедур є складовою частиною ЕМК пацієнта та відповідної медичної карти (амбулаторна, стаціонарна). В картці процедур фіксуються медичні записи процесів (маніпуляції, втручання) запланованіпоточні та історичні. Для перегляду картки процедур потрібно відкрити її в реєстрі Процедури (детально тут...) за допомогою стандартної кнопки [Відкрити]  або подвійним кліком миші на потрібному записі в реєстрі. Окрім реєстру, відкрити на перегляд картку можливо в ЕМК. Дана ЕК розташована в дереві навігації ЕМК в різних розділах у вигляді таблиці та панелі керування (мал. 1).

Мал. 1 - Таблиця процедур в ЕМК пацієнта


Загальний опис елементів та робота з таблицею зазначено в інструкції Елементи управління інтерфейсуДетальний опис колонок таблиці та основних дій над таблицею наведено в наступному пункті даної інструкції Опис картки процедур

Розміщення таблиці Процедур в ЕМК

Таблиця процедур (мал. 1) розташована в різних місцях ЕМК та призначена для різних дій:

1. В загальній структурі ЕМК над амбулаторною та/або стаціонарною карткою пацієнта (мал. 2), представлено у формі таблиці (мал. 1). Призначено лише для перегляду записів процедур (табл. 3, детально про дії над таблицею тут...). Даний розділ відображає перелік зафіксованих / проведених процедур обраного пацієнта в межах ЛЗ користувача. 

Мал. 2 - Розташування процедур в ЕМК пацієнта


2. В структурі амбулаторної та/або стаціонарної картки пацієнта (мал. 3 а, б), представлено у формі таблиці (мал. 1). Призначено для перегляду / редагування / створення записів процедур (табл. 3, детально про дії над таблицею тут...). Даний розділ відображає перелік зафіксованих / проведених процедур обраного пацієнта в межах амбулаторної / стаціонарної картки ЛЗ користувача.  Створюється з-під  амбулаторної та/або стаціонарної картки лише за певних умов (табл. 1).

а) Амбулаторна картка

б) Стаціонарна картка

Мал. 3 - Таблиця процедур в амбулаторній та стаціонарній карті пацієнта


Таблиця 1.  Умови створення картки Процедура з-під Амбулаторної та Стаціонарної карти

Картка пацієнта

Тип ЛЗ

Умова





Амбулаторна


ПМД 

Створюється лише внутрішня картка процедур (без відправки до системи eHealth). Позначка eHealth повинна бути знята (детально тут...)

Створити може користувач з роллю лікар та середній медперсонал, що має на це відповідні права в системі MedEir. 

Детально алгоритм створення без відправки до системи eHealth в інструкції Процедури (ЕМК).





СМД

Створюється як внутрішня картка процедур (без відправки до системи eHealth) так і з реєстрацією в eHealth.

При створенні картки процедур з реєстрацією в системі eHealth, ГОЛОВНОЮ УМОВОЮ є наявність направлення на процедуру. 

Створити може користувач, що має на це відповідні права в системі MedEir. Зареєструвати в системі eHealth може користувач з роллю лікар та середній медперсонал, що зареєстровані в eHealth.

Детально алгоритм створення без відправки до системи eHealth в інструкції Процедури (ЕМК), з відправкою до системи eHealth Процедури ("eHealth").


Стаціонарна

Створюється лише внутрішня картка процедур (без відправки до системи eHealth). Позначка eHealth повинна бути знята (детально тут...)

Створити може користувач з роллю лікар та середній медперсонал, що має на це відповідні права в системі MedEir. 

Детально алгоритм створення без відправки до системи eHealth в інструкції Процедури (ЕМК).

3. В структурі взаємодії: консультації спеціаліста (мал. 4 а, б) та виписки eHealth (мал. 4 в, г), представлено у формі таблиці (мал. 1). Призначено для перегляду / редагування / створення записів процедур (табл. 3, детально про дії над таблицею тут...). Даний розділ відображає перелік зафіксованих / проведених процедур обраного пацієнта в межах консультації спеціаліста ЛЗ.  Створюється з-під  консультації за певних умов (табл. 2).

а) Процедура (окремою таблицею в консультації)

б)  Процедура (в складі консультації)

в) Процедура (в складі виписки)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 4 - Таблиця процедур  у виписці зі стаціонару


Таблиця 2.  Умови створення картки Процедура з-під взаємодії

Взаємодія

Тип ЛЗ

Умова



Консультація

ПМД

Створюється з реєстрацією в системі eHealth.

При створенні картки процедур з реєстрацією в системі eHealth може бути створена як історична (проведена в іншому ЛЗ).

Створити може користувач з роллю лікар, що має на це відповідні права в системі MedEir та зареєстрований в eHealth.

Детально алгоритм створення з відправкою до системи eHealth Процедури ("eHealth").



СМД


Виписка

Створюється з реєстрацією в системі eHealth.

Створити може користувач з роллю лікар, що має на це відповідні права в системі MedEir та зареєстрований в eHealth.

Детально алгоритм створення з відправкою до системи eHealth Процедури ("eHealth").

Алгоритм створення картки процедур в ЕМК пацієнта

  1. Перейти у відповідний реєстр, наприклад, Пацієнти або інший реєстр з пацієнтами чи медичними картками пацієнта (мал. 5, позначка [1]);
  2. Знайти картку необхідного пацієнта або ЕМК пацієнта;
  3. Обрати картку пацієнта або ЕМК (мал. 5, позначка [2]);
  4. Натиснути кнопку [ЕМК] на панелі "Спеціальні дії" або відкрити ЕМК за допомогою кнопки [Відкрити] (мал. 5, позначка [3]);
  5. Створити/вибрати відповідну медичну карту пацієнта:
    • Амбулаторна картка - створюється з-під консультації відповідного спеціаліста (детально Амбулаторна картка);

    • Стаціонарна картка - створюється при оформленні госпіталізації у стаціонар Візити / Надходження (детально Стаціонарна картка).

  6. Вибрати гілку дерева навігації амбулаторної / стаціонарної  карти пацієнта або створити/вибрати відповідну консультацію спеціаліста / виписку зі стаціонару eHealth з таблицею Процедур, залежить від ролі спеціаліста та налаштування системи.
  7. Створити картку Процедур  (мал. 6, детально в розділах Амбулаторна карткаСтаціонарна карткаПроцедури ("eHealth")).

Мал. 5 - Відкриття ЕМК пацієнта


Мал. 6 - Створення картки процедур (приклад)


ОПИС КАРТКИ ПРОЦЕДУР

Форма гілки дерева навігації ЕМК "Процедури" та блоку взаємодії має вигляд таблиці (мал. 7, позначка [1]). За допомогою кнопок з правої сторони біля таблиці (мал. 7позначка [2]) можна виконувати дії над карткою процедур. Стандартні кнопки роботи з таблицею: створити, відкрити та ін., наведено в розділі Елементи управління інтерфейсу. Детально опис умов та дій при виконанні стандартних кнопок наведено в таблиці 3. Таблиця має додаткову функціональну кнопку копіювати процедуру(детально табл. 3).

а) Процедури (таблиця амбулаторної/стаціонарної карти)

б) Процедури (таблиця взаємодії)

Мал. 7 - Таблиця гілки ЕМК "Процедури"


Таблиця 3.  Дії над таблицею Процедур

Назва дії

Опис

Поведінка

Відкрити

Відкриття картки процедури.

Система відкриває - Картка "Процедура" - на перегляд або корегування (якщо дозволено).

Створити

Створення запису процедури.

Дія недоступна, якщо таблиця розміщена в основному дереві навігації ЕМК (варіант 1,  мал. 2, тут...).

Система відкриває - Картка "Процедура" - на створення.

Видалити

Створення запису процедури.

Дія доступна ТІЛЬКИ для процедур, що зареєстровані в БД системи (МІС MedEir) в стані ЗАПЛАНОВАНО та НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНО в системі eHealth.

Система видаляє - Картку "Процедура".

Копіювати

Копіювання процедури для множинного створення.

Дія доступна та відображається ТІЛЬКИ для процедур, що зареєстровані в БД системи (МІС MedEir).

Дія недоступна, якщо таблиця розміщена в основному дереві навігації ЕМК (варіант 1,  мал. 2, тут...).

Система відкриває нову картку процедури на створення, згідно значень атрибутів процедури, яка була скопійована, окрім значення атрибутів:

Категорія, Направлення, Код послуги, Код процедури, Ускладнення, Причини процедури, Результат, Опис результату, Додаткова інформація, Примітка.

Опис кожної колонки таблиці процедур вказано в табл. 4 (носить інформативний характер та відображена у згорнутому форматі).

Таблиця 4. Атрибути (колонки) таблиці Процедур 

Для перегляду переліку колонок таблиці Процедури

Назва атрибуту

Тип атрибуту

Опис

"Номер"

Число

Номер процедури

"Стан"

Вибір зі списку

Стан процедури

"Терміновість"

Вибір зі списку

Терміновість процедури

"Код послуги"

Текст

Код послуги з системи eHealth

Формат:

<Код>, <Назва послуги>

"Код процедури"

Текст

Код процедури, з переліком деталізації

Формат:

<Код>, <Назва процедури>

"Дата та час початку"

Дата та час

Дата та час початку процедури

"Дата та час закінчення"

Дата та час

Дата та час закінчення процедури

"Персонал"

Текст

Перелік персоналу, що брав участь в процедурі

Формат:

<Прізвище, Ім’я, По-батькові>, <Роль>

"Результат"

Вибір зі списку

Дані з довідника Результат процедури

"Причина процедури"

Текст

Перелік причин процедури

"Ускладнення"

Текст

Перелік ускладнень процедури

За замовчуванням, не відображається

"Лікувальний заклад"

Текст

Лікувальний заклад, в рамках якого було проведено процедуру

"Відділення"

Текст

Відділення, в рамках якого було проведено процедуру

За замовчуванням, не відображається

"Кабінет"

Текст

Кабінет, в рамках якого було проведено процедуру

За замовчуванням, не відображається

"Номер амбулаторної картки"

Текст

Номер амбулаторної картки, в рамках якої було проведено процедуру

"Номер стаціонарної картки"

Текст

Номер стаціонарної картки, в рамках якої було проведено процедуру

"Ідентифікатор в системі "eHealth"

Текст

Ідентифікатор процедури в системі eHealth

За замовчуванням, не відображається

"Направлення"

Логічне

Наявність направлення на процедуру

"Паперове направлення"

Логічне

Наявність паперового направлення на процедуру

За замовчуванням, не відображається

"Ідентифікатор направлення в системі "eHealth"

Текст

Ідентифікатор електронного направлення в системі eHealth

За замовчуванням, не відображається

"Публічний номер направлення в системі "eHealth"

Текст

Публічний номер направлення в системі "eHealth", згідно якого було виконано процедуру

За замовчуванням, не відображається

Після створення , відкривається форма (мал. 8) картки "Процедур". Опис форми картки за різних умов створення, наведено в табл. 5. Приклад заповненої картки процедур із секцією "Інформація з системи "eHealth" наведено на мал. 9.

Мал. 8 - Структура форми картки процедур (Приклад при створенні з- під взаємодії)


Мал. 9 - Заповнена форма картки процедур з блоком eHealth (Приклад)


Таблиця 4. Атрибути (колонки) картки Процедур 

Мал., № позначки Назва та опис секції







1.






Мал. 8

Позначка [1]

"Загальна інформація"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 10 - Секція "Загальна інформація" (картка процедур) 

  1. За замовчуванням, секція згорнута (мал. 8, позначка [1]). 
  2. Не відображається, тільки ЯКЩО запис процедури відсутній в БД системи (МІС MedEir).
  3. Значення атрибутів секції (мал. 10) формуються з БД системи (МІС MedEir).
Детально переглянути перелік полів секції та їх опис:
НазваОпис
1."Пацієнт"

Поле (мал. 10,позначка [1]) має тип Напис (не редагується). 

У форматі: 

<Прізвище>, <Ім’я>, <По-батькові>, <Дата народження>, <Стать>.

2."Лікувальний заклад"

Поле (мал. 10, позначка [2]) має тип Напис (не редагується). 

ЛЗ, в якому було зареєстровано процедуру.

3.

"Номер амбулаторної картки"

"Номер стаціонарної картки"

Поле (мал. 10,позначка [3]) має тип Посилання (не редагується).

Посилання на амбулаторну / стаціонарну картку пацієнта в системі.

Залежить від способу створення.

4."Епізод"

Поле має тип Посилання (не редагується).

Посилання на картку епізоду в системі.

Відображається, тільки ЯКЩО процедуру було створено в рамках пакету взаємодії (консультації / виписки eHealth).

5."Взаємодія"

Поле має тип Посилання (не редагується).

Посилання на картку взаємодії (консультації / виписки eHealth) в системі. 

Відображається, тільки ЯКЩО процедуру було створено в рамках пакету взаємодії.








2.







Мал. 9

Позначка [1]

"Інформація з системи "eHealth"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 11 - Секція "Загальна інформація" (картка процедур) 

  1. За замовчуванням, при створенні - відсутня! 
  2. Відображається тільки, ЯКЩО запис процедури зареєстровано в системі eHealth.
  3. Значення атрибутів секції (мал. 11). формуються з БД системи eHealth.
Детально переглянути перелік полів секції та їх опис:
НазваОпис
1."Ідентифікатор НМП"

Поле (мал. 11, позначка [1]) має тип Напис (не редагується). 

Ідентифікатор ЛЗ в системі eHealth, в якому було зареєстровано процедуру.

2."Ідентифікатор"

Поле (мал. 11, позначка [2]) має тип Напис (не редагується).

Ідентифікатор процедури в системі eHealth.

3.

"Ідентифікатор взаємодії"

Поле (мал. 11,позначка [3]) має тип Напис (не редагується). 

Відображається, тільки ЯКЩО процедуру зареєстровано в системі eHealth, в рамках взаємодії.

4."Ідентифікатор епізоду"

Поле має тип Напис (не редагується). 

Ідентифікатор епізоду в системі eHealth. 

Відображається, тільки ЯКЩО процедуру зареєстровано в системі eHealth, в рамках взаємодії.

5."Синхронізовано"

Поле має тип Напис (не редагується). 

Стан синхронізації запису процедури в МІС MedEir та eHealth. 

Атрибут приймає два значення: Так та Ні (позначається червоним кольором).

6."Опис помилки"

Поле має тип Посилання (не редагується).

Посилання на картку епізоду в системі.

Відображається, ЯКЩО процедуру було створено в рамках пакету взаємодії (консультації / виписки eHealth).













3.












Мал. 8

Позначка [2]

"Основна інформація"

а) загальний вигляд Основної секції

б) деталізація додаткової інформації, позначка [15]

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 12 - Секція "Загальна інформація" (картка процедур) 

  1. За замовчуванням, при створенні картки процедур, секція відображається у розгорнутому вигляді.
  2. Значення атрибутів секції (мал. 12) формуються користувачем системи (МІС MedEir), шляхом заповнення відповідних полів за допомогою вводу тексту з клавіатури або вибору варіанту значення з випадаючого списку.
Детально переглянути перелік полів секції та їх опис:
Назва поля або секціїОпис
1."Зареєструвати в системі "eHealth"

Логічна ознака (мал. 12 а, позначка [1]) має тип Логіка, що дозволяє користувачу обрати: варіант Так (позначка присутня) або Ні (позначка відсутня).

За замовчуванням позначка присутня

Позначка присутня - інформація картки процедур БУДЕ зареєстрована в системі eHealth (мал. 12 а, позначка [1]).

Позначка відсутня - інформація картки процедур НЕ БУДЕ зареєстрована в системі eHealth.

2."Персонал"

Секція (мал. 12 а, позначка [2]), містить перелік полів. Відображає інформацію про спеціалістів, які проводили процедуру або приймали в ній участь, загальну інформацію про історичну процедуру та має два варіанти форми заповнення інформацією.

Значення даної секції реєструються в системі eHealth.

Секція за замовчуванням є відкритою та обов’язкова для заповнення, повинно бути задано хоча б одне значення. Детально опис секції наведено в п. 4 даної таблиці тут...

3.

"Місце проведення послуги"

Секція (мал. 12 а, позначка [3]), містить перелік полів. Відображає інформацію про місце проведення послуги.

Значення даної секції реєструються в системі eHealth.

Секція, за замовчуванням, є відкритою та обов’язкова для заповнення у випадку наявності Логічної ознаки eHealth (мал. 12 а, позначка [1]). Детально опис секції наведено в п. 5 даної таблиці тут...

4."Направлення"

Поле має тип Списку з вибором (не редагується). Список містить перелік активних направлень (мал. 12 а, позначка [4]), що знаходяться в даний час в стані обробки в даному ЛЗ по пацієнту. Обирається направлення, згідно якого створюється запис консультації \ виписки \ взаємодії.

 ЯКЩО обрано режим з позначкою "З реєстрацією в системі "eHealth" (мал. 12 а, позначка [1]), ТО: 

  • для додавання доступні, тільки направлення в стані обробки за програмою медичних гарантій; 
  • для додавання доступні, тільки направлення, згідно Відповідність категорій направлень та сутностей за допомогою яких виконується їх погашення.

ОБОВ'ЯЗКОВЕ для заповнення, при варіанті реєстрації Процедури в eHealth окремо, не в складі взаємодії для спеціалістів поліклініки СМД. Реєструється в системі eHealth.

Формат:

<Номер направлення>, Послуга АБО Група послуг, <Код послуги\групи послуг>, <Назва послуги\групи послуг>, <Пріоритет>

Біля поля міститься три клавіши (мал. 12 а, позначка [4]):

  1. Створення паперового направлення 
  2. Переглянути електронне направлення 
  3. Видалити обране направлення

Детально приклад заповнення поля "Направлення" в табл. 5 тут...

5."Категорія*"

Поле має тип Списку з вибором (не редагується). Список містить перелік категорій процедур (мал. 12 а, позначка [5]), згідно довідника eHealth (не редагується):

  • "Процедури"
  • "Хірургічні процедури"

Відповідно обраної категорії процедури, обирається код послуги (послуга). 

ОБОВ'ЯЗКОВЕ для заповнення, реєструється в системі eHealth.

Обрати іншу послугу, що не відповідає категорії процедур зі списку НЕМОЖЛИВО (детально мал. 20, варіант б - д, тут...).

Також категорія обирається автоматично за умови:

  • якщо задано значення атрибуту "Код послуги", то значення атрибуту задається згідно коду його категорії.
  • якщо задано значення атрибуту "Направлення" та у направленні вказано послугу, то значення "Категорія" відповідає значенню категорії направлення та заблоковано для зміни.

Детально опис заповнення поля "Категорія*"в табл. 5 тут...  

6."Код послуги*"

Поле має тип Списку з вибором. Список містить перелік послуг (мал. 12 а, позначка [6]) згідно Каталогу послуг eHealth (мал. 20 а, тут...). Каталог не редагується.

Код послуги або послуга обираються згідно варіанту поля "Категорії процедури*" або автоматично заповнюється відповідно коду послуги з направлення (якщо вказано).

Пошук послуги відбувається за допомогою вводу з клавіатури символів:

  • Коду послуги та обирається відповідно варіанту, що починається з введених символів.
  • Назви послуги та обирається відповідно варіанту, що містить хоча б одне співпадіння з введених символів у назві послуги.

Також послугу можливо обрати з Каталогу послуг eHealth (мал. 20, тут...) натиснувши поряд з полем кнопку [Пошук] 

ОБОВ'ЯЗКОВЕ для заповнення, реєструється в системі eHealth.

Обрати іншу послугу, що не відповідає категорії процедур зі списку НЕМОЖЛИВО (детально мал. 20, варіант б - д, тут...).

Детально приклад заповнення поля "Код послуги*в табл. 5 тут... та мал. 20, варіант е, є тут...

7."Код процедури"

Поле має тип Списку з вибором. Список містить перелік Коду процедур (мал. 12 а, позначка [7]) згідно Тимчасового галузевого класифікатора медичних процедур (послуг, детально тут...). Каталог не редагується.

Код процедури або процедура обираються згідно варіанту пошуку при вводі з клавіатури символів:

  • Коду процедури та обирається відповідно варіанту, що починається з введених символів.
  • Назви процедури та обирається відповідно варіанту, що містить хоча б одне співпадіння з введених символів у назві процедури.
8. "Результат*"

Поле має тип Списку з вибором (не редагується). Список містить перелік варіантів результату проведення процедури (мал. 12 а, позначка [8]), згідно довідника eHealth (не редагується):

  • "Проведення процедури не завершено: пацієнт відмовився від продовження процедури"
  • "Проведення процедури не завершено: технічні проблеми"
  • "Проведення процедури не завершено: ускладнення, які виникли в процесі процедури"
  • "Процедура відмінена"
  • "Процедура відмінена: відмова пацієнта"
  • "Процедура відмінена: протипокази до процедури"
  • "Процедура проведена не успішно"
  • "Процедура проведена успішно"
  • "Інше"

ОБОВ'ЯЗКОВЕ для заповнення, реєструється в системі eHealth.

9."Терміновість*"

Поле має тип Списку з вибором (не редагується). Список містить перелік варіантів терміновості проведення процедури (мал. 12 а, позначка [9]).

  • "Планова"
  • "Ургентна"

ОБОВ'ЯЗКОВЕ для заповнення, реєструється в системі eHealth.

10."Дата та час початку*"

Поле має тип Дати з годинами та хвилинами. Заповнюється за допомогою вводу з клавіатури символів (мал. 12 а, позначка [10]).

Прописується число, місяць, рік (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987) або обирається потрібна дата з запропонованого календаря. Години заповнюються лише з клавіатури, аналогічно даті (числа першого десятка пишуться з нулем)

ОБОВ'ЯЗКОВЕ для заповнення, реєструються в системі eHealth. Години вказувати не обов'язково (за потреби).

11."Номер"

Поле має тип Число. Заповнюється за потреби з клавіатури вводом символів (мал. 12 а, позначка [11]).

Заповнювати не обов'язково, автоматично формується системою в рамках поточної організації. Реєструються в системі eHealth.

Якщо номер процедури співпадає з вже існуючим в системі номером, то система надасть діалогове вікно:

"Процедура з таким номером вже існує в Системі. Продовжити?"

12."Дата та час закінчення"

Поле має тип Дати з годинами та хвилинами. Заповнюється за допомогою вводу з клавіатури символів (мал. 12 а, позначка [12]).

Прописується число, місяць, рік (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987) або обирається потрібна дата з запропонованого календаря. Години заповнюються лише з клавіатури, аналогічно даті (числа першого десятка пишуться з нулем).

Заповнювати не обов'язково (за потреби).

13."Опис результату"

Поле має тип Багаторядкового, текст з шаблонами тексту. Заповнюється за допомогою вводу з клавіатури символів (мал. 12 а, позначка [13]) або обирається з раніше створених шаблонів (як працювати з даним типом поля зазначено тут...).

Зазначається додатковий опис операції.

Заповнювати не обов'язково (за потреби).

14."Примітка"

Поле має тип Багаторядкового, текст з шаблонами тексту. Заповнюється за допомогою вводу з клавіатури символів (мал. 12 а, позначка [14]) або обирається з раніше створених шаблонів (як працювати з даним типом поля зазначено тут...).

Зазначається додатковий опис операції.

Заповнювати не обов'язково (за потреби).

Реєструється в системі eHealth.

15.

"Стан", "Тривалість", 

"Деталізація"

Поле (мал. 12 а, позначка [15]) має тип Напис (не редагується). Детально приклад заповнення поля інформацією представлено на мал. 12 б, тут...

В даному полі зазначається наступна додаткова інформація:

  1. Стан сформованої процедури. Не відображається, якщо запис процедури не збережено в системі. Детально перелік станів процедури зазначено тут...
  2. Тривалість проведення процедури. Автоматично формується системою після заповнення поля "Дата та час закінчення".
  3. Інша додаткова інформація.



















4.



















Мал. 8

Позначка [3]

"Персонал"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 13 - Секція "Персонал" (обрано варіант "Виконавець")

  1. За замовчуванням, при створенні картки процедур, секція відображається у розгорнутому вигляді.
  2. Секція (мал. 13), містить перелік полів. Відображає інформацію про спеціалістів які проводили процедуру або приймали в ній участь. Обрано варіант "Виконавець"  (мал. 13позначка [1])
  3. Значення атрибутів секції (мал. 13) формуються користувачем системи (МІС MedEir), шляхом заповнення відповідних полів за допомогою вводу тексту з клавіатури або вибору варіанту значення (детально в Табл. 2, тут...).
  4. При додаванні другого та інших спеціалістів, форма секції (мал. 13) змінюється на Таблицю (детально тут...).
  5. Значення даної секції реєструються в системі eHealth, якщо обрана позначка "З реєстрацією в системі "eHealth" або картка створена з-під взаємодії.

  6. Обов’язкова для заповнення, повинно бути задано хоча б одне значення виконавця процедури.

  7. Позначка "Відповідальний спеціаліст" (мал. 13) повинна бути обов'язково обрана хоча б для одного спеціаліста, що приймав участь в проведенні процедури. 

Детально переглянути перелік полів секції та їх опис:
Назва поля або атрибутаОпис
1."Виконавець"

Логічна ознака (мал. 13, позначка [1]) має тип Логіка, що дозволяє користувачу обрати варіант "Виконавець" (позначка присутня).

За замовчуванням позначка присутня та не заблокована при реєстрації процедури в Консультації спеціаліста та/або Виписці пацієнта зі стаціонару eHealth (детально в Табл. 2, тут...).

В інших випадках створення та реєстрації процедури, позначка за замовчуванням присутня та заблокована (детально в Табл. 1, тут...).

Відкриває відповідну форму реєстрації спеціалістів, що проводили та/або приймали участь в процедурі.

Важливо для реєстрації в системі eHealth.

2."Відповідальний спеціаліст"

Логічна ознака (мал. 13, позначка [2]) має тип Логіка, що дозволяє користувачу обрати "Відповідального спеціаліста" (позначка присутня).

За замовчуванням позначка присутня та не заблокована при реєстрації процедури.

Обов'язково для одного зі спеціалістів. Тільки для одного запису таблиці. Важливо для реєстрації в системі eHealth.

3.

"Роль*"

Поле має тип Списку з вибором (не редагується). Список (мал. 13, позначка [3]) містить перелік ролей спеціаліста при проведенні процедури:

  • Асистент
  • Хірург
  • Операційна сестра
  • Анестезіолог

Обов'язково для заповнення. Реєструється в системі eHealth.

4."Спеціаліст*"

Поле має тип Списку з вибором (не редагується). Список (мал. 13, позначка [4]) містить перелік спеціалістів, згідно лікувального закладу поточного користувача, що має посилання на спеціаліста.

Для режиму - "З реєстрацією в системі "eHealth" відображається перелік спеціалістів зареєстрованих та авторизованих в системі eHealth.

За замовчуванням, значення атрибуту задається значенням поточного Користувача.

Обов'язково для заповнення. Реєструється в системі eHealth.

5.Кнопка [Додати]

Дана дія надає користувачу можливість додати додатково спеціаліста до переліку, що брали участь в процедурі. Формує таблицю з переліком спеціалістів. Детально опис роботи з даною функцією наведено в Табл. 6 тут...

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 14 - Секція "Персонал" (обрано варіант "Виконавець")

  1. За замовчуванням, при створенні картки процедур, секція відображається у розгорнутому вигляді.
  2. Секція (мал. 14), містить перелік полів. Відображає інформацію про інше джерело проведення процедур. Обрано варіант "Інше джерело"  (мал. 14)
  3. Значення атрибутів секції (мал. 14) формуються користувачем системи (МІС MedEir), шляхом заповнення відповідних полів за допомогою вводу тексту з клавіатури або вибору варіанту значення.
  4. Значення даної секції реєструються в системі eHealth, якщо обрана позначка "З реєстрацією в системі "eHealth" або картка створена з-під взаємодії.

  5. Обов’язкова для заповнення.

Детально переглянути перелік полів секції та їх опис:
Назва поля або атрибутаОпис
1.

"Тип іншого джерела*"

Поле має тип Списку з вибором (не редагується). Список (мал. 14, позначка [1]) містить перелік варіантів типу джерела з якого надано інформацію про процедуру:

  • запис в паперовій документації
  • зі слів пацієнта
  • зі слів пов'язаної особи

Обов'язково для заповнення. Реєструється в системі eHealth, якщо обрана позначка "З реєстрацією в системі "eHealth" або картка створена з під взаємодії.

2."Інше джерело*"

Поле має тип Тексту (мал. 14, позначка [2]), заповнюється користувачем набором з клавіатури. Містить інформацію про проведену процедуру.

Обов'язково для заповнення. Реєструється в системі eHealth, якщо обрана позначка "З реєстрацією в системі "eHealth" або картка створена з-під взаємодії.






















5.





















Мал. 8

Позначка [4]

"Місце проведення послуги"

а) загальний вигляд Основної секції

бобрана позначка "З реєстрацією в системі "eHealth"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 15 - Секція "Місце проведення послуги" (обрано варіант реєстрацією eHealth)

  1. За замовчуванням, при створенні картки процедур, секція відображається у розгорнутому вигляді.
  2. Секція (мал. 15, а), містить перелік полів. Відображає перелік Місць проведення послуг (місця, відділення, кабінет), що має посилання на спеціаліста зареєстрованого в поточному ЛЗ та авторизованого в eHealth.
  3. Перелік атрибутів залежить від обраного режиму  (мал. 15, б) - "З реєстрацією в системі "eHealth".
  4. Значення атрибутів секції (мал. 15, а) формуються користувачем системи (МІС MedEir), шляхом заповнення відповідних полів за допомогою вводу тексту з клавіатури або вибору варіанту значення.
  5. Значення даної секції реєструються в системі eHealth, якщо обрана позначка "З реєстрацією в системі "eHealth" або картка створена з- під взаємодії.

  6. Обов’язкова для заповнення, якщо обрана позначка "З реєстрацією в системі "eHealth" або картка створена з під взаємодії.

Детально переглянути перелік полів секції та їх опис:
Назва поля або атрибутаОпис
1.

"Місце надання послуги*"

Поле має тип Списку з вибором. Список (мал. 15, позначка [1]) містить перелік Місць надання послуг, що мають посилання на запис ЛЗ та зареєстровані в eHealth, що має посилання на запис поточного авторизованого Користувача.

Редаговане та відображається тільки для режиму - "З реєстрацією в системі "eHealth".

Обов'язково для заповнення. Реєструється в системі eHealth, якщо обрана позначка "З реєстрацією в системі "eHealth" або картка створена з під взаємодії.

2."Відділення"

Поле має тип Списку з вибором. Список (мал. 15, позначка [2]містить перелік актуальних записів відділень лікувального закладу.

За замовчуванням, система заповнює значення відділення поточного Користувача.

Не обов'язково для заповнення. В системі eHealth не реєструється.

3."Кабінет"

Поле має тип Списку з вибором. Список (мал. 15, позначка [3]містить перелік актуальних записів кабінетів лікувального закладу.

Не обов'язково для заповнення. В системі eHealth не реєструється.

а) загальний вигляд Основної секції

б) не обрана позначка "З реєстрацією в системі "eHealth"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 16 - Секція "Місце проведення послуги" (обрано варіант без реєстрації eHealth)

  1. За замовчуванням, при створенні картки процедур, секція відображається у розгорнутому вигляді.
  2. Секція (мал. 16, а), містить перелік полів. Відображає перелік Місць проведення послуг (відділення, кабінет), що має посилання на спеціаліста зареєстрованого в поточному ЛЗ.
  3. Перелік атрибутів залежить від обраного режиму  (мал. 16, б) - "З реєстрацією в системі "eHealth".
  4. Значення атрибутів секції (мал. 16, а) формуються користувачем системи (МІС MedEir), шляхом заповнення відповідних полів за допомогою вводу тексту з клавіатури або вибору варіанту значення.
  5. Значення даної секції не реєструються в системі eHealth. Позначка "З реєстрацією в системі "eHealth" не обрана.

  6. Не обов’язкова для заповнення.

  7. Опис полів секції описано тут...









6.









Мал. 8

Позначка [5]

"Причини проведення процедури"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 17 - Секція "Причини проведення процедури"

  1. За замовчуванням, при створенні картки процедур, секція відображається у згорнутому вигляді. Секція може бути розгорнута.
  2. Секція (мал. 17), містить таблицю з полями: "Тип" та "Опис". Відображає інформацію про Причини проведення процедури.
  3. Записи в таблиці створюються користувачем системи (МІС MedEir), за допомогою кнопки [Створити] (детально, як працювати з таблицями тут...).
  4. Значення даної секції не реєструються в системі eHealth. Позначка "З реєстрацією в системі "eHealth" не обрана.
  5. Не обов’язкова для заповнення.

  6. Детально опис картки таблиці наведено в Табл. 7, тут...









7.









Мал. 8

Позначка [6]

"Ускладнення, що виникли під час процедури"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 18 - Секція "Ускладнення, що виникли під час процедури"

  1. За замовчуванням, при створенні картки процедур, секція відображається у згорнутому вигляді. Секція може бути розгорнута.
  2. Секція (мал. 18), містить таблицю з полями: "Тип" та "Опис". Відображає інформацію про Ускладнення, що виникли під час процедури.
  3. Записи в таблиці створюються користувачем системи (МІС MedEir), за допомогою кнопки [Створити] (детально, як працювати з таблицями тут...).
  4. Значення даної секції не реєструються в системі eHealth. Позначка "З реєстрацією в системі "eHealth" не обрана.
  5. Не обов’язкова для заповнення.

  6. Детально опис картки таблиці наведено в Табл. 7, тут...










8.









Мал. 8

Позначка [7]

"Додаткова інформація"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 19 - Секція "Додаткова інформація"

  1. За замовчуванням, при створенні картки процедур, секція відображається у згорнутому вигляді. Секція може бути розгорнута.
  2. Секція (мал. 19), містить перелік полів. Відображає додаткову інформацію про Анестезію.
  3. Значення атрибутів секції (мал. 19) формуються користувачем системи (МІС MedEir), шляхом заповнення відповідних полів за допомогою вводу тексту з клавіатури або вибору варіанту значення.
  4. Значення даної секції не реєструються в системі eHealth. Позначка "З реєстрацією в системі "eHealth" не обрана.
  5. Не обов’язкова для заповнення.

Детально переглянути перелік полів секції та їх опис:
Назва поля або атрибутаОпис
1.

"Анестезія"

Поле має тип Списку з вибором е редаговане). Список (мал. 19, позначка [1]) містить перелік Варіантів анестезії:

  • Відсутня
  • Ендотрахеальне
  • Загальна анестезія
  • Інша
  • Місцева анестезія
  • Перидуальна анестезія

Не обов'язкове для заповнення. Не реєструється в системі eHealth.

2."Опис препарату"

Поле має тип Багаторядкового, текст з шаблонами тексту. Заповнюється за допомогою вводу з клавіатури символів (мал. 19, позначка [2]) або обирається з раніше створених шаблонів (як працювати з даним типом поля зазначено тут...).

Зазначається опис препарату, що використовувався під час проведення процедури.

Не обов'язкове для заповнення. Не реєструється в системі eHealth.


а) Каталог послуг

б) Лабораторна діагностика. Недоступно

в) Діагностична процедура. Недоступно

г) Група послуг. Недоступно

ґ) Візуалізація. Недоступно

д) Лікувально-діагностична процедура. Недоступно

е) Хірургічна процедура. Доступно

є) Процедура. Доступно

Мал. 20 - Каталог послуг eHealth

В таблиці (табл. 5) наведено варіанти відображення полів секції "Основна інформація", в залежності від різних типів направлення.

Таблиця 5. Заповнення атрибутів картки в залежності від типу направлення 

Назва та опис
1.

Поле "Направлення" при виборі електронного направлення в стані обробка

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 21 - Електронне направлення в стані обробка

Після створення ЕК процедури через амбулаторну карту спеціалістами СМД Поліклініки, поля: "Направлення", "Категорія", "Код послуги" приймають наступний вигляд, після вибору електронного направлення:

  • "Направлення" приймає вигляд форми <Номер направлення>, Послуга АБО Група послуг, <Код послуги\групи послуг>, <Назва послуги\групи послуг>, <Пріоритет>, під полем відображається (мал. 21, позначка [1]) додаткова інформація про електронне направлення, що дає користувачу зрозуміти про доступність направлення.
  • "Категорія", "Код послуги"  автоматично заповнюється (мал. 21, позначка [2]) даними з електронного направлення.
  • Обирається лише те направлення, що створене на послугу відповідної Категорії (Процедура, Хірургічна процедура).
 2.

Поле "Направлення" при виборі електронного направлення в стані обробка іншого ЛЗ

а) направлення недоступне у зв'язку з відкликанням

б) направлення недоступне у зв'язку з взяттям у роботу в іншому ЛЗ

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 22 - Електронне направлення недоступне для обробки в процедурі

Після створення ЕК процедури через амбулаторну карту спеціалістами СМД Поліклініки, поля: "Направлення", "Категорія", "Код послуги" приймають наступний вигляд, після вибору електронного направлення:

  • "Направлення" приймає вигляд форми <Номер направлення>, Послуга АБО Група послуг, <Код послуги\групи послуг>, <Назва послуги\групи послуг>, <Пріоритет>, під полем відображається (мал. 22 а, б, позначка [1]) додаткова інформація про електронне направлення, що дає користувачу зрозуміти про недоступність направлення.
  • "Категорія", "Код послуги"  автоматично заповнюється (мал. 22 а, б, позначка [2]) даними з електронного направлення.
  • Потрібно обрати правильне направлення.
3.

Поле "Направлення" при створенні паперового направлення

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 23 - Паперове направлення

Після створення ЕК процедури через амбулаторну карту спеціалістами СМД Поліклініки, поля: "Направлення", "Категорія", "Код послуги" приймають наступний вигляд, після створення паперевого направлення:

  • "Направлення" приймає вигляд форми <Номер направлення>, <Дата>, <ЄДРПОУ ЛЗ>, <ЛЗ>, <Ініціатор направлення> (мал. 23, позначка [1]).
  • "Категорія", "Код послуги"  користувачу потрібно самостійно заповнити (мал. 23, позначка [2]), детально опис заповнення полів тут...
4.

Поле "Направлення" не обрано

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 24 - Направлення не обрано

Після створення ЕК процедури з -під взаємодії (консультації, виписки зі стаціонару)поля: "Направлення", "Категорія", "Код послуги" приймають наступний вигляд:

  • "Направлення" - може бути заповнено за потреби (мал. 24, позначка [1]).
  • "Категорія", "Код послуги"  користувачу потрібно самостійно заповнити (мал. 24, позначка [2]), детально опис заповнення полів тут...

В таблиці (табл. 6) наведено варіанти відображення полів секції "Персонал", при додаванні спеціалістів, що приймали участь в процедурі.

Таблиця 6. Атрибути секції "Персонал" ЕК Процедура 

Візуалізація формиОпис






1.

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 25 - Секція "Персонал" в формі таблиці

При додаванні за допомогою кнопки [Додати] в секції "Персонал" (детально тут...), другого та наступних спеціалістів, що приймали участь в проведенні процедури. Форма даної секції змінюється на таблицю (мал. 25). Таблиця має стандартний вигляд (детально про таблиці тут...) та містить три колонки (відповідно опису полів форми, детально тут...):

  • "Роль" спеціаліста.
  • "Спеціаліст" Прізвище, Ім'я та по Батькові.
  • "Відповідальний спеціаліст", позначка.












2.

а) не заповнено дані спеціаліста

б) внесено дані спеціаліста

в) наявність позначки "Відповідальний спеціаліст"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 26 - Вікно "Виконавець (Створення)" 

Після додаванні за допомогою кнопки [Додати] в секції "Персонал" (детально тут...), другого та наступних спеціалістів, шо приймали участь в проведенні процедури, з'явиться вікно для заповнення даних про спеціаліста (мал. 26 а). Вікно  містить три атрибути (відповідно опису секції "Персонал", детально тут...):

  • "Відповідальний спеціаліст", позначка.
  • "Роль" спеціаліста.
  • "Спеціаліст" Прізвище, Ім'я та по Батькові.

Користувач заповнює атрибути та зберігає дані (мал. 26 б).

Поле "Роль" та "Спеціаліст "ОБОВ'ЯЗКОВІ до заповнення (мал. 26 а).

Позначка "Відповідальний спеціаліст"заповнюється за потреби та повинна бути присутня лише для одного спеціаліста (мал. 26, варіант в, позначка [1]).

Вікно містить три кнопки:

  1. [ОК] - дозволяє користувачу зберегти внесені дані та вийти, повернувшись до ЕК процедури.
  2. [Зберегти] - дозволяє користувачу зберегти внесені дані та перейти до внесення наступного спеціаліста. 
  3. [Скасувати] - дозволяє користувачу скасувати внесені дані або вийти з вікна, повернувшись до ЕК процедури.

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 27 - Повідомлення про наявність позначки "Відповідальний спеціаліст"

У випадку, якщо позначка "Відповідальний спеціаліст" вже присутня в секції "Персонал", система надасть вікно з повідомленням (мал. 27):

"В процедурі вже є відповідальний спеціаліст, бажаєте замінити?"

Користувач обирає потрібну дію [Так] або [Ні]:

  • Якщо обрано [Так], позначка "Відповідальний спеціаліст"  переходить на спеціаліста (мал. 26, варіант в, позначка [1]), якого було додано останнім до секції "Персонал".
  • Якщо обрано [НІ], позначка "Відповідальний спеціаліст"  залишається на тому спеціалісті (мал. 26, варіант в, позначка [1]), якого було попередньо додано до секції "Персонал".




3.

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 28 - Повідомлення про видалення запису спеціаліста

При натисканні кнопки [Скасувати], що дозволяє скасувати внесені дані або вийти з вікна (мал. 26, детально тут...), при заповнених даних або натисканні кнопки [Видалити] (мал. 25, детально тут...) система надасть вікно з повідомленням (мал. 28):

"Ви дійсно бажаєте видалити поточний запис ?"

Користувач обирає потрібну дію [Так] або [Ні]:

  • Якщо обрано [Так], запис про спеціаліста видаляється.
  • Якщо обрано [НІ]запис про спеціаліста залишається.

В таблиці (табл. 7) наведено варіанти відображення атрибутів картки секцій "Причини проведення процедури" та "Ускладнення проведення процедури", при додаванні записів до відповідних таблиць секцій.

Таблиця 7. Атрибути секції "Причини проведення процедури" та "Ускладнення, що виникли під час процедури" ЕК Процедура 

Актуальність для секції та візуалізація формиОпис




1.

"Причини проведення процедури" та "Ускладнення, що виникли під час процедури"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 29 - Вікно запису таблиці секцій "Причини" та "Ускладнення"

Для зазначених секцій після додавання до таблиці запису (детально для причини тут... та ускладнення тут...) відповідне вікно зі схожою формою (мал. 29) та відповідною назвою:

  • "Причини проведення процедури"
  • "Ускладнення проведення процедури"

Що містить наступні атрибути:

  • Поле "Тип*"
  • Секцію "ЕМЗ"

Не реєструється в системі eHealth.

Детально переглянути перелік атрибутів вікна та їх опис:
Назва поля або атрибутаОпис
1.

"Тип*"

Поле має тип Випадаючого списку з варіантами для:

  1. "Причини проведення процедури":
    • Діагноз пацієнта в системі "eHealth"- відкриває додатковий атрибут (секцію) "Параметри пошуку" (детально опис секції, тут...).
    • Діагноз пацієнта в системі - відкриває додатковий атрибут (секцію) "Параметри пошуку" (детально опис секції, тут...).
    • Діагноз довідника - відкриває секцію "ЕМЗ" (детально опис секції, тут...).
    • Інше - відкриває секцію "ЕМЗ" (детально опис секції, тут...).
  2. "Ускладнення проведення процедури":
    • Діагноз пацієнта в рамках взаємодії - відкриває додатковий атрибут (секцію) "Параметри пошуку" (детально опис секції, тут...).
    • Створити діагноз пацієнта в рамках взаємодії - відкриває секцію "ЕМЗ" (детально опис секції, тут...).
    • Діагноз пацієнта в системі - відкриває додатковий атрибут (секцію) "Параметри пошуку" (детально опис секції, тут...).
    • Діагноз довідника - відкриває секцію "ЕМЗ" (детально опис секції, тут...).
    • Інше - відкриває секцію "ЕМЗ" (детально опис секції, тут...).

Обов'язкове для заповнення. Не реєструється в системі eHealth.

2."ЕМЗ"

Секція за замовченням є згорнутою. Формується відповідно до обраного варіанту поля "Тип*". Має форму таблиці або складається з набору полів, що залежить від обраного варіанту поля "Тип*" (детально опис даної секції зазначено в наступних пунктах табл. 6).

Обов'язкове для заповнення. Не реєструється в системі eHealth.

3.[Додати]Дозволяє користувачу додати запис до таблиці секції та зберегти після виходу з вікна створення.
4.[Скасувати]Дозволяє користувачу скасувати внесені дані або вийти з вікна, повернувшись до ЕК процедури.





2.

"Причини проведення процедури"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 30 - Вікно запису таблиці секції "Причини", при виборі варіанту поля "Діагноз пацієнта в системі "eHealth"

Вікно запису таблиці секції "Причини проведення процедури", формується лише при виборі в полі "Тип*" варіанту "Діагноз пацієнта в системі "eHealth" (мал. 30, позначка [1]).

Даний варіант поля відкриває додатковий атрибут (секцію) "Параметри пошуку"  (мал. 30, позначка [2]). Секція є відкритою за замовчуванням та має певний набір атрибутів, що складають поля з випадаючим списком (мал. 30, позначка [4] - [7]) та кнопки (мал. 30, позначка [8]) з відповідними діями (детально тут...).

Потрібно заповнити потрібні поля секції "Параметри пошуку"  (мал. 30, позначка [2]) та провести пошук потрібного діагнозу (мал. 30, позначка [8]), що відобразиться в таблиці секції "ЕМЗ" (мал. 30, позначка [3]), що формується відповідно заповненню секції пошуку (детально тут...). Обрати  (мал. 30, позначка [3]потрібний діагноз (якщо їх декілька) та додати  (мал. 30, позначка [9]до таблиці секції "Причини проведення процедури" запис.

Не реєструється в системі eHealth.


Детально переглянути перелік атрибутів секції "Параметри пошуку" та їх опис:
Назва поля або атрибутаОпис
1.

"Епізод"

Поле має тип Випадаючого списку з варіантами, що містять активні епізоди  (мал. 30, позначка [4]). За замовчуванням, відображається останній активний епізод (для зміни потрібно видалити та обрати потрібний).

2."Медичний класифікатор"

Поле має тип Випадаючого списку з варіантами типу медичного класифікатору  (мал. 30, позначка [5]):

  • МКХ-10
  • ICPC2

За замовчуванням поле є пустим, потрібно обрати потрібний класифікатор. При виборі потрібного класифікатора поряд з полем "Медичний класифікатор" формується поле для вибору діагнозу за класифікатором  (мал. 30, позначка [6], детально тут...).

3."МКХ-10або "ICPC2"

Назва та зміст варіантів поля (мал. 30, позначка [6]), залежать від обраного варіанту поля "Медичний класифікатор" (мал. 30, позначка [5]). Поле має формат  <Код>, <Назва>. Тип поля Випадаючий список з варіантами з відповідного медичного класифікатору (мал. 30, позначка [6]):

  • МКХ-10
  • ICPC2

Для вибору варіанту проводиться пошук за кодом або назвою, варіант пошуку "що містить" .

4."Період з ... по"

Поле має тип Дати. Заповнюється за допомогою вводу з клавіатури символів (мал. 30, позначка [7]). Формується період пошуку відповідного діагнозу.

Прописується число, місяць, рік (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987) або обирається потрібна дата з запропонованого календаря. 

5.[Пошук]Дозволяє користувачу провести пошук потрібного діагнозу (-ів), що відповідає типу ускладнення в рамках Епізоду та відображає результат в секції "ЕМЗ" (мал. 30, позначка [3]).
6.[Очистити]Дозволяє користувачу очистити параметри пошук, для формування нового пошуку.

Детально переглянути перелік атрибутів секції "ЕМЗ" та їх опис:

Секція представлена у формі таблиці (мал. 30, позначка [3]).

Назва поля або атрибутаОпис
1.

Логічна позначка

Поле таблиці (мал. 30, позначка [3]) з логічною позначкою для вибору діагнозу з переліку.

2."Опис"

Поле таблиці (мал. 30, позначка [3]) з описом діагнозів ускладнень пацієнта в рамках Епізоду, формат <Код>, <Назва> .






3.

"Ускладнення, що виникли під час процедури"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 31 - Вікно запису таблиці секції "Ускладнення", при виборі варіанту поля "Діагноз пацієнта в рамках взаємодії"

Вікно запису таблиці секції "Ускладнення проведення процедури", формується лише при виборі в полі "Тип*" варіанту "Діагноз пацієнта в рамках взаємодії" (мал. 31, позначка [1]).

Зазначений варіант поля доступний лише при створенні процедури з -під Взаємодії (консультація, виписка, детально тут...).

Даний варіант поля відкриває додатковий атрибут (секцію) "Параметри пошуку"  (мал. 31, позначка [2]). Секція є відкритою за замовчуванням та має лише кнопки (мал. 31, позначка [3]) з відповідними діями (детально тут...).

Потрібно провести пошук потрібного діагнозу (мал. 30, позначка [3]), що відобразиться в таблиці секції "ЕМЗ" (мал. 30, позначка [3]), що формується відповідно створеному діагнозу ускладнень в рамках Взаємодії (детально тут...). Обрати  (мал. 30, позначка [4]) потрібний діагноз (якщо їх декілька) та додати до таблиці секції "Ускладнення проведення процедури" запис.

Не реєструється в системі eHealth.

Детально переглянути перелік атрибутів секції "Параметри пошуку" та їх опис:
Назва поля або атрибутаОпис
1.[Пошук]Дозволяє користувачу провести пошук потрібного діагнозу (-ів), що відповідає типу ускладнення в рамках Взаємодії , результат пошуку в секції "ЕМЗ" (мал. 31, позначка [4]).
2.[Очистити]Дозволяє користувачу очистити параметри пошук, для формування нового пошуку.

Детально переглянути перелік атрибутів секції "ЕМЗ" та їх опис:

Секція представлена у формі таблиці (мал. 31, позначка [4]).

Назва поля або атрибутаОпис
1.

Логічна позначка

Поле таблиці (мал. 31, позначка [4]) з логічною позначкою для вибору діагнозу з переліку.

2."Опис"

Поле таблиці (мал. 31, позначка [4]) з описом діагнозів ускладнень пацієнта в рамках Взаємодії, формат <Код>, <Назва> .




4.

"Ускладнення, що виникли під час процедури"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 32 -  Вікно запису таблиці секції "Ускладнення", при виборі варіанту поля "Створити діагноз пацієнта в рамках взаємодії"

Вікно запису таблиці секції "Ускладнення проведення процедури", формується лише при виборі в полі "Тип*" варіанту "Створити діагноз пацієнта в рамках взаємодії " (мал. 32, позначка [1]).

Зазначений варіант поля доступний лише при створенні процедури з- під Взаємодії (консультація, виписка, детально тут...).

Даний варіант поля формує секцію "ЕМЗ" (мал. 32, позначка [2]) з атрибутами, секція є відкритою за замовчуванням (детально тут...).

Потрібно заповнити поле діагнозу за МКХ-10 потрібного діагнозу ускладнення (мал. 32, позначка [6]), внести додатковий опис та додати до таблиці секції "Ускладнення проведення процедури" запис.

Даний діагноз автоматично потрапляє до Взаємодії секція "Діагноз".

Не реєструється в системі eHealth.

Детально переглянути перелік атрибутів секції "ЕМЗ" та їх опис:

Секція представлена у формі секції з атрибутами (мал. 32, позначка [2]).

Назва поля або атрибутаОпис
1.

"Медичний класифікатор*"

Поле має тип Випадаючого списку з варіантами типу медичного класифікатору  (мал. 32, позначка [3]).

За замовчуванням поле є заповненим значенням класифікатора МКХ-10, обрати інший варіант неможливо. 

Поле не підлягає зміни.

2."МКХ-10*

Назва та зміст поля (мал. 32, позначка [6]) за замовчуванням відображає Медичний класифікатор МКХ-10 відповідно поля "Медичний класифікатор" (мал. 32, позначка [3]). Поле має формат  <Код>, <Назва>. Тип поля Випадаючий список з варіантами з медичного класифікатору МКХ-10 (мал. 30, позначка [6]).

Поле обов'язкове для заповнення.

3."Клінічний статус*"

Поле має тип Випадаючого списку  (мал. 32, позначка [4]). За замовчуванням поле є заповненим значенням варіанту статусу діагнозу "Активний" , обрати інший варіант неможливо. 

Поле не підлягає зміни.

4."Дата встановлення"

Поле має тип Дати. За замовчуванням заповнено поточною датою. За потреби дата може бути змінена, заповнюється за допомогою вводу з клавіатури символів (мал. 32, позначка [5]). Формується дата встановлення відповідного діагнозу.

Прописується число, місяць, рік (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987) або обирається потрібна дата із запропонованого календаря. 

5."Статус достовірності"

Поле має тип Випадаючого списку  (мал. 32, позначка [7]). За замовчуванням поле є заповненим значенням варіанту статусу достовірності діагнозу "Заключний". Можливо обрати інший варіант:

  • Диференціальний
  • Попередній
  • Спростований

Поле обов'язкове для заповнення.

6."Роль"

Поле має тип Випадаючого списку  (мал. 32, позначка [8]). За замовчуванням поле є заповненим значенням варіанту ролі діагнозу "Ускладнення". Обрати інший варіант неможливо, поле заблоковано.

Поле не підлягає зміни.

7."Опис"

Поле має тип Багаторядкового, текст з шаблонами тексту. Заповнюється за допомогою вводу з клавіатури символів (мал. 32, позначка [9]) або обирається із раніше створених шаблонів (як працювати з даним типом поля зазначено тут...).

Зазначається додатковий опис діагнозу, під час проведення процедури.

Не обов'язкове для заповнення.





5.

"Причини проведення процедури" та "Ускладнення, що виникли під час процедури"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 33 -  Вікно запису таблиці секції "Причини" та "Ускладнення", при виборі варіанту поля "Діагноз пацієнта в системі"

Вікно запису таблиці секції "Причини проведення процедури"  та "Ускладнення проведення процедури", формується лише при виборі в полі "Тип*" варіанту "Діагноз пацієнта в системі" (мал. 33, позначка [1]).

Даний варіант поля відкриває додатковий атрибут (секцію) "Параметри пошуку"  (мал. 33, позначка [2] [6]). Секція є відкритою за замовчуванням та має певний набір атрибутів, що складають поля з випадаючим списком (мал. 33, позначка [2] - [5]) та кнопки (мал. 30, позначка [6]) з відповідними діями (детально тут...).

Потрібно заповнити потрібні поля секції "Параметри пошуку" (мал. 33, позначка [2] [5]) та провести пошук потрібного діагнозу, що відобразиться в таблиці секції "ЕМЗ" (мал. 33, позначка [7]), що формується відповідно заповненню секції пошуку (детально тут...). Обрати  (мал. 33, позначка [7]) потрібний діагноз (якщо їх декілька) та додати  до таблиці секції "Причини проведення процедури" та/або "Ускладнення проведення процедури" запис.

Не реєструється в системі eHealth.


Детально переглянути перелік атрибутів секції "Параметри пошуку" та їх опис:
Назва поля або атрибутаОпис
1."Медичний класифікатор"

Поле має тип Випадаючого списку з варіантами типу медичного класифікатору  (мал. 33, позначка [2]):

  • МКХ-10
  • ICPC2

За замовчуванням поле є пустим, потрібно обрати потрібний класифікатор. При виборі потрібного класифікатора поряд з полем "Медичний класифікатор" формується поле для вибору діагнозу за класифікатором  (мал. 33, позначка [4], детально тут...).

2."МКХ-10або "ICPC2"

Назва та зміст варіантів поля (мал. 30, позначка [6]), залежать від обраного варіанту поля "Медичний класифікатор" (мал. 33, позначка [2]). Поле має формат  <Код>, <Назва>. Тип поля Випадаючий список з варіантами із відповідного медичного класифікатору (мал. 33, позначка [4]):

  • МКХ-10
  • ICPC2

Для вибору варіанту проводиться пошук за кодом або назвою, варіант пошуку "що містить" .

3."Період з ... по"

Поле має тип Дати. Заповнюється за допомогою вводу з клавіатури символів (мал. 30, позначка [3] та [5]). Формується період пошуку відповідного діагнозу.

Прописується число, місяць, рік (числа першого десятка пишуться з нулем – 02.05.1987) або обирається потрібна дата із запропонованого календаря. 

4.[Пошук]Дозволяє користувачу провести пошук потрібного діагнозу (-ів), що відповідає типу ускладнення в системі та відображає результат в секції "ЕМЗ" (мал. 33, позначка [7]).
5.[Очистити]Дозволяє користувачу очистити параметри пошук, для формування нового пошуку.

Детально переглянути перелік атрибутів секції "ЕМЗ" та їх опис:

Секція представлена у формі таблиці (мал. 33, позначка [7]).

Назва поля або атрибутаОпис
1.

Логічна позначка

Поле таблиці (мал. 33, позначка [7]) з логічною позначкою для вибору діагнозу з переліку.

2."Опис"

Поле таблиці (мал. 33, позначка [7]) з описом діагнозів ускладнень пацієнта в системі, формат <Код>, <Назва> .




6.

"Причини проведення процедури" та "Ускладнення, що виникли під час процедури"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 34 -  Вікно запису таблиці секції "Причини" та "Ускладнення", при виборі варіанту поля "Діагноз довідника"

Вікно запису таблиці секції "Причини проведення процедури"  та "Ускладнення проведення процедури", формується лише при виборі в полі "Тип*" варіанту "Діагноз пацієнта в системі" (мал. 34, позначка [1]).

Даний варіант поля формує секцію "ЕМЗ" (мал. 34, позначка [2]) з атрибутами секція є відкритою за замовчуванням (детально тут...).

Потрібно заповнити поле діагнозу за МКХ-10 потрібного діагнозу ускладнення (мал. 34, позначка [4]та додати до таблиці секції "Причини проведення процедури"  та/або "Ускладнення проведення процедури" запис.

Не реєструється в системі eHealth.

Детально переглянути перелік атрибутів секції "ЕМЗ" та їх опис:

Секція представлена у формі секції з атрибутами (мал. 34, позначка [2]).

Назва поля або атрибутаОпис
1.

"Медичний класифікатор*"

Поле має тип Випадаючого списку з варіантами типу медичного класифікатору  (мал. 34, позначка [2]):

  • МКХ-10
  • ICPC2

За замовчуванням, поле є пустим, потрібно обрати потрібний класифікатор. При виборі потрібного класифікатора поряд з полем "Медичний класифікатор" формується поле для вибору діагнозу за класифікатором  (мал. 34, позначка [4], детально тут...).

Поле обов'язкове для заповнення.

2."МКХ-10*або "ICPC2*"

Назва та зміст варіантів поля (мал. 34, позначка [4]), залежать від обраного варіанту поля "Медичний класифікатор" (мал. 34, позначка [3]). Поле має формат  <Код>, <Назва>. Тип поля Випадаючий список з варіантами із відповідного медичного класифікатору (мал. 34, позначка [3]):

  • МКХ-10
  • ICPC2

Для вибору варіанту проводиться пошук за кодом або назвою, варіант пошуку "що містить" .

Поле обов'язкове для заповнення.




7.

"Причини проведення процедури" та "Ускладнення, що виникли під час процедури"

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 35 - Вікно запису таблиці секції "Причини" та "Ускладнення", при виборі варіанту поля "Інше"

Вікно запису таблиці секції "Причини проведення процедури"  та "Ускладнення проведення процедури", формується лише при виборі в полі "Тип*" варіанту "Діагноз пацієнта в системі" (мал. 35, позначка [1]).

Даний варіант поля формує секцію "ЕМЗ" (мал. 35, позначка [2]) з атрибутом секції, що має тип Багаторядкового текст з шаблонами тексту. Заповнюється за допомогою вводу з клавіатури символів (мал. 35, позначка [9]) або обирається із раніше створених шаблонів (як працювати з даним типом поля зазначено тут...). За замовчуванням є відкритою секцією.

Зазначається довільний опис діагнозу ускладнення та/або причини проведення процедури. Додати до таблиці секції "Причини проведення процедури"  та/або "Ускладнення проведення процедури" запис.

Поле обов'язкове для заповнення. Не реєструється в системі eHealth.

ОПИС КНОПОК СПЕЦІАЛЬНИХ ДІЙ ПРОЦЕДУРИ

Картка реєстру ЕМК також містить відповідні спеціальні дії, які дають змогу виконувати певні дії над процедурою пацієнта, перелік яких наведено нижче (мал. 36, позначка [1]), загальний опис кнопок наведено в табл. 8. Перелік кнопок спеціальних дій залежить від налаштування системи (проекту МІС), ЛЗ та системних прав користувача. Наприклад, спеціальні дії Зареєструвати в системі "eHealth" та Позначити процедуру, як помилково внесену доступні лише користувачам, які зареєстровані у системі eHealth (мал. 36). 


Мал. 36 - Розділ "Спеціальні дії" ЕК процедура

Таблиця 8. Призначення кнопок "Спеціальних дій" в реєстрі Процедур

№ п/п

Зображення кнопки

Назва кнопки

Доступність на використання

Опис

1.

Зареєструвати в системі "eHealth"

Доступно всім, у кого зазначено в правах, потребує прав на роботу з eHealth

Дає можливість користувачу зареєструвати в eHealth процедуру.

2.

Позначити процедуру, як помилково внесену

Доступно всім, у кого зазначено в правах, потребує прав на роботу з eHealth

Дає можливість користувачу скасувати зареєстровану процедуру в eHealth. Після активування даної дії з'являється відповідне вікно (мал. 37) для оформлення скасування процедури.

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

ПРИКЛАД!!!

Мал. 37 - Вікно позначення процедури, як помилково внесену

Дане вікно містить два поля:

  1. "Причина зміни стану*" обов'язкове для заповнення, поле є списком вибору та містить варіанти:
    • механічна помилка
    • невірно ідентифікований пацієнт
  2. "Обґрунтування підстав визначення помилково внесення медичної документації*" - обов'язкове для заповнення, поле має тип Багаторядкового текст з шаблонами тексту. Заповнюється за допомогою вводу з клавіатури символів (мал. 37) або обирається із раніше створених шаблонів (як працювати з даним типом поля зазначено тут...). 

Після внесення даних та збереження користувач накладає свій особистий підпис.

3.

Погасити направленняДоступно всім, у кого зазначено в правах, потребує прав на роботу з eHealthДає можливість користувачу погасити електронне направлення через ЕК процедур не повертаючись до реєстру Направлень.
4.

ЕМК

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Кнопка відкриває Електронну медичну картку вибраного пацієнта


Проведено

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Переводить в стан "Завершена".


Скасовано

Доступно всім у кого зазначено в правах

Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Переводить в стан "Помилково внесено"/"Скасовано".


Повернути в Заплановано

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Переводить в стан "Запланована".
  • Нет меток