ЗмістПризначенняОпис



Робота з карткою ЛЗ. Вкладка "Кабінети"

Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації стосовно кабінетів для використання в записі на прийом до лікаря. 

Розділ для керівника  ПМД/СМД.

Створення та налаштування

Вкладка "Кабінети":

Налаштування даної вкладки необхідне для створеня кабінетів по яким буде відбуватися запис на прийом до лікаря (детально тут...).

Для керівника ПМД:

  • Для ПМД відділень не існує, тому створюються відділення з назвою Центру або Амбулаторії.

Для керівника ПМД:

  • Для СМД відділень вказуються для Поліклініки або вказується відділення, наприклад "Поліклініка".

ВАЖЛИВО!

Передумовою для створення кабінету є створене Відділення (детально тут...). 

Вибір кабінету в розкладі спеціаліста можливий за умови, якщо спеціаліст відноситься до того ж відділення до якого прив'язано кабінет.

Якщо відділення не створено, кабінет створити НЕМОЖЛИВО.

Створення та налаштування кабінетів відбувається за потреби ЛЗ, якщо є необхідність відображення в розкладі кабінетів.

УВАГА!

Для того, щоб не вносити коригуючі дані під час роботи відділень з системою, перед створенням кабінетів ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно прорахувати роботу ЛЗ (спеціалісти які будуть прив'язані до кабінетів, розклад роботи кабінетів та спеціалістів), Вносити зміни у дані стосовно кабінету та розкладу можливо за умови, якщо вони не впливають на роботу всієї системи.

Для того, щоб створити кабінет в системі MedEir, необхідно:


  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні".
  2. Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" / "Лікувальний заклад".
  3. Відкрити картку лікувального закладу .
  4. Обрати вкладку "Кабінети"
  5. Натиснути кнопку "Cтворити"  (мал.1).

Мал. 1 - Картка ЛЗ (вкладка "Кабінети")

6. З'явиться картка створення кабінету (мал.2.)

Мал. 2- Картка "Кабінет" (Створення)

7. Необхідно послідовно заповнити (вводом з клавіатури або вибором зі списку) необхідні поля:

  • "Відділення" до якого відноситься кабінет (для ПМД відділень не існує, тому створюються відділення з назвою Центру або Амбулаторії), *поле є обов’язковим для заповнення (виберіть раніше створене відділення);
  • "Номер" кабінету, *поле є обов’язковим для заповнення. Необхідно вказати порядковий номер кабінету. Оскільки поле є текстовим - можна вказати номер та назву палати (наприклад, 1 Стамологічний, але загалом опис кабінету вказується у відповідному полі "Опис");
  • "Код" кабінету, поле не є обов’язковим для заповнення;
  • "Поверх" на якому знаходиться кабінет, поле не є обов’язковим для заповнення;
  • "Опис", вказується опис та призначення кабінету, поле не є обов’язковим для заповнення;

8. Для того, щоб даний кабінет відображався в розкладі на прийом, необхідно створити графік роботи кабінету.

9. Після заповнення всіх даних про кабінет, перейдіть до створення розкладу, натиснувши кнопку "Cтворити" (мал.2).

10. У вікні яке відкриється "Конфігурація розкладу (Створення)" внести дані (мал.3).

Мал. 3 - Картка "Кабінет", вікно "Конфігурація розкладу (Створення)"


11. Натиснути "OK" для збереження.

Редагування

УВАГА!

Редагування даних які вже були в роботі системи (створено розклад, запис на прийом) потягне зміну інформації в системі. Тому редагувати вже створені кабінети, що були задіяні при створенні запису на прийом хоча б один раз ЗАБОРОНЕНО! 

Якщо відбуваються позапланові ситуації які спонукають до внесення змін, що кардинально змінюють інформацію в системі, необхідно внести нові дані. Стара інформація залишається як архів та не видаляється з системи.

РЕДАГУВАТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ: 

  • створення на початку помилкового кабінету, розкладу;
  • необхідності внесення змін, що не вплинуть на іншу інформацію в системі (наприклад: "Опис");
  • створення нового розкладу роботи кабінета.

ОБОВЯЗКОВО! У випадку, коли з'являються будь- які зміни, що пов'язані із внесенням та редагуванням вже створеної інформації, потрібно зв'язатися з технічною підтримкою для з'ясування додаткових обставин (детально, тут...)

Для внесення змін до вкладки "Кабінети",необхідно:

  1. Відкрити модуль "Налагодження лікарні", обрати ЛЗ, вкладку "Кабінети(мал.1, позначка [1])

Мал. 4 - Редагування кабінету та його розкладу

2. Обрати потрібне відділення та номер або назву кабінету в таблиці

3. Натиснути кнопку  "Редагувати" (мал. 4)

4. У вікні "Кабінет" обрати потрібний запис розкладу

5. Обрати кнопку  "Редагувати" (мал. 5)

Мал. 5 - редагування розкладу

6. Внести потрібні зміни (залежить від ситуації) (мал. 7).

Мал. 7 -Зміна розкладу кабінету

7. Натиснути "OK" для збереження.

Видалення

УВАГА!

Інформація яка внесена в систему та була використана (було створено запис на прийом) НЕ ВИДАЛЯЄТЬСЯ, лише може бути створено новий запис (попередній при цьому залишається в архіві та не використовується).

НЕ МОЖНА ВИДАЛЯТИ:

  • кабінет та розклад роботи які мають історію (було створено запис на прийом).

ВИДАЛЯТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:

  • створення помилкового кабінету або розкладу (не було створено записів на прийом);
  • до кабінету не привязаний спеціаліст;
  • у кабінеті відсутній або видалений розклад.

Якщо умова не виконана (є пов'язані дані), система покаже помилку, про що свідчить повідомлення (мал.8), 

Мал. 8 - Помилка при видаленні відділення

Для видалення відділення на вкладці "Кабінети", необхідно:

  1. Відкрити модуль "Налагодження лікарні", обрати ЛЗ, вкладку "Кабінети".
  2. Обрати потрібний запис у відповідній таблиці.
  3. Натиснути кнопку  "Видалити" (мал.9).

4. Система видасть повідомлення про вибір видалення запису. Потрібно натиснути відповідну клавішу, якщо погоджуєтесь з видаленням то "Так" (мал.10).

Мал. 9 - Видалення кабінету

Мал. 10 - Повідомлення про вибір дії видалення

  • Нет меток