ВАЖЛИВО!
Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).
Більш детально опис та робота із реєстром розглянуті у відповідних інструкціях ЕК Реєстрації ЛЗ, Розкладу кабінету, Виключення з розкладу та розділах Налаштування закладу (Керівник ПМД/СМД), Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД)).
УВАГА!
Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсу, Опис та робота з реєстрами, Загальні функції карток реєстрів.
Реєстр Лікувальний заклад
Реєстр лікувальний заклад зберігає в собі інформацію про поточний лікувальний заклад та підлеглі заклади (для ПМД), дає можливість проводити налаштування лікувального закладу та внесення змін (в межах прав користувача). В залежності від налаштувань системи, може містити підреєстри та різні назви: Лікувальний заклад (містить лише один лікувальний заклад), Лікувальний заклад (підлеглі) (містить декілька лікувальних закладів, головний та підпорядковані), Мій лікувальний заклад (містить лише лікувальний заклад користувача, що увійшов до системи) та так само, як і будь- який реєстр - є різновидом реєстру даних (мал. 1, позначка [2]). Даний реєстр містить ЕК лікувального закладу (закладів). Картка ЛЗ містить всю офіційну та необхідну інформацію стосовно роботи закладу, а також дані реєстрації в eHealth.
ВАЖЛИВО!
Першочергове заповнення та створення картки ЛЗ в МІС в даному реєстрі відбувається при підключенні ЗОЗ до системи MedEir. Надалі вносити зміни до даної картки ЛЗ можуть лише користувачі, яким надано відповідне право (керівник закладу, відповідальна особа та спеціалісти, робота яких пов'язана із внесенням змін до розкладу або реєстрацією послуг, що надає заклад), перелік користувачів визначається керівництвом ЗОЗ.
Вносити корективи та зміни до картки ЛЗ в даному реєстрі можливо лише під обліковим записом керівника медичного закладу або іншого користувача, якому надано дане право (детально в інструкціях ЕК Реєстрації ЛЗ, Розкладу кабінету, Виключення з розкладу та розділах Налаштування закладу (Керівник ПМД/СМД), Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД)).
Вносити певні корективи до облікового запису ЛЗ може лише представник технічної підтримки за поданням відповідного запиту від ЗОЗ (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).
Мал. 1 - Розташування реєстру ЛЗ
Для перегляду реєстру лікувальний заклад, необхідно:
- Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (мал. 1, позначка [1], детально про модуль тут...)
- Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" позначка [2]) (мал. 1,
Відкриється реєстр в якому відображається лікувальний заклад або перелік підпорядкованих закладів (мал. 2, позначка [1])
Мал. 2 - Реєстр ЛЗ
Реєстр ЛЗ містить наступний набір колонок таблиці (мал. 3), форма "Налагодження колонок". Перелік, що відображається в таблиці реєстру (мал. 1) можливо змінити (детально тут...), обравши або знявши прапорець з відповідної колонки форми "Налагодження колонок". Також, можливо змінити розташування колонок в таблиці для зручності користувача (детально тут...).
Мал. 3 - Перелік колонок реєстру ЛЗ
Структура та робота з реєстром, набір стандартних кнопок зазначені в розділі Опис та робота з реєстрами. Далі детально розглянемо набір кнопок спеціальних дій, мал. 4. Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо адміністраторами МІС MedEir.
Спеціальні дії реєстру
Реєстр ЛЗ містить єдину кнопку спеціальних дій [Авторизація спеціаліста в системі eHeath] (мал. 4). Спеціальна дія дає змогу провести авторизацію ЛЗ в системі eHeath для того, щоб мати змогу працювати з базою даних ЦК, переглядати та передавати дані до eHeath (детально в інструкції Авторизація).
Мал. 4 - Спеціальні дії реєстру ЛЗ