Передумови роботи з пацієнтом
Передумовою роботи та створення Діагностичного звіту пацієнта, є пошук пацієнта в системі "eHealth", кнопка спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth""
знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/ "Всі пацієнти" та інші.
Для пошуку персональних даних пацієнта в eHealth рекомендовані наступні кроки:
- Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth
- У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено:
- пошук пацієнта в системі MedEir тут...) (детально
УВАГА!
Обов'язково здійсніть пошук пацієнта з документів, для уникнення створення дублів карток.
Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК пацієнта створеного з помилкою у персональних даних.
Алгоритм дій наведено (мал.1):
- Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
- Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2]).
- Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]).
- Натискаємо кнопку "Пошук", (мал.1,позначка [4]).
- Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1,позначка [5]).
- Для додаткового пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації в eHealth паієнта, необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
7. Система покаже результати пошуку.
ПІДКАЗКА!
Детальна інчтрукція по роботі з карткою пацієнта Створення, реєстрація та редагування пацієнта ("eHealth")
Обробка електронного направлення
ВАЖЛИВО!
Наразі в системі дозволені такі варіанти, якими можна підтвердити виконання направлення:
● Взаємодія:
- із зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)
- із зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”
● Процедура
● Діагностичний звіт
Наразі існує 9 типів електронних направлень, а саме:
1. Консультація
2. Лабораторна діагностика
3. Діагностична процедура
4. Процедура
5. Лікувально-діагностична процедура
6. Хірургічна процедура
7. Візуалізація
8. Госпіталізація
9. Переведення до іншого ЗОЗ
УВАГА!
Усі направлення має право закривати виключно лікар, який надавав медичну послугу за цим направленням ( виключенням є направлення на “лабораторну діагностику”, яку може закрити як сам лікар, так і середній медичний персонал).
Таб. 1 - "Чим підтверджується виконнання направлення"
Тип еектронного направлення | Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок) | Діагностичний звіт | Процедура | Взаємодія з зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару” |
Консультація | ✓ | |||
Діагностична процедура | ✓ | ✓ | ||
Лікувально-діагностична процедура | ✓ | ✓ | ||
Лабораторна діагностика | ✓ | |||
Візуалізація | ✓ | |||
Процедура | ✓ | ✓ | ||
Хірургічна процедура | ✓ | ✓ | ||
Госпіталізація | ✓ |
ВАЖЛИВО!
Направлення на "послугу" та "групу послуг"
Електронна система охорони здоров'я дозволяє вказати в направленні, як конкретну послугу, так і групу послуг.
Група послуг обирається у випадках, коли лікар не може однозначно визначити потрібну послугу, яка потрібна пацієнту або не впевнений, яку конкретно процедуру буде проводити вузький спеціаліст. Така ситуація може виникнути при створенні направлень на візуалізації у стаціонарі (“...-скопії”), паліативну допомогу та реабілітацію.
Наприклад, лікар може направити на групу послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002). При цьому, вузький спеціаліст, який провів дослідження, виконав не просто цистоскопію (код 36812-00), але й біопсію. Оскільки до групи послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002) входить послуга ендоскопічна біопсія уретри (код 37215-00), то лікар, який провів дослідження, закриє направлення саме цією конкретною послугою.
Важливо: якщо ви не впевнені, яка послуга необхідна пацієнту і чи необхідна вона взагалі, рекомендуємо створити направлення на консультацію до вузького спеціаліста, який може встановити, яка саме медична послуга потрібна пацієнту, і вже самостійно створити направлення на цю конкретну послугу
Залежно від типу процедури лікар може зорієнтуватися, яким чином він буде підтверджувати виконання направлення.
Наприклад пацієнту надано направлення на послугу (групу послуг) і було виконано направлення з категорією "Хірургічна процедура" (мал. 1; мал. 2).
Підтвердження виконання направлень даної категорії відбувається у ЕМЗ: "Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)" та "Процедура" (таб .1).
Мал. 1 - Направлення з категорією "Хірургічна процедура"
Мал. 2 - Перегляд категорії направлення в каталозі послуг (при створенні направлення)
Пацієнту надано направлення на послугу (групу послуг) і було виконано направлення з категорією "Лікувально-діагностична процедура" (мал. 3).
Підтвердження виконання направлень даної категорії відбувається у ЕМЗ: "Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)" та "Діагностичний звіт" (таб .1).
Мал. 3 - Направлення з категорією "Лікувально-діагностична процедура "