ПРО РОЗДІЛ:
Даний розділ Опис інтерфейсу (Адміністратор ПМД/СМД) містить короткий опис Інтерфейсу МІС адміністратора ПМД/СМД.
Інтерфейс системи для адміністратора ЛЗ, як ПМД, так і СМД схожий, відрізняється лише функціонал, опис якого наведено у відповідних розділах. Інформація в інструкції подана загальною структурою для ПМД та СМД, лише в певних моментах (де є різниця в роботі) інформація буде наведена з приміткою ПМД або СМД.
ВАЖЛИВО!
Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр", Загальна інформація системи та розділом
Початок роботи (Адміністратор ПМД/СМД). Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).
У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал керівника ПМД\СМД, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).
Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах (де є різниця в роботі) інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!
УВАГА!
Передумовою для роботи з інформацією даного розділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...).
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:
Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації блоку Адміністратор медзакладу (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).
Після вдалого входу в систему, користувач бачить перед собою головне вікно системи (детальний опис в розділі Інтерфейс системи). Робоча область головного вікна містить елемент - "Дерево навігації ярликів" (мал. 1 та 2, позначка [1]), що є основним інструментом при роботі користувача з інформацією в системі (пошук та перегляд). Інтерфейс Дерева навігації ярликів є стандартним для керівника ПМД та СМД та містить наступні елементи: "Модулі дерева навігації" (мал. 1 та 2, позначка [2]), "Дерево навігації" (мал. 1 та 2, позначка [3]) та вікно "Відкриті картки" (детально тут...). Відрізняються вони лише функціоналом та залежать від налаштування системи, тому назва, вигляд піктограми, послідовність та перелік модулів, реєстрів та звітів можуть відрізнятися.
Для керівника ПМД/СМД загалом назва та перелік модулів можуть бути наступними:
- Основний модуль (в залежності від рівня ЛЗ): для ПМД - "ЦПМСД" або "Поліклініка" (мал. 1, позначка [1]), для СМД -"Поліклініка" та"Стаціонар" (мал. 1, позначка[2]). Містить основний перелік реєстрів та підреєстрів, що несуть інформацію про пацієнта (персональну та медичну).
- Модуль звітів (статистики): містить перелік звітів для керівника ПМД/СМД.
- Модуль налаштування ЛЗ: містить перелік реєстрів стосовно налаштівання ЛЗ та реєстрації в eHealth (Спеціалісти, ЛЗ та структурні підрозділи).
- Модуль довідників: містить перелік доступних для перегляду або редагування довідників системи.
Мал. 1 - Інтерфейс керівника/адміністратора ПМД (приклад)
Мал. 2 - Інтерфейс керівника/адміністратора СМД (приклад)
Також, можуть бути окремо винесені інші модулі в системі, що в свою чергу, залежить від налаштування системи, наприклад, модуль "Статистичні карти" . Детально опис модулів та реєстрів можна переглянути в підрозділі Опис та робота з модулями та розділі Загальні реєстри. Опис роботи з пацієнтом зазначено в розділі Робота з пацієнтом в МІС. Опис та робота з функціоналом eHealth зазначено в розділі Робота з "eHealth". Детальний перелік розділів описаний в першому пункті розділу Початок роботи (Адміністратор ПМД/СМД).
У правому верхньому куті (мал. 2, позначка [4]) зазначено інформацію про Технічну підтримку (перелік інструкцій, перехід на портал технічної підтримки та онлайн чат, телефони та електронна пошта).
У лівому верхньому куті (мал. 2, позначка [5]) розміщено головне меню системи, в якому необхідно провести налаштування для користувача, детально в розділі Персональні налаштування.
Мал. 3 - Інтерфейс керівника/адміністратора СМД (приклад)
ВАЖЛИВО!
Якщо адміністратор закладу тільки починає працювати з системою, ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно провести налаштування (Персональні налаштування), особливо підкріплення ЕЦП до системи.
ОБОВ'ЯЗКОВО слідкуйте під яким саме обліковим записом Ви увійшли до системи, розташування логіну показано на мал. 2, позначка [6], логін користувача зазначено в дужках (мал. 3, позначка [1]).
Вся необхідна інформація для роботи керівника знаходиться в системі. Щоб її знайти потрібно визначити до якого модуля відноситься дана інформація, визначити її реєстр і після цього провести пошук, детально про пошук та перехід до інформації зазначено у розділі Пошук та перехід до інформації.
Всі звіти формуються відповідно до внесеної лікарями інформації про пацієнта в систему, за відсутності потрібної інформації дані до звіту не потрапляють.
Для отримання додаткової інформації, що містить система (формування певних звітів які відсутні в системі) необхідно звернутися до технічної підтримки з відповідним запитом (детально у розділі Навчальні матеріали та техпідтримка)