Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 14 Следующий »

Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;

  1. В системі "eHealth" одне направлення відповідає одній послузі; також є направлення на групу послуг. 
  2. В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
  3. Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми. Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування

Перш ніж взяти в обробку е-направлення, медичний працівник спершу має визначити:

  • Чи це е-направлення досі не взяв в роботу жоден інший надавач медичних послуг?
  • Яка медична послуга має бути надана пацієнту за цим е-направленням? 
  • Чи може ЗОЗ надати таку медичну послугу?
  • За якою програмою буде оплачуватись надання медичної допомоги за е-направленням?

УВАГА!

У відеоінструкції описано стандартний випадок пошуку направлення. 

Знайти направлення можливо лише за Публічним номером, у випадку виписаного направлення в іншій МІС .

Якщо направлення виписано спеціалістом, який працює з МІС MedEir, Вам доступний пошук за допомогою фільтрації в реєстрі направлень (детально тут...).

ОБОВ'ЯЗКОВО перед початком взяття в чергу та обробку направлення, перевіряйте правильність обраного направлення та пацієнта. Для того, щоб впевнитися в правильності внесених даних про пацієнта в систему та взяття в роботу правильного направлення, проводьте ідентифікацію пацієнта через пошук в системі MedEir (детально тут...) та eHealth (детально тут...) та звіряйте дані з персональними даними пацієнта. 

У випадку лише взяття направлення в чергу, Ви можете його відмінити, якщо дане направлення взято в обробку помилково.

Направлення взяте в чергу Вашим ЛЗ (стан "В черзі"), поки Ви не взяли його в обробку (стан "В обробці"), може взяти в чергу та обробку інший ЛЗ.

У випадку взяття направлення в обробку, Ви не можете його відмінити, дане направлення можливо лише скасувати спеціалістом який його створив (спеціаліст ПМД або поліклінічного відділення СМД).

При пошуку направлення система  може видати повідомлення про його відсутність (мал.1). Передумовами появи даного повідомлення є:

  • Помилка при введені публічного номера направлення. Ваші дії: перевірити та спробувати ще раз ввести правильний номер. 
  • Дане направлення вже використане (опрацьоване іншим ЛЗ).
  • Направлення створено спеціалістом без параметру "Медична програма". Ваші дії: звернутися до спеціалістів, що створили направлення для його відміни та створення правильного направлення.

У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в даному підрозділі необхідно звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Опис та алгоритм дійВідео

Пошук електронного направлення, взяття в чергу та обробку в системі eHealth.

Передумовою для пошуку:

  • обов'язково виписане електронне направлення лікарем ПМД або СМД;
  • пацієнт має надати номер електронного направлення надісланий йому в смс повідомленні або друкованій формі, отриманий від лікаря.

Алгоритм наступний:

1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта.

2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести його номер та відкрити.

3. Взяти направлення в чергу на обробку.

4. Взяти направлення в обробку.

5. Надати послугу згідно направлення.

Пошук направлення в системі eHealth

Дане відео можливо переглянути на ютуб каналі support medeir, тут...

  • Нет меток