ВАЖЛИВО!

Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir за попередніми домовленостями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).


Після налаштувань спецдії "Періодичні записи на прийом" в реєстрі "Запис на прийом" (мал. 1) (логічні реєстри: "Записані до мене";  "Записи моєї організації") з'явиться кнопка спеціальних дії, що дозволяє створити запис на прийом на  довготривалий період для послуг, що потребують довготривалого та періодичного  відвідування пацієнтом ЛЗ.

Можливий запис як у окремий кабінет так і до спеціаліста (а також на обидва ресурси одночасно). 
Мал. 1 - Спецдія "Періодичні записи на прийом"

УВАГА!

Рекомендовано НЕ створювати запис на дуже довгий період, адже скасування таких записів відбувається вручну.

Для налаштування періодичного запису на прийом, має бути налаштована необхідна послуга, а також, налаштований тип ресурсу, куди здійснюватиметься запис на пийом: запис до кабінету (конкретного відділення) або до спеціаліста, що надає відповідну послугу та зареєстрований у даній послузі та у даному відділенні.
Також можна обрати обидва типи ресурсу одночасно (мал. 2).

Мал. 2 - Створення періодичного запису на прийом на обидва типи ресурсу одночасно

УВАГА!

  • Для роботи з типом ресурсу "Спеціаліст" спеціаліст має  бути зазначений у послузі, а також у його картці спеціаліста має бути вказане відповіде відділення.
  • Для роботи з типом ресурсу "Кабінет"  необхідний кабінет має бути налаштований у необхідному відділенні.

Після натискання спецдії "Періодичні записи на прийом", з'явиться форма для створення періодичного та довготривалого запису на прийом.

У формі необхідно обрати пацієнта, котрому створюємо періодичний запис на прийом (мал. 3, познач. [1]) , вказати послугу, на яку створюється запис (мал. 3, познач. [2]), вказати відділення (мал. 3, познач. [3]), а також обрати один з типів ресурсу (або зазначити обидва типи ресурсу) (мал. 3, познач. [4], [5], [6]).

Далі перейти до конфігурації повторень запису на прийом, за потреби вказати "Тільки будні" (для пеіодичного запису наприйом виключно в будні дні)  (мал. 3, познач. [8]), обрати необхідну конфігурацію повторень  (мал. 3, познач. [7]), вказати період  на який буде створено періодичний запис  (мал. 3, познач. [9]) на прийом та вказати зручний час для пацієнта (для отримання даної послуги)(мал. 3, познач. [10]). Після заповнення даних, натиснути "Розрахувати" (мал. 3, познач. [11]), система автоматично розрахує та створить запис на вільний час у необхідний кабінет (чи до необхідного спеціаліста).

ПІДКАЗКА!

Якщо період, заданий для пошуку вільного для запису на прийом часу, включає поточну дату, то в полях "Час з*" і "по" (для проточної дати) діє правило округлення часу -  початок планування починається з часу кратному 10 хвилинам (але не менше ніж за 5 хв).  
    при запису о 10:16  - запише на 10:30;
    при запису о 10:14 запише на 10:20;
    при запису о 10:15 запише на 10:20.


Мал. 3 - Заповнення картки "Періодичне відвідування"

Після розрахунку, в табличці періодчного відвідування, з'являться графік відвідувань пацієнта для отримання даної послуги (мал. 4).

Мал. 4 - Графік відвідувань пацієнта для отримання даної послуги

Якщо кабінети або спеціаліста не знайдено, у сформованому графіку відвідувань пацієнта в колонці "Примітка" буде вказано "Кабінет не знайдено"/"Спеціаліста не знайдено", за потреби, відмітки на дані записи можна автоматично прибрати ( та в записі на прийом сформувати окремі записи на необхідні періоди).

Для видалення відміток у рядку, де є примітки "Кабінет не знайдено"/"Спеціаліста не знайдено" необхідно натиснути кнопку "Відсутні ресурси",

з'явиться вікно для підтвердження відсутніх ресурсів, де, за потреби, необхідно вказати "Так" (мал. 5).

Мал. 5 - Видалення відміток для записів, для яких відсутній ресурс

Відмітки навпроти таких записів автоматично будуть зняті (мал. 6).

Мал. 5 - Видалені відмітки

Для експортування графіку в Excel, необхідно натиснути "Експорт в Excel" (дана дія доступна для тих, в кого налаштований офісний пакет, що включає роботу з Excel) 

Експортований файл автоматично відкриється,за потреби його можливо роздрукувати (мал. 7).

Мал. 7  - Експортуваний графік в Excel

ПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею необхідно обрати кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  • Налагодження колонок  - додає або знімає необхідні колонки таблиці 
  • Скинути налагодження колонок - скидає налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel  - експортує дані таблиці в документ Excel
  • Відсутні ресурси- видаляє записи де є примітки "Кабінет не знайдено"/"Спеціаліста не знайдено" 

Після успішного розрахунку запису на прийом, необхідно натиснути "Ок" для збереження запису на прийом (мал. 8).

Мал. 8  - Збереження запису на прийом

Після виконаних дій, запис з'явиться в реєстрі "Запис на прийом" (логічні реєстри: "Записані до мене";  "Записи моєї організації") (мал. 9).

Мал. 9 - Збережений запис на прийом

  • Нет меток