Доступ до персональних даних пацієнта можливий лише після згоди пацієнта на обробку його персональних даних! ПАМ'ЯТКА ПАЦІЄНТУ Надаючи код з СМС повідомлення або документи (у разі відсутності мобільного телефону), особа чи її представник: ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ Обробка персональних даних пацієнтів в Електронній системі охорони здоров’я (далі - ЕСОЗ) здійснюється з метою забезпечення прав та гарантій пацієнта на вибір лікаря, отримання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій. Володільцем ЕСОЗ є держава в особі Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Доступ до даних про пацієнта, що містяться в ЕСОЗ, має лікар, якого обрав пацієнт, а також інші лікарі за його направленням у межах, необхідних для надання медичних послуг такими лікарями. Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", обробку персональних даних також можуть здійснювати працівники НСЗУ, на яких покладено обов’язки щодо забезпечення захисту персональних даних, виключно для здійснення повноважень НСЗУ. Персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію пацієнта, не довше, ніж це необхідно для законних цілей, у яких вони збиралися або надалі оброблялися. У разі виникнення питань щодо обробки персональних даних в ЕСОЗ або з метою реалізації прав суб’єкта персональних даних, відповідно до чинного законодавства, звертайтеся до НСЗУ: 04073, м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19; info@nszu.gov.ua або зателефонуйте до інформаційно-довідкової служби НСЗУ за телефоном 16-77. БАЖАЄМО ЗДОРОВ'Я!!! Інформація з пам'ятки має бути повідомлена пацієнту |
Для отримання дозволу на читання даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:
Мал. 1 - Кнопка спецдії "Отримати дозвіл на читання даних з системи eHealth"
Мал. 2 - Створення запиту на отримання дозволу на читання даних eHealth
Мал. 3 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)
Мал. 4 - Тип ресурсу (Епізод)
Мал. 5 - Вибір необхідних епізодів
Мал. 6 - Підтвердження вибору даних епізодів
Якщо обрали невірний епізод,є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 7). Мал. 7 - Видалення обраного епізоду |
Мал. 8 - Пам'ятка пацієнту
Мал. 9 - Підтвердження доступу
Мал. 10 - Отримання дозволу
Мал. 11 - Перегляд запитуваного епізоду
Отримання дозволу можливе лише на один окремий конкретний тип ЕМЗ (епізоди, плани лікування або діагностичні звіти) (мал. 12). Мал. 12 - Отримання дозволу до плану лікування (приклад) |
Мал. 13 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)
Мал. 14 - Тип ресурсу (Діагностичні звіти)
Мал. 15 - Вибір необхідних діагностичниних звітів
Мал. 16 - Підтвердження вибору даних діагностичних звітів
Якщо обрали невірний діагностичний звіт, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 17). Мал. 17 - Видалення обраного діагностичного звіту |
Мал. 18 - Пам'ятка пацієнту
Мал. 19 - Підтвердження доступу
Мал. 20 - Отримання дозволу
Мал. 21 - Перегляд запитуваного діагностичного звіту (приклад)
Мал. 22 - Тип ресурсу (План лікування)
або зазначити дані в полях: "Взаємодія", "На основі", "Частина"
такоє є можливість задати значення публічного ідентифікатору (16-значний номер ПЛ).
Мал. 23- Тип ресурсу (План лікування)
Мал. 24 - Підтвердження вибору даних планів лікування
Якщо обрали невірний план лікування, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 25). Мал. 25 - Видалення обраного плану лікування |
Мал. 26 - Пам'ятка пацієнту
Мал. 27 - Підтвердження доступу
Мал. 28 - Отримання дозволу
Мал. 29 - Пошук запитуваного плану (планів) лікування (приклад)
Мал. 30 - Доступ до чутливих даних пацієнта (приклад)
Мал. 31 - Пам'ятка пацієнту
Мал. 32 - Підтвердження доступу
Мал. 33 - Отримання дозволу до чутливих даних
Мал. 34 - Отримання дозволу до чутливих даних
Якщо лікар працює з чутливими даними пацієнта і не отримав дозвіл на редагування електронного направлення, що містить чутливі дані (мал. 35), то при пошуку такого направлення система повідомить, що воно НЕ знайдено, або надасть доступ до інших направлень, пов'язаних з цим публічним номером (що не містять чутливих даних).
Для роботи з таким направленням, спеціаліст має отримати дозвіл на конкретну чутливу групу даних: "Чутливі стани, розлади психіки та поведінки" або "Чутливі стани, ВІЛ" залежно від коннкретного медичного випадку та спеціалізації спеціаліста (мал. 37).
Після отримання дозволу до необхідної чутливої групи необхідно змінити тип ресурсу з "Чутливих даних" на "Направлення" та отримати дозвіл на окреме направлення |
Мал. 31 - Доступ до електронного направлення пацієнта (приклад)
Мал. 32- Пам'ятка пацієнту
Мал. 33 - Підтвердження доступу
Мал. 34 - Отримання дозволу
Мал. - Пошук запитуваного плану (планів) лікування (приклад)
Для перегляду та відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:
Мал. - Кнопка спецдії "Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth""
та, за потреби, обрати необхідний ресурс) (мал. позначка [4]) та натиснути "Пошук".
Мал. - Пошук отриманих дозволів на читання (або редагування) даних eHealth
Мал. - Перегляд дозволів на читання (або редагування) даних eHealth
|
Для відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:
Мал. - Пошук ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)
Мал. - Вибір ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)
Мал. - Обробка відміни доступу до даних eHealth (приклад)
Мал. - Успішна відміна доступу до даних eHealth (приклад)