відміна ЕМЗ НЕАВТОРОМ (іншим спецімалістом) зареєстрованим у цій організації (лікувальному закладі, де будо створено електронний медичний запис). відміна спеціально зареєстрованим МЕДИЧНИМ АДМІНВСТРАТОРОМ, який зареєстрований у цій організації |
|
Передумови відміни ЕМЗ:
Мал. 1 - Пошук пацієнта в системі EHealth
2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта
Мал. 2 - Пошук відповідної взаємодії EHealth
3. Для відміни конкретного ЕМЗ необхідно отримати доступ на редагування даного ЕМЗ
Детальна інформація по роботі з дозволами eHealth за посиланням... Мал. 3 - Кнопка спецдії "Отримати дозвіл на читання (редагування) даних з системи eHealth" |
4. Після отримання доступу на редагування даних необхідно відкрити необхідний ЕМЗ та натиснути "Позначити як помилково внесена" (мал. 4).
Мал. 4 - Кнопка "Позначити як помилково внесена"
5. Внести причину зміни стану та обґрунтування і натиснути "Ок" (мал. 5).
Мал. 5 - Підтвердження щодо визначення помилково внесеної медичної документації про пацієнта
6. Підписати помилково внесене ЕМЗ (мал. 6).
Мал. 6 - Підписання ЕМЗ
7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".
Алгоритм дій:
Мал. 7 - Відкрити картку спеціаліста
4. Натиснути кнопку спецдії "Реєстрація в системі "eHealth""
5. Заповнити поля картки реєстрації (мал. 8, позначки [1-6]).
Поля відмічені символом тут...).
є обов'язковими для заповнення (детальнішеМал. 8 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (приклад)
6. Обрати роль в системі eHealth "Медичний адміністратор" та вказати посалу спеціаліста.
7. Після заповнення всіх полів, натиснути кнопки "Зберегти" (мал. 8, позначки [7, 8]).
та "Зареєструвати"8. Накласти КЕП та натиснути "Підписати" (вказати тип підпису та паролю до електронного підпису) (мал. 9).
Мал. 9 - Підпис реєстрації спеціаліста в eHealth
9. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 10).
Мал. 10 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (Стан "Очікує верифікації" приклад)
8. Прийняття запрошення спеціалістом (детально в розділі ЕК реєстрації спеціалістів або Авторизація).
Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth, ОБОВ'ЯЗКОВО проходить Авторизацію (один раз на 14 днів).
Після реєстрації та авторизації спеціаліста в eHealth рекомендовано повторно відкрити карту реєстрації в eHealth. |
9. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 11).
Мал. 11 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний"
Після того як стан змінився на Активний, реєстрація спеціаліста вважається завершеною.
|
Передумови відміни ЕМЗ:
Мал. 12 - Пошук пацієнта в системі EHealth
2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта
Мал. 13 - Пошук відповідної взаємодії EHealth
3.Відкрити необхідний ЕМЗ та натиснути "Помилково внесено" (мал. 14).
Мал. 14 - Кнопка "Помилково внесено"
5. Внести причину зміни стану та обґрунтування і натиснути "Ок" (мал. 15).
Мал. 15 - Підтвердження щодо визначення помилково внесеного ЕМЗ
6. Підписати помилково внесене ЕМЗ (мал. 16).
Мал. 16 - Підписання ЕМЗ
7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".