Типи стаціонарної взаємодії eHealth:

- Взаємодія в закладі охорони здоров’я;

- Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару;

- Коронавірус COVID 19;

-Альтернативна ідентифікація

Виписка пацієнта зі стаціонарну в ЕМК пацієнта

 


Даний розділ  містить інформацію, необхідну для роботи лікаря СМД стаціонару  в системі eHealth: основний алгоритм дій при роботі з епізодом, передачі взаємодій з ідентифікованими та неідентифікованити пацієнтами. 

Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого

Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр").

Пошук пацієнта

Перед реєстрацією процедури ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку необхідно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна.

  Для перевірки реєстрації пацієнта необхідно здійснити пошук пацієнта в  через кнопку спецдії «Пошук пацієнта в системі «eHealth»»  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). 


Мал .1  - Пошук пацієнта в системі «eHealth»

Проведення госпіталізації в системі "МедЕйр"

Після пошуку пацієнта перехожимо до роботи з «ЕМК» (електронними медичними картками пацієнта)  на головній панелі (мал. 2)

Мал. 2 – ЕМК

У вкладці  «Медичні документи»  (мал. 3) обираємо необхідну медична картау стаціонарного хворого, перевіряємо форму медично облікової документації (003/о; 003-1/о; 096/о; 097/о), номер стаціонарно карти та дату створення. 

Після здійснення попе перевіряємо чи зафіксований пацієнт у відділенні, натискаємо  один раз лівою клавіші миші на стаціонарну картку (мал. 3). У картці, що з’явиться, необхідно перевірити відділення  та зафіксувати пацієнта в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2]))

Мал. 3 – Відкриття стаціонарної карти       

Мал. 4 – Розміщення  пацієнта в палаті і фіксація на ліжку 

Взаємодії пацієнта стаціонарі eHealth

- авторизація лікаря в системі eHealth

- наявність валідного ЕЦП

- зареєстрований пацієнт в системі eHealth

- відкритий та діючий епізод пацієнта

-пацієнт зафіксований у відділені (розміщений в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2]))


Однією з передумов створення електронного медичного запису взаємодії з будь-яким  типом є зареєстрований епізод в стані «Діючий».

Епізод в стані «Очікує верифікації» -  не може бути доданий у взаємодію (мал. 5)

Детальніше по роботі з епізодом перейдіть за посиланням…

Мал. 5 - Стани епізодів 

Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Альтернативна ідентифікація"

  • Взаємодію з типом «Альтернативна ідентифікація»  для новонароджених пацієнтів передавати в ЕСОЗ не потрібно!!!

  • Взаємодія з типом «Альтернативна ідентифікація» можлива за умови попередньої реєстрації неідентифікованого пацієнта в системі eHeath (мал. 6).
  • За потреби повторної  госпіталізації цього ж неідентифікованого пацієнта,  взаємодію з типом «Альтернативна  ідентифікація» проводити не потрібно.

Мал. 6 - Реєстрація неідентифікованого пацієнта

Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена «Альтернативна ідентифікація», при створенні стаціонарної взаємодії, у полі «Тип взаємодії»  одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 7). Після реєстрації взаємодії з цим типом - стануть доступні інші типи взаємодії.

Мал. 7 - Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"

Обов’язковою умовою реєстрації взаємодії з типом «Альтернативна ідентифікація» є реєстрація в секції «Спостереження»  коду спостереження – стать та  зріст. В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії буде виведене  повідомлення:

Приклад заповнення секції спостереження (мал.  8).

Мал. 8 - Заповнення секції "Спостереження" з  кодом "Зріст" (приклад)

Стаціонарна взаємодія в закладі з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"


  • Виписка з електронним направленням
  • Виписка з паперовим направленням
  • Виписка без направлення (самозвернення, КШД)

  • Електронне направлення на послугу з кодом "Послуга A67010 Стаціонарне лікування" на госпіталізацію пацієнта фіксується у взаємодію з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 9).
  • У взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" рекомендовано максимально вносити всю інформацію про стаціонарну медичну допомогу, надану пацієнту (вносити всі необхідні дані в секцію "Спостереження", "Діагнози", "Діагностичні звіти" (лабораторну діагностику, візуалізацію та інші типи досліджень), "Дії", "Процедури" (в тому чисті і хірургічні втручання), а також при потребі "Імунізації") для подальшої реєстрації в ЕСОЗ.

Мал. 9 - Виписка з типом "виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"


Виписка з електронним направленням

Якщо пацієнту було надано електроне направлення на госпіталізацію, необхідно здійснити пошук направлення, перевірити напрвлення та секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати виписку пацієнта).


1. В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 10).

Мал. 10 - Пошук направлення






3. Перевірити категорію та код послуги та взяти направлення в чергу (мал. 12)

Мал. 12 - Формування черги на обробку

2. Перевірити направлення

Знайти необхідний код послуги та клікнути "Ок" (мал. 11).

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Мал. 11 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)


4. Взяти направлення в обробку (мал. 13)

Взяття направлення в обробку - це незворотня дія! 

Мал. 13 - Формування черги на обробку


Після успішного взяття направлення в обробку система видасть повідомлення:




Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте  в картні направлення пацієнта перевірте поле "Стан виконання за програмою"

(стан має бути "В обробці(мал. 14)).


Мал. 14 - Стан виконання направлення "В обробці"

Створюємо взаємодію з типом (виконавши всі передумови)  "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та підтягуємо у виписку електронне направлення  (мал. 16).

Мал. 16 - Підтягнуте електронне неаправлення у виписку

Виписка з паперовим направленням

Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного.


У взаємодії пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення"  (мал. 17).

В таблиці, що з'явиться, заповнити електронне направлення (мал. 18).

Мал. 17- Створення паперового направлення

Критерії створення паперового направлення:

Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);

Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;

Дата – дата створення направлення;

Найменування НМП – назва та ЄДРПОУ закладу.

Мал. 18 - Паперове направлення (приклад)

Видалення паперового направлення пможливе перед відправкою взаємодії в ЕСОЗ (мал. 19).

Мал. 19- Видаленняпаперового направлення (приклад)

Виписка без електронного направлення

Створюємо взаємодію (виконавши всі передумови) та вказуємо  тип   "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та заповнюємо картку даної взаємодії без фіксації направлення.

Для передачі в eHealth необхідно коректно заповнити картку.


Заповнення блоку " eHealth"


Поля з червоними хрестиками   - обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки.

В ЕСОЗ передаються дані блоку " eHealth"

Загальні поля блоку






"Епізод*" - необхідно підтягти попередньо створений епізод стаціонарної взаємодії

"Дата та час*" - рекомендовано вказати дату фактичної виписки

"Тип взаємодії*" -  "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"

"Пріоритет*" - зазначити "Планова" або "Ургентна"

"Місце надання послуг*" - зазначити актуальне місце надання послуг 

"Призначення" -довільне тестове поле 

Секція "Госпіталізація"

Якщо в  полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ", поле "Заклад, у який переведено пацієнта", стає обов'язковим полем  

де необхідно знайти заклад куди переводиться пацієнт. Заклад можна знайти по офіційній назві або по коду ЄДРПОУ. Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ.

Секція "Причини звернення"

В даній секції необхідно вказати причини звернення пацієнта в стаціонар. 

Секція "Спостереження"

В секції "Спостереження", при потребі є можливість сесення інформації різних категорій (діагностичні процедури, лабориторні дослідження,

методи візуалізації, обстеження, соціальні  та фізичні ознаки, терапія, шкали оцінки та опитування).

  • При  неспецифічній реакції на проведене щеплення, необхідно обрати  категорію "Фізичні ознаки" та код спостереження "Несприятлива подія, що пов'язана з проведеною вакцинацією".


  • Також, в секцію "Спостереження", є можливість внесення проведеної іншим ЛЗ лабораторної діагностики на COVID-19. В категорії "Лабораторні дослідження" необхідно обрати необхідний код спостереження та вказати джерело даних "Інше джерело".

Доступні категорії лабораторної діагностики на COVID-19

94762-2 — Виявлення антитіл до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу сумарно
94558-4 — Виявлення антигену SARS-CoV-2 методом швидкого імуноаналізу
94500-6 — Виявлення нуклеїнових кислот (РНК) SARS-CoV-2
94562-6 — Виявлення антитіл IgA до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу
94564-2 — Виявлення антитіл IgM до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу
94563-4 — Виявлення антитіл IgG до SARS-CoV-2 методом імуноаналізу

Секція "Діагнози"



  • "Клінічний статус*" - по замовчуванню  вказано "Активний", для зміни статусу на "Диференціальний", "Попередній" чи "Спростований" - видаляємо і змінюємо дані в полі. 
  • "Статус достовірності*" - по замовчуванню  вказано "Заключний", для зміни статусу на "Вилікуваний/завершений", "Ремісія" чи "Рецидив" - видаляємо і змінюємо дані в полі. 
  • "Дата встановлення* - необхідно вказати фактичну дату встановлення ( приклад - E10.36 - Цукровий діабет типу 1 з діабетичною катарактою встановлено  в 2016 році, його фактична  дата встановлення 2016 рік).
  • Роль діагнозу* - перше додавання діагнозу завжди має роль "Основний", повторне додавання  по замовчуванню - "Ускладнення", для зміни ролі на "Супутній" - видаляємо і змінюємо дані в полі.

Секція "Дії"




 


Виписка пацієнта з ЕМК

ПІДКАЗКА!  Для того щоб побачити всіх пацієнтів, які розподілені на ліжка, потрібно перейти в реєстр «Пацієнти мого відділення» («003/о – Історії хвороби мого відділення»;/ «096/о – Вагітності на пологи мого відділення»)  

В  реєстрі «Пацієнти мого відділення» можна отримати інформацію скільки пацієнтів лежить у  відділенні, при потребі, перевести в інше відділення чи виписати.

 

 

 

ІІ Переведення пацієнта в інше відділення

ВАЖЛИВО! Переведення пацієнта в інше відділення можливе лише за попереднього розміщення  пацієнта в палаті і фіксація на ліжку відділення звідки переводиться (мал. 7).


мал. 7 – Переведення пацієнта

 

Для переведення пацієнта необхідно виконати такі дії:

в стаціонарній натиснути кнопку «Перевести» (мал. 7)

У вікні що відкриється обрати з випадаючих списків відділення до якого переміщено пацієнта

та натиснути «Ок» (мал. 8).

 

мал. 8 – Зміна відділення пацієнта (переведення)

Коли з’явиться таблиця переміщень зі станом звідки переведено та куди направленно – переміщення успішно виконано (мал. 9).         

мал. 9 – Переведено пацієнта