Зміст | Призначення | Опис | |
Робота з карткою ЛЗ. Вкладка "Послуги" | Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації по послугам, що надає ЛЗ. Розділ для керівника ПМД/СМД. |
Для коректної роботи з системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр", Загальна інформація системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД). Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення. У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал керівника ПМД/СМД, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими). Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ! |
Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації блоку Керівник медзакладу (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Створення та заповнення блоку послуги є важливою частиною налаштування лікувального закладу та створення розкладу лікарів. Для запису пацієнта на прийом, потрібно створити послугу яку надає лікар (-і). В ній фіксуються дані про лікарів, зазначено час, який спеціаліст витрачає на одну консультацію, що дає змогу оптимізувати графік надання послуг в лікувальному закладі. Для керівника ПМД:
Для керівника ПМД:
|
Передумовою створення та налагодження послуги є створені в системі Спеціалісти. Вибір послуги в розкладі по спеціалістам можливий за умови, якщо в ній вказано спеціаліста. Якщо спеціальність у відповідному полі картки Спеціаліста (детально тут...) не відповідає вказаній спеціальності в послузі, створити запис на прийом до такого спеціаліста буде НЕМОЖЛИВО. |
Перед створенням кабінетів ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно прорахувати роботу ЛЗ (спеціалісти які будуть прив'язані до кабінетів, розклад роботи кабінетів та спеціалістів), щоб потім не вносити коригуючі дані під час роботи відділень з системою. Вносити зміни у дані про кабінети та розклад можливо, якщо дані не впливають на роботу всієї системи. |
Для того щоб створити послугу в системі MedEir, необхідно:
Мал. 1 - Картка ЛЗ (вкладка "Послуги")
6. З'явиться картка створення послуги (мал.2, детально опис картки тут...)
Мал. 2- Картка "Послуга" (Створення)
7. Необхідно послідовно заповнити (вводом з клавіатури або вибором зі списку) наступні поля:
Мал. 3 - Картка "Послуга" (Створення), вибір "Типу послуги"
Мал. 4 - Картка "Послуга" (Створення), вибір "Стандартна послуга"
Мал. 5 - Картка "Послуга" (Створення), вибір "Тривалість" послуги
Позначку прибрати ОБОВ'ЯЗКОВО |
У випадку, якщо потрібно вказати конкретних спеціалістів, що будуть надавати послугу, необхідно прибрати позначку "всіма спеціалістами" (мал.6, позначка [1]) після чого з'явиться блок вибору спеціаліста (мал.6, позначка [2]). В цьому блоці вказати спеціалістів в полі "Спеціаліст", які будуть надавати послугу (мал.6, позначка [2]), натиснути кнопку [Додати] (мал.6, позначка [3]).
Мал. 6 - Картка "Послуга" (Створення), позначка "всіма спеціалістами"
Позначку з параметра "всіх спеціальностей" (мал.7, позначка [1]), потрібно прибирати ОБОВ'ЯЗКОВО!, оскільки він автоматично розподіляє прив'язку даної послуги до всіх спеціалістів у ЛЗ. |
Після цього з'явиться блок вибору спеціальності (мал.7, позначка [2]), вказати спеціальність лікаря, що буде надавати послугу в полі "Спеціальність", (мал.7, позначка [2]), натиснути кнопку [Додати] (мал.7, позначка [3]).
Мал. 7 - Картка "Послуга" (Створення), позначка "всіх спеціальностей"
Також для даної послуги можна вказати спеціаліста за замовчуванням (мал.2, позначка [5]), детально тут... |
У випадку, якщо створена послуга надається в певному кабінеті, позначку з параметра "у всіх кабінетах" (мал.8, позначка [1]), потрібно прибирати, потім з'явиться блок вибору кабінету (мал.8, позначка [2]), обрати потрібний, натиснути кнопку [Додати] (мал.8, позначка [3]). Як створити кабінет зазначено в розділі Кабінети (Адміністратор ПМД/СМД).
Мал. 8 - Картка "Послуга" (Створення), позначка "у всіх кабінетах"
8. Натиснути [OK] для збереження, послугу створено.
Редагування даних які вже були в роботі системи (створено розклад, запис на прийом) потягне зміну інформації в системі. Тому редагувати вже створені послуги, що вже були задіяні при створенні запису на прийом хоча б один раз НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ! Якщо відбуваються позапланові ситуації які спонукають до внесення змін, що кардинально змінюють інформацію в системі, необхідно внести нові дані. Стара інформація залишається як архів та не видаляється з системи. РЕДАГУВАТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:
ОБОВ'ЯЗКОВО! У випадку, коли з'являються будь- які зміни, що пов'язані із внесенням та редагуванням вже створеної інформації, потрібно зв'язатися з технічною підтримкою для з'ясування додаткових обставин (детально, тут...) |
Для внесення змін до вкладки "Послуги", необхідно:
Інформація яка внесена в систему та була використана (було створено запис на прийом або зареєстровано в eHealth для СМД) НЕ ВИДАЛЯЄТЬСЯ, лише може бути створено новий запис (старий в такому випадку залишається в архіві та не використовується). НЕ МОЖНА ВИДАЛЯТИ:
ВИДАЛЯТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:
Якщо умова не виконана (є пов'язані дані), система видасть помилку, про що свідчить повідомлення (мал.9), Мал. 9 - Помилка при видаленні відділення |
Для видалення відділення у вкладці "Послуги", необхідно:
Мал. 7 - Повідомлення про вибір дії видалення
Детальний опис вкладки "Послуги" та картки створення наведено в розділі Лікувальний заклад та ЕК Реєстрації Послуг та ролей. |