- Создана пользователем Кліценко К.. Последнее обновление: сент. 15, 2023 ( Info-MedEir) Время чтения: 21 мин.
Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.
Сравнить с текущим просмотр истории страницы
« Предыдущий Версия 61 Текущий »
Передумови реєстрації спеціалістів | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Реєстрація спеціалістів відбувається виключно після налаштування та реєстрації ЛЗ, структурних підрозділів або місця надання послуг. Передумовою проведення дій зі спеціалістом в системі eHealth має бути: 1. Зареєстрований співробітник в системі МедЕйр 2. Пройдена авторизація керівника чи спеціаліста відділу кадрів закладу в системі eHealth Алгоритм наступний: 1. Заповнюємо анкету реєстрації лікаря та реєструємо в системі eHealth 2. Лікар приймає запрошення на свою email-адресу від системи eHealth та створює пароль авторизації 3. Оновлюємо інформацію про лікаря в системі eHealth 4. Лікар приймає запрошення про оновлення на свою email-адресу від системи eHealth та вводить пароль авторизації 5. При звільнені спеціаліста, в день зазаначений в наказі, проводимо звільнення лікаря в системі eHealth
Мал. 1 - Потреба в авторизації ЛЗ НЕ РЕЄСТРУЮТЬСЯ:
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Реєстрація спеціалістів ПМД/СМД | |||||||||||||||||||||||||||||||
Для реєстрації спеціаліста в МІС, необхідно надіслати дані по співробітнику:
Важливі питання по реєстрації:
В картці "Реєстрація спеціаліста в системі "eHealth"" в блоці "Посада" необхідно обрати роль "Асистент", посаду "Лікар-інтерн". В блоці "Атестація" заповнюємо дані з диплому. Зметою дотримання вимог Порядку, НСЗУ повідомляє про необхідність реєстрації в електронній системі охорони здоров’я (далі – ЕСОЗ) лікарів-інтернів. Реєстрація лікаря-інтерна в ЕСОЗ здійснюється з типом працівника Асистент. Враховуючи зазначене, наводимо правила для заповнення параметрів про працівника, які при реєстрації інтерна мають особливості обліку:
Оскільки інтерн ще не отримав кваліфікації, а отже не проходив атестацію ні про первинну кваліфікацію, ні про підвищення, пропонуємо заповнювати цей блок такими даними:
Інформація про отримання сертифікату спеціаліста та проходження атестацій заповнюється наступним чином:
Для реєстрації спеціалістів в системі eHealth виконайте наступні дії:
Мал. 2 - Відкрити картку спеціаліста 4. Натиснути кнопку спецдії "Реєстрація в системі "eHealth"" 5. Заповнити поля картки реєстрації (мал. 3, позначки [1-6]). Поля відмічені символом Мал. 3 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (приклад) 6. В залежності від посади спеціаліста обрати роль в системі eHealth, табл.1. Таблиця 1. Перелік ролей спеціалістів для реєстрації
7. Після заповнення всіх полів, натиснути кнопки "Зберегти" 8. Накласти КЕП та натиснути "Підписати" Мал. 4 - Підпис реєстрації спеціаліста в eHealth 9. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 5). Мал. 5 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth "Очікує верифікації" (приклад) 8. Прийняття запрошення спеціалістом (детально в розділі ЕК реєстрації спеціалістів або Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth"). УВАГА! На електронній пошті вказаній у картці реєстрації, спеціаліст ОБОВ'ЯЗКОВО має відкрити лист – запрошення протягом 14 календарних днів та виконати наступні дії: 2) створити пароль в системі eHealth; 3) прийняти запрошення.
Мал. 6 - Форма реєстрації в eHealth
Мал. 7 - Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення Детальніше про заповнення форми запрошення в розділі Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth". Пароль обов'язково потрібно запам'ятати або записати. В подальшому він буде необхідний спеціалісту для авторизації в системі eHealth та роботи з ЕМЗ. Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth, ОБОВ'ЯЗКОВО проходить Авторизацію (один раз на 14 днів).
Мал. 8 - Форма авторизації в eHealth
Мал. 9 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом
9. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 10). Мал. 10 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний" Після того як стан змінився на Активний, реєстрація спеціаліста вважається завершеною. Повторюючи вказані дії, можна зареєструвати в системі eHealth інших співробітників (за необхідності). УВАГА!!! Процедуру переведення Спеціаліста ПМД/СМД в стан "Проект" (повторне запрошення) можна проводити тільки для спеціалістів: ПМД - які НЕ мають активних заключених(підписаних) Декларацій. В інших випадках, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертатися до технічної підтримки МІС. ПРИ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ЛЗ (ПЕРВИННА ЛАНКА):
в документі мають бути заначені всі стуктурні одиниці (амбулаторії, ФАП). 2. Якщо відбувається повне перенесення всіх структурних одиниць ЛЗ під інший ЦПМСД, ЛІКАРІВ НЕ ЗВІЛЬНЯЄМО! 3. При повній реорганізації (перенесення всіх структурних одиниць ЛЗ під інший ЦПМСД), необхідно зареєструвати ці структурні одиниці під НОВИМ ЦЕНТРОМ (ЦПМСД), зареєструвати спеціалістів (рекомендовано з новою електронною адресою). 4. Декларації пацієнтів та звітність, при повній реогранізації, буде збережена під ПОПЕРЕДНІМ ОБЛІКОВИМ ЗАПИСОМ (ПІД ПОПЕРЕДНІМ ЦПМСД) 5. Для реєстрації рецепту по програмі "ДОСТУПНІ ЛІКИ", лікарю необхідно перезаключити декларацію з пацієнтом (в якого була декларація з лікарем в попередному реоргацізованому ЛЗ), для роботи з іншити ЕМЗ - декларацію перезаключати не обв'язково. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Реєстрація ролей (послуг спеціалістів) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Наступний крок алгоритму реєстрації в системі eHealth керівника CМД/ПМД - реєстрація Послуг та ролей в eHealth. Він є обов'язковою реєстрації ролей спеціалістів (привя'зка спеціаліста до послуги) в eHealth. ВАЖЛИВО! Попередньо перед реєстрацією Послуг та ролей в eHealth необхідно:
Лише після реєстрації спеціалістів та місць надання послуг можна переходити до реєстрації послуг та ролей в системі eHealth, за наступним алгоритмом дій:
Мал. 11 - Лікувальний заклад
Мал. 12 - Реєстрація послуг 4. Відкрити вкладку "Послуги" (мал. 12) 5. Натиснути на кнопку "Створити" (мал. 12) для додавання нової послуги 6. Заповнити поля форми:
7. Зареєструвати послугу натиснувши "Зареєструвати в системі"eHealth"" (мал. 13, позначка [5]). . Мал. 13 - Картка реєстрації послуг (приклад) УВАГА! Для реєстрації послуг в системі eHealth, які надаються: Амбулаторно: в полі "Тип послуги" потрібно обрати – "Амбулаторний прийом лікаря (eHealth)"; Стаціонарно: в полі "Тип послуги"потрібно обрати – "Обслуговування в стаціонарі (eHealth)". Після реєстрації послуги потрібно провести реєстрацію Ролі (привя'зка спеціаліста до послуги) в eHealth. Роль спеціаліста - привя'зка спеціаліста до послуги в eHealth. Для реєстрації ролі спеціалістів, що надаватимуть дану послугу, необхідно:
УВАГА! З випадаючого списку можна обрати лише спеціалістів у стані Активний. 2. Натиснути кнопку "Зареєструвати в системі "eHealth"" (мал. 14). Мал. 14 - Привя'зка спеціаліста до послуги Оновлення послуги Для внесення змін у послуги необхідно виконати наступні дії:
Мал. 15 - Кнопка "Редагувати" для внесення змін у послугу (перегляду послуги)
Мал. 16 - Внесення змін в картці окремої послуги
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Оновлення даних (ПМД/СМД) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Редагування вказаного переліку даних для спеціаліста, що має стан в eHealth "Активний" неможливе (по технічних вимогах ДП "Електронне здоров'я"):
Виправлення можливе тільки після звільнення спеціаліста та переведення його стану в "Проект". Мал. 17 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (приклад) Детальна інформація в розділі нижче ("Редагування заблокованих полів") В процесі роботи ЛЗ можуть виникати певні ситуації, наприклад, зміна Прізвища, Посади, Паспорта та інших даних спеціаліста. В таких випадках, потрібно провести виправлення помилок або оновлення картки реєстрації спеціаліста в eHealth. Редагування картки може бути проведено різними способами, в залежності від ситуацій, які будуть описані у відповідних пунктах нижче. Для внесення змін потрібно:
Мал. 18 - Відкрити картку спеціаліста 4. Натиснути кнопку "Реєстрація в системі "eHealth"" 5. Змінити можливо лише доступні поля, також є перелік полів заборонений до оновлення (мал. 19). Детальніше про поля які можна змінювати у розділі ЕК реєстрації спеціалістів. Мал. 19- Внесення змін у картку спеціаліста 6. Натиснути кнопку "Оновити" 11. Накласти КЕП та натиснути "Підписати" Мал. 20 - Підпис реєстрації спеціаліста в eHealth 12. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 21). Мал. 21- Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (Стан "Очікує верифікації") 15. Необхідно прийняти запрошення спеціалістом. УВАГА! На електронній пошті вказаній у картці реєстрації, спеціаліст ОБОВ'ЯЗКОВО має відкрити лист – запрошення протягом 14 календарних днів та виконати наступні дії: 2) створити пароль в системі eHealth; 3) прийняти запрошення.
Мал. 22 - Форма реєстрації в eHealth
На сторінці, що відкриється, погодитись з регламентом і натиснути "Прийняти запрошення" (мал. 23). Мал. 23 - Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення Детальніше про заповнення форми запрошення у розділі Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth". Пароль обов'язково потрібно запам'ятати або записати. В подальшому він необхідний спеціалісту для авторизації в системі eHealth та роботи з ЕМЗ. Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth ОБОВ'ЯЗКОВО проходить Авторизацію (один раз на 14 днів)
Мал. 24 - Форма авторизації в eHealth
Мал. 25 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом
16. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 26). Мал. 26 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний" УВАГА! Якщо лист-запрошення не прийшов або спеціаліст протягом 14 днів не прийняв запрошення і його стан в системі Ehealth став "Прострочений" – необхідно зверніутися за допомогою до спеціалістів Технічної підтримки МІС (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). ВАШІ ДІЇ ДАЛІ: Після перереєстрації спеціалістів в системі, переходимо до наступного етапу, в залежності від ситуації та типу ЛЗ ПМД/СМД:
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Редагування заблокованих полів | |||||||||||||||||||||||||||||||
УВАГА!
У випадку, якщо спеціаліст не працював з еНealth – переходимо до наступного пункту.
У випадку, якщо спеціаліст не працював з еНealth – переходимо до наступного пункту. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! ПЕРЕД ЗВІЛЬНЕННЯ СПЕЦІАЛІСТА НЕОБХІДНО ДЕАКТИВУВАТИ ЙОГО В ПОСЛУЗІ, ПІСЛЯ ПОВТОРНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВТОРНО ДОДАТИ ЙОГО В ПОСЛУГУ, ЯКУ ВІН НАДАЄ Редагування вказаного переліку даних для спеціаліста, що має стан в eHealth "Активний" неможливе (по технічних вимогах ДП "Електронне здоров'я"):
Виправлення можливе тільки після звільнення спеціаліста та переведення його стану в "Проект". Мал. 27 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (приклад) В даному випадку необхідно виконати наступні дії:
Мал. 28 - Кнопка "Звільнити" (приклад) Після звільнення спеціаліста, стан картки перейде в "Проект", що дає змогу відкорегувати необхідні дані. 2. Далі необхідно натиснути кнопку "Зареєструвати" (мал. 29), статус спеціаліста зміниться на "Проект". Змінити необхідні дані спеціаліста. УВАГА! Перед повторною реєстрацією спеціаліста ОБОВ'ЯЗКОВО вказати іншу пошту, раніше не зареєстровану в Ehealth. Мал. 29 - Реєстрація даних спеціаліста в ЕСОЗ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Повернення зі стану "Очікує верифікації" в стан "Активний" / "Проект" | |||||||||||||||||||||||||||||||
Алгоритм переведення спеціаліста в стан "Проект" (заявка спеціаліста в стані "Очікує верифікації", "Прострочено") ДЛЯ РАНІШЕ НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ, якщо ідентифікатор ще не було присвоєно!
УВАГА!!! Процедуру переведення Спеціаліста ПМД/СМД в стан "Проект" (повторне запрошення) можна проводити тільки для спеціалістів: ПМД - які НЕ мають активних заключених (підписаних) Декларацій. В інших випадках, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертатися до технічної підтримки МІС. Мал. 30 - Відкрити картку спеціаліста 4. Натиснути кнопку "Реєстрація в системі "eHealth"" 5. Натиснути внизу картки кнопку "Зареєструвати нового спеціаліста"(мал. 31). Мал. 31- Переведення картки спеціаліста в статус "Проект" (Зареєструвати нового спеціаліста) 6. З'явиться повідомлення: "Увага! Створення нового запиту на створення спеціаліста в системі "eHealth" з його поточним записом а Системі. Продовжити?" ! Уважно перечитайте повідомлення. 7. Для погодження Створення нового запиту на створення спеціаліста в системі "eHealth" натисніть кнопку "Так" Мал. 32 - Створення нового запиту на створення спеціаліста в системі "eHealth" 8. Заявка буде переведена в стан "Проект" (детально у розділі ЕК реєстрації спеціалістів та Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth"). 9. Після цього, за необхідності, можна змінити дані спеціаліста, які були помилково внесені (наприклад, пошту) та надіслати повторно запрошення спеціалісту для реєстрації/перереєстрації в eHealth. 10. Після підтвердження створення нового запиту, з'являться кнопки "Зберегти" Мал. 33 - Переведення картки спеціаліста в статус "Проект" ("Зберегти"/ "Зареєструвати") 11. Накласти КЕП та натиснути "Підписати" Мал. 34 - Підпис реєстрації спеціаліста в eHealth 12. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 35). Мал. 35 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (Стан "Очікує верифікації") 13. Заявка буде переведена в стан "Проект" (детально у розділі ЕК реєстрації спеціалістів та Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth"). 14. Після цього, за необхідності, можна змінити дані спеціаліста, які були помилково внесені (наприклад, пошту) та надіслати повторно запрошення спеціалісту для реєстрації/перереєстрації в eHealth. 15. Прийняття запрошення спеціалістом. УВАГА! На електронній пошті вказаній у картці реєстрації, спеціаліст ОБОВ'ЯЗКОВО має відкрити лист – запрошення протягом 14 календарних днів та виконати наступні дії: 2) створити пароль в системі eHealth; 3) прийняти запрошення.
Мал. 36 - Форма реєстрації в eHealth
Мал. 37 - Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення Детальніше про заповнення форми запрошення у розділі Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth". Пароль обов'язково потрібно запам'ятати або записати. В подальшому він необхідний спеціалісту для авторизації в системі eHealth та роботи з ЕМЗ. Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth ОБОВ'ЯЗКОВО проходить Авторизацію (один раз на 14 днів)
Мал. 38- Форма авторизації в eHealth
Мал. 39 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом
16. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 40).
Повернення стану "Очікує верифікації" в стан "Активний"для попередньо зареєстрованих спеціалістівДаний алгоритм необхідний у двох випадках:
При потребі повернути снан реєстрації спеціаліста в системі eHealth з "Очікує верифікації" в "Активний", якщо спеціаліст не приймав запрошення (мал. 41) приєднатися до системи eHealth більше доби (або через інші причини) Мал. 41 - Лист-запрошення до співпраці Необхідно виконати натупні кроки:
1. В реєстрі "Налагодження ЛЗ"/ "Налагодження лікарні" (мал. 42, позначка [1]),необхідно обрати реєстр "Мій лікувальний заклад"/ "Лікувальні заклади організацій користувача" (мал. 42, позначка [2]). Та двічі клацнути лівою клавішею миші на рядок з даними закладу (мал. 42, позначка [3]).
2. У формі, що з’явиться, натискаємо кнопку спедії "Реєстрація в системі "eHealth" (ЦПМСД)" / "Реєстрація в системі "eHealth" (вторинна допомога)" (мал. 43).
3. У формі "Реєстрація в системі "eHealth" (ЦПМСД)" / "Реєстрація в системі "eHealth" (вторинна допомога)" (Заклад з надання первинної медичної допомоги) натискаємо на кнопку "Імпорт" (мал. 44). Мал. 44 – Кнопка "Імпорт" 4. В таблиці імпорту - обрати "Перелік спеціалістів" (мал. 45) і натискаємо "Ок". Мал. 45 –Імпортування переліку спеціалістів зареєстрованих в eHealth (даного ЛЗ) 5. Далі необхідно обрати місце збереження імфортованого файлу (формату Json files (*.txt)) та дати йому довільну назву (мал. 46). Мал. 46 – Збереження файлу (приклад) 6. В місці збереженого файлу відкрити відповідний документ (мал. 47) (формату Json files (*.txt)) зі вказаною попередньо назвою. 7. Знайти ідентифікатор (ID) eHealth відповідного спеціаліста та скопіювати його (мал. 48). Мал. 47 – Збережений файл (приклад) Мал. 48 – Ідентифікатор (ID) в eHealth відповідного спеціаліста Завантаження ID в карту реєстрації спеціаліста в системі eHealth
Мал. 49 – Реєстрація спеціаліста в eHealth 2. Відкрити картку зареєстрованого спеціаліста в eHealth та натиснути "Завантажити з eHealth" (мал. 50). Мал. 50 –Завантажити з eHealth 3. В таблиці, що з'явиться ввести скопійований ID співробітника в системі ehealth і натиснути "Ок" (мал. 51). Мал. 51 –Завантаження з eHealth 4. Після успішного завантаження ID спеціаліста в ehealth стан змінюється на "Ативний" (мал. 52). Мал. 52 - Стан спеціаліста "Активний" 5. Для оновлення даних спеціаліста оновлюємо дані та натискаємо "Оновити", йому на електронну скриньку надходить запрошення від Електронної системи охорони здоров'я, Спеціаліст має відкрити дане запрошення та пройти АВТОРИЗАЦІЮ. Керівник закладу (відповідальна особа), після того як спеціаліст прийняв запрошення, має повторно перевірити його форму реєстрації спеціаліста в системі eHealth та дочекатися повідомлення, що спеціаліст активний в системі eHealth. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Звільнення спеціаліста в Ehealth ПМД/СМД | |||||||||||||||||||||||||||||||
УВАГА! Керівнику ПМД: Дія звільнити є незворотньою та призводить до деактивації всіх підписаних спеціалістом Декларацій! Мал. 53 - Повідомлення при звільненні Керівнику СМД: Дія звільнення спеціаліста є незворотньою! Для того, щоб звільнити спеціаліста потрібно:
Мал. 54 - Відкрити картку спеціаліста 4. Натиснути кнопку "Реєстрація в системі "eHealth"" 5. У нижній частині картки реєстрації натиснути кнопку "Звільнити" (мал. 55, позначка [1]). Мал. 55 - Звільнення спеціаліста 6. Система видасть повідомлення про незворотню дію при звільненні спеціаліста, для підтвердження необхідно натиснтути "Так" Мал. 56 - Попередждення про незворотню дію при звільненні спеціаліста | |||||||||||||||||||||||||||||||
Деактивація спеціаліста з послуги СМД | |||||||||||||||||||||||||||||||
Для деактивації спеціаліста з послуги потрібно:
4. Натиснути кнопку "Реєстрація в системі "eHealth" 5. Відкрити вкладку "Перелік медичних послуг". Мал. 58 - Деактивація спеціаліста з послуги 6. Обрати потрібну послугу (мал. 58, позначка [1]). 7. Натиснути кнопку "Деактивувати в системі "eHealth"" (справа від таблиці ) для деактивації спеціаліста з послуги (мал. 57, позначка [2]). Деактивацію спеціаліста з послуги завершено. Стан спеціаліста в картці реєстрації – Активний. ВАШІ ДІЇ ДАЛІ: Після деактивації спеціаліста з послуги, переходимо до наступного етапу в залежності від ситуації:
Деактивацію спеціаліста з послуги завершено. Стан спеціаліста в картці реєстрації – Активний. |
- Нет меток