Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 142 Следующий »

УВАГА! Зміни в оновенні МІС "МедЕйр" до 49 версії

02.10.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
У зв'язку з найближчим оновленням МІС до 49 версії, система буде підтримувати роботу:

  1. Лише з пакету Microsoft .NET Framework  4.8.

 Перевірте наявність даного пакету на Вашому ПК та завантажте і встановіть даний пакет у разі його відсутності. Детальна інформація  за посиланням...

  1. МІС(версія 49) більше не підтримує роботу з наступними ОС:
  • Windows XP
  • Windows Vista SP2
  • Windows 8
  1. МІС(версія 49) підтримує роботу лише з наступними ОС:
  • Windows 7 SP1
  • Windows 8.1
  • Windows 10 (версія 1607 та вище)

Дякуємо за розуміння та співпрацю!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


УВАГА! ЗМІНА РОБОТИ ТЕЛЕФОНІЇ

30.09.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

З 2-го жовтня відбуться зміни в роботі технічної підтримки – буде змінено роботу телефонії.

Всі важливі повідомлення ви зможете прослухати за допомогою тонового набору.

Для вирішення критичних питань залишився зв'язок з оператором.

 

Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Недоступний сервер "eHealth" 30.09.2020

30.09.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: 

"30.09.2020 о 21:00 год. - планується проведення технічних робіт у системі eHealth. Очікувана тривалість робіт - 2 години".

Прохання на цей час не планувати реєстрацію ЕМЗ у системі "eHealth".

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Недоступний сервер відправки «eHealth»

28.09.2020


Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: «28.09.2020 з 20:00 буде проводитись технічне обслуговування серверу Prod. Планова триваллість обслуговування - 4 години».
Прохання, на цей час не планувати відправки інформації на сервер «eHealth».
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Недоступний сервер відправки СМС 30.09.2020-01.10.2020

28.09.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "з 23:00 год. 30.09.2020 по 05:00 год. 01.10.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Зміни в найближчому оновленні МІС "МедЕйр"

25.09.2020
Шановні користувачі!
УВАГА!!!
Найближчим часом планується проведення оновлення МІС до 49 версії. Слідкуйте за розділом Оновлення МІС "МедЕйр"  на Порталі. В даному розділі буде зазначено детальну інформація, щодо змісту найближчого оновлення.


У зв'язку з найближчим оновленням МІС до 49 версії, система буде підтримувати роботу:


1. Лише з пакету Microsoft .NET Framework  4.8. Перевірте наявність даного пакету на Вашому ПК та завантажте і встановіть даний пакет у разі його відсутності. Детально як це зробити можливо переглянувши інструкцію за посиланням...

2. МІС (версія 49) більше не підтримує роботу з наступними ОС:

  • Windows XP
  • Windows Vista SP2
  • Windows 8

3. МІС (версія 49) підтримує роботу лише з наступними ОС:

  • Windows 7 SP1
  • Windows 8.1
  • Windows 10 (версія 1607 та вище)

Дякуємо за розуміння та співпрацю!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Недоступний сервер відправки  "eHealth"

25.09.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" інформує: "25.09.2020 з 22:00 буде проводитись технічне обслуговування серверу Prod. Планова триваллість обслуговування  - 2 години 30 хвилин".

Прохання, на цей час не планувати відправки інформації на сервер "eHealth".

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Недоступний сервер відправки "eHeаlth"

16.09.2020
Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: «16.09.2020 з 18:00 до 18:30 та з 21:00 до 21:30 - буде проводитись технічне обслуговування серверу Prod».
Прохання на цей час не планувати відправки інформації на сервер "eHeаlth".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Недоступний сервер відправки СМС 17.09.2020-18.09.2020

16.09.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: « з 23:00 год. 17.09.2020 по 05:00 год. 18.09.2020 - буде проводитись технічне обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний».
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта

10.09.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!

Змінено регламент подачі заявок на деактивацію карти пацієнта. В зв'язку зі збільшенням дублів карток пацієнта в системі «МедЕйр» повідомляємо:

Якщо при оформленні пацієнта в Системі було допущено помилку в прізвищі, імені, по батькові,  даті нарожлення чи документах пацієнта, що призвело до створення двох (або декількох карток) в Системі, видалення її буде проводитися лише за умови подання письмової заявки, завіреної підписом Керівника закладу із зазначенням причини помилково створеного запису в Системі.

В листі необхідно вказати:

  • ЄДРПОУ закладу,
  • ПІБ картки пацієнта (якого необхідно видалити);
  • дату народження пацієнта;
  • індивідуальний номер в Системі;
  • дату створення картки пацієнта.

Обов’язково в листі зазначити:
«Всю відповідальність за видалені записи, в тому числі і в eHealth, лікувальний заклад бере на себе»

Для уникнення таких ситуацій, перед оформленням  картки пацієнта потрібно:

  • виконати пошук пацієнта в eHealth;
  • переконатися, що це саме Ваш пацієнт;
  • тільки після цих дій обирати/створювати пацієнта та зберігати картку.

Зауважимо, що заявки на деактивацію картки пацієнта обробляються в порядку черги до 20 робочих днів.


Австралійські стандарти кодування для МКХ-10-АМ ТА АКМІ

10.09.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Австралійські стандарти кодування для МКХ-10-АМ та АКМІ.  
Міжнародний статистичний класифікатор хвороб та пов'язаних з ними медичних проблем, десятий перегляд, австралійська модифікація.

Австралійський класифікатор медичних інтервенцій.

Класифікатор відповідних кодів діагнозів ви можете завантажити із запропонованого документу.

 

Недоступний сервер відправки СМС 10.09.2020-11.09.2020

08.09.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: « з 23:00 год. 10.09.2020 по 05:00 год. 11.05.2020 - буде проводитись технічне обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний».
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Оновлення МІС «МедЕйр» 

04.08.2020

Шановні користувачі!

 3-го та 4-го серпня 2020 р. було проведено оновлення МІС «МедЕйр» до 48 версії.

Детальніше про оновлення системи ви можете знайти за посиланням.

Наголошуємо, що остання версія програми вимагає від користувачів операційної системи Windows 7.0, встановлення  пакету Microsoft .NET Framework  4.8.

Також нагадуємо, що ви можете самостійно оформлювати запити в Системі  технічної підтримки «eHelp».

Ми працюємо над удосконаленням роботи програми та нашої з вами  комунікації. 

З повагою,

Команда технічної підтримки

МІС «МедЕйр»



Помилка 422 при формуванні рецепту

24.06.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

На поточний момент при відправці рецептів по програмі «Доступні ліки»  - спостерігається помилка 422. Наразі є можливість вивантажити рецепти з реєстру «Мої рецепти», попередньо провівши синхронізацію за допомогою кнопки «Синхронізувати електронні рецепти eHealth». Детальний опис вирішення помилки 422, тут....

Ми працюємо над вирішенням цього питання. Після її усунення додатково буде повідомлено.

                                                             З повагою,

                                                             Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Запуск Системи підтримки користувачів «eHelp» 

03.08.2020 (оновлено 10.09.2020)

Шановні користувачі!

Раді повідомити, що запущено Систему технічної підтримки «eHelp».

Ця система призначена для он-лайн формування запитів, відслідковування їх виконання та оцінки якості обслуговування.

В зв'язку з цим, кожен лікар або медичний спеціаліст, який вносив дані по електронній адресі в «МедЕйр», в найближчі дні отримає запрошення в «eHelp».

Детально інструкції по реєстрації та роботі з системою підтримки можна знайти на Порталі підтримки користувачів МІС "МедЕйр" за посиланням…

Також слідкуйте за новинами, підключення лікувальних закладів буде виконуватись поступово. Більшість  лікувальних закладів вже підключені.

 З повагою,

Команда технічної підтримки

МІС «МедЕйр»



Новий регламент подачі заявки на деактивування стаціонарної картки

30.07.2020

Шановні користувачі!

В зв’язку зі зміною регламенту опрацювання ваших запитів на видалення стаціонарних карток (медична карта стаціонарного хворого - форми 003/о, медична карта переривання вагітності – форми 003-1/о; історія пологів– форми 096/о або карта розвитку новонародженого– форми 097/о)  повідомляємо:

Якщо при оформленні пацієнта в Системі було створено помилково стаціонарну картку пацієнта, видалення її буде проводитися лише за умови подання письмової заявки, завіреної підписом Керівника закладу, із зазначенням причини помилково створеного запису в Системі.

В листі необхідно вказати:

  • ЄДРПОУ закладу,
  • ПІБ пацієнта;
  • дату народження пацієнта;
  • індивідуальний номер в Системі;
  • форму медичного документу (003/о, 003/о-1, 096/о, 097/о);
  • номер та дату його створення;
  • необхідність видалення візиту/надходження.

Обов’язково в листі зазначити:
«Всю відповідальність за видалені медичні записи, в тому числі і в eHealth, лікувальний заклад бере на себе».

Також вказати контактні дані відповідальної особи, що формує заявку.

Для уникнення таких ситуацій, перед оформленням потрібно:

  • виконати пошук пацієнта в eHealth;
  • переконатися, що це саме Ваш пацієнт;
  • тільки після цих дій обирати/створювати пацієнта та зберігати картку.

Зауважимо, що заявки на деактивацію стаціонарної карти обробляються в порядку черги до 20 робочих днів.




Технічні роботи на сервері eHealth

29.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Сьогодні 29.07.2020 з 17:00 система eHealth буде недоступна у зв`язку з технічними роботами на сервері. Буде проводитись обслуговування середовища PROD для додавання кількості обробників медичних подій. Планований час робіт 15 хвилин.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!




Робота з епізодом

22.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

На ваші запитання про роботу епізоду, від 21 липня  2020  року  на YouTube каналі «support medeir»  розміщено інформацію стосовно  передачі епізодів в системі eHealth.

В даній інструкції вказаний алгоритм та передумови створення епізоду. Акцентовано увагу на створенні епізоду, оновленні назви епізоду та лікуючого лікаря, позначення, як помилково внесений та закриття епізоду.

Зауважимо, що передумовою відкриття епізоду є авторизація лікаря в системі eHealth та зареєстрований в системі eHealth пацієнт, як ідентифікована чи як неідентифікована особа.



Недоступні діагнози в статусі «Основний»

21.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Національна служба здоров'я України надала офіційну інформацію про перелік кодів діагнозів, які неприйнятні для внесення як ОСНОВНИЙ діагноз. Ці діагнози доступні для кодування СУПУТНІХ захворювань.

Список відповідних кодів діагнозів ви можете завантажити із запропонованого документу.

                                                                    Дякуємо за розуміння та співпрацю!



Затримки при передачі ЕМЗ!

20.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Інформуємо, що на поточний момент спостерігаються проблеми зі швидкістю передачі електронних медичних записів (ЕМЗ).

Національна служба здоров'я  офіційно повідомила про технічні перебої з 10:00 до 14:00.

Рекомендуємо  на цей період часу важливі дії не планувати.

Зазначимо, що НСЗУ наголосило, що технічні складнощі у роботі системи не вплинуть на оплату за фактично надані послуги.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!



Створено звіти по ЕМЗ

10.07.2020

Від 9 липня 2020  року на YouTube каналі "support medeir"  з'явилася інформація стосовно  звітності по переданим ЕМЗ серез МІС "МедЕйр".

У "Звітах по стаціонарних виписках eHealth" зазначено, що в даному звіті можливо отримати інформацію про кількість переданих виписок та переданих послуг до системи eHealth, в розрізі відділень та лікарів. Передумовою формування звіту має бути: зареєстровані виписки в системі eHealth, вказані параметри для формування звіту за певний період.Розміщено три відеоуроки:  "Звіт по стаціонарних виписках eHealth" , "Звіт по консультаціях  eHealth"  та , "Звіт по Діагностичних звітах  eHealth".

"Звіт по консультаціях  eHealth":  в даному звіті можливо отримати інформацію про кількість переданих консультацій та кількість переданих послуг до системи eHealth по лікарях. Передумовою формування звіту мають бути: зареєстровані консультації в системі eHealth, вказані параметри для формування звіту за певний період.

«Звіт по Діагностичних звітах  eHealth» - описує процес формування звіту по діагностичних звітах eHealth. В цьому звіті можливо отримати інформацію про кількість переданих діагностичних звітів до системи eHealth по спеціалістах. Вимогою до формування звіту мають бути: зареєстровані діагностичні звіти в системі eHealth, вказані параметри для формування звіту за певний період.

Зазначимо, що для формування звіту необхідно дотримуватися алгоритмів відкриття звітів: відкрити звіт на панелі навігації та вказати всі параметри для формування звіту.



Технічні роботи на сервері "МедЕйр" бази "ДНІПРОМЕД"

08.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр" Дніпровської області!

УВАГА!

Сьогодні 08.07.2020 з 21:00 до 23:59 система буде недоступна у зв`язку з технічними роботами на сервері.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!



Вплив дії «очистка профілю» на реєстр ЕМК

07.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Інформуємо, що на поточний момент спостерігаються проблеми зі швидкістю відкриття електронних медичних карток пацієнтів (ЕМК).

Проблема спостерігається, в основному, у  часи найбільшого завантаження системи - з 9:00 до 13:00.

В зв‘язку із проблемою відкриття ЕМК в часи пік, вхід в систему  з попередньою  дією «очисткою профілю» НЕ ПОТРІБНО ВИКОНУВАТИ при кожному вході в систему, а лише тоді, коли при збереженні даних з‘являються невідомі помилки, які дійсно потребують очистки профілю  користувача.

 В наступному оновлені плануються  зміни, які мають покращити швидкість роботи програми.

 Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Повідомлення про персональні дані пацієнтів, що досягли 14 років 

03.07.2020 (оновлено 07.07.2020)

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
Інформуємо, що Національна служба здоров’я України надіслала листи щодо відповідності та достовірності внесення персональних даних для пацієнтів, які досягли 14 років. До цих листів додано документ з переліком ID запису пацієнта в системі eHealth та його віку. Необхідно провести перевірку своїх пацієнтів, які досягли 14 –річного віку, згідно доданого документу та виправити дані.
Створено звіт "Пошук ID  пацієнтів з eHealth" - для подальшого пошуку ID пацієнта в системі.

 Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Оновлення МІС "МедЕйр" для операційної системи Windows 7.0 потребує встановлення Microsoft .NET Framework  4.8

22.06.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!

Майбутнє оновлення  МІС "МедЕйр" буде вимагати для користувачів операційної системи Windows 7.0, встановлення  пакету Microsoft .NET Framework  4.8

Завантажити пакет Microsoft .NET Framework 4.8 можливо за посиланням.

Для завантаження пакета, необхідно обрати файл.

Переглянути інструкцію по завантаженню та встановленню пакета Microsoft .NET Framework 4.8 можливо за посиланням.

 Дякуємо за розуміння та співпрацю!



  • Нет меток