Електронне направлення через систему eHealth
УВАГА!
Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth через кнопку спецдії «Пошук пацієнта в системі «eHealth»» (мал. 1)
мал. 1 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth
ВАЖЛИВО!
Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) та створення під нього взаємодії (консультації) (мал. 3). В закладці "Епізоди" створюємо (мал. 2 [позначка 2]) та обираємо (мал. 2 [позначка 1]) потрібний епізод.
мал. 2 – Обираємо епізод / створюємо новий
Після створення епізоду, необхідно додати консультацію / огляд лікаря (ПМД/СМД) (мал. 2) з відповідним типом (мал. 3; 4).
мал. 3 – Створення консультації / огляду з епізоду
мал. 4 - Тип консультації
Після створення та проведення відповідної консультації та перевірки її статусу (має бути в статусі «Завершена» (мал. 5)), з’являється можливість створити електронне направлення в систему eHealth.
мал. 5 – Консультаціія в стані завершена
Після успішно проведеної консультації, в дереві консультації обираємо гілку «Направлення пацієнта» (мал. 6) на натискаємо на неї правою клавішею миші.
мал. 6 - Створення направлення
В таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку «Створити»
З’явиться таблиця, яку необхідно заповнити та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал. 7)
мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"
Опис блоків картки:
Блок «Загальна інформація»
Поля: «Пацієнт»; «Кількість повних років» | Поля заповнені по замовчуванню |
Блок «Основна інформація»
Поле «Категорія*» | Необхідно вказати категорію направлення із запропонованого довідника. Поле обов'язкове до заповнення! |
Поле «Код послуги/групи послуг*» | Необхідно вказати код послуги /групи послуг із запропонованого довідника. Поле обов'язкове до заповнення! |
Поле «Пріоритет*» | Дане поле містять вибір із запропонованого довідника. |
Поле «Медична програма» | Поле заповнене по замовчуванню. Обов'язкове для проведення направлення по програмі медичних гарантій в 2020 році. |
ПІДКАЗКА!
При внесенні поля «Код послуги/групи послуг*» є можливість переглянути каталог медичних послуг (мал. 8)
мал. 8 – Пошук каталогу послуг
Після завантаження каталогу послуг є можливість обрати необхідну послугу (мал. 9).
мал. 9 – Каталог послуг
Блок «Додаткова інформація» (не є обов'язковим для заповнення)
Поле «Послуга повинна бути отримана з» | Необхідно вказати з якої дати може бути надана послуга. Поле не є обов'язкове до заповнення. |
Поля: «Послуга повинна бути отримана з» - «по» | Необхідно вказати початкову та кінцеву дату отримання послуги. Поля не є обов'язковими до заповнення. |
Таблиці «Перелік станів та спостереження» та «Перелік клінічної інформації»
В таблиці «Перелік станів та спостереження» на боковій панелі натискаємо кнопку «Створити» .
Заповнюємо таблицю «Перелік станів та спостереження», в залежності від обраного поля «ЕМЗ*», змінюється наповнення таблиці (мал. 10; мал. 11):
мал. 10 - Таблиця «Перелік станів та спостереження» (ЕМЗ – стан/діагноз)
мал. 11 - Таблиця «Перелік станів та спостереження» (ЕМЗ – спостереження, замір)
Блок «Примітки» (містить текстові поля та не є обов’язковим до заповнення)
мал. 12 - Блок примітки
Після внесення обов’язкових та додаткових полів, зареєструвати направлення в системі eHealth, натиснувши кнопку спецдії «Зареєструвати в системі «eHealth»» (мал. 13).
мал. 13 – Реєстрація направлення в системі eHealth
Після реєстрації направлення проходить обробка в системі eHealth (мал. 14).
мал. 14 – Обробка направлення
Натиснувши кнопку «Переглянути», є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 15).
мал.15 – Приклад друкованої форми направлення
Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 16)
мал. 16 – Направлення створено в системі «eHealth»
ПІДКАЗКА!
Пошук та обробка електроного направлення за посиланням...
Проведення паперового направлення через систему eHealth
ВАЖЛИВО!
Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного.
В консультації пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення" (мал. 17)
мал. 17 - Створення папарового направлення
Обов’язкові критерії створення паперового направлення:
Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);
Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;
Дата – дата створення направлення;
Найменування НМП – назва закладу та ЄДРПОУ закладу.
Направлення через систему "МедЕйр" (БЕЗ реєстрації в системі eHealth)
ВАЖЛИВО!
Передумовою створення направлення в системі «МедЕйр» є створення консультації пацієнта (для амбулаторної допомоги) або відкриття стаціонарної картки пацієнта (для стаціонарної допомоги).
Після створення консультації (стаціонарної картки), обираємо гілку «Направлення пацієнта» (мал. 18).
мал. 18 - Створення направлення пацієнта в системі «Медейр»
З’явиться картка направлення.
В формі направлення в полі «Основна інформація eHealth» необхідно зняти відмітку «eHealth» (мал. 19).
мал. 19 – Поле «Основна інформація»
Після зняття відмітки – форма картки зміниться (мал. 20).
мал. 20 – Направлення в систему «МедЕйр»
Після заповнення картки, натискаємо кнопку "Зберегти" ("Зберегти і закрити") на головнійпанелі (мал. 21).
мал. 21 - Збереження направлення
Опис картки «Направлення пацієнта» (МедЕйр)
Поле «Категорія*» | Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. |
Поля: «Основний діагноз *»; «Діагноз ICPC»
| Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. |
Поля: « Опис діагнозу»; «Профіль відділення» | Текстові поля для самостійного введення даних. |
Поля: «Лікувальний заклад»; «Спеціальність» | Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. (Можливий пошук по частині назви). |
Блок «Допоміжна інформація»
Для внесення інформації в блок «Допоміжна інформація»,необхідно натиснути кнопку «Створити» (мал. 22)
мал. 22 – Внесення допоміжної інформації
З’явиться таблиця, де необхідно обрати тип інформації з випадаючого списку (мал. 23).
мал. 23 – Типи інформації
В залежності від обраного типу, заповнюємо необхідну додаткову інформацію (мал. 23); (мал. 24).
мал. 24 – Тип додаткової інформації «Спостереження/Вимір»
мал. 25 - Тип «Інша додаткова інформація»
Після внесення інформації натискаємо кнопку «Ок»