Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 9 Следующий »

ПРО РОЗДІЛ:

Даний розділ Опис інтерфейсу (Керівник ПМД/СМД) блоку Керівник медичного закладу інструкцій користувача містить короткий опис Інтерфейсу МІС керівника ПМД/СМД

Інтерфейс системи для керівника ЛЗ як ПМД так і СМД схожий, відрізняється лише функціонал, опис якого наведено у відповідних розділах. Інформація в інструкції подана загальною структурою для ПМД та СМД, лише в певних моментах (де є різниця в роботі) інформація буде наведена з приміткою ПМД або СМД

ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр"Загальна інформація системи та розділом Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал керівника ПМД\СМД, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах (де є різниця в роботі) інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

УВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного розділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...).

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Керівник медичного закладу (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).


Після вдалого входу в систему, користувач бачить перед собою головне вікно системи (детальний опис в розділі Інтерфейс системи). Робоча область головного вікна містить елемент - "Дерево навігації ярликів" (мал. 1 та 2, позначка [1]), що є основним інструментом при роботі користувача з інформацією в системі (пошук та перегляд). Інтерфейс Дерева навігації ярликів є стандартним для керівника ПМД та СМД та містить наступні елементи: "Модулі дерева навігації" (мал. 1 та 2, позначка [2]), "Дерево навігації" (мал. 1 та 2, позначка [3]) та вікно "Відкриті картки" (детально тут...). Відрізняються вони лише функціоналом та залежать від налаштування системи, тому назва, вигляд піктограми, послідовність та перелік модулів, реєстрів та звітів можуть відрізнятися.

Для керівника ПМД/СМД загалом назва та перелік модулів можуть бути наступними:

  • Основний модуль (в залежності від рівня ЛЗ)для ПМД - "ЦПМСД" або "Поліклініка" (мал. 1, позначка [1]), для СМД -"Поліклініка" та"Стаціонар" (мал. 1, позначка[2]). Містить основний перелік реєстрів та підреєстрів, що несуть інформацію про пацієнта (персональну та медичну).
  • Модуль звітів (статистики): містить перелік звітів для керівника ПМД/СМД.
  • Модуль налаштування ЛЗ: містить перелік реєстрів стосовно налаштівання ЛЗ та реєстрації в eHealth (Спеціалісти, ЛЗ та структурні підрозділи).
  • Модуль довідників:  містить перелік доступних для перегляду або редагування довідників системи.

Мал. 1 - Інтерфейс керівника ПМД (приклад)

Мал. 2 - Інтерфейс керівника СМД (приклад)

Також, можуть бути окремо винесені інші модулі в системі, що в свою чергу, залежить від налаштування системи, наприклад, модуль "Статистичні карти"Детально опис модулів та реєстрів можна переглянути в підрозділі Опис та робота з модулями та розділі Загальні реєстри. Опис роботи з пацієнтом зазначено в розділі Робота з пацієнтом в МІСОпис та робота з функціоналом  eHealth зазначено в розділі Робота з "eHealth". Детальний перелік розділів описаний в першому пункті розділу Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).

У правому верхньому куті (мал. 2, позначка [4]) зазначено інформацію про Технічну підтримку (перелік інструкцій, перехід на портал технічної підтримки та онлайн чат, телефони та електронна пошта).

У лівому верхньому куті (мал. 2, позначка [5]) розміщено головне меню системи, в якому необхідно провести налаштування для користувача, детально в розділі Персональні налаштування

Мал. 3 - Інтерфейс керівника СМД (приклад)

ВАЖЛИВО!

Якщо керівник закладу тільки починає працювати з системою, ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно провести налаштування (Персональні налаштування), особливо підкріплення ЕЦП до системи.

У випадку, якщо керівник закладу працює також на іншій посаді, наприклад, лікаря спеціаліста, ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно ЕЦП переналаштувати, в залежності від того, під яким обліковим записом керівник увійшов до системи (детально тут...)

ОБОВ'ЯЗКОВО слідкуйте під яким саме обліковим записом Ви увійшли до системи, розташування логіну показано на мал. 2, позначка [6], логін користувача зазначено в дужках (мал. 3, позначка [1]).

Вся необхідна інформація для роботи керівника знаходиться в системі. Щоб її знайти потрібно визначити до якого модуля відноситься дана інформація, визначити її реєстр і після цього провести пошук, детально про пошук та перехід до інформації зазначено у розділі Пошук та перехід до інформації.

Всі звіти формуються відповідно до внесеної лікарями інформації про пацієнта в систему, за відсутності потрібної інформації дані до звіту не потрапляють.

Для отримання додаткової інформації, що містить система (формування певних звітів які відсутні в системі) необхідно звернутися до технічної підтримки з відповідним запитом (детально у розділі Навчальні матеріали та техпідтримка)

  • Нет меток