Зміст | Призначення | Опис | |
Робота з підреєстрами консультації | Робота з підреєстрами консультації лікаря поліклініки в ЕМК (створення направлення на аналізи, консультацію та інше). | ||
Створення електронного направлення eHealth | Створення Електронного направлення для реєстрації та відправки до eHealth. | ||
Завершення консультації та закриття епізоду | Вказано передумови завершення Консультації для закриття Епізоду. |
ВАЖЛИВО!
Якщо під час роботи на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Нештатні ситуацій (Поліклініка) та виконайте зазначені рекомендації.
Робота з підреєстрами консультації лікаря поліклініки
Після заповнення картки Консультації та передачі її до "eHealth", Ви можете перейти (за необхідності) до інших підреєстрів Консультації (деякі з них можуть бути доступними і для середнього медперсоналу, детально тут…).
Для роботи з кожним підреєстром, Вам необхідно обрати певну назву підреєстру у дереві ЕМК (детально про ЕМК тут…) або якщо Ви працюєте послідовно з кожним підреєстром, натискаємо кнопку [Зберегти] і [Далі]
ВАЖЛИВО!
Лікарю доступні наступні підреєстри: Антропометрія, Призначені препарати, Направлення пацієнта, Направлення на аналізи, які заповнюються за необхідності. Детальний опис та робота з підреєстрами зазначена у розділі Консультація загального блоку інструкцій.
Антропометрія (заповнюється за необхідності)
Заповнюємо картку Антропометрія (рис.1) та переходимо до наступного розділу (детально по роботі з даною карткою тут...).
Рис.1 - Картка Антропометрія
Призначені препарати (заповнюється за необхідності)
Заповнюючи картку Призначені препарати (рис.2), лікар вносить інформацію щодо рекомендацій по прийому медичних препаратів (детально по роботі з даною карткою тут...):
Рис.2 - Картка Призначені препарати
Направлення пацієнта
В системі існує дві форми направлення пацієнта (в залежності від того, відмічена позначка "eHealth" чи ні):
- відмічено - форма "eHealth" для відправки на ЦК "eHealth";
- знята позначка - форма MedEir, внутрішнє направлення (лише для ЛЗ які працюють в МІС MedEir, до ЦК "eHealth" - не передається).
Детально про роботу з формами описано у розділах Направлення пацієнта (Амбулаторна) та Створення направлення ("eHealth").
УВАГА!
Передумовою для створення Електронного направлення в системі "eHealth" є:
- Створена та відправлена до ЦК "eHealth" Консультація спеціаліста у стані Завершена.
- Позначка "eHealth" має бути відмічена.
- Обов'язково обрана Послуга на яку направляється пацієнт, згідно Програми медичних гарантій 2020.
- Позначка Програми медичних гарантій 2020 має бути відмічена.
Після заповнення блоків Додаткова інформація пацієнта, Перелік клінічної інформації та Примітки, натискаємо [Зареєструвати в системі "eHealth"] та накладаємо ЕЦП (детально тут...)
Направлення на аналізи
Направлення на дослідження в системі можна оформити двома спосабами:
- внутрішнє направлення - створюється функціоналом MedEir (внутрішнє направлення для власної лабораторії), детально у розділі Направлення на аналізи (Амбулаторна);
- направлення "eHealth" - створюється функціоналом "eHealth" (направлення до лабораторій різних ЗОЗ), детально у розділі Створення направлення ("eHealth").
Після того, як з'явиться форма направлення на дослідження, заповнюємо необхідні поля шляхом введення даних з випадаючими списками, де є можливість їх обрати. ?????
ВАЖЛИВО!
Внутрішні направлення можуть мати різні форми для заповнення, в залежності від налаштування системи.
В полі Лабораторія обираємо відповідну лабораторію лікувального закладу.
В полі Тип направлення обираємо "Лабораторні дослідження", далі проставляємо прапорці напроти потрібних значень лабораторних досліджень у списку та натискаємо [Ок]. Поля Номер, Планова дата здачі, Кабінет залишаємо пустими. Після цього, кожному направленню присвоюється номер за яким його зможе опрацювати лабораторія (детальніше у розділі Направлення на аналізи (Амбулаторна) ).
Завершення консультації
Після внесення додаткової інформації до Консультації, її проведення можна вважати завершеним (за умови, якщо прийом пацієнта відбувався по Самозверненню ). Далі, в таблиці наведені інші варіанти завершення консультації при різних варіантах звернення пацієнта до лікаря.
Варіант звернення | Умова завершення | Зображення | Дії |
---|---|---|---|
За попереднім записом | Необхідно поставити позначку прийом відбувся | Необхідно перейти у реєстр "Записані до мене" та відмітити позначку (детально у розділі Створення запису на прийом ). | |
За електронним направленням | Необхідно погасити направлення | Необхідно в картці Консультація після відправки даних до "eHealth", натиснути на кнопку [Погасити направлення], (детально у розділі Консультація ("eHealth"). |
Робота з епізодами (завершення, оновлення)
При завершенні Консультації можливо обо завершити Епізод або оновити його (передати право іншому лікарю на створення консультацій під цим епізодом).
ВАЖЛИВО!
В роботі з епізодами, при завершенні обслуговуючого випадку пацієнта (останній візит або якщо випадок проліковано чи передається на лікування іншому лікарю), важливо пам'ятати:
- Епізод закриваємо після одужання пацієнта по захворюванню, яке вказано в назві епізоду.
- Епізод з хронічним захворюванням не закривається, лише, за винятком, переїзду пацієнта (можливо закрити або оновити епізод) або його смерті (епізод закриваємо).
- Епізод можливо оновити (кнопка [Оновити епізод] ) для передачі епізода пацієнта іншому лікарю (для внесення консультацій по даному епізоду) або змінити назву епізоду та позначити як помилково внесений.
- Обов'язково натиснути кнопку [Перевірити стан] , дочекатися стану епізоду "Діючий", "Внесено помилково" або "Закритий" (залежить від того, яку дію з епізодом Ви виконуєте).
Детально про роботу з епізодами описано у розділі Епізод ("eHealth")
ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:
Далі переходимо до наступного розділу ЕМК, Запис на прийом (Лікар поліклініки)