Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 29 Следующий »

Вплив дії «очистка профілю» на реєстр ЕМК

07.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Інформуємо, що на поточний момент спостерігаються проблеми зі швидкістю відкриття електронних медичних карток пацієнтів (ЕМК).

Проблема спостерігається, в основному, у  часи найбільшого завантаження системи - з 9:00 до 13:00.

В зв‘язку із проблемою відкриття ЕМК в часи пік, вхід в систему  з попередньою  дією «очисткою профілю» НЕ ПОТРІБНО ВИКОНУВАТИ при кожному вході в систему, а лише тоді, коли при збереженні даних з‘являються невідомі помилки, які дійсно потребують очистки профілю                                                                                                          користувача.

                                                                                   В наступному оновлені плануються  зміни, які мають покращити швидкість роботи програми.

                                                                                   Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Повідомлення про персональні дані пацієнтів, що досягли 14 років 

03.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
Інформуємо, що Національна служба здоров’я України надіслала листи щодо відповідності та достовірності внесення персональних даних для пацієнтів, які досягли 14 років. До цих листів додано документ з переліком ID запису пацієнта в системі eHealth та його віку. Необхідно провести перевірку своїх пацієнтів, які досягли 14 –річного віку, згідно доданого документу та виправити дані.
Команда МІС «МедЕйр» готує звіт для подальшого пошуку ID пацієнта в системі. Про створення та роботу звіту додатково проінформуємо.

                                                                   Дякуємо за розуміння та співпрацю!



Помилка 422 при формуванні рецепту

24.06.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

На поточний момент при відправці рецептів по програмі «Доступні ліки»  - спостерігається помилка 422. Наразі є можливість вивантажити рецепти з реєстру «Мої рецепти», попередньо провівши синхронізацію за допомогою кнопки «Синхронізувати електронні рецепти eHealth». Детальний опис вирішення помилки 422, тут....

Ми працюємо над вирішенням цього питання. Після її усунення додатково буде повідомлено.

                                                             З повагою,

                                                             Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

22.06.2020

УВАГА!

Майбутнє оновлення  МІС "МедЕйр" буде вимагати для користувачів операційної системи Windows 7.0, встановлення  пакету Microsoft .NET Framework  4.8

Завантажити пакет Microsoft .NET Framework 4.8 можливо за посиланням.

Для завантаження пакета, необхідно обрати файл.

Переглянути інструкцію по завантаженню та встановленню пакета Microsoft .NET Framework 4.8 можливо за посиланням.

                                                                   Дякуємо за розуміння та співпрацю!



  • Нет меток