Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 7 Следующий »

ПРО РОЗДІЛ:

У розділі наведена інформація та загальні кроки які необхідні для налаштування системи під користувача.

ВАЖЛИВО!

  • Перед початком роботи повинні бути виконані всі умови для налаштування відповідного пункту (детально про умови зазначено в кожному розділі).
  • Системні налаштування, пов'язані з комп'ютером та його переферійними пристроями (принтери, сканери, тощо...) попередньо повинен провести системний адміністратор або відповідальна особа ЛЗ.
  • З проблемних питань, пов'язаних з налаштуванням МІС MedEir, необхідно звертатися до Технічної підтримки.
  • Інформація про те, як отримати допомогу Технічної підтримки МІС МедЕйр, детально описана в блоці Навчальні матеріали та техпідтримка.
  • Для віддаленого вирішення проблеми користувача необхідна програма дистанційного доступу TeamViewer  (завантажити програму можна тут...).

УВАГА!

Передумовою для роботи з даним розділом є ознайомлення з інформацією, зазначеною у розділах Навчальні матеріали та техпідтримкаВхід до системиІнтерфейс системиНалаштування системиЕлементи управління інтерфейсу.


ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати розділ з наведеної таблиці (нижче) або у дереві навігації підрозділу Персональні налаштування (зліва). Для перегляду інформації зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі (якщо вказано посилання), перейдіть за посиланням. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткові дані, для їх відображення необхідно розкрити список.

Більш детальна інформація про те, як користуватися інструкціями, зазначена в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.

Зміна пароля

інформація про зміну пароля для користувача МІС
Принтер та сканер
  • інформація по налаштуванню принтера для робити з МІС
  • інформація по налаштуванню сканера для робити з МІС

ЕЦП

інформація щодо накладення ЕЦП (особистого Електронного Цифрового Підпису користувача) для роботи із функціоналом eHealth (Епізод, Консультація, Декларація, Доступні ліки та інше...)
  • Нет меток