Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

Версия 1 Следующий »

ПРО РОЗДІЛ:

У розділі наведена інформація та загальні кроки необхідні для налаштування системи під користувача.

ВАЖЛИВО!

  • Попередньо повинні бути виконані всі умови для налаштування відповідного пункуту, детально про умови зазначено в кожному розділі.
  • Системні налаштування пов'язані з комп'ютером та його переферійними пристроями (принтери, сканери, тощо...) попередньо повинен провести системний адміністратор або відповідальна особа ЛЗ.
  • З проблемних питань пов'язаних з налаштуванням системи необхідно звертатися до Технічної підтримки МІС МедЕйр.
  • Детально як отримати допомогу Технічної підтримки МІС МедЕйр у блоці Навчальні матеріали та техпідтримка.
  • Для віддаленого вирішення проблеми користувача необхідна програма віддаленого доступу TeamViewer , завантажити програму можна тут...

УВАГА!

Передумовою для роботи з даним розділом, є ознайомлення з інформацією зазначеної у розділах Навчальні матеріали та техпідтримкаВхід до системи, Інтерфейс системиНалаштування системиЕлементи управління інтерфейсу.


ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати розділ з наведеної таблиці (нижче) або у дереві навігації підрозділу Персональні налаштування (зліва). Для перегляду інформації зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі (якщо вказано посилання), перейдіть за посиланням. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткові дані, для їх відображення необхідно розкрити список.

Більш детальна інформація про те, як користуватися інструкціями, зазначена в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.

Зміна паролю

інформація по зміні паролю для користувача МІС
Принтер та сканер
  • інформація по налаштуванню принтера для робити з МІС
  • інформація по налаштуванню сканера для робити з МІС

ЕЦП

інформація по підкрипленню ЕЦП (особистого Електронного Цифрового Підпису користувача) для роботи із функціоналом eHealth (Епізоди, Консультація, Декларація, Доступні ліки та інше...)
  • Нет меток