Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 135 Следующий »

Роз'яснення щодо ведення ЕМЗ згідно наказу МОЗ  № 388 від 28 лютого 2022 року 

02.03.2021

Міністерством охорони здоров’я України було затверджено наказ від 28 лютого 2022 року № 388 “Щодо забезпечення функціонування галузі 

охорони здоров’я”, яким врегульовано на період введення воєнного стану питання виписування рецептів, направлень, ведення медичних записів, формування 
медичних висновків про народження та реєстрації в Реєстрі суб’єктів господарювання в охороні здоров’я.

1. Щодо формування медичних висновків про народження наказом 
передбачено виписування паперового «Медичного свідоцтва про народження», 
форма № 103/о з метою забезпечення реєстрації народження дитини в органах 
реєстрації актів цивільного стану в умовах ризиків нестабільної роботи 
інформаційних ресурсів та інших обставин, які ускладнюють використання 
поточного механізму інформаційної взаємодії між системами ДРАЦСГ та ЕСОЗ. 
Рекомендації щодо застосування зазначених норм було надано Міністерством 
охорони здоров’я України листом від 24.02.2022 року за № 53/537/2-22 .
2. Щодо виписування та погашення електронних рецептів на лікарські
засоби, які підлягають реімбурсації, то даним наказом запроваджується наступне:
- у разі відсутності технічної можливості надавача медичних послуг 
виписувати рецепти через електронну систему охорони здоров’я (ЕСОЗ), він може 
виписати рецепт на рецептурному бланку;
- у разі відсутності у пацієнта обраного ним лікаря первинної медичної 
допомоги, рецепт має право виписати будь-який лікар первинної медичної 
допомоги;
- у разі відсутності технічної можливості реєстрації в ЕСОЗ факту відпуску 
лікарських засобів аптека може здійснювати відпуск за електронним рецептом з 
фіксацією номеру рецепта у паперовій формі та подальшим включенням до 
зведеного звіту, який подається до Національної служби здоровʼя України 1-го та 
14-го числа кожного місяця;
- у разі наявності у пацієнта паперового рецепта, аптека може здійснювати 
відпуск відповідно до Порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного 
призначення з аптек та їх структурних підрозділів з обліком рецепта у паперовій 
формі та подальшим включенням до зведеного звіту, який подається до 
Національної служби здоровʼя України 1-го та 14-го числа кожного місяця.
3. Щодо електронних направлень встановлено, що за відсутності 
технічної можливості у закладу, дозволяється виписування направлень в 
паперовій формі. Разом з тим, надання допомоги за таким направленням 
виконавцем повинно бути забезпечене з внесенням до ЕСОЗ відповідної медичної 
інформації щодо наданої допомоги.
Окремо звертаємо увагу, що у разі ургентного звернення за отриманням 
медичної допомоги, така медична допомога може надаватися без 
направлення з внесенням відповідних медичних записів до ЕСОЗ за наявної 
технічної можливості. Відсутність електронного направлення не буде підставою 
не оплачувати медичні та реабілітаційні послуги, надані в період воєнного стану, 
Національною службою здоров’я України.
У  разі відсутності технічної можливості ведення медичних записів в 
електронній системі охорони здоров’я, медичні записи можуть робитися на 
паперових формах первинно-облікової документації. Під час застосування 
спеціального порядку ведення первинно-облікової документації, передбаченого 
цим наказом, вимоги щодо ведення медичних записів, передбачені Порядком 
ведення Реєстру медичних записів, записів про направлення та рецептів в 
електронній системі охорони здоров’я, затвердженим наказом Міністерства 
охорони здоров’я України від 28 лютого 2020 р. № 587 “Деякі питання ведення 
Реєстру медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній 
системі охорони здоров’я”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 
березня 2020 р. за № 236/34519, - не застосовуються.
Крім того, враховуючи нестабільну роботу інфраструктурних мереж, ризики 
кібератак на державні інформаційні ресурси та ймовірність відключення окремих 
з них, передбачено наказом обмеження щодо реєстрації нових суб’єктів 
господарювання в ЕСОЗ за умови відсутності інформаційної взаємодії з Єдиним 
державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та 
громадських формувань.

Разом ми переможемо!

З найкращими побажаннями - команда МІС "МедЕйр".


Роз'яснення щодо виписування рецептів в ЕСОЗ

02.03.2021

За попередньою інформаціюєю від МОЗ України:

"Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 та можливими ситуаціями, що можуть виникнути під час роботи з електронними 
системами та реєстрами в частині їх стабільної роботи, Міністерство охорони здоров'я України надає роз'яснення щодо особливостей виписування 
рецептів на лікарські засоби, які підлягають реімбурсації, зокрема інсуліну, що виписуються через електронну систему охорони здоров'я, в умовах воєнного стану. 

Через велику кількість хакерських атак, можливих перебоїв з 

електропостачанням чи пошкодженням мереж в окремих регіонах виникла 
необхідність описати певний алгоритм дій під час таких ситуацій:
1. Якщо лікар виписав е-рецепт і пацієнт отримав номер або код 
рецепта, але аптека не має доступу до ЕСОЗ:
пацієнт пред'являє номер та код рецепту;
аптека обліковує рецепт в паперовій формі (фіксує в паперовому реєстрі 
номер та код рецепту);
аптека видає лікарський засіб пацієнту;
аптека за наявності доступу до ЕСОЗ вносить відповідні дані про відпуск 
лікарського засобу або за відсутності такого доступу готує та подає до НСЗУ 
зведений звіт (1-го та 14-го числа місяця), за формою, встановленою НСЗУ.
2. Якщо лікар не має доступу до ЕСОЗ:
лікар виписує рецепт у паперовій формі (з проставлянням свого підпису і 
печатки лікаря) та видає його пацієнту;
пацієнт пред'являє в аптеці паперовий рецепт;
аптека видає лікарський засіб пацієнту за паперовим рецептом;
аптека обліковує рецепт в паперовій формі; 

Додатково інформуємо, що затримок з поставками через гальмування 
закупівель тепер також немає.
Забезпечення громадян лікарськими засобами є першочерговим 
завданням!
Також наголошуємо, що при військовому стані діють загальні вимоги 
щодо захисту персональних даних".

Разом ми переможемо!

З найкращими побажаннями - команда МІС "МедЕйр".


Дотримання режиму роботи в ЕСОЗ в умовах воєнного стану та документування наданих медичних послуг 

01.03.2021

За попередньою інформаціюєю від МОЗ України:

"Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 та можливими ситуаціями, що можуть виникнути під час роботи з електронними системами та 
реєстрами в частині їх стабільної роботи. Електронна система охорони здоров’я наразі також функціонує в 

штатному режимі. Однак через велику кількість хакерських атак, можливих перебоїв 
з електропостачанням чи пошкодженням мереж в окремих регіонах виникла 
необхідність описати певний алгоритм дій під час таких ситуацій:
1. Якщо електронна система охорони здоров’я (ЕСОЗ) працює в штатному 
режимі, у користувачів є доступ до системи та можливість вносити відповідні дані –
діють вимоги, встановлені для повсякденного функціонування.
2. У разі відсутності доступу до ЕСОЗ від 2 до 24 годин – усі записи про надану 
допомогу робляться на паперових формах первинно-облікової документації та 
вносяться до ЕСОЗ після відновлення доступу до ЕСОЗ, протягом наступного 
робочого дня.
3. У разі відсутності доступу до ЕСОЗ від 24 до 48 годин – внесення даних до 
центральної бази даних ЕСОЗ, які сформовано на паперових формах первинної 
облікової документації має відбутись протягом наступних 2 робочих днів.
4. У разі відсутності доступу до ЕСОЗ від 48 годин і більше – інформація 
зафіксована на паперових формах первинної облікової документації може бути 
внесена до ЕСОЗ за наявності часу в медичного працівника.
5. У разі доступності функцій ЕСОЗ, але наявності завантаженості медичного 
персоналу через велику кількість звернень для надання термінової медичної 
допомоги – фіксується тільки факт звернення, діагноз, перелік маніпуляцій 
(додаткова інформація фіксується за наявності можливості). Надання медичної 
допомоги та збереження життя громадян є першочерговим завданням!
Також наголошуємо, що при військовому стані діють загальні вимоги щодо 
захисту персональних даних".

Разом ми переможемо!

З найкращими побажаннями - команда МІС "МедЕйр".


Уряд затвердив безперебійне фінансування медичних закладів у надзвичайній ситуацій

01.03.2022

Зважаючи на введення воєнного стану в Україні, сьогодні Уряд прийняв зміни до Постанов КМУ №410 та №1440.
Прийняті зміни забезпечать безперебійне фінансування медичних закладів у надзвичайній ситуації.

 Зокрема, зміни до Постанови КМУ №410 передбачають наступне:
для надавачів, які розташовані на території дії воєнного стану, 
розрахунок фактичної вартості медичних послуг на місяць по всіх пакетах послуг визначається відповідно до Програми медичних гарантій. 
А положення договорів щодо внесення електронних даних в ЕСОЗ не застосовується. 

 Зміни до Постанови КМУ №1440 передбачають, що запланована та фактична вартість медичних послуг для всіх напрямів ПМГ розраховується як 1/12 від загальної ціни договору,
починаючи з місяця введення воєнного стану.

У такому випадку оплати  здійснюється не пізніше місяця, у якому введено воєнний стан. 
Положення розділу ІІ цього порядку щодо розрахунку фактичної вартості медичних послуг для всіх пакетів не застосовується.

Врятувати життя та вберегти здоров’я наших громадян – пріоритет системи охорони здоров’я.
! Рекомендовано передавати ЕМЗ за наявності технічної та фізичної можливості.
Бережіть себе та життя наших співвітчизників! Дякуємо, що ви з нами!

З найкращими побажаннями - команда МІС "МедЕйр"


Заклади охорони здоров’я можуть проводити закупівлі за переговорною процедурою, без тендеру чи договору про спрощені закупівлі

28.02.2021

На офіційній сторінці МОЗ з'явилося повідомлення про спрощену процедуру закупівлі.

Детальна інформація за посиланням:

https://moz.gov.ua/article/news/roz%e2%80%99jasnennja-moz-zakladi-ohoroni-zdorov%e2%80%99ja-mozhut-provoditi-zakupivli-za-peregovornoju-proceduroju-bez-tenderu-chi-dogovoru-pro-sproscheni-zakupivli


З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".

Разом ми переможемо!


Військова хірургія за стандартами НАТО

28.02.2021

Шановні лікарі!

Від представника МОЗ України ми отримали електронну версію посібника по веденню невідкладної військової хіругрії для військових лікарів.

Версію електронного посібника можливо завантажити тут:

Щиро дякуємо за вашу підтримку! 

Разом ми переможемо!


Відтерміновано термін виконистання електронних ключів на незахищених носіях

28.02.2021

Відтерміновано термін виконистання електронних ключів на незахищених носіях до кінця березня 2022 року.

За попередньою інформацією офіційній сторінці МОЗ України:

https://moz.gov.ua/article/news/urjad-uhvaliv-zmini-do-postanovi-schodo-vikoristannja-elektronnogo-pidpisu-na-zahischenomu-nosii

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Терміни передачі медичних записів про надані послуги

12.01.2021

Шановні користувачі!

Увага!

Згідно наказу МОЗ №587 від 28.02.2020 та попередньою інформацією від НСЗУ, для всіх надавачів медичних послуг, які уклали договори з Національною службою здоров’я України про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, та їх залучених до виконання такого договору осіб, обов’язковим є внесення медичних записів про надання медичних послуг в амбулаторних та стаціонарних умовах, надавач зобов’язується своєчасно вносити до системи повну та достовірну інформацію, зокрема медичну документацію, медичні записи, записи про направлення і рецепти у порядку, встановленому законодавством.

НСЗУ оплачує надані медичні послуги згідно з тарифами та коригувальними коефіцієнтами (які застосовуються шляхом множення), визначеними в цьому Порядку, на підставі звітів про медичні послуги, які надані у звітному періоді та інформація про які внесена до електронної системи охорони здоров’я не пізніше п’ятого робочого дня після закінчення цього звітного періоду (звітним періодом є один календарний місяць), що складаються в порядку, передбаченому Типовою формою договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 410 “Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 45, ст. 1570; 2021 р., № 82, ст. 5250), відповідно до укладеного договору в межах бюджетних асигнувань, передбачених на відповідний період за відповідним напрямом.

Звертаємо вашу увагу, що при передачі ЕМЗ пізніше зазначених термінів (календарний місяць та додаткові 5 діб), ймовірно, такі медичні послуги не будуть оплачені.

З повагою - команда технічної підтримки МІС "МедЕйр".


Розширений перелік діагнозів МКХ-10 з кодом "F"

18.11.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Розширено перелік діагнозів, які можуть облікувати лікарі-наркологи:  



F10.0,F10.1,F10.2,F10.3,F10.4,F10.5,F10.6,F10.7,F10.8, F10.9, F12.0, 

F12.1, F12.2, F12.3, F12.4, F12.5 ,F12.6, F12.7, F12.8, F12.9, F13.00,

F13.01, F13.09, F13.10, F13.11, F13.19, F13.20, F13.21, F13.29, F13.30,

F13.31, F13.39, F13.40, F13.41, F13.49, F13.50, F13.51, F13.59, F13.60,

F13.61, F13.69, F13.70, F13.71, F13.79, F13.80, F13.81, F13.89, F13.90,

F13.91, F13.99, F14.0, F14.1, F14.2, F14.3, F14.4, F14.5, F14.6, F14.7, F14.8,

F14.9, F15.00, F15.01, F15.02, F15.09, F15.10, F15.11, F15.12, F15.19, F15.20,

F15.21, F15.22, F15.29, F15.30, F15.31, F15.32, F15.39, F15.40, F15.41, F15.42,

F15.49, F15.50, F15.51, F15.52, F15.59, F15.60, F15.61, F15.62, F15.69,F15.70,

F15.71,F15.72,F15.79,F15.80,F15.81,F15.82,F15.89, F15.90, F15.91,F15.92,

F15.99,F16.00,F16.01,F16.09,F16.10,F16.11,F16.19,F16.20, F16.21, F16.29,

F16.30, F16.31, F16.39, F16.40, F16.41, F16.49, F16.50, F16.51, F16.59,

F16.60, F16.61, F16.69,  F16.70, F16.71, F16.79, F16.80, F16.81, F16.89,

F16.90, F16.91, F16.99, F17.0, F17.1, F17.2, F17.3, F17.4,  F17.5, F17.6, F17.7,

F17.8, F17.9, F18.0, F18.1, F18.2, F18.3, F18.4, F18.5, F18.6, F18.7, F18.8, F18.9,

F19.0, F19.1, F19.2, F19.3, F19.4, F19.5, F19.6, F19.7, F19.8 ,F19.9".

З повагою - команда технічної підтримки МІС "МедЕйр".


Валідація методу автентифікації непрацездатної особи при передачі МВТН

10.11.2021 

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

При створенні медичного висновку про тимчасову непрацездатність рекомендовано зазначати лише такі методи автентифікації:

"Автентифікація через СМС";

"Автентифікація через іншу особу", якщо у третьої особи визначено метод автентифікації із номером телефону.

Спеціаліст, який створює висновок, має перевірити зазначений метод автентифікації.

Якщо при створенні МВТН було зазначено метод автентифікації "Автентифікація через документи", або "Автентифікація через іншу особу" при цьому у третьої особи НЕ визначено метод автентифікації із номером телефону, то при створенні МВТН буде отримано помилку 1017 "Телефон не знайдено в наданому Auth Method".

Детальна інформація по веденню МВТН за посиланням…

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Реєстрація чутливих даних пацієнтів, які містять психічні розлади або ВІЛ-статус

22.10.2021

Шановні користувачі!

Увага!

Згідно наказу МОЗ №200 від. 27.03.2012 та попередньою інформацією від НСЗУ, для пацієнтів з розладами психіки та поведінки, а також для пацієнтів, що мають ВІЛ-статус та підозру на ВІЛ за допомогою реєстрації електронних медичних записів (ЕМЗ) через МІС передаються наступні діагнози:


  • Для пакету "Лікування осіб із психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання опіоїдів із використанням препаратів замісної підтримувальної терапії" використовується код діагнозу - F11.
  • Передача даних по пакету "Діагностика, лікування та супровід осіб із ВІЛ (та підозрою на ВІЛ" має коди діагнозів- B20-B24; Z
  • Для реєстрації даних по пацієнтах з психічними захворюваннями, на сьогоднішній день, передбачені наступні діагнози: F20-F29 (шизофренія, психози); F30-F39 (манія, поведінкові розлади, депресія);  F40-F48 (неврози,тривожні стани, ПТСР).


З повагою - команда технічної підтримки МІС "МедЕйр".


Особливості ведення МВТН

13.10.2021

Шановні користувачі!
У зв’язку зі значною кількістю питань, що стосуються ведення МВТН надаємо роз’яснення спираючись на Наказ МОЗ №1066 від 01.06.2021 Наказ МОЗ №1234 від 17.06.2021
З 01.10.2021 формуються лише електронні лікарняні крім наступних випадків, що діятимуть до 1 лютого 2022 року:
1. Продовження та закриття листків непрацездатності, що буди видані до 01.10.2021 року;
2. Сплив строку, протягом якого лікуючий лікар, може внести зміни до МВТН в Реєстрі листків непрацездатності через передачу даних в eHealth, таке рішення приймає ЛКК, а за її відсутності керівник закладу охорони здоров’я.
3. Застрахованій особі протягом 2-х місяців з дня народження дитини, зазначеного у свідоцтві про народження дитини та рішення суду про усиновлення дитини; для незастрахованої особи в таких випадках надається довідка 147/о.
4. Виникнення технічних проблем (помилок) щодо передач даних між ЕРЛН Та ЕСОЗ, які призводять до неможливості формування листа ЕРЛН більше ніж протягом семи днів з дати створення МВТН -до усунення таких проблем (помилок). У бланку листка непрацездатності, в такому випадку, слід зазначити номер листка непрацездатності, який продовжується.

Якщо протягом семи днів МВТН не був опрацьований в ЕРЛН, необхідно видати паперовий зі вказаним номером МВТН.

Дозволяється формування лікуючим лікарем МВТН не пізніше наступного дня, коли лікарем було встановлено факт тимчасової непрацездатності. У разі технічної відсутності чи можливості обміну інформації між МІС, ЦБД та ЕСОЗ створити МВТН можливо не пізніше п’яти днів з дати встановлення лікуючим факту тимчасової непрацездатності.
У разі виявлення механічної помилки або невірно ідентифікованого пацієнта у створеному МВТН, зміни вносяться не пізніше сьомого дня з дати його формування.
Скоротити або подовжити термін дії попереднього МВТН можливо не пізніше 7-ми денного терміну від дати створення МВТН ("Дата з") пов’язаного МВТН, я кщо ж стан електронного лікарняного в ПФУ - "Готово до сплати", скоротити чи продовжити даний МВТН НЕМОЖЛИВО.

Для категорії "Вагітність та пологи" - такий МВТН може бути сформований в строк починаючи з 30 тижня вагітності незалежно від дати звернення жінки. Листок непрацездатності з причиною непрацездатності "Вагітність та пологи" вважається виданий через сім днів з дати відкриття листка непрацездатності.
Статуси листків непрацездатності в ЕРЛН, згідно Наказу МОЗ №1234
• закритий - вважається таким з дати початку непрацездатності до дати її закінчення;
• готовий до сплати (виданий) - стає таким через сім днів від дати закінчення періоду дії;
• помилково сформований - стає таким, коли лікар вносить зміни до МВТН, на підставі якого сформовано листок непрацездатності, шляхом скасування МВТН;
• недійсний - буває таким, коли у цей же період непрацездатності в Реєстрі існує листок непрацездатності за іншою причиною непрацездатності, що його скорочує відповідно до Правил скорочення;
• оплачений - стає таким, коли страхувальник отримав фінансування від ФССУ.
Структура унікального номеру листка непрацездатності: номер випадку непрацездатності, порядковий номер та номер версії листка непрацездатності. Номер версії позначається цифрою "1" при створенні нового випадку непрацездатності та при створенні листка, як продовження. Номер збільшується ("2"; "3" та далі за порядком) при внесенні кожної наступної зміни до листка непрацездатності на підставі кожної наступної зміни до медичного висновку про тимчасову непрацездатність.
Також нагадуємо алгоритм при отриманні помилки від ЕРЛН:
1. Перевірити персональні дані непрацездатної особи, якщо від ЕРЛН надійшла помилка.
2. Якщо помилка пов’язана з персональними даними пацієнта, необхідно редагувати пацієнта в системі eHealth.
Що стосується помилок, пов’язаних з інформацією при реєстрації медичного висновку - "Відсутній страхувальник". За даними ФССУ дана помилка пов'язана, із звітуванням роботодавців за своїх застрахованих осіб. При прийнятті особи обов'язково потрібно подавати повідомлення про прийняття на роботу за будь-якими типами трудових договорів. При формуванні звітів щодо ЄСВ потрібно ретельно перевіряти дані про РНОКПП, а для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття РНОКПП і мають відмітку у паспорті, паспортні дані, вказані у звіті.

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Чотири прості кроки онлайн-запису пацієнта на вакцинацію

11.10.2021

Шановні користувачі!
МІС "МедЕйр" забезпечує вас необхідним функціоналом для зручного запису пацієнтів онлайн на вакцинацію проти COVID-19.
Для того, щоб отримати посилання, необхідно виконати наступні чотири кроки:
1. Обрати вашу область на https://medportal.ua
2. Знайти амбулаторію на вкладці "Лікувальний заклад", для вибору назви можливо частково ввести частину назви закладу.
3. Натиснути "Переглянути лікарів" у потрібній амбулаторії.
4. Скопіювати посилання зі строки браузера.
Крокуємо разом з вами до розвитку зручної електронної медицини.
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.

Інструкція по налаштуванню онлайн-запису на прийом


Прозоре функціонування #eZdorovya

06.08.2021

Шановні користувачі!

В ДП "Електронне здоров'я" запущено публічну сторінку status-page, де розміщено інформацію по затримках та по поточному стану системи, кількості і швидкості обробки запитів на ЦБД.

У дашборді розміщена важлива інформація по обробці та термінах вирішення проблем за минулі 90 діб.

Моніторинг проводиться по такій функціональності:

  • Авторизація
  • Управління закладом
  • Медичні висновки
  • Направлення
  • Медичні події
  • Виписка електронного рецепту
  • Погашення електронного рецепту
  • Декларації
  • Пошук та реєстрація пацієнтів

Також окремо описані інциденти, пов’язані з іншими інформаційними ресурсами, зокрема з ресурсом "Трембіта".

Детально з інформацією ви можете ознайомитись на сайті  #eZdorovya:

https://status.ehealth.gov.ua/



Медичний висновок про тимчасову непрацездатність в YouTube

16.07.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

На YouTube каналі "support medeir"  розміщено відео по реєстрації 

Медичного висновоку про тимчасову непрацездатність для лікарів ПМД та СМД стаціонару: 


Для реєстрації МВТН рекомендовано ознайомитися з відеоуроками і дотримуватися усіх правил реєстрації висновку.

Нагадуємо, що МІС "МедЕйр" проводить вебінар для ПМД І СМД. 

Заявку для участі у вебінарі Ви можете подати за посиланням…

Дякуємо, що ви з нами!


Кваліфікований електронний підпис "eSign" ТОВ "Ілайф"

13.07.2021

Шановні користувачі!
На сьогоднішній день компанія "Ілайф" є кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг "eSign" ТОВ "Ілайф" (КНЕДП "eSign"), який внесено до довірчого списку, відповідно до наказу Міністерства цифрової трансформації України від 14.04.2021 № 52 "Про внесення змін до Довірчого списку" (https://www.czo.gov.ua/ca-registry-details?type=0&id=138).
В КНЕДП "eSign" ви можете отримати КЕП на захищеному носії - токені або "хмарному" середовищі, як фізична чи юридична особа.
КЕП на "хмарному" середовищі від "eSign" повністю інтегровано з МІС "МедЕйр" - це позбавить вас від зайвих інсталяцій та додаткових налаштувань, спростить можливість підписання ЕМЗ при роботі з двома і більше обліковими записами. Час підписання таким КЕП зменшено до 4-7 с, що значно зекономить ваш час.

З питаннь роботи, придбання та вартості ключа ви можете знайти інформацію на сайті https://ca.e-life.com.ua/
Для формування запиту по роботі КНЕДП "eSign", можна сформувати запит в Систему техпідтримки eHelp, обравши розділ "Питання по КЕП та АЦСК".
А також зв’язатися з службою техпідтримки "eSign":
• Телефон: +38 067-325-91-15
• E-mail: ca@e-life.com.ua
Нагадуємо, використання КЕП, отриманого на незахищеному носії (звичайна флешка або збережений файл КЕПу на комп’ютері) з актуальним терміном дії, продовжується до закінчення терміну дії КЕП, але не пізніше 31.12 2021 року. На нашому Youtube каналі  support medeir розміщено інформацію по роботі та перевагах КЕП на хмарному носії "eSign" 
З повагою,
Компанія ТОВ "Ілайф"


Передача медичного висновку про тимчасову непрацездатність в ЕСОЗ

12.07.2021 (оновлено 16.07.2021)

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

З 9 липня 2021 року МІС "МедЕйр" успішно пройшов тестування офіційного функціоналу eHealth по Медичному висновку про тимчасову непрацездатність.

Медичний висновок про тимчасову непрацездатність (МВТН) – це електронний документ, що доступний для закладів ПМД та СМД в системі eHealth та необхідний для електронної фіксації факту захворювання пацієнта на даний момент, котрий не може виконувати свою роботу повністю, або частково.

МВТН формує лікуючий лікар за допомогою передачі амбулаторної або стаціонарної взаємодії з послідуючою передачею нового або продовженням попереднього висновку про тимчасову непрацездатність в систему eHealth.

Від ЕСОЗ (eHealth) данні передаються в електронний реєстр листків непрацездатності (ЕРЛНПенсійного фонду.

До ЕРЛН передається факт, що в певний період часу людина не може працювати повністю або частково через її стан здоров’я і НЕ ПЕРЕДАЄТЬСЯ її діагноз.

Пацієнт може побачити свій електронний лікарняний через електронний кабінет на сайті Пенсійного фонду.

Після реєстрації МВТН в eHealth пацієнту приходить SMS-повідомлення, як підтвердження, що інформація про його МВТН буде надіслана до ЕРЛН. 

Після опрацювання даних Пенційним фондом пацієнту надійде ще одне SMS-повідомлення про те, що йому створили електронний листок непрацездатності.

Очікуємо підключення функціоналу та інформації по проведенню вебінарів!

Про оновлення та підключення буде додатково повідомлено.

Зауважимо, що на нашому Youtube каналі support medeir розміщено інформацію по підключенню та впровадженню інформації по Медичному висновоку про тимчасову непрацездатність.

Дякуємо, що ви з нами!

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Зміни логіки формування коду підтвердження рецептів по програмі "Доступні ліки"

12.07.2021

УВАГА!!!
Шановні користувачі!

В eHealth змінено логіку формування коду підтвердження при виписуванні рецептів по програмі "Доступні ліки".

Зміни стосуються пацієнтів, метод автентифікації яких через документи.
Актуальний код підтвердження можна повідомити чи роздрукувати пацієнту з друкованої форми рецепту!
Код "0000" неактуальний для таких рецептів!!! 

Повідомлення, яке видає система при підписанні таких рецептів, найближчим часом буде актуалізовано.

Дякуємо за розуміння та співпрацю.

З повагою,
команда техпідтримки МІС "МедЕйр".




Міжнародне свідоцтво вакцинації

05.07.2021
Шановні користувачі!

Вже розпочато оновлення систем, пов'язане з реалізацією функціоналу друку міжнародного свідоцтва вакцинації від коронавірусної хвороби COVID-19.
Можливість друку буде налаштовано протягом 2-8 годин після оновлення.
Функціонал буде налаштовано в ЕМК пацієнта з Таблиці імунізацій, а також із вкладки "Ключова інформація" ( блок "Імунізації") в якій можна переглянути інформацію про проведені щеплення, внесені в ЕСОЗ, в тому числі і через інші МІС.
Слідкуйте за повідомленнями в Системі.

Коротка відео-інструкція про роботу з Міжнародним свідоцтвом вакцінаціі від covid-19, вже на нашому Youtube каналі:
https://youtu.be/ZQ12vWYPpX4


#eZdorovya повідомляє про затримки синхронізацією записів в МІС з ЦБД ЕСОЗ

11.06.2021

Шановні користувачі!

ДП "Електронне здоров'я" інформує про регламентні роботи в ЕСОЗ.

Затримки обробки на центральній базі даних значні сповільнення синхронізації записів в МІС з ЦБД ЕСОЗ.

#eZdorovya планують запустити публічну сторінку status-page, де буде розміщено інформацію по затримках та по поточному стану системи, кількості і швидкості обробки запитів на ЦБД.

Відтак сиситема здатна обробити 1000-1100 запитів за секунду із затримкою до 2 секунд на кожен окремий запит. Також ДП "Електронне здоров'я" прогнозує до 2-х годин регламентних робіт на стабілізацію ситуації.

Детально з інформацією ви можете ознайомитись з поясненнями eHealth на офіційній сторінці Facebook @ezdorovya:https://www.facebook.com/ezdorovya/posts/1185919338521296

А також на сайті  #eZdorovya:

https://ehealth.gov.ua/2021/06/11/reglamentni-roboty-v-esoz-7/


Медичний висновок про тимчасову непрацездатність

11.06.2021

За попередньою інформацією від НСЗУ МІС "Медейр", керівники ЛЗ мають отримати листи від Департаменту розвитку електронної системи охорони здоров'я, в якому йдеться про питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки.
Медичний висновок про тимчасову непрацездатність (МВТН) – електронний документ, що формується на підставі медичних записів в електронній системі охорони здоров’я та містить висновок лікаря за результатами медичної експертизи з тимчасової втрати непрацездатності, що засвідчує тимчасову непрацездатність та є підставою для створення листка непрацездатності.
Виконання якого здійснюється відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 25.04.2018 № 411 "Деякі питання електронної системи охорони здоров'я",
постанови Кабінету міністрів України від 17.04.2019 № 328 "Деякі питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього", Наказу МОЗ України від 18.09.2020 № 2136 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 вересня 2020 р. за № 952/35235) "Деякі питання ведення Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров'я" та Наказу МОЗ України від 01.06.2021 № 1066 "Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки".
Для вивчення питання по медичному висновоку про тимчасову непрацездатність НСЗУ запустила відеокурс за посиланням: https://cutt.ly/mvtn
Також Національна служба здоров'я України запрошує на онлайн-вебінар щодо основ використання медичних висновків про тимчасову непрацездатність
в ЕСОЗ, що відбудеться 11 червня 2021 з 14:00 по 15:00.
Посилання для підключення до вебінару: https://cutt.ly/nnEKxsM
Онлайн трансляція вебінару на YouTube: https://cutt.ly/lnEKEzg
Зауважимо, що функціонал по передачі медичних висновків про тимчасову непрацездатність через МІС "МедЕйр" в eHealth ще в розробці. На сайті еZdorovya https://ehealth.gov.ua/ ви можете знайти інформацію про стан підключення МІС до функціоналу МВТН. Про оновлення буде додатково повідомлено на Порталі підтримки користувачів МІС "МедЕйр".
З повагою - команда технічної підтримки МІС "МедЕйр".


Приналежність до цільової групи по вакцинації від COVID-19

18.05.2021

Шановні наші користувачі!

Згідно роз’яснень НСЗУ, яку отримали ЛЗ від НСЗУ про внесення приналежності до цільової групи для вакцинації від COVID-19, така інформація передається у межах взаємодії, в якій необхідно створити запис у секції "Спостереження", де зазначити категорію - "Соціальна ознака", код спостереження – "Приналежність пацієнта до цільової групи для вакцинації від COVID-19".

Така інформація передається і у полі "Значення", у разі якщо пацієнти:

- Працівники медичної сфери

- Працівники соціальної сфери

- Працівники сфери освіти

- Працівники закладів з надання довгострокового догляду та підтримки

- Резиденти закладів з надання довгострокового догляду та підтримки

- Пацієнти з супутніми захворюваннями віком від 18 до 59 років

- Інші.

Зауважимо, що НСЗУ зазначає: "Оплата за договорим про медичне обслуговування населення  за програмою медичних гарантій будуть використовуватись виключно дані електронних медичних записів".

З повагою – команда МІС "МедЕйр".


Процес видачі коду доступу до медичних даних на Порталі Пацієнта

13.05.2021

Шановні наші користувачі!

На нашому Youtube каналі додано відео-інструкцію процесу видачі пацієнту з відео-інструкцією процесу видачі пацієнту його коду доступу до медичних даних на Порталі Пацієнта:

https://www.youtube.com/watch?v=KGKlbmO1DUU

Слідкуйте за нашими новинами.

Дякуємо, що ви з нами!


Зміни та помилки при реєстрація вакцинації

15.04.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
В МІС "Медейр" реалізована передача проведення вакцинації, в тому числі COVID-19.
Звертаємо вашу увагу, що при передачі вакцинації, у випадку коли первинне джерело - лікар, а стан вакцинації - зроблена, необхідно обов'язково вказувати інформацію в протоколі вакцинації та зазначати:
1.Номер вакцинації;
2. Кількість доз;
3. Етап вакцинації;
4. Автора протоколу;
5. Опис протоколу;

Також ми отримали від НСЗУ перелік найчастіших помилок, які допускаються при передачі даних по імунізації в ЕСОЗ:
1. * Не внесено або внесено фейк по серії вакцини;
2. Не внесено або внесено фейк по назві виробника;
3. Не внесено термін придатності вакцини;
4. Вказано або ВВЕДЕНО пацієнтові невірну дозу вакцини (1 замість 0.5);
5. Невірно вказано одиниці виміру (MG замість ML);
6. Невірно вказано спосіб введення (subcutaneously замість intramuscularly);
7. * Не описано ПРОТОКОЛ вакцинації ВЗАГАЛІ або частково.

* - не підлягають оплаті від НСЗУ

Будьте уважні!
Дякуємо за розуміння!


Зміни по передачі амбулаторних ЕМЗ

06.04.2021

Згідно роз’яснень НСЗУ, яку отримали керівники ЛЗ від НСЗУ про зміни в програмі медичних гарантій 2021 року - лист № 6322/8-17-21 від 01.04.2021р. з роз'ясненнями щодо коректності ведення електронних медичних записів.
Просимо звернути увагу, що НСЗУ було внесено ключові зміни ведення ЕМЗ за ПРІОРИТЕТНИМИ ПАКЕТАМИ медичної допомоги, що надається в амбулаторних умовах:
• Бронхоскопія
• Гістероскопія
• Езофагогастеродуоденоскопія
• Колоноскопія
• Мамографія
• Цистоскопія

(https://academy.nszu.gov.ua/mod/page/view.php?id=570)
Відповідно до цих змін, "Діагностичні звіти", що передаються до ЕСОЗ по пріоритетним пакетам, обов'язково мають створюватись/передаватись в межах взаємодії (тобто консультації), з метою фіксації діагнозів, встановлених пацієнту.
Для забезпечення даної можливості, лікарям-рентгенологам і лікарям-ендоскопістам додано можливість створення взаємодії (консультації) в МІС, в межах якої має бути створено та передано "Діагностичний звіт".
З метою уникнення ситуацій щодо відсутності оплати з боку НСЗУ по таким послугам через некоректно передані дані в ЕСОЗ, просимо врахувати дану інформацію у своїй роботі.
По всім іншим послугам "Діагностичні звіти" передаються у звичайному режимі.

З повагою,
команда технічної підтримки МІС "МедЕйр".


Зміни ведення ЕМЗ, пов’язані з направленням пацієнта

05.02.2021

У зв'язку з початком дії програми медичних гарантій 2021 року, керівники лікувальних закладів отримали листа від НСЗУ лист № 6322/8-17-21 від 01.04.2021р. з роз'ясненнями щодо коректності ведення електронних медичних записів.

Тому просимо звернути увагу на роз'яснення НСЗУ щодо електронних та паперових направлень з 01.04.2021р.

Згідно з абзацом 2 пункту 7 глави 1 Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування у ІІ - ІV кварталах 2021р., затвердженого Постановою КМУ від 15.02.2021р. № 133 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/133-2021-%D0%BF#Text), НСЗУ не буде оплачувати медичні послуги, які надаються за направленнями в паперовій формі.

Без направлення на амбулаторному рівні в межах Програми медичних гарантій надається спеціалізована допомога:

• акушера-гінеколога
• акушера-гінеколога дитячого та підліткового віку
• педіатра
• психіатра
• психіатра дитячого
• психіатра підліткового
• нарколога
• стоматолога
• стоматолога дитячого
• стоматолога-терапевта
• стоматолога-хірурга
• лікаря зубного
• фтизіатра
• фтизіатра дитячого

Також, без направлення спеціалізована медична допомога надається в межах Програми медичних гарантій пацієнтам, які:

  • в ургентному (невідкладному) стані;
  • із хронічними захворюваннями та перебувають на диспансерному обліку в цьому закладі охорони здоров'я.

(https://nszu.gov.ua/academy/academy-info/elektron-med/elektron-med-zapit)

Нижче додаємо документ з переліком хронічних захворювань від НСЗУ .

Роз'яснення та правила роботи з електронними направленнями викладено на сайті Академії НСЗУ (https://academy.nszu.gov.ua/mod/resource/view.php?id=165)

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Організація передачі проведеної вакцинації  проти COVID-19 в ЕСОЗ 

26.03.2021 (оновлено)

З 22 березня 2021 року Міністерством охорони здоров’я запланована реалізація онлайн-запису на вакцинацію від COVID-19 для груп ризику.

МІС "МедЕйр" реалізував технічну можливість онлайн-запису на прийом (вакцинація COVID-19), який автоматично передається з контакт-центру МОЗ в картку запису на прийом. Кожен заклад, який проводить вакцинацію населення проти COVID-19, має надати можливість такого онлайн-запису, для цього відповідальні особи мають налаштувати свої робочі кабінети в МІС для запису на вакцинацію в пункт проведення щеплення.

Для запуску функціоналу запису на  на вакцинацію від COVID-19 слід ТЕРМІНОВО налаштувати розклад лікувального закладу! 

 Відео-інструкції щодо передачі в ЕСОЗ через систему МЕДЕЙР інформації про проведену вакцинацію від гострої коронавірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, розміщені на нашому youtube-каналі:





Для налаштування кабінетів щеплення вам необхідно:

  1. Визначити спеціалістів, які будуть проводити вакцинацію


  1. Визначити Пункти вакцинації



  1. У кожній Амбулаторії вашого ЛЗ, яку визначено як Пункт вакцинації, створити Кабінет – "Пункт вакцинації", налаштувати для нього графік роботи (по аналогії з налаштуванням розкладу спеціалістів), згідно з яким відповідний лікар, призначений згідно наказу для проведення вакцинації, буде надавати послуги "Вакцинація від COVID-19 (первинна)" та "Вакцинація від COVID-19 (повторна)". Інструкція по налаштуванню графіку роботи Кабінету розміщена на нашому youtube-каналі за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LK83DnJBP_o&ab_channel=supportmedeir


  1. В лікувальному закладі, де працює Пункт вакцинації, у вкладці Послуги додати послуги для амбулаторного прийому "Вакцинація від COVID-19 (первинна)" та "Вакцинація від COVID-19 (повторна)" (інструкцію по налаштуванню послуги дивіться нижче)


  1. Якщо ваш заклад не працював раніше з модулем Реєстратура чи реєстром Записів на прийом, а зараз здійснюватиме запис на вакцинацію від COVID-19, то на нашому youtube-каналі, ви можете переглянути відео-інструкцію по роботі з записом на прийом https://youtu.be/vuWeXTeQlh8


Якщо запис буде проводитись до спеціаліста ЛЗ, необхідно попередньо сформувати розклад для прийому в лікувальному закладі, згідно з яким лікар буде надавати послугу вакцинації від гострої коронавірусної хвороби COVID-19.

Інструкція по створенні розкладу спеціаліста розміщена на нашому youtube-каналі за посиланням https://youtu.be/huglTOqDars.

Зауважимо, що при здійсненні запису на вакцинацію до спеціаліста, в картці даного спеціаліста в МІС "МедЕйр" потрібно додати спеціальність "Вакцинація від COVID-19" та додати в картці ЛЗ послугу для вакцинації.

Зверніть увагу, якщо у лікаря налаштована додаткова можливість запису на прийом інші послуги, котрі припадають на дати та час, відведені під вакцинацію, то пацієнти матимуть змогу записуватися онлайн і на ці послуги теж. Така ситуація конфліктна, бажано її уникати.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!


YouTube канал для пацієнта "Patient Portal"

26.03.2021

УВАГА!!!

Раді повідомити вам, що від сьогодні стартувала робота YouTube каналу "Patient Portal", створеного для пацієнта.

Тепер у ваших пацієнтів буде можливість отримувати актуальні новини про оновлення та роботу порталу пацієнта.

Зробіть репост для своїх колег та пацієнтів і приєднуйтесь до нашого нового YouTube каналу:

https://www.youtube.com/channel/UCPLhgsgNnr-2ymEXXxzWnwQ

Дякуємо, що ви з нами!

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр"


Специфіка роботи спеціалістів технічної підтримки та сиситеми eHelp

12.03.2021

Шановні користувачі!

З метою роз’яснення принципів роботи нашої технічної підтримки та своєчасного вирішення ваших питань, нагадуємо вам основні моменти в нашій роботі. Звертаємо вашу увагу, що в першу чергу обслуговуються запити користувачів, створені в системі технічної підтримки eHelp.

На Порталі підтримки користувачів МІС "Медейр" розміщена інформація про специфіку роботи спеціалістів технічної підтримки, яка допоможе зрозуміти пріоритетність та час виконання запитів.

Через систему eHelp ви можете формувати, відслідковувати та вирішувати зазначений перелік питань:

  • Технічна підтримка ( нескладне налаштування Системи, консультації з виконання дій в Системі)
  • Додаткове налаштування (налаштування додаткових звітних форм, друкованих форм, форм УЗД, впровадження нових модулів Системи та ін.)
  • Пропозиції та удосконалення (пропозиції з доопрацювання та розвитку Системи)
  • Питання по КЕП та АЦСК (питання по отриманню кваліфікованого цифрового підпису в АЦСК)
  • Помилка (помилки, що виникають при роботі в Системі)
  • Організаційні питання (ліцензування, рахунки, акти та інше)
  • Налаштування робочих місць (підключення нових робочих місць, налаштування прав доступу, адміністрування прав доступу)


Також для вас доступні застосунки: Viber, Telegram, Messenger (Facebook), відеохостинг YouTube "support medeir", офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua

Вдячні за розуміння та співпрацю!


Укладення договорів з НСЗУ закладами ПМД на 2021 рік

02.02.2021

На сайті Національної служби здоров’я розміщено оголошення про укладення договорів про медичне обслуговування населення щодо надання ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ від 1 березня 2021 року.

В оголошенні зазначено: "Відповідно до Закону України "Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення", пункту 10 Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410, Національна служба здоров’я України (далі – НСЗУ) оголошує про укладення договорів про медичне обслуговування населення за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення".
Строк подання пропозиції на укладення договорів, які будуть діяти в 2021 році закінчується 15 березня 2021 року о 18:00.
Звертаємо вашу увагу, що подання договору здійснюється через вкладку "Договори в системі eHealth" у електронні картці вашого лікувального закладу та за допомого кнопки "СТВОРИТИ".
Детальна інструкція з подання пропозиції до дговору від НСЗУ додана нижче.


Реєстрація вакцинації проти COVID-19 в системі eHealth

24.02.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
З 24 лютого 2021 року на YouTube каналі "support medeir" розміщено інструкцію по реєстрації вакцинації проти COVID-19 в системі eHealth. Інформація актуальна для закладів, що надають первинну медико-санітарну допомогу, а також для закладів спеціалізованої допомоги.
Детальна інформація по реєстрації в системі eHealth щодо вакцинації проти COVID-19:
o Заклади ПМД:
https://www.youtube.com/watch?v=-Bh17EldpaE&t=590s&ab_channel=supportmedeir
o Заклади СМД (амбулаторні умови):
https://www.youtube.com/watch?v=xl6gTLWxcdU&ab_channel=supportmedeir
o Заклади СМД (стаціонарні умови):
https://www.youtube.com/watch?v=zBCTVVzV6Dw&t=6s&ab_channel=supportmedeir

Зауважуємо, що передачу інформації про вакцинацію COVID-19 в ЕСОЗ буде реалізовано для всіх областей МІС "МедЕйр".


Нові відео-інструкції для первинної медичної допомоги

11.02.2021

Шановні наші користувачі!
На нашому youtube каналі вже можна ознайомитись з новими відео-інструкціями для первинної медичної допомоги
1)"Реєстрація імунізацій в системі eHealth"
https://youtu.be/Y4Awqbi41NY

2)"Реєстрація реакції на імунізацію в системі eHealth"
https://youtu.be/KrJHeb9GJXE

Функціонал очікуйте після підключення та оновлення.
Слідкуйте за нашими новинами.

YouTube (https://youtu.be/Y4Awqbi41NY)
Реєстрація імунізації в системі eHealth (для ПМД)
Інструкція описує процес реєстрації імунізації в складі консультації в системі "eHealth"

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Ведення пацієнтів з коронавірусною інфекцією в ЕСОЗ

02.02.2021

Інформація по веденню пацієнтів з COVID-19 розміщена  в  середовищі ePlatform Академії НСЗУ.

Тут ви можете переглянути методичні рекомендації  щодо ведення ЕМЗ медичними працівниками для пацієнтів, що мають встановлений діагноз коронавірусної інфекції чи тих, у яких є підозра на зазначений діагноз.
Та знайти інформацію по лабораторних спостереженнях щодо SARS-CoV-2, яка розміщена в Додатку 1.

Для того, щоб знайти потрібну інформацію, перейдіть за посиланням...

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Декларації за 2018 рік переукладати не потрібно

29.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
Національна служба здоров’я України інформує:

"До увага пацієнтів і надавачів первинної медичної допомоги, які уклали декларації у квітні-червні 2018 року!

Наразі НСЗУ працює над тим, щоб автоматично продовжити термін дії таких декларацій. Ми робимо це для того, щоб ані пацієнтом, ані медичним працівникам не доводилося робити додаткових дій. Тобто йти у медзаклад і переукладати такі декларації не потрібно".

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Оновлення МІС "МедЕйр" версія 51.0.0

16.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
17.01 після 21:00 заплановане  оновлення МІС "МедЕйр" Волинської, Вінницької, Донецької, Закарпатської та Херсонської  областей до 51 версії. Слідкуйте за розділом Оновлення МІС "МедЕйр"  на Порталі підтримки користувачів МІС "МедЕйр"В даному розділі буде зазначено детальну інформація, щодо змісту найближчого оновлення.


Пояснення по нестабільній реєстрації ЕМЗ до системи eHealth

13.01.2021

Шановні користувачі!
З 04.01.2021 МІС "МедЕйр" фіксує затримки при реєстрації ЕМЗ до системи eHealth, а також отримує інформацію від медичних співробітників про нестабільну роботу програми "МедЕйр" та реєстрацію ЕМЗ в системі eHealth, основна причина полягає саме в роботі ЦК eHealth.
Алгоритм передачі ЕМЗ такий:
- Створення електронного медичного запису в системі "МедЕйр" без затримок.
- Відправка медичного запису та накладання КЕП (кваліфікаційного електронного підпису) лікаря/спеціаліста на ЕМЗ та відправка до eHealth. Саме на цьому етапі, система eHealth, працює зі значними затримками.
В системі eHealth є внутрішня черга, згідно якої обробляються ЕМЗ, в момент пікового навантаження: з 08:00 до 14:00, черга eHealth не встигає вчасно обробити ЕМЗ, через що, лікарі не можуть швидко передати ЕМЗ до системи eHealth.
Ми, разом з іншими МІС, щоденно створюємо письмові запити та інформуємо НСЗУ та ДП “Електронне здоров`я”, про дану ситуацію.
Керівництво НСЗУ та ДП “Електронне здоров`я” визнають наявність такої проблеми та працюють над вирішенням цього критичного питання.
Зафіксований факт наявних проблем в системі eHealth на офіційній сторінці Facebooc https://www.facebook.com/ezdorovya/

В свою чергу НСЗУ запевнило нас, що з їх сторони відбувається інформування ЗОЗ про тимчасові проблеми при роботі з ЦК eHealth, та кол-центр НСЗУ 1677 також інформує медичних співробітників про наявні технічні проблеми ЦК eHealth.
Додатково інформуємо, що в системі "МедЕйр" можливо створити ЕМЗ (епізод, консультацію, виписку, діагностичний звіт, процедуру), накласти КЕП та далі працювати, навіть якщо ЕМЗ потрапив в чергу eHealth та не обробляється, його автоматично буде зареєстровано, як тільки черга eHealth відновить свою роботу, тобто медичному працівнику не потрібно очікувати, а переходити до обробки наступного ЕМЗ.
Просимо Вас з розумінням поставитися до даної ситуації, про відновлення стабільної роботи далі будемо інформувати.


УВАГА! Кваліфікований електронний підпис (оновлена новина)

27.10.2020

Продовжуємо Вас інформувати щодо використання кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). На поточний момент вже маємо оновлену інформацію щодо терміну використання КЕП та печаток користувачами електронної системи охорони здоров’я на незахищених та захищених носіях.
Відповідно до листа Національної служби здоров’я України (далі - НСЗУ) від 15 жовтня 2020р, представники закладів охорони здоров’я для електронної взаємодії з НСЗУ можуть використовувати електронний цифровий підпис та кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, до 31 грудня 2021 року.
Підставою для продовження терміну використання КЕП та печаток є офіційні відповіді від уповноважених установ, а саме - Мінцифри та Адміністрації Держспецзвязку, до яких НСЗУ звернулась за роз’ясненням через актуальність питання.
Таким чином, використання КЕП, отриманого на незахищеному носії (звичайна флешка або збережений файл КЕПу на комп’ютері) з актуальним терміном дії продовжиться і після 7 листопада 2020 року до закінчення терміну дії, але не пізніше 31.12 2021 року.
Також повідомляємо, що ТОВ "Ілайф" проводить заходи з розгортання власного хмарного сервісу для роботи з КЕП, який буде доступний для використання вже в листопаді цього року. Вартість послуги доступу до онлайн сервісу (захищеного середовища) для операцій з особистим ключем підписувача строком на 1 рік буде коштувати 150 грн.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Штатний розпис

15.10.2020

Увага! Шановні користувачі!

З 15.10.2020 року в МІС "МедЕйр" буде проведено оновлення, до якого увійде реалізація  електронної  передачі штатного розпису (розкладу) до Національної служби здоров’я України. Актуально для лікувальних закладів спеціалізованної медичної допомоги (вторинка/третинка).

Детальна інформація по передачі штатного розпису за посиланням…

В рамках удосконалення сервісу підтримки користувачів МІС "МедЕйр", ви можете подати заявку та прослухати вебінар на тему: "Штатний розклад".


Увага!!! Робота КЕП з захищених носіїв

13.10.2020

Доводимо до Вашого відома, що починаючи з 07.11.2020р., відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" та п.2 Наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації Держспецзв’язку від 18.11.2019 № 3563/5/610, використовувати КЕП можна буде тільки з захищених носіїв, а саме: токена або збереженого в депозитарії (захищене хмарне сховище).

МІС "МедЕйр" підтримує можливість використання КЕП з наступних захищених носіїв:

  • е.ключ ІІТ Алмаз-1К
  • смарт-карта чи е.ключ Автор 337
  • е.ключ Авест AvestKey
  • е.ключ ІІТ Кристал-1

На поточний момент ведуться роботи з усіма хмарними сервісами, в тому числі із тими, які ще не пройшли тестування Держспецзв’язку України. Сподіваємось, що в найближчих версіях буде надано можливість їх підключення у разі отримання висновку Держспецзв’язку.


Зміни в найближчому оновленні МІС "МедЕйр"

25.09.2020
Шановні користувачі!
УВАГА!!!
Найближчим часом планується проведення оновлення МІС до 49 версії. Слідкуйте за розділом Оновлення МІС "МедЕйр"  на Порталі. В даному розділі буде зазначено детальну інформація, щодо змісту найближчого оновлення.


У зв'язку з найближчим оновленням МІС до 49 версії, система буде підтримувати роботу:


1. Лише з пакету Microsoft .NET Framework  4.8. Перевірте наявність даного пакету на Вашому ПК та завантажте і встановіть даний пакет у разі його відсутності. Детально як це зробити можливо переглянувши інструкцію за посиланням...

2. МІС (версія 49) більше не підтримує роботу з наступними ОС:

  • Windows XP
  • Windows Vista SP2
  • Windows 8

3. МІС (версія 49) підтримує роботу лише з наступними ОС:

  • Windows 7 SP1
  • Windows 8.1
  • Windows 10 (версія 1607 та вище)

Дякуємо за розуміння та співпрацю!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Відео про Систему технічної підтримки "e-Help"

24.09.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

З 24 вересня  2020  року  на YouTube каналі "support medeir"  розміщено відеоогляд про те, як користуватися Технічною підтримкою "e-Help". Інструкція описує процес реєстрації та формування запитів в системі технічної підтримки "e-Help". Відео на YouTube каналі знаходиться за посиланням, тут...  

Посилання на відео розміщено в розділі інструкцій Технічна підтримка та на головній сторінці Порталу користувача в секції "Важливі повідомлення" (детально тут...).

Всю необхідну інформацію про систему Технічної підтримки "e-Help" Ви можете знайти в інструкції Технічна підтримка.


Передача медичного висновку про народження в ЕСОЗ

22.09.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

З 21 вересня  2020  року  на YouTube каналі "support medeir"  розміщено вебінар на тему "Медичний висновок про народження для закладів СМД в системі eHealth". В першу чергу, інформація стосується пологових будинків, перинатальних центрів та закладів охорони здоров’я, що надають медичну допомогу новонародженим.

Завдяки передачі медичного висновку в eHealth, батьки зможуть реєструвати немовлят онлайн в додатку "Дія".

Передумовами створення медичного висновку новонародженого є зареєстрована в електронній системі охорони здоров’я (eHealth) мати або законний представник новонародженого.

  Після народження дитини, необхідно зареєструвати її  як неідентифікованого пацієнта в системі eHealth, створити епізод та передати альтернативну ідентифікацію пацієнта. Відповідно, після проведення альтернативної ідентифікації, потрібно передати виписку eHealth.

 Якщо всі кроки виконані успішно, лікар формує запит на створення медичного висновку,  який автоматично формується з попередньо переданої виписки, перевіряє дані висновку та реєструє  медичний висновок новонародженого в системі eHealth, наклавши свій особистий кваліфікаційний електронний підпис.

Після реєстрації медичного висновку є можливість роздрукувати для батьків чи законних представників інформаційну довідку медичного висновку та отримати SMS для подальшої реєстрації новонародженого на порталі "Дія" або для звернення до співробітників ДРАЦС.

Зауважимо, що медичний висновок новонародженого буде передаватись після офіційного наказу Міністерства охорони здоров'я України, де буде вказано дату ведення та передачі медичних висновків новонароджених в ЕСОЗ.


Обов’язкове підключення до Системи техпідтримки "eHelp"

10.09.2020 (оновлено 11.09.2020)

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

Повідомляємо: з 10- го вересня підключення до Системи техпідтримки "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ!

Лише окремі  лікувальні заклади  працюють в пілотному режимі та найближчим часом будуть підключені до Системи.

Деякі запрошення надходять в папку "Спам", тому перевіряйте всі можливі вхідні листи.

Якщо зареєструватися не вдалося, на пошту користувача не надійшло запрошення, або забули логін і пароль, необхідно перейти за посиланням та подати заявку на підключення.

Детальніше про підключення за посиланням… Відео Технічна підтримка "e-Help" за посиланням...

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта

10.09.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!

Змінено регламент подачі заявок на деактивацію карти пацієнта. В зв'язку зі збільшенням дублів карток пацієнта в системі "МедЕйр" повідомляємо:

Якщо при оформленні пацієнта в Системі було допущено помилку в прізвищі, імені, по батькові,  даті нарожлення чи документах пацієнта, що призвело до створення двох (або декількох карток) в Системі, видалення її буде проводитися лише за умови подання письмової заявки, завіреної підписом Керівника закладу із зазначенням причини помилково створеного запису в Системі.

В листі необхідно вказати:

  • ЄДРПОУ закладу,
  • ПІБ картки пацієнта (якого необхідно видалити);
  • дату народження пацієнта;
  • індивідуальний номер в Системі;
  • дату створення картки пацієнта.

Обов’язково в листі зазначити:
"Всю відповідальність за видалені записи, в тому числі і в eHealth, лікувальний заклад бере на себе"

Для уникнення таких ситуацій, перед оформленням  картки пацієнта потрібно:

  • виконати пошук пацієнта в eHealth;
  • переконатися, що це саме Ваш пацієнт;
  • тільки після цих дій обирати/створювати пацієнта та зберігати картку.

Зауважимо, що заявки на деактивацію картки пацієнта обробляються в порядку черги до 20 робочих днів.


Австралійські стандарти кодування для МКХ-10-АМ ТА АКМІ

10.09.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Австралійські стандарти кодування для МКХ-10-АМ та АКМІ.  
Міжнародний статистичний класифікатор хвороб та пов'язаних з ними медичних проблем, десятий перегляд, австралійська модифікація.

Австралійський класифікатор медичних інтервенцій.

Класифікатор відповідних кодів діагнозів ви можете завантажити із запропонованого документу.

 PDF


Оновлення МІС "МедЕйр" 

04.08.2020

Шановні користувачі!

 3-го та 4-го серпня 2020 р. було проведено оновлення МІС "МедЕйр" до 48 версії.

Детальніше про оновлення системи ви можете знайти за посиланням.

Наголошуємо, що остання версія програми вимагає від користувачів операційної системи Windows 7.0, встановлення  пакету Microsoft .NET Framework  4.8.

Також нагадуємо, що ви можете самостійно оформлювати запити в Системі  технічної підтримки "eHelp".

Ми працюємо над удосконаленням роботи програми та нашої з вами  комунікації. 

З повагою,

Команда технічної підтримки

МІС "МедЕйр"


Запуск Системи підтримки користувачів "eHelp" 

03.08.2020 (оновлено 10.09.2020)

Шановні користувачі!

Раді повідомити, що запущено Систему технічної підтримки "eHelp".

Ця система призначена для он-лайн формування запитів, відслідковування їх виконання та оцінки якості обслуговування.

В зв'язку з цим, кожен лікар або медичний спеціаліст, який вносив дані по електронній адресі в "МедЕйр", в найближчі дні отримає запрошення в "eHelp".

Детально інструкції по реєстрації та роботі з системою підтримки можна знайти на Порталі підтримки користувачів МІС "МедЕйр" за посиланням…

Також слідкуйте за новинами, підключення лікувальних закладів буде виконуватись поступово. Більшість  лікувальних закладів вже підключені.

 З повагою,

Команда технічної підтримки

МІС "МедЕйр"


Новий регламент подачі заявки на деактивацію стаціонарної картки та картки приймального покою

30.07.2020 (оновлено 17.04.2020)

Шановні користувачі!

В зв’язку зі зміною регламенту опрацювання ваших запитів на видалення стаціонарних карток (медична карта стаціонарного хворого - форми 003/о, медична карта переривання вагітності – форми 003-1/о; історія пологів– форми 096/о або карта розвитку новонародженого– форми 097/о), а також карток надходження або візитів (приймального покою) повідомляємо:

Якщо при оформленні пацієнта в Системі, було створено помилково стаціонарну картку пацієнта, видалення  медичних даних або перенесення картки від дубля пацієнта в картку оригінального пацієнта буде проводитися лише за умови подання письмової заявки, завіреної підписом Керівника закладу, із зазначенням причини помилково створеного запису в Системі.



В листі необхідно вказати:

  • ЄДРПОУ закладу,
  • ПІБ пацієнта;
  • дату народження пацієнта;
  • індивідуальний номер в Системі;
  • форму медичного документу (003/о, 003/о-1, 096/о, 097/о);
  • номер та дату його створення;
  • необхідність видалення візиту/надходження.

Обов’язково в листі зазначити:
"Всю відповідальність за видалені медичні записи, лікувальний заклад бере на себе".

Також вказати контактні дані відповідальної особи, що формує заявку.

Для уникнення таких ситуацій, перед оформленням потрібно:

  • виконати пошук пацієнта в eHealth;
  • переконатися, що це саме Ваш пацієнт;
  • тільки після цих дій обирати/створювати пацієнта та зберігати картку.

Зауважимо, що заявки на деактивацію стаціонарної карти обробляються в порядку черги до 20 робочих днів.

ВАЖЛИВО! Стаціонарні картки, в які були внесені та зареєстровані записи в систему eHealth, НЕ ВИДАЛЯЮТЬСЯ.


Робота з епізодом

22.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

На ваші запитання про роботу епізоду, від 21 липня  2020  року  на YouTube каналі "support medeir"  розміщено інформацію стосовно  передачі епізодів в системі eHealth.

В даній інструкції вказаний алгоритм та передумови створення епізоду. Акцентовано увагу на створенні епізоду, оновленні назви епізоду та лікуючого лікаря, позначення, як помилково внесений та закриття епізоду.

Зауважимо, що передумовою відкриття епізоду є авторизація лікаря в системі eHealth та зареєстрований в системі eHealth пацієнт, як ідентифікована чи як неідентифікована особа.


Недоступні діагнози в статусі "Основний"

21.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Національна служба здоров'я України надала офіційну інформацію про перелік кодів діагнозів, які неприйнятні для внесення як ОСНОВНИЙ діагноз. Ці діагнози доступні для кодування СУПУТНІХ захворювань.

Список відповідних кодів діагнозів ви можете завантажити із запропонованого документу.

 Электронная таблица

                                                                    Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Створено звіти по ЕМЗ

10.07.2020

Від 9 липня 2020  року на YouTube каналі "support medeir"  з'явилася інформація стосовно  звітності по переданим ЕМЗ серез МІС "МедЕйр".

У "Звітах по стаціонарних виписках eHealth" зазначено, що в даному звіті можливо отримати інформацію про кількість переданих виписок та переданих послуг до системи eHealth, в розрізі відділень та лікарів. Передумовою формування звіту має бути: зареєстровані виписки в системі eHealth, вказані параметри для формування звіту за певний період.Розміщено три відеоуроки:  "Звіт по стаціонарних виписках eHealth" , "Звіт по консультаціях  eHealth"  та , "Звіт по Діагностичних звітах  eHealth".

"Звіт по консультаціях  eHealth":  в даному звіті можливо отримати інформацію про кількість переданих консультацій та кількість переданих послуг до системи eHealth по лікарях. Передумовою формування звіту мають бути: зареєстровані консультації в системі eHealth, вказані параметри для формування звіту за певний період.

"Звіт по Діагностичних звітах  eHealth" - описує процес формування звіту по діагностичних звітах eHealth. В цьому звіті можливо отримати інформацію про кількість переданих діагностичних звітів до системи eHealth по спеціалістах. Вимогою до формування звіту мають бути: зареєстровані діагностичні звіти в системі eHealth, вказані параметри для формування звіту за певний період.

Зазначимо, що для формування звіту необхідно дотримуватися алгоритмів відкриття звітів: відкрити звіт на панелі навігації та вказати всі параметри для формування звіту.


Вплив дії "очистка профілю" на реєстр ЕМК

07.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Інформуємо, що на поточний момент спостерігаються проблеми зі швидкістю відкриття електронних медичних карток пацієнтів (ЕМК).

Проблема спостерігається, в основному, у  часи найбільшого завантаження системи - з 9:00 до 13:00.

В зв‘язку із проблемою відкриття ЕМК в часи пік, вхід в систему  з попередньою  дією "очисткою профілю" НЕ ПОТРІБНО ВИКОНУВАТИ при кожному вході в систему, а лише тоді, коли при збереженні даних з‘являються невідомі помилки, які дійсно потребують очистки профілю  користувача.

 В наступному оновлені плануються  зміни, які мають покращити швидкість роботи програми.

 Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Повідомлення про персональні дані пацієнтів, що досягли 14 років 

03.07.2020 (оновлено 07.07.2020)

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
Інформуємо, що Національна служба здоров’я України надіслала листи щодо відповідності та достовірності внесення персональних даних для пацієнтів, які досягли 14 років. До цих листів додано документ з переліком ID запису пацієнта в системі eHealth та його віку. Необхідно провести перевірку своїх пацієнтів, які досягли 14 –річного віку, згідно доданого документу та виправити дані.
Створено звіт "Пошук ID  пацієнтів з eHealth" - для подальшого пошуку ID пацієнта в системі.

 Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Оновлення МІС "МедЕйр" для операційної системи Windows 7.0 потребує встановлення Microsoft .NET Framework  4.8

22.06.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!

Майбутнє оновлення  МІС "МедЕйр" буде вимагати для користувачів операційної системи Windows 7.0, встановлення  пакету Microsoft .NET Framework  4.8

Завантажити пакет Microsoft .NET Framework 4.8 можливо за посиланням.

Для завантаження пакета, необхідно обрати файл.

Переглянути інструкцію по завантаженню та встановленню пакета Microsoft .NET Framework 4.8 можливо за посиланням.

 Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Подання ЕМЗ через МІС та сервіс звітності НСЗУ

18.06.2020

Від 17 червня 2020 року на YouTube каналі "support medeir"  розміщена інформація стосовно подання ЕМЗ серез МІС "МедЕйр" та сервіс звітності НСЗУ https://www.youtube.com/watch?v=wsmWpTMc5Iw

У відео вказано, що по пріоритетним пакетам послуг необхідно передавати ЕМЗ через МІС МедЕйр, окрім психіатричних лікарень та наркодиспансерів (такі заклади передають через сервіс звітності НСЗУ).  Непріоритетні пакети послуг також  необхідно передавати ЕМЗ через МІС МедЕйр.

Зазначимо, що ЕМЗ мають бути передані до сиcтеми eHealth, незалежно від того, чи підписаний закладом Договір з НСЗУ на відповідний пакет послуг.

Нормативні документи та допоміжні матеріали: Наказ МОЗ № 587 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0236-20#Text

Пакети медичних послуг https://nszu.gov.ua/storage/editor/files/paketi-medichnikh-poslug-07022020_1581100466.pdf



  • Нет меток