Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 6 Следующий »

Увага!

  • Відповідно до вимог еHealth, лікар  ПМД може виписати електронний рецепт за програмою ДОСТУПНІ ЛІКИ пацієнту лише за наявності у нього діючої декларації з даним лікарем.
  • Відповідно до вимог еHealth, лікар  ПМД може виписати електрпонний рецепт за іншими програмами на основі активностей (призначень) активного плану лікування створеного лікарем СМД
  • (предупреждение) Електронний рецепт за програмою "Розлади психіки та поведінки, епілепсія"  може виписати лише лікар-психіатр або невролог (залежно від діагнозу пацієнта) на амбулаторному рівні надання допомоги.

Підказка!

Робота з планом лікування за посиланням ...


  1. Для того, щоб виписати електронний рецепт необхідно:
  • Перевірити персональні дані пацієнта  в сисемі еHealth з документу (предупреждение)

РНОКПП та інші дані  мають співпадати в eHealth (мал. 1).

image2021-10-19_8-45-56.png

Мал. 1 - Пошук пацієнта в eHealth


  • Відкрити ЕМК пацієнта, переглянути або створити амбулаторну картку пацієнта (мал. 2).

Мал. 2 - Створення амбулаторної карти (приклад)



  • Створити (або відкрити уже створений епізод (мал. 3).

Мал. 3 - Епізод (приклад)


  • Створити взаємодію з лікарем та відправити її в eHeallth, стан взаємодії має бути "Завершена" (предупреждение) (мал. 4).

Мал. 4 - Створення взаємодії (приклад)

Призначення препарату за програмою "Доступні ліки"

Для створення електронного рецепту за програмою "Доступні ліки", необхідно обрати гілку  "Призначення препарати" (мал. 5, позначка [2]), пункт «Електронний рецепт»  (мал. 5, позначка [3]),

В полі "Медична програма" обрати  з довідника "Доступні ліки"  (мал. 5, позначка [4])


Мал. 5 - Відкриття квартки "Призначення препаратів" 

  1. В картці, що відкриється, лікар має заповнити всі поля:
  • обрати діючу речовину 
  • заповнити поле "Сила дії (дозування) та форма випуску"
  • заповнити поле "Тривалість" та інші поля блоку Застосування ліків"

(предупреждение)   Увага! Тривалість лікування не можу бути менше 10 і більше 90 днів

(предупреждение)  Якщо необхідно виписати препарат, який має дробове число, необхідно перевести його в найменше ціле число (1 мг =1000 мкг)

  • система автоматично розрахує кількість речовини для рецепту 
  • натиснути кнопку "Додати препарат" 

 

Мал. 6 - Додати препарат

  • Доданий препарат з'явиться в таблиці «Препарати в рецепті», позначка "кадуцей" означає, що цей препарат належить до програм для реєстрції в eHealth

 (червоний, жовтий, зеленей круг-препарат для реєстрації в МІС).

Мал. 7 - Доданий препарат

Для підписання рецепту лікар має натиснути кнопку   «Сформувати рецепт (доступні ліки)» (мал. 8).

Мал. 8 - Сформувати рецепт (приклад)

Відкриється вікно підтвердження авторизації пацієнта, в якому будуть відображені перші та останні цифри номеру телефону (метод автентифікації пацієнта) (мал. 9).

Мал. 9 - Підтвердження пацієнтом методу автентифікації

УВАГА!

  • Для пацієнтів з методом автентифікації через СМС має надійти СМС з інформацією про номер електронного рецепту та код підтвердження,

якщо пацієнту цей номер телефону не знайомий,  натисніть кнопку «Не підтверджено».

Система видає повідомлення як діяти в даному випадку, натисніть "ОК" і виконайте запропоновані у повідомленні дії.

Зміну методу автентифікації можливо провести за посиланням....

Якщо пацієнт підтверджує, що це його номер телефону натисніть на кнопку "Підтверджено пацієнтом" та підпишіть рецепт КЕП (мал 10).

Мал. 10 - Підписання рецепту

Рецепт зареєстровано. З'явиться повідомлення про призначення препарату. Натисніть «ОК».

Мал. 11 - Сформований рецепт

  • Для пацієнтів з методом автентифікації через СМС має надійти СМС з інформацією про номер електронного рецепту та код підтвердження.

Ця інформація має бути надана пацієнтом в аптеці для отримання ліків і погашення рецепту.

  • Для пацієнтів, з методом автентифікації через документи, необхідно надати друковану форму електронного рецепту.

Для цього необхідно відкрити сам рецепт (мал. 12).

Мал. 12 - Відкрити рецепт

Переглянути рецепт та натиснукти натиснути  кнопку спецдії "Друкувати на бланку №1" (мал. 13).

Мал. 13 - Спецдія "Друкувати на бланку №1" 

З'явиться форма для друку (мал. 14). 

Мал. 14 - Форма для друку рецепту (приклад)

В таблиці призначених в рецепт препаратів відображатиметься можна переглянути номер зареєстрованого електронного рецепту (мал. 15).

Мал. 15 - Зареєстровані електронні рецепти (приклад)


Відміна електронроного рецепту

За потреби відміни зареєстрованого рецепту необхідно обрати відповідний рецепт та натиснути кнопку "Відхилити рецепт"

Відхилення з реєстру "Мої рецепти"/"Рецепти"

Для відхилення з таблиці сформованих та підписаних рецептів, необхідно знайти відповідний рецепт в реєстрі  "Мої рецепти"/ "Рецепти".

Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт, відкрити його та натиснути  "Відхилити рецепт".

Якщо рецепт конкретного пацієнта не вдалося знайти, необхідно провести синхронізацію препаратів (мал. 16).

Мал. 16 - Синхронізація рецептів з еHealth (окремого  пацієнта та всіх рецептів)

Відкрити необхідний рецепт після пошуку (або після синхронізації рецептів) та натиснути "Відхилити рецепт" (мал. 17).

Мал. 17 - Відхилення рецепту (приклад)

Відхилення з картки "Презначені препарати" 

Для відхилення з таблиці сформованих та підписаних рецептів, необхідно знайти відповідну взаємодію (консультацію) та обрати гілку "Призначені препарати".

Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт та натиснути  "Відхилити рецепт"  (мал. 18).

Мал. 18 - Відхилення рецепту з картки "Призначені препарати"

  • Для відхилення рецепту необхідно зберегти картку та вказати  вказати причину відхилення (мал. 19).

Мал. 19 - Вибір причини відхилення

  • Зазначити пояснювальну записку (мал. 20) та натиснути "Ок".

Мал. 20 - Пояснювальна записка (приклад)

  • Здійсніть підписання відміни (мал. 21).

Мал. 21 - Підптсання відміни

Стан рецепту зміниться на "Відхилений" (мал. 22).

Мал. 22 - Відхилений препарат (приклад)

Повторити SMS-повідомлення (з кодом погашення рецепту)

УВАГА!

Якщо пацієнт випадково видалив СМС з номером електронного рецепту та кодом підтвердження, можливо ОДНОРАЗОВО повторити СМС- повідомлення, (предупреждение) ,обов'язково перевіривши поточний метод автентифікації (мал. 23) (предупреждение)

Мал. 23 - Перевірка поточного методу автентифікації

За потреби повторно надіслати СМС зареєстрованого рецепту необхідно обрати відповідний рецепт та натиснути кнопку "Повторити SMS-повідомлення"

"Повторити SMS-повідомлення" зз реєстру "Мої рецепти"/"Рецепти"

Для повтору СМС- повідомлення, необхідно знайти відповідний рецепт в реєстрі  "Мої рецепти"/ "Рецепти".


Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт, відкрити його та натиснути "Повторити SMS-повідомлення".

Якщо рецепт конкретного пацієнта не вдалося знайти, необхідно провести синхронізацію препаратів (мал. 25).


Мал. 25 - Синхронізація рецептів з еHealth (окремого  пацієнта та всіх рецептів)

Відкрити необхідний рецепт після пошуку (або після синхронізації рецептів) та натиснути "Повторити SMS-повідомлення". (мал. 26).

Мал. 26 - Спецдія "Повторити SMS-повідомлення" (приклад)

"Повторити SMS-повідомлення" з картки "Презначені препарати" 

Для повтору СМС- повідомлення, необхідно  знайти відповідну взаємодію (консультацію) та обрати гілку "Призначені препарати".


Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт та натиснути  ""Повторити SMS-повідомлення""  (мал. 27).

Мал. 27 - Повторити SMS-повідомлення



  • Нет меток