Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 38 Следующий »


ЗмістОписВідео

Пошук пацієнта в системі eHealth. Опис картки пошуку та варіантів результату пошуку. Алгоритм  рекомендацій при різних варіантах дій.

Розглядається 2 випадки пошуку пацієнта в системі eHealth:

1. Картка пацієнта відсутня в системі МедЕйр, але пацієнт зареєстрований в системі eHealth.

2. Картка пацієнта є в системі МедЕйр та пацієнт зареєстрований в системі eHealth.


ВАЖЛИВО!

Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та від системних прав конкретного користувача в МІС.

Більш детально опис певних дій при різних варіантах результатів пошуку (реєстрація, імпорт пацієнта та інше...) розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтом в МІСРобота з "eHealth" та інших розділах (зазначено в тексті інструкції).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   є обов'язковими для заповнення.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПерсональні налаштуванняПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІС.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

УВАГА!

Пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth є важливою складовою роботи спеціаліста ЛЗ та первинним етапом всіх алгоритмів роботи в системі МedEir. Вся робота з пацієнтом яка потребує внесення даних про нього до eHealth або на початку лікування (пацієнт вперше звернувся до закладу: консультація, стаціонарне лікування...), ОБОВ'ЯЗКОВО потребує проведення пошуку пацієнта в eHealth.

Пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Ігнорування пошуку в eHealth, невиконання рекомендацій зазначених в даній інструкції, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.

Всю відповідальність за проведення або не проведення пошуку пацієнта в системі eHealth та виконання або не виконання подальших дій пов'язаних з результатом пошуку бере на себе користувач, який виконав дану процедуру.

Алгоритм пошуку в eHealth.

Пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth здійснюється в реєстрі Пацієнти за допомогою кнопки  [Пошук персони в системі "eHealth"].

 Алгоритм дій наведено нижче, (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.1.
  2. Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі eHealth], позначка [2] на мал.1.
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.1.
  4. Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth


5. Система покаже результати пошуку. В залежності від варіантів результату потрібно або перейти до роботи з пацієнтом або виконати певні дії (залежить від ситуації, описано нижче).

УВАГА!

Завдання спеціаліста ЛЗ який проводить пошук пацієнта в eHealth не просто знайти запис про пацієнта, а знайти ПРАВИЛЬНИЙ запис.

Тому для проведення пошуку окрім обов'язкових полів, що зазначені для пошуку пацієнта треба також вказувати наступні поля:

  • "РНОКПП" завжди у випадку дорослої особи. 
  • "Номер свідоцтва про народження"  завжди у випадку дитини.

Також в певних випадках потрібно додатково проводити пошук за полем "Номер телефону для зв'язку".

Зазначення даних полів надасть можливість знайти правильну особу. Тому що якщо пацієнта зареєстровано спеціалістами ЛЗ без належних даних то запис про нього в eHealth не вважається правильним. Всі повнолітні пацієнти які не відмовились від даного РНОКПП повинні бути зареєстровані з ним. Так само і діти повинні бути зареєстровані з номером свідоцтва про народження.

Для уникнення використання невідповідних даних пацієнта (робота не з тим записом пацієнта в системі), спеціалісти повинні приділяти велику увагу персональним та медичним даним пацієнта в системі МedEir та eHealth. На підставі проаналізованих даних прийняти відповідне рішення щодо використання того чи іншого запису пацієнта. Рішення про використання відповідного запису пацієнта приймає спеціаліст ЛЗ, у випадку спірних ситуацій та виявлення помилок системи необхідно звертатися до технічної підтримки МІС МedEir.

Опис картки пошуку

Після натискання кнопки спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"] з'явиться форма пошуку в eHealth (мал.2). Представлена форма складається з двох блоків: "Панель пошуку" (мал.2, позначка [1]) та "Таблиця результатів" (мал.2, позначка [2]). Остання містить кнопки навігації (мал.2, позначка [3]) (набір колонок таблиці можливо змінювати в залежності від потреб користувача (мал.3). Детально про роботу з таблицями та кнопками навігації у розділі Елементи управління інтерфейсу.

Мал. 2 - Опис картки пошук пацієнта в eHealth


Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Мал. 3 - Додаткові поля картки пошук пацієнта в eHealth

Панель пошуку картки eHealth

Дана панель (мал.2, позначка [1]) складається з текстових полів які заповнюються вводом тексту з клавіатури та поля дати (обирається з випадаючого списку або вводиться з клавіатури), детально про роботу з полями у розділі Елементи управління інтерфейсу. Опис полів наведено в Таблиці 1

ВАЖЛИВО!

Поля, назви яких містять символ * (зірочка) та позначку  вважаються обов'язковими для заповнення та не можуть бути пустими.

Таблиця 1. Опис форми пошуку

№ з/пНазва елементу (поле)Призначення поляОпис
1"Прізвище*"Обов'язковеВноситься з клавіатури прізвище пацієнта (можна вносити не з прописної літери)
2"Ім'я*"Обов'язковеВноситься з клавіатури ім'я пацієнта (можна вносити не з прописної літери)
3"По батькові"ДодатковеВноситься з клавіатури по батькові пацієнта (можна вносити не з прописної літери)
4"Дата народження*"Обов'язковеВноситься дата народження з клавіатури (вноситься без роздільних знаків, лише цифри) або з випадаючого списку (календар) пацієнта
5"Номер свідоцтва про народження"ДодатковеВноситься з клавіатури номер свідоцтва про народження пацієнта (серія та номер, згідно формату свідоцтва)
6"РНОКПП"ДодатковеВноситься з клавіатури податковий номер пацієнта (10 цифр)
7"Номер телефону для зв'язку"ДодатковеВноситься з клавіатури номер телефону пацієнта лише 9 цифр (формат поля +380 _________)

Також панель містить кнопки [Пошук]  (натиснути після внесення необхідних даних в поля пошуку ) та [Очистити]  (натиснути для очистки форми пошуку).

Таблиця результатів пошуку картки eHealth

Дана таблиця (мал.2, позначка [1]) складається з полів результату пошуку, які заповнюються відповідно до наявності певних даних в системі eHealth або МedEir. Опис полів наведено в Таблиці 2 та мал.4.

Таблиця 2. Опис таблиці результатів пошуку

№ з/п

(позначка малюнку)

Назва елементу (поле)Значення поляОпис
1"без назви"

Позначка МedEir 

Позначка вказує про наявність записів пацієнта в системі МedEir. Якщо позначка не відображена - це свідчить про відсутність пацієнта в системі МedEir або його відсутність  з такими пошуковими даними.
2"без назви"

Позначка eHealth 

Позначка про наявність записів пацієнта в системі eHealth. Якщо позначка не відображена - це свідчить про відсутність пацієнта в системі eHealth або його відсутність  з такими пошуковими даними. 

3"Прізвище*"Відповідає назві поляПрізвище пацієнта в eHealth або МedEir
4"Ім'я*"Відповідає назві поляІм'я пацієнта в eHealth або МedEir
5"По батькові"Відповідає назві поляПо батькові пацієнта в eHealth або МedEir
6"Дата народження*"Відповідає назві поляДата народження пацієнта в eHealth або МedEir
7"Місце народження"Відповідає назві поляМісце народження пацієнта в eHealth або МedEir
8"Номер свідоцтва про народження"Відповідає назві поляНомер свідоцтва про народження пацієнта в eHealth або МedEir
9"РНОКПП"Відповідає назві поляПодатковий номер пацієнта в eHealth або МedEir
10"Номер телефону для зв'язку"Відповідає назві поляНомер телефону пацієнта в eHealth або МedEir
11"Ідентифікатор в системі "eHealth"Відповідає назві поляІдентифікатор пацієнта в системі eHealth 
12"Ідентифікатор до приєднаннаного запису в системі "eHealth"Відповідає назві поляІдентифікатор неідентифікованого пацієнта приєднаного до запису в системі eHealth 

Мал. 4 - Додаткові поля картки пошук пацієнта в eHealth

Таблиця результатів пошуку також містить кнопки навігації (мал.4, позначка [13]) опис та призначення яких описано у розділі Елементи управління інтерфейсу.

Результати пошуку в eHealth

Після внесення параметрів пошуку та натискання кнопки [Пошук]  в таблиці будуть відображені результати пошуку зазначені нижче в Таблиці 3, всі варіанти, крім першого, потребують додаткових дій, після виконання яких, Ви переходите до наступного етапу основного алгоритму Вашої роботи.

УВАГА!

ОБОВ'ЯЗКОВО: 

  • читати "Алгоритм дій"( табл. 3) та ,поле "Дії". Для перегляду алгоритму необхідно натиснути мишкою на "Алгоритм дій". Всі пункти зазначені в полі "Дії" необхідно виконувати послідовно та неодмінно (якщо Ваша ситуація відповідає ситуації та вказаному пункту).
  • перевірку, редагування або внесення даних про пацієнта до системи МedEir та eHealth проводити за документами, що посвідчують особу пацієнта.

НЕ СТВОРЮВАТИ під неправильною реєстрацією пацієнта в системі eHealth медичних записів. Реєстрація в eHealth  повинна відповідати персональним даним пацієнта (детально в розділі Робота з пацієнтом в МІС).

ВАЖЛИВО!

У зв'язку з тим, що деякі користувачі системи МedEir ігнорують рекомендації та правила роботи із системою, неуважно чи з інших причин вносять недостовірні персональні дані пацієнта в систему - створюються дублюючі записи пацієнта в системі МedEir . Необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО проводити додатковий пошук пацієнта в системі МedEir на перевірку дублюючих записів та проводити пошук за додатковими персональними даними пацієнта.

РЕКОМЕНДАЦІЇ:

При проведенні пошуку пацієнта як в системі МedEir так і в eHealth, необхідно:

  • використовувати всі варіанти пошуку (додаткові) по персональним даним (паспорт, свідоцтво про народження, телефон та інше...);
  • у випадку пацієнтки жіночої статі (одруженої) провести пошук за Дівочим прізвищем;
  • якщо пацієнт - новонароджена дитина, необхідно з'ясувати правильність реєстрації даної особи у спеціалістів ЛЗ, які здійснювали виписку.
  • якщо пацієнта зареєстровано як неідентифіковану особу, повинно бути проведено приєднання неідентифікованого пацієнта до ідентифікованого (детально тут...)
  • відкрити і перевірити ЕК та ЕМК пацієнта;
  • не створювати, не реєструвати або не імпортувати дані в системі, якщо не впевнені або якщо система видає певні повідомлення (попереджуючого характеру про невідповідність даних);
  • ОБОВ'ЯЗКОВО ознайомитися з навчальним матеріалом та рекомендаціями.
  • у випадку виникнення помилок або запитань (що пов'язані із ситуаціями які не описані в даній інструкції) потрібно звертатися до технічної підтримки (детально тут...). 

УВАГА!

Якщо при пошуку пацієнта в системі eHealth виникає потреба імпорту, 

Імпорт пацієнта не відпрацьовує, коли до картки пацієнта прикріплено ідентифікатор його попереднього запису в системі eHealth!


Таблиця 3 - Варіанти пошуку пацієнта в системі МedEir та eHealth

ВаріантЗображенняЗначенняДії
1.  Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Мал. 5 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth

          Знайдено пацієнта

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.


Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).

В такому випадку, Ви одразу переходите до наступного етапу, зазначеного в розділі відповідного спеціаліста: робота з ЕК, ЕМК, Епізодом, Консультацією, Направленням та ін.(за необхідності).

Відкрити картку пацієнта, натиснути на кнопку [Відкрити] 

2.

Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth


Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Мал.6 -Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth

    Знайдено пацієнта

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.


Даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth - не зареєстрований або відсутня декларація (позначка [2] - відсутня).

Зареєструвати пацієнта в eHealth. У випадку відсутності дублючих ЕК пацієнта в системі (перевіряється пошуком по МedEir), відкрити картку пацієнта, натиснути на кнопку [Відкрити]  та скористатися спеціальними діями [Редагування в системі "eHealth"], (детальніше тут...) або  [Неідентифікований пацієнт в системі "eHealth"]. Використовується лише в крайніх випадках, в основному функція для стаціонару СМД, (детальніше тут...). Не реєструвати пацієнта в eHealth, спочатку Переглянути алгоритм дій.

УВАГА!

Зареєструвати (підписати реєстрацію своїм ЕЦПпацієнта в Ehealth може лише лікар.

Внести попередні дані для реєстрації (підготувати реєстрацію) може спеціаліст який не має особистого ЕЦП, але зареєстрований в Ehealth.

Попередньо, перед реєстрацією радимо провести наступні дії:

  1. Перейти в реєстр Пацієнти.
  2. Провести пошук пацієнта на наявність інших записів (дубль) в системі МedEir за допомогою спеціальної дії [Загальний пошук], (детальніше тут...).
  3. Якщо дубль знайдено:
    • відкрити ЕК, ЕМК пацієнта МedEir, перевірити дані.;
    • визначити правильну картку пацієнта; 
    • внести зміни за потреби, зберегти;
    • закрити раніше відкриту Вами картку пацієнта без збереження (якщо обрану іншу ЕК пацієнта); 
    • перейти до реєстрації знайденої правильної ЕК пацієнта в eHealth.

УВАГА!

Якщо виникають питання з приводу інформації в дублюючих ЕК пацієнта або помилки, звертатися до технічної підтримки.

4. У випадку, якщо дублів не знайдено, переходимо до реєстрації відкритої раніше ЕК пацієнта в eHealth.


Реєстрація пацієнта.

Для реєстрації пацієнта необхідно відкрити ЕК пацієнта (детально тут...) перейти до спеціальних дій ЕК та обрати один з варіантів реєстрації: по документах та без документів.

  • Реєстрація пацієнта по документах - спеціальна дія [Редагування в системі "eHealth"], (детальніше тут...).
  • Реєстрація пацієнта без документів - спеціальна дія [Неідентифікований пацієнт в системі "eHealth"], використовується лише в крайніх випадках, в основному функція для стаціонару СМД, (детальніше тут...).

УВАГА!

Неідентифікований пацієнт може бути створений лише за необхідності внесення медичних записів, якщо:

  • пацієнт залишається на момент виписки зі стаціонарного лікування в непритомному стані або в стані амнезії;
  • пацієнт є новонародженою дитиною без свідоцтва про народження;
  • пацієнт до моменту виписки не має документів, що підтверджують його особу, внаслідок їх втрати;
  • зафіксована смерть неідентифікованого пацієнта.

Перш ніж виконувати реєстрацію неідентифікованого пацієнта, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО ознайомитися з розділом Неідентифікований пацієнт ("eHealth")

3.Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.Мал.7 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth

     Знайдено пацієнта

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Даний пацієнт не має картки в МedEir (позначка [1] - відсутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутня).

Створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, натиснути на кнопку [Відкрити]  в результаті  автоматично буде створено ЕК пацієнта з даними із eHealth (ПІБ, дата народження та стать). Не зберігати створену ЕК пацієнта, спочатку Переглянути алгоритм дій.

Попередньо, перед створенням картки пацієнта в системі МedEir радимо:

  1. Перейти в реєстр Пацієнти.
  2. Провести пошук пацієнта на наявність інших записів (дубль) в системі МedEir за допомогою спеціальної дії [Загальний пошук], (детальніше тут...).
  3. Якщо дубль знайдено:
    • відкрити ЕК, ЕМК пацієнта МedEir, перевірити дані;
    • визначити правильну картку пацієнта; 
    • внести зміни за потреби;
    • закрити створену раніше ЕК пацієнта без збереження (якщо обрану іншу ЕК пацієнта);
    • перейти до пошуку пацієнта в eHealth, після редагування знайденої раніше ЕК, пошук відобразить дві картки пацієнта МedEir та eHealth (варіант 4 результату пошуку таблиці);
    • виконати імпорт даних eHealth до МedEir, пункт 4 таблиці.

УВАГА!

Якщо виникають питання з приводу інформації в дублюючих ЕК пацієнта або помилки, звертатися до технічної підтримки.

4. У випадку, якщо дублів не знайдено переходимо до створення пацієнта в МedEir.

Створення картки пацієнта.

Процес створення ЕК описано в розділі Робота з ЕК пацієнта.

УВАГА!

Якщо при створенні картки пацієнта з'являються наступні повідомлення системи (при збереженні ЕК):

1. В Системі вже зареєстровано пацієнта з вказаним контактним номером телефону. 

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 11 - Номер телефону пацієнта внесено до системи

Ваші дії: 

  1. Перейти до реєстру Пацієнти;
  2. ОБОВ'ЯЗКОВО провести пошук по системі за вказаним номером телефону; 
  3. Звірити персональні дані пацієнта занесеного до системи та пацієнта що створюється;
  4. Якщо Ви ВПЕВНЕНІ, що це той самий пацієнт, але є деякі відмінності:
    • внести зміни, зберегти та закрити;
    • перейти до раніше створеної ЕК;
    • натиснути [Ні], закрити без збереження; 
    • перейти до пошуку пацієнта в eHealthпісля редагування пошук відобразить дві картки пацієнта МedEir та eHealth;
    • перейти до імпорту даних, пункту 4 таблиці;
  5. Якщо це ІНШИЙ пацієнт, переходите до ЕК створеного раніше пацієнта та натискаєте [Так], далі продовжуєте створення картки.

2. За внесеними персональними даними знайдено наступних пацієнтів.

Система знайшла повне співпадіння внесених даних пацієнта з існуючим пацієнтом в системі.

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 12 - Знайдено дублюючий запис

Ваші дії:

  • перейти до знайденої в системі картки пацієнта (натиснути у вікні дублючих записів кнопку  [Відкрити] або двічі лівою кнопкою миші на записі у таблиці пошуку);
  • переглянути дані пацієнта;
  • внести зміни за потреби, зберегти та закрити;
  • закрити створену Вами картку пацієнта без збереження; 
  • перейти до пошуку пацієнта в eHealthпошук відобразить дві картки пацієнта МedEir та eHealth;
  • виконати процедуру імпорту, пункт 4 таблиці.
4. Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Мал.8 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)

        Знайдено два записи про пацієнта (дві строки)

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.


Даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутня).

Імпортувати дані пацієнта з eHealth, за умови, якщо всі дані про пацієнта вірні.  Для того, щоб впевнитися в достовірності записів пацієнта в системі та провести імпорт, потрібно Переглянути алгоритм дій.

УВАГА!

В даному випадку варіанту пошуку, Вам необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на поле "Ідентифікатор в системі "eHealth".

Якщо ідентифікатор має два записи і вони є різними - переходите до пункту 6 даної таблиці

Попередньо, перед імпортом картки пацієнта в систему МedEir радимо:

Перевірити дані запису про пацієнта в системі МedEir.

Для цього необхідно:

  1. Натиснути кнопку [Відкрити] на формі пошуку або двічі лівою кнопкою миші на записі пацієнта в МedEir у таблиці пошуку;
  2. Перевірити дані ЕК пацієнта та ЕМК;
  3. Якщо дані про пацієнта не відповідають дійсності не потрібно одразу редагувати, радимо провести пошук інших записів (дубль) пацієнта в системі МedEir.

Пошук дублів:

  1. Перейти в реєстр Пацієнти та закрити картку пошуку eHealth.
  2. Провести пошук пацієнта на наявність дублів в системі МedEir за допомогою спеціальної дії [Загальний пошук], (детальніше тут...).
  3. Якщо дубль знайдено:
    • відкрити ЕК, ЕМК пацієнта МedEir, перевірити дані;
    • визначити правильну картку пацієнта;
    • внести зміни за потреби;
    • перейти до пошуку пацієнта в eHealth;
    • виконати імпорт.
  4. Якщо дубль не знайдено:
    • потрібно створити ЕК пацієнта (детально тут...);
    • перейти до пошук пацієнта в eHealth;
    • виконати імпорт.

УВАГА!

Якщо виникають питання з приводу інформації в дублюючих ЕК пацієнта або помилки, звертатися до технічної підтримки.

Імпорт даних картки пацієнта з eHealth.

  1. Відкрити картку пацієнта в eHealth.
  2. Погодитись в повідомленні про те, що буде розпочато процедуру імпорту.
  3. Перевірити дані про пацієнта.
  4. Поставити позначку про те, що дані дійсно перевірено та відповідають дійсності.
  5. Провести імпорт.

Детально про процедуру імпорту, умови та рекомендації в інструкції Імпорт пацієнта з "eHealth".

УВАГА!

У випадку якщо не впевнені в певній ситуації, що виходить за межі описані у відповідних інструкцій та виникнення помилок не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. 

5. 

Пацієнта не знайдено в МІС та eHealth

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Мал.9 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС та eHealth

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Даний пацієнт не має даних в МedEir та eHealth, дані пошуку внесено не правильно або помилка в персональних даних.

Можливо, при реєстрації або при внесені даних до пошуку пацієнта допустили помилку. Пацієнт дійсно відсутній в системі.

Для підтвердження або спростування одного з варіантів, необхідно:

  1. Перевірити  достовірність даних пошуку;
  2. З'ясувати, як саме пацієнта зареєстровано до eHealth та МedEir;
  3. Повторити пошук в eHealth.

РЕКОМЕНДАЦІЇ:

Для пошуку в eHealth:

  • якщо пацієнт жіночої статі та заміжня перевірити реєстрацію в системі за Дівочим прізвищем
  • потрібні точні дані реєстрації пацієнта в eHealth

Для пошук в МedEir:

  • Провести пошук по системі за різними варіантами вводу персональних даних 

Якщо всі варіанти перевірки та пошук не дали позитивного рішення (пацієнта не знайдено), необхідно перейти до створення картки пацієнта (лише за документами, що посвідчують особу) в МedEir (Робота з ЕК пацієнтата/або реєстрації в eHealth (Редагування даних пацієнта ("eHealth")) в залежності від ситуації. 

6.Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth)

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

а)

б)

Мал.10 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори)

        Знайдено пацієнта з помилкою!

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Даний пацієнт має картку в МedEir (позначка присутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка присутня). Але в системі eHealth присутні два ідентифікатори пацієнта, позначка [1] на мал.10, а.

Та знайдено три записи пацієнта (2 в системі eHealth, 1 в МedEir) на мал.10, б.

Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта (відповідає всім персональним даним відповідно документів).

УВАГА!

Дана ситуація є не ординарною та вимагає в деяких випадках перевірки додаткової інформації про пацієнта. У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка та Система eHelp.




  • Нет меток